Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Cynthia & Michelle.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyza jun 04, 2011 10:20 am

William
Ik grinnikte zacht en ging weer liggen. Met mijn gezicht naar de lucht. 'Hm' antwoordde ik koeltjes toen ze zei dat het wel gaat. Was dat alles? Of was dit weer een van haar dingen om me te pesten. Waarschijnlijk het laatste. 'Kan hij goed kussen?' vroeg ik nieuwsgierig en keek haar aan met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyza jun 04, 2011 11:12 am

Mia keek naar de houding die hij gaf op het moment dat hij weer ging liggen en glimlachte. ''Dat weet ik niet meer. Is alweer te lang geleden voor me.'' zei ze lachend en wreef over haar arm heen na een akelige windvlaag. Ze dacht toch echt dat vampiers het niet koud konden krijgen, maar er was toch wel echt kippenvel te vinden op haar gladde huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyza jun 04, 2011 11:26 am

William
Ik ging zitten om haar aan te kijken. 'Zal ik je er doen aan herinneren?' vroeg ik met een ondeugende glimlach op mijn gezicht. Ik kon met mijn perfecte ogen zien dat ze koud kreeg. 'Heb je nou koud?' vroeg ongelovig en keek haar aan. Ze was echt de raarste vampier die ik ooit was tegengekomen. Ik keek naar het stukje metalen buis voor haar dat vlam vatte en zich beperkte tot een klein, gezellig en warm vuurtje. 'Zo, mijn ijskoningin.' lachtte ik. 'Beter?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyza jun 04, 2011 12:08 pm

Mia zag zijn ondeugende glimlach en grinnikte er even om. ''Lijkt me wel een goed idee. Dan kan ik je zeggen of je het goed kan of niet hé.'' De kippenvel begon zich over haar hele lichaam te verspreiden en ze keek ernaar. Abrupt vatte de metalen buis voor haar een vlam en kreeg ze het ook vlug veel warmer. ''Veel beter.' zei ze lichtelijk grijnzend en hield haar benen er wat meer voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyza jun 04, 2011 12:13 pm

William
Ik grinnikte zacht en boog naar haar toe. Ik drukte mijn lippen op de hare en kon naast me het vuur voelen uitgaan omdat de concentratie ook volledig weg was natuurlijk. Ik sloeg mijn arm om haar middel om haar zo dichter tegen me aan te drukken. Mijn hand liet ik door haar haar gaan om vervolgens mijn vingertoppen in haar nek te leggen. Na een tijdje liet ik haar los. 'En, hoe was ik?' vroeg ik met een nieuwsgierige blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyza jun 04, 2011 12:20 pm

Mia had nog gezien dat hij zich naar haar toe gebogen had, maar vlak daarna had ze haar ogen gesloten. De kus had heerlijk gevoeld en dat had ze uiteraard ook goed laten merken. Het vuur was echter uit gegaan, maar dat maakte haar helemaal niet zo veel meer uit. Op een of andere manier had ze het van hem al warm genoeg gekregen. ''Perfect.'' zei ze lachend om zijn nieuwsgierige blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyza jun 04, 2011 4:05 pm

William
Ik grinnikte zacht en ging weer liggen, met mijn hoofd in haar schoot. 'Hm, ik weet het wel, ik ben overal goed in.' gaf ik bescheiden toe en glimlachte naar haar. Omdat ik wist dat ze daarjuist nog koud had gehad liet ik hetzelfde kleine, warme vuurtje weer verschijnen naast haar op de metalenbuis. 'Ik vraag me af waarom jij de ijskracht hebt. Dat is het tegenovergestelde van mij, toch?' dacht ik luidop. 'Zou het komen omdat ik jou veranderd heb? Moest iemand anders je verandert hebben, zou je dan andere kracht hebben?' praatte ik tegen mezelf terwijl ik gefronsd omhoog keek naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyza jun 04, 2011 4:13 pm

Mia keek naar hem en lachte. ''Eigenlijk had ik dat helemaal niet moeten zeggen. Nu denk je weer veelste goed over jezelf.'' lachend ging ze met haar hand door zijn haar heen nadat hij met zijn hoofd in haar schoot was gaan liggen. Het vuurtje kwam weer terug en ze had die ergerlijke kippenvel gelukkig niet meer. Vermakelijk streelde ze door en keek ondertussen naar zijn lippen die de woorden op een makkelijke manier uit sprak. ''Dat lijkt me inderdaad het tegenovergestelde. Maar dit soort dingen moet je nou niet aan mij vragen, zo lang ben ik het nog niet. Ik denk eerlijk gezegd dat dat wel zo is. Dat als iemand anders mij in een vampier veranderd had, dat ik een andere kracht zou hebben.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyza jun 04, 2011 4:17 pm

William
'Ik denk niet veels te goed over mezelf. Ik denk gewoon de waarheid.' zei ik doodserieus. Ik keek op toen ik doorhad dat ze antwoord gaf op mijn vragen. 'Hm, gelukkig dan dat ik je veranderd heb.' zei ik met een ondeugende grijns en drukte mijn lippen weer even op de hare. 'Ik vind dat een ijskracht beter bij je past. Dan vul je me beter aan.' zei ik en grinnikte zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyza jun 04, 2011 4:24 pm

''Jawel hoor. Kan je een paar dingen opnoemen waar je niet goed in bent?'' vroeg Mia grijnzend en voelde zijn lippen even op de hare. Ze wreef ze erna even over elkaar heen en proefde zijn smaak. ''En ik dacht nog wel dat je me helemaal niet wou veranderen?'' Zijn haren voelden zo fijn aan dat ze er echter niet meer vanaf kon blijven. ''Dan vul ik je beter aan? Iets specifieker graag.'' lachte ze en legde haar andere hand op zijn borst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyza jun 04, 2011 10:23 pm

William
Ik keek haar aan en dacht diep na. 'Er zijn weinig dingen waar ik slecht in ben, buiten dan het versieren van meisjes. Maar dat had je vast wel al gemerkt?' zei ik nonchalant tegen haar. 'Ik wou je ook niet veranderen.' Ik beet even op mijn lip. 'Ik vind je prachtig, dat zeg ik even, je bent echt het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien, maar ik vond je als mens nog altijd een beetje mooier.' gaf ik eerlijk toe. Dat fragiele, vrouwelijke, blozende en kleur had me enorm aangetrokken in haar, de mooie connectie tussen de kleur van haar huid en haar haar. 'Ja, Ik ben de roekeloze gek en jij bent het tegenovergestelde.' antwoordde ik op haar vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyzo jun 05, 2011 9:56 am

Mia keek ontroerd naar hem en hoorde één van zijn dingen waar hij slecht in was. ''Dat heb ik nog wel gemerkt ja. Maar misschien heb je de dingen waar je slecht in bent nog voor de helft niet zelf door, als je snapt wat ik bedoel.'' grinnikte ze en bekeek zijn gezicht weer even. Alhoewel hij haar mooier vond wanneer ze een mens was, was het altijd nog een compliment. Bovendien was ze dan ook eerst een mens. ''Dat ben ik dan met je eens. Een mens zijn heeft ook zo zijn voordelen, en sommige ervan wil ik nog wel terug. Maar dat gaat niet, dus moet ik er maar aan zien te wennen. Wetend dat het voor altijd is.'' gaf ze toe en streelde al die tijd nog door zijn, nu, warrige haar heen. ''Ah, jij bent geen roekeloze gek. Een beetje.'' lachte ze plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyzo jun 05, 2011 10:09 am

William
Ik grinnikte en en keek naar haar. 'Hm, gelukkig dat jij speciaal bent.' antwoordde ik toen ze zei dat ik inderdaad een slechte versierder was. 'Hm, dat denk ik niet. Ik kan alles.' zei ik en glimlachte lief naar haar. 'Daarom was het beter dat je mens was gebleven. 'Maar ik denk, dat ik je uiteindelijk toch verandert zou hebben, want moest je mens gebleven zijn zou je nu al in de dertig zijn.' zei ik tegen haar. 'Stel je voor.' mompelde ik met een walgende blik. 'Een beetje een roekeloze gek dan?' vroeg ik en keek omhoog naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyma jun 06, 2011 4:28 pm

''Speciaal nog wel. Dat vind ik wel lief van je.'' lachte Mia en streek door zijn haren heen. De volgende opmerking deed haar minder goed, maar hieraan zou ze wel gewend kunnen raken. Hij had nou eenmaal een grote ego en misschien kon ze daar nog wel iets aan veranderen. ''Jij kan alles? Hm. Zullen we nog wel eens zien dan.'' Ze keek in zijn prachtige ogen en een sierlijke glimlach stond weer rondom haar lippen. ''Oh, inderdaad. Dan zou ik al bijna rimpels hebben. Misschien was het dan toch wel beter ja.'' beaamde ze en grinnikte even om zijn walgende blik. Ze wou nu ook echt nog niet in de dertig zijn, dat zou immers een ramp zijn. ''Ja. Een beetje een roekeloze gek. Wel de mijne dan.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyma jun 06, 2011 5:03 pm

William
Ik glimlachte toen ze zei dat ik lief was. 'Oké, test me maar dan.' antwoordde ik op haar opmerking dat we dat nog zouden zien. Haar ogen brandden weer met die intensiteit in de mijne die ik gewend was van haar en die ik zo graag had. 'Hm, en dan zouden we niet kunnen samenzijn, want ik val niet op oudere vrouwen, sorry hoor.' gaf ik eerlijk toe en haalde mijn schouders op. Haar glimlach werd breder en ze gaf eindelijk toe dat ik van haar. Dat vond ik zo lief dat ik mijn lippen weer op de hare drukten om haar te kussen. Tja, ik was ook niet veel lieve dingen gewend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptydi jun 07, 2011 7:40 pm

''Nou, dat is niet moeilijk. Je kan niet zonder bloed.'' zei ze breed-grijnzend en streek even kort langs zijn gezicht heen. Op één of andere manier was hij in een korte tijd al heel belangrijk voor haar geworden. Al die tijd dat ze hem niet gezien had, had ze nog wel aan hem blijven denken. Denkend hoe het met hem zou zijn, voor altijd. En nu zou ze het meemaken, en ze zou het met niemand liever hebben dan met hem. '' Dat zou best wel grappig zijn. Waarschijnlijk zou ik dan nog wel op jou vallen.'' lachte ze en voelde zijn lippen plots op die van haar. Even kuste ze hem ook en haalde daarna haar lippen weer van de zijne af. ''Waar heb ik dat nou weer aan te danken?'' glimlachte ze en drukte nog een snelle kus op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyvr jun 10, 2011 7:04 pm

William
Ik grinnikte zacht toen ik doorhad dat ze eindelijk iets gevonden had dat voor problemen zou zorgen als ik het niet had. Ze had gelijk, ik kon het wel even volhouden zonder bloed maar na een week zou ik helemaal gek worden. Ik moest nadenken toen ze zei dat ze nog wel op mij zou vallen, misschien zou ik ook op haar vallen, waarschijnlijk wel. Ik zou in haar nog steeds het knappe meisje zien dat ik gewend was. 'Gewoon, ik ben iemand die graag kust, maar dat zul je nog wel merken.' zei ik met een lachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyvr jun 10, 2011 7:37 pm

Natuurlijk was er wel iets waar hij niet zonder kon, daar kwam Mia al wel meteen achter. Een vampier ging dood zonder bloed, hoe dan ook. Ze grinnikte even om zijn opmerking en streek opnieuw door zijn haar heen. De geur die ervan af kwam rook heerlijk. ''Dus, jij was ook niemand anders meer tegen gekomen? Ik weet niet eens waar al die vampiers uit hangen.'' zei ze met een lachje terwijl ze naar zijn gezicht keek. Het vuurtje gaf genoeg licht om goed naar elkaar te kunnen kijken, en dat was toch wel belangrijk voor haar. De zon was helemaal onder en ze vroeg zich af wat ze ging doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyza jun 11, 2011 1:33 pm

William
Ik keek omhoog naar haar en besloot meteen eerlijk te zijn toen ze vroeg of ik nog iemand had gehad buiten haar in die vijftien jaar. 'Geen vampiers. Die zijn meestal nogal op zichzelf.' zei ik tegen haar. 'Maar hier en daar eens een mensenmeisje.' gaf ik eerlijk toe. 'Maar lang houden ze het toch niet uit, ze zijn nogal oppervlakkig. Het tegenovergestelde van jou.' Dat was waar, ze was de enige die zich ooit verzet had tegen een monster zoals ik. Ik was zo opgelucht dat ik haar was tegengekomen. Door haar was mijn leven in drastisch veranderd. Want elk mensenmeisje dat ik na haar gehad had, had altijd iets gemeenschappelijk met Mia. Hetzelfde kleur haar, dezelfde grootte, dezelfde mysterieuze ogen, hetzelfde lachje. Maar absoluut niet dat ik dat zou zeggen, straks dacht ze nog dat ik een enorme zwakkeling was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyza jun 11, 2011 3:15 pm

Mia keek naar hem en was verbaasd over het feit dat hij haar eerlijk vertelde over de andere meisjes. Een beetje jaloezie speelde wel mee, maar ze liet het maar voor wat het was. Bovendien kon ze daar toch niets meer aan doen, ze had hem ook al zó lang niet meer gezien. Het was tenslotte toeval dat ze hem hier tegen was gekomen, misschien was het het lot wel. ''Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat je eerlijk tegen me zou zijn, maar dat vind ik wel fijn. En ik geef toe dat ik ook niet anders verwacht had, dat je achter de mensen meisjes zou gaan.'' glimlachte ze lichtjes en liet haar hand losjes op zijn hoofdhaar liggen. ''Is er eigenlijk geen manier om terug te veranderen naar mens? Want als die kans bestaat, wil ik die misschien wel grijpen wanneer ik dat wil.'' vroeg ze en dacht eraan om weer terug te komen als mens. Maar dan zou ze liever mens zijn én onsterfelijk, hoewel dat niet mogelijk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyza jun 11, 2011 8:29 pm

William
In haar ogen kon ik de jaloezie het zien overnemen. Maar ze was veel beter in het verdringen van die jaloezie dan ik was. Moest ik geweten hebben dat ze met andere jongens iets gehad had in die vijftien jaar zou ik zo kwaad geworden zijn. Volgens mij zou ik hem opzoeken als hij nog leefde en hem traag en pijnlijk vermoorden. Ja, zo sadistisch was ik wel. 'Hm, dat is heel lief van je. Natuurlijk ben ik eerlijk tegen je.' Ik dacht na toen ze vroeg of er nog een kans was om terug mens te worden. 'Nee, voor zover ik weet nog niet. En moest dat zo zijn zou ik het je niet vertellen.' zei ik en keek haar aan. Een vampier en een mens ging nooit samen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyza jun 11, 2011 8:44 pm

''En je zou dingen verzwijgen en over dingen liegen zei je,'' Mia glimlachte een klein beetje naar hem en staarde erna een poosje naar de lucht. In de wolken waren altijd verscheidene figuren te zien, al moest je dan wel een beetje fantasie hebben. Ze keek weer terug naar hem op het moment dat hij weer begon te praten en lachte. ''Dan zou ik er misschien zelf ook wel achter komen, maar ik weet ook helemaal niet of ik terug wil. Maar dan zou er in ieder geval een mogelijkheid zijn zodat ik nog wel gewoon kon kiezen. Want dit was niet bepaald uit vrije wil.'' Hij wilde hem dat niet kwalijk nemen, maar het bleef nog wel een beetje naar. ''Dus, wat wil je gaan doen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyza jun 11, 2011 8:50 pm

William
Ik grinnikte zacht. 'Ohja, was ik even vergeten. Je hebt een slechte positieve invloed op me Mia.' lachtte ik. Toen ze weer begon over dat terug mens zijn rolde ik met mijn ogen. Waarom zou ze dit alles opgeven om terug een mens te zijn? En ik wist gewoon dat de dag er terug een kans was voor ons om mens te worden ik er alles zou aan doen om haar tegen te houden en om te praten. Desnoods bond ik haar vast aan een boom ofzo. Niet dat dat iets zou uithalen als vampier. 'Ik weet het niet, een beetje slapen misschien?' vroeg ik en keek omhoog naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyza jun 11, 2011 9:17 pm

Mia grinnikte en sloeg hem zacht tegen zijn borst aan, eerder een plagend klopje. ''Hoe kon je dat nu weer vergeten? Maar dat vind ik helemaal niet erg,'' lachte ze en zag hem met zijn ogen rollen. Het was echt wel heel duidelijk dat hij haar niet terug wou als mens. En ze wist het zelf ook echt niet. Maar het ging ook allemaal nergens over, hoe kon je nou weer terug veranderen als mens? Al leek het aan de andere kant ook wel weer te kunnen, alles leek te kunnen in deze vreemde wereld. ''Ja dat is goed. Dat was eigenlijk ook wel mijn achterliggende gedachte.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Emptyza jun 11, 2011 9:24 pm

William
Ik keek haar aan en lachtte. 'Hm, goede vraag. Jou schoonheid doet me dat vergeten denk ik.' slijmde ik en grinnikte zacht. Haar blik was gewoon té goed. Wat dacht ze dan, dat ik geen complimentjes kon geven? Blijkbaar wel dus, haha. Ik stond op toen ze zei dat het een goed idee was om wat slaap in te halen. 'Hm, kom je dan bij me liggen?' vroeg ik en keek naar haar. Ik stak mijn hand uit om haar recht te helpen. 'Maak je geen zorgen, alleen maar slapen hoor.' zei ik snel toen ik haar blik zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Cynthia & Michelle.
Terug naar boven 
Pagina 11 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Cynthia & Joyce.
» Orpg. Cynthia en Judithh.
» Orpg. Cynthia && Judith. x
» ORPG. Cynthia en Iris.
» Orpg. Cynthia & Laura.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: