Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ORPG. Laura und Nina. ♥

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptywo apr 27, 2011 6:49 am

Mai Aimi Manami
Snel wordt ze beoordeeld als een teer schepsel, een kind als van porselein, dat bij het minste of geringste zal breken in vele kleine stukken, maar ze zorgt ervoor dat mensen zich niet zo snel in haar zullen vergissen. Ze wil niet als een porseleinen pop worden gezien, dat men altijd veilig op een plank zal zetten omdat het anders zal breken, zo is ze niet. Ze is een vechter, ze is iemand die zich niet snel gewonnen zal geven. Wanneer iemand een opmerking naar haar maakt, kan deze een opmerking terug verwachten, ze is niet snel bang en ziet geen reden om voor anderen terug te deinzen. Ze heeft een harde laag die zich ontwikkeld heeft in een tijd die moeilijk voor haar was. Toch zit er onder deze laag werkelijk een teer, zacht schepsel. Van binnen is ze zacht, lief, en op sommige momenten kan deze kant doorbreken, maar het liefst wil ze niet zo worden gezien. Ze vind het verschrikkelijk als mensen een vooroordeel over haar hebben, zonder te weten hoe ze is. Ze kan hard, fel zijn, maar ook zacht en lief. Ze kan meestal gevoelloos, bot haast overkomen, al wil ze niet zo zijn, het is meer als bescherming, dan dat ze echt zo is.
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hometown Glory
Moderator.
Hometown Glory


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptywo apr 27, 2011 1:58 pm

Ethan Jonathan Crossfight is een jongen die meestal wel beleefd en vriendelijk is. Typisch valt er veel uit zijn gezicht af te lezen, zijn gevoelens zijn dan ook niet iets wat hij weg stopt. Echter komt zijn interesse voor je er spontaan of wel niet. Als hij dit heeft dan ben je gedoemd om hem rond je te hebben en anders laat hij je gerust, best voor jou om hetzelfde te doen.
Hij is niet bepaald de jongen die gemaakt is voor bij één meisje te blijven. Hij geniet van de vrijheid die hij nog heeft als zijn ouders niet in de buurt zijn. Deze proberen hun zoon tot het onmogelijke te veranderen, tot een mens die hij niet is, proberen werkelijk alles te kiezen voor hem. Romantiek heeft hij nog nooit echt gekend, maar misschien als het gebeurd dat hij zich toch durft te laten varen.
Liever krijg je hem niet boos of gekwetst aangezien hij erg moeilijk vergeeft. Ook is hij niet echt het type dat op medelijden zit te wachten, enkel op begrip. Ook kan hij soms zich snel irriteren wat een minpuntje aan hem is. Dit komt dan weer door zijn koppigheid die hij wel van een ezel heeft geërfd.

Spoiler:

Ik ben niet zo goed in mijn rolbeschrijvingen...



Terug naar boven Ga naar beneden
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptywo apr 27, 2011 7:00 pm

Ik vind het niet slechts hoor 8D
Nu, jij mag beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hometown Glory
Moderator.
Hometown Glory


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptywo apr 27, 2011 7:39 pm

Ethan voelde hoe de rugzak tussen zijn schouderbladen drukte. Misschien zou iemand anders zeuren dat het te zwaar zou zijn of pijn zou doen, maar voor hem maakte het helemaal niet uit. Zonet was hij uit een taxi gestapt en liep hij het treinstation binnen. Spijtig dat hij Londen nu al moest verlaten; Een deel van zijn familie woonde hier in Groot-Brittannië en deze stad bruiste al helemaal van het leven. Ook al kwam hij zelf van New York waar er ook leven genoeg was. Uiteindelijk viel de Eurostar best wel tegen als je geen eerste klasse had. Zo rook het muf, kraakte de stem die door de micro zeurde erg hard en waren de zetels al redelijk oud. Daarboven op had je ook nog eens het vreselijke gepiep in zijn oren wanneer ze door een tunnel gingen. Een iPod hielp hem er zelfs niet verder mee. Hij zette zijn tas dan ook maar op het bagage rekje boven aan en sloeg zijn dik boek open. Gelukkig zat hij dan toch nog bij het raampje. Op naar Brussel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptywo apr 27, 2011 8:01 pm

Een glimlach deed haar lippen sieren terwijl haar vingers zich om de banden van de rugzak deden klemmen, om deze wat op te trekken. De rugzak deed met het gewicht dat het met zich meedroeg op haar rug drukken, iets waar een ieder ander over geklaagd zou hebben, in tegendeel tot haar. Haar bruin gekleurde lokken waren met een grote, evenals bruin gekleurde speld op gehouden, of eerder de speld trachtte de lokken omhoog te houden, maar al genoeg dat het deed opvallen hadden uit de klem weten te ontsnappen. Een bijzondere jurk deed zich om haar lichaam hullen, haar voeten had ze in een paar schoenen laten glijden, die naar haar mening goed deden zitten. Met kalme passen deed ze zich over het station verplaatsen, haar blik gericht op het toestel waar ze in zou moeten gaan zitten, de Eurostar. 2e klas. Rustig liet ze haar lichaam op een zetels zakken, wanneer ze haar tas had laten verdwijnen in het rek voor de bagage die boven hun hoofden deed hangen. Enkel een boek had ze eruit genomen, om deze open te kunnen slaan, belangstelling deed ze niet tonen aan de personen die zich nog meer in de Eurostar deden bevinden. Ze concerteerde zich liever op haar boek, dat maakte dat alles daaromheen wat leek te vervagen. Ze keek uit naar de eindbestemming, Brussel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hometown Glory
Moderator.
Hometown Glory


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptydo apr 28, 2011 6:52 pm

Duidelijk genoot hij van zijn boek ook al waren ze nog eens niet vertrokken. Echter klonk door de krakende microfoon iemand die in het Engels, Frans, Duits en Nederlands aankondigde dat we zouden vertrekken, waar de bar was... Het zou even duren eer ze op onze bestemming waren, late namiddag in ieder geval. Toch kon zijn boek hem iets minder interesseren toen er een heel knap meisje naast hem kwam zitten. Ze leek van Aziatische afkomst. Ook leek zij helemaal alleen. Wel was het irritant dat hij telkens zou moeten vragen of ze op wou staan als hij naar het toilet moest of iets moest gaan halen van de bar. Even nam hij nog een slokje van zijn water, bekeek haar nog eens goed en deed daarna maar alsof hij zich echt verdiepte in zijn boek. Al snel had hij ook weer de draad opgenomen. Fantasy. Heerlijk om die dingen soms te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptyvr apr 29, 2011 8:06 pm

Met een enkele vinger deed ze de regels volgen, de zinnen die ze deed lezen, niet zozeer omdat ze zich anders in de regels zou vergissen, enkele opnieuw zou lezen, eerder omdat ze de regels zou leek op te slaan. Wat maakte dat wanneer ze opschrok, gestoord werd ze snel de regel weer terug deed vinden. Een glimlach had zich op haar lippen gerust terwijl ze het boek deed lezen dat ze voor zich had genomen. De geluiden om haar heen deden zich naar de achtergrond verschuiven, op het moment dat ze zich volledig in het boek verdiept had, het haast deed voelen alsof ze het meemaakte. Voor vele personen was geen titel die bekend in de oren zou klinken, haast niemand deed weten van het boek. Het was een ingrijpend verhaal, zo geschreven dat de emoties naar de lezer overgedragen werden. Ze genoot van boeken die haar deden inpakken, die haar in het verhaal wisten mee te krijgen, haar alles haast lieten voelen. Dat was wat ze deed verstaan onder een goed boek. Enkele momenten wist ze haar blik van de pagina’s los te maken, wanneer een geluid deed klinken, waarvan ze niet wist waarvan dit afkomstig was. Enkele momenten die ze nam om rond haar te kijken. Haar blik bleef hangen bij de jongen waar ze naast had plaats genomen, waarna deze weer naar de pagina’s van het boek gleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hometown Glory
Moderator.
Hometown Glory


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptyza apr 30, 2011 8:30 am

Ethan had het voor even door dat hij eindelijk een beetje aandacht van haar had getrokken. Met een tevreden grijns las hij verder het boek. Iets waar hij niet bepaald wat aankon doen, maar gewoon vanzelf ging. Hij hield ervan als meiden hem bekeken. Misschien zou hij zijn mond eens naar haar open moeten doen, maar misschien ook beter van niet. Sommige hielden niet van directe benadering, andere wel. Daardoor las hij ook nog maar even het boek door. Dit hield hij zo'n halfuur nog uit zonder één woord te zeggen. "Hey!" Zijn boek ging naar het tafeltje. "Sorry dat ik je stoor met lezen, maar zou ik door mogen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptyzo mei 01, 2011 8:06 am

Al snel deed ze zich weer in het boek verdiepen, liet ze zich meetrekken door het verhaal. Met haar vinger bleef ze de regels volgen welke ze deed lezen, terwijl ze met een andere hand het boek op de plaats hield. Haar been had ze over de andere geslagen en met haar voet deed ze zacht op de grond tikken. Ze had geen besef van hoeveel tijd er was verstreken, voordat een heldere stem haar uit het verhaal haalde, haar deed opschrikken. Licht geschrokken keek ze de jongen aan die tegen haar had gesproken, ze luisterde naar de vraag die hij haar deed stellen waarop ze deed knikken. “Natuurlijk. Het spijt mij.” Een vriendelijke glimlach deed zich om haar lippen vormen, terwijl ze voor hem opzij ging, zodat hij de mogelijkheid had langs haar te gaan. Een lichte zucht deed over haar lippen vloeien terwijl ze met haar hand door haar lokken deed strijken, tot ze de speld voelde die ze in haar lokken had gedaan. Met een kalm gebaar deed ze deze uit de lokken halen, om haar haren opnieuw omhoog te houden en deze met de speld vast te zetten. Haar diep bruin gekleurde ogen deden glanzen terwijl ze hem aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hometown Glory
Moderator.
Hometown Glory


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptyma mei 02, 2011 3:41 pm

Het bleek toch dat tijd kon stilstaan. Zo niet dan deed het zich toch voor toen Ethan opstond en zij haar haren verloste van de speld. Net zoals dingen wel eens in slow motion werden gedaan in films om schoonheid te bewonderen, viel het ook hem op dat dit meisje mooie haren had, een fijn figuur en al helemaal een knap gezichtje. "Bedankt." glimlachte hij oprecht en ging naast haar stoel staan zodat zij toch weer kon gaan zitten. "Ik wou net wat van de bar halen. Kan jij soms nog wat te drinken of te eten gebruiken?" Hopelijk kon hij haar wat brengen dan voelde hij zich tenminste van nut.
Terug naar boven Ga naar beneden
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptyvr mei 06, 2011 12:43 pm

Ze volgde zijn bewegingen, luisterde naar zijn stem wanneer deze in haar oren deden klinken. Ze zag hoe hij naast haar stoel ging staan, wat maakte dat ze daarop weer plaats kon nemen. Een fijne glimlach deed zich op haar lippen vormen terwijl ze zich weer op de stoel liet zakken. Het boek nam ze van de stoel, waar ze hem een moment te rusten had gelegd. Met een kalm gebaar deed ze haar benen over elkaar slaan, terwijl hij blik naar het boek deed glijden, maar daar vrijwel meteen weer van weg ging, om de jongen aan te kijken die opnieuw tegen haar sprak. Een nadenkende blik deed in haar ogen verschijnen op het moment dat de vraag zich goed tot haar door had gedrongen, met lichte twijfel deed ze op haar lip bijten. Ze wilde niet dat hij onnodig moeite voor haar doen. Enkele seconden deden verstrijken voordat ze hem antwoord gaf, haar zoete stem deed zacht in de oren klinken. “Graag. Ik zou graag wat drinken, je kunt mij verassen met een soort drank, maar ik kan je ook zeggen wat ik lekker vind als je dat liever hebt.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Hometown Glory
Moderator.
Hometown Glory


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptyza mei 07, 2011 10:06 am

Zoette klanken voelde zijn oren en ook rook hij een heerlijk geurtje dat vasten zeker van haar afkwam. Opeens leek deze trein toch nog niet zo stom. "Ik zou je kunnen verassen, maar wie weet zou je het niet lusten. Misschien vertel je me beter wat je graag drinkt." Ethan toverde een glimlachje om zijn lippen te voorschijn. Rustig wachtte hij af tot deze wondermooie vreemde een antwoord zou geven op wat hij net had gezegd. Gelukkig duurde de reis nog een tijdje en zou hij tijd krijgen om met haar te praten. Hij zou niet lang in België blijven. Eén dag je en dan een paar dagen Parijs. Heerlijk deze vrijheid en onafhankelijkheid. Alsof hij eindelijk eens 'normaal' was. Dit meisje wist niet wie hij was of hoe rijk zijn vader dan wel of niet was. Dit meisje wist enkel dat hij net zo al haar een gehele trip maakte door Europa. Dat was toch te zien aan het materiaal dat ze beiden bij hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptyzo mei 08, 2011 11:20 am

Een vrolijke, warme lach deed over haar lippen vloeien bij de woorden die over zijn lippen kwamen. Met een twinkeling in de diep gekleurde ogen deed ze hem aankijken. “Natuurlijk, misschien is het ook beter dat ik je vertel wat ik graag drink. Ik zou niet willen dat je voor niets moeite zou doen voor mij. Ik zou graag wat sap hebben, voor de rest heb ik geen voorkeur. Het maakt me niets uit welke vruchten in de sap verwerkt zijn.” Licht bracht ze haar hand naar haar lokken, waarna ze zich weer deed bedenken en haar hand weer naar beneden liet gaan. Ze keek hem aan, wachtend tot hij de dranken zou gaan halen, ze wilde niet onbeleefd overkomen door haar blik weer naar het boek te laten gaan. Ze zou wachten met lezen tot hij voor een moment vertrokken was. Met haar vingers deed ze op de op geslagen pagina van het boek trommelen, niet zozeer uit ongeduld, slechts omdat ze iets wilde doen. Ze was niet iemand die lang stilzat zonder iets te doen, ze kon niet lange tijd slechts zitten, ze moest vrijwel altijd iets te doen hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hometown Glory
Moderator.
Hometown Glory


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptydi mei 10, 2011 7:29 pm

Weer leek Ethan betoverd te zijn. Mocht hij hier niet stil blijven staan en staren naar deze schoonheid? Ze had heel wat anders dan de meisjes die ze kende. Leek geen moeite te doen om bepaalde zaken van haar lichaam echt te accentueren om zo hem te verleiden. Het leek wel alsof ze het nog eens niet doorhad dat hij opeens een brandende nieuwsgierigheid naar haar voelde. Alsof hij wou weten hoe dat poppengezichtje aanvoelde. Toch besloot hij maar niet deze woorden uit te spreken. Hoe hard voor paal zou hij dan wel niet staan? "Yes, madam." grijnsde hij een beetje om zich daarna een weg door de gangpaden te banen. Bij de bar bestelde hij een multi-vitamine sapje, een frisse cola en ook nog een broodje gezond zodat hij nog wat te knabbelen had. Na het geld weg te steken, liep hij voorzichtig terug naar zijn plaats en evenals het prachtige meisje. Zo nu en dan gingen ze in een tunnel om daarna weer wat landschap te kunnen zien. "Hopelijk verras ik je dan genoeg met multi." Al snel zocht hij oogcontact met het meisje en zette alles op hun tafeltjes om daarna door zijn haar te gaan. Wachtend tot ze op stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptywo mei 11, 2011 6:35 am

Een lach deed om haar lippen rusten terwijl ze hem aan deed kijken, een glimlach die een moment breder werd bij de woorden die over zijn lippen kwamen, voordat hij deed vertrekken om de dranken te halen. Wanneer hij haar had verlaten voor een moment, deed haar blik weer naar de pagina glijden, waar deze met enkele minuten weer bij vandaan werd gehaald door zijn stem die deed klinken. Een warme, vrolijke lach deed opnieuw haar lippen verlaten, toen ze zijn vraag hoorde, of hij haar genoeg verraste met een multivitamine sap. Ze knikte op de vraag, als een antwoord. Rustig deed ze haar boek sluiten om deze op haar plaats neer te leggen, wanneer ze was opgestaan. Rustig ging ze voor hem uit de weg, wachtend tot hij plaatsnam op zijn eigen plek, waarna ze weer ging zitten. Het boek deed ze wat naar opzij schuiven, om zich vervolgens op hem te richten. Ze stak haar hand met een sierlijk gebaar naar hem uit. “Als ik mij mag voorstellen. Mijn naam is Mai.” Een vriendelijke glimlach was om haar lippen te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hometown Glory
Moderator.
Hometown Glory


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptydo mei 12, 2011 6:09 pm

Het deed hem meer als genoegen om te horen dat hij haar aanstond. Vooral bij het gelach. Al weer rook hij een heerlijke zoete geur en voelde hij haar lichaamswarmte. Ze was meer dan enkel een prachtig lichaam en de nieuwsgierigheid erna begon te branden met de minuut. Ergens was dit meisje mysterieus en toch zo leuk, dat stond hem aan. Ook schoof hij weer door en nam plaats op zijn oncomfortabele stoel. "Aangenaam kennis te maken. Ik heet Ethan." Ook kneep hij zachtjes in haar hand als teken van begroeting en glimlachte. "Dus ben jij ook op doortocht?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptyvr mei 13, 2011 7:23 pm

Ze luisterde naar zijn stem, de woorden die als water over zijn lippen deden stromen, een glimlach, opnieuw een glimlach deed zich om haar lippen vormen bij het horen van de naam die hij noemde, zijn naam. Een glimlach die stralender leek te worden, toen ze voelde hoe hij zacht in haar hand deed knijpen. Op de vraag die haar vervolgens werd gesteld, knikte ze. “Ja, ik zie graag zo veel meer van de wereld. Ik zou graag verder gaan, maar het is een goed begin. En jij?” Ze had zijn los gelaten, om met deze hand weer naar haar haren te gaan, toen ze weer bedacht dat een klem deze bijeen hield. Een zucht vloeide over haar lippen, een zucht waar lichte irritatie in verborgen ging. Met een snel gebaar deed ze de klem uit haar lokken hallen, wat maakte dat haar donkere lokken als een waterval naar beneden deden vallen. De klem deed ze aan haar jurk vastmaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hometown Glory
Moderator.
Hometown Glory


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptyvr mei 13, 2011 8:05 pm

Als hij niet beter wist dacht hij dat ze dit expres deed; zich nog aantrekkelijker maken door de lange, mooie, donkere, krullende lokken naar beneden te laten vallen. Verbazingwekkend lagen ze meteen perfect. Echter was er niet veel tijd om haar woorden te laten doordringen. "Aangezien ik niet zo veel tijd heb tot terug school begint, is dit een ideale start. Ik zou erg graag Azië nog willen zien. Zuid-Amerika is daarna aan de beurt denk ik en dan Afrika. Enkel nu nog het geld en de tijd ervoor vinden." Met een glimlach keek hij haar weer aan. "De wereld heeft veel te bieden, soms denk ik dat het net iets té veel heeft." Eventjes nam hij een slokje van zijn frisse cola. Eindelijk eens wat suikers binnen na al het water. Duidelijk iets wat hij nodig had. Ook kon hij niet wachten om aan het broodje te beginnen, maar voor dit meisje zou hij wel nog even wachten voor hij zo hongerig als een wolf zich op zijn eten zou storten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptyza mei 14, 2011 1:46 pm

Een warme glimlach was om haar lippen gerust terwijl ze naar de woorden luisterde die over zijn lippen deden stromen, hij had een fijn stemgeluid in haar oren. Tenminste ze vond het niet onprettig om naar hem te blijven luisteren. Af en toe deed ze licht met haar hoofd knikken, om te laten zien dat ze naar hem luisterde en hem deed begrijpen. Op zijn laatste woorden deed ze duidelijker knikken, omdat ze vond dat er waarheid in deze woorden zat. Met een kalm gebaar deed ze het glas met haar sap in haar hand nemen om het aan haar lippen te zetten. Rustig nam ze enkele slokken van de koele vloeistof, waarna ze het terug deed zetten. Een moment hield ze haar hoofd schuin, nadenkend over een onderwerp om over te spreken, tot haar blik op het boek viel wat hij daarvoor nog gelezen had. “Wat lees je?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Hometown Glory
Moderator.
Hometown Glory


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptyma mei 16, 2011 8:20 pm

Even keek Ethan haar diep aan. Echter was dit niet de bedoeling geweest eerder puur toeval. Het opkijken had hem opeens zo nerveus kunnen maken. Normaal praatte hij over watten bij de vrouwen, maar dit was niet zijn comfortabele zone. Ook droeg dit meisje iets met zich mee wat de andere niet hadden en dan totaal niet gezeverd. Zijn gedachten over haar waren oprecht en vooral erg nieuwsgierig. "Requiem for a Dream. Er is een film over gemaakt met dezelfde tittel waarin Jared Leto het hoofdpersonage speelt... Toen sprak het me al aan dus net ook maar het boek gekocht." Even keek hij naar de kaft van haar boek. "En jij dan? Interessant boek?" Echter las hij een roman. Iets wat hij niet al te graag toegaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptywo mei 18, 2011 6:32 am

Een tintelend gevoel ging door haar lichaam heen, bij de blik waarmee hij haar momenten deed aankijken, een diepe blik alsof hij haar ziel probeerde te raken. Ze luisterde naar zijn stem, toen deze deed klinken, luisterde naar wat hij vertelde over het boek wat hij bij zich droeg. Een glimlach deed om haar lippen verschijnen bij het horen welk boek hij las. Zijn vraag deed maken dat haar blik een moment van zijn gezicht naar het boek deed glijden, alsof ze niet wist welk boek ze las, waarna haar blik weer naar zijn gezicht deed glijden. De glimlach als daarvoor deed nog om haar lippen rusten. “13 Little Blue Envelopes van Maureen Johnson.” Een moment was de glimlach van haar gezicht verdwenen, terwijl ze sprak, maar in haar ogen bleef een glinstering zichtbaar die bij de glimlach hoorde. In haar hoofd deed ze zich afvragen of hij zou willen weten waar het boek over ging, maar toch hield ze haar mond, niet wetend wat verder te zeggen. Een glimlach deed zich weer om haar lippen vormen toen ze uitgesproken was, een warme, maar bescheiden glimlach, die maar vagelijk zichtbaar was. Ze keek hem in de ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hometown Glory
Moderator.
Hometown Glory


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptydi mei 31, 2011 7:41 pm

Ook luisterde hij geconcentreerd naar haar. Opeens leek ieder restje informatie die hij van haar kreeg over zichzelf zo belangrijk. Even liet hij zijn ogen op de kaft vallen, maar erg kort. Echter keek hij liever in haar ogen die Ethan opeens leken te betoveren. "Die tittel komt me niet bekend voor. Over wat gaat het?" Hij glimlachte echter ook terug, warm en gelukkig. Geleidelijk aan nestelde hij zich beter op de stoel en draaide zijn lichaam wat meer haar richting in. Deze treinrit leek opeens zo snel te gaan. Sneller dan een hoge snelheidstrein zou moeten gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptywo jun 01, 2011 4:01 pm

Ze merkte op hoe hij zijn blik voor een moment op de kaft van het boek liet vallen, slechts een moment waarna hij haar weer aankeek, ze hoorde hoe zijn stem deed klinken, luisterde naar de woorden die over zijn lippen deden komen, terwijl ze hem in de ogen deed kijken. Zijn ogen deden diep gekleurd zijn, deden haar haast betoveren, licht leek ze op te schrikken toen het stil bleek te zijn. Haast alsof ze uit water koud als ijs werd gesleurd, en plots moest wennen aan wat boven het water was. “Het gaat over Virginia die van haar onlangs overleden tante 13 enveloppen en geld om een vliegticket naar Londen naar te kopen ontvangt. In deze brieven worden opdrachten voor haar beschreven, de volgende brief mag ze pas openen wanneer ze de gegeven opdracht heeft voltooid. Voor haar reis heeft haar tante enkele regels opgesteld waaraan ze zich moet houden. Het is een boek wat ik al heb gelezen toen ik jonger was, maar ik vind het niet minder leuk geworden na enkele jaren.” De glimlach, warme, gelukkige glimlach die hij haar had getoond was haar niet ontgaan, de glimlach op het moment dat hij zich meer in de stoel nestelde en zich meer naar haar kant deed draaien, pas nadat ze had gesproken deed ze de glimlach beantwoorden, met een glimlach die evenals warm deed zijn, evenals warm, breder dan de glimlachen die ze daarvoor getoond had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hometown Glory
Moderator.
Hometown Glory


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptydo jun 02, 2011 9:37 pm

Echter werd zijn glimlach nog maar breder bij het feit dat ze hem misschien ook wel zag staan zoals hem. Beiden leken ze zich op glad ijs te bevinden, maar hij wist zeker dat hij nog meer richting Mai wou schuiven. Het was schattig hoe ze uit de stilte zich op schrok, leek wakker te worden uit een dagdroom. Terwijl ze praatte lette hij op haar lippen die mooi, uitnodigend rood/ roos kleurde. Zo zacht leken te zijn. Uiteindelijk verloor hij zichzelf ook helemaal in haar ogen die prachtig stonden, haar tanden die twee perfecte, rechte en vooral witte rijen waren. "Als ik het zo hoor, lijkt het voor mij in eerste opzicht een echt boek voor vrouwen. Maar mijn nieuwsgierigheid is nu wel een beetje gewekt... Het lijkt me een leuk verhaal," zei hij met een iets wat rauwere stem, keek even weg, maar ook weer terug. "Niet gaan denken dat ik een complete gek ben die enkel achter je lichaam aanzit, maar wat dacht je ervan om samen misschien Brussel te ontdekken? Ik ben er enkel maar voor één dagje, want daarna ga ik naar Parijs..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Emptyvr jun 03, 2011 2:44 pm

Ze luisterde naar zijn stem wanneer deze deed klinken, hij had geen stem die onprettig was naar te luisteren, zelfs wanneer je gedwongen was naar hem te luisteren, zou zijn stem waarschijnlijk niet onprettig gaan klinken, tenminste zo dacht ze, ze was immers nooit nog gedwongen naar hem te luisteren, ze koos ervoor naar zijn woorden te luisteren. Een glimlach deed zich om haar lippen vormen, bij zijn woorden. In haar oren had zijn stem rauwer geklonken, maar toch niet iets wat het onprettig maakte, de woorden die volgden op zijn eerdere woorden, maakten dat de glimlach om haar lippen licht breder deed worden. "Je zult meer met mij moeten uithalen, wil ik je voor een complete gek uitmaken, het lijkt me gezellig te samen Brussel te ontdekken. Ik zelf zal er ook niet lang blijven, ik wil graag veel zien, voor ik weer zal terugkeren." Een moment deed ze haar hoofd licht schuin houden, terwijl ze hem aan deed kijken. Haar diep gekleurde ogen leken ergens te sprankelen. "Paris, ville de l’amour."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Laura und Nina. ♥   ORPG. Laura und Nina. ♥ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ORPG. Laura und Nina. ♥
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ORPG} Chloë en Nina. ♣
» Orpg. Laura & Michelle.
» Orpg. Cynthia & Laura.
» Wie wil een ORPG?
» Wie wil een ORPG?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: