Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Cynthia & Michelle.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
AuteurBericht
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 12 Emptyza jun 11, 2011 9:40 pm

''Ja ja, slijmbal.'' zei Mia lachend en zag dat hij al was gaan staan. Er waren zo veel voordelen aan hem, maar ook genoeg nadelen. De nadelen probeerde ze echter wel te vergeten, in ieder geval probeerde ze er niet te veel aan te denken, er niets om te geven. Wel, ze vond nog steeds dat het het beste was wanneer ze bij hem bleef. Hij kon haar goed beschermen, ondanks dat ze het nu ook wel zelf kon, maar je wist het maar nooit. Ze liet haar omhoog helpen door hem en rechtte haar rug. ''Ja natuurlijk kom ik bij je liggen. En oké,'' lachte ze en klom én sprong naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 12 Emptyza jun 11, 2011 9:48 pm

William
Ik grinnikte zacht toen ze me een slijmbal noemde. 'Oeps, je hebt me door.' lachtte ik en hielp haar recht. Net toen ik een antwoord wou geven op haar vraag kon ik zien dat ze al bijna beneden was. 'Wauw, je bent net zo snel als ik.' mompelde ik, duidelijk onder de indruk. Ik liet me een stukje vallen en begon ook aan de klim naar beneden. Naar beneden klimmen was net zo gemakkelijk als de trap op en af gaan, het ging vanzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 12 Emptyza jun 11, 2011 9:58 pm

''Jou heb ik altijd door,'' grinnikte ze toen ze beiden beneden waren en die hele toren af waren geklommen. ''Liever snel dan sloom zeggen we maar hé.'' Ze had gehoord dat hij best wel onder de indruk was van haar snelheid, en eigenlijk was ze dat zelf ook. Ze greep naar zijn hand en begon naar het hotel te lopen, op een nog best traag tempo. Ze had helemaal geen zin om er nu zo vlug te zijn. Ze wilde nog even van hem genieten, buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 12 Emptyza jun 11, 2011 10:05 pm

William
Ik rolde met mijn ogen. 'Tuurlijk.' mompelde ik met een stem waar het sarcasme van afdroop. Toen ik op dezelfde hoogte was als haar kon ik haar kleine hand zich om de mijne voelen sluiten. Op hetzelfde trage tempo begon ik haar te volgen naar het hotel. Bij de gedachte aan het zachte bed dat op me te wachten stond liep ik een beetje sneller. Ik had nu pas door dat ik eigenlijk wel moe was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 12 Emptyza jun 11, 2011 10:22 pm

Mia keek naar hem en fronste even. ''Oké, goed. Vaak dan.'' zei ze zacht en liep door met hem naar binnen, het hotel in. Ze ging naar haar kamer, gewoonweg omdat ze geen zin had om hem te vragen waar de zijne was. En bovendien sliep ze liever in haar eigen bed, haar eigen kamer, ondanks dat het die van het hotel was. ''Heb je al genoeg slaap?'' vroeg ze aan hem toen ze al de kamer in waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 12 Emptyvr jun 24, 2011 4:49 pm

William
Ik grinnikte zacht toen ze toegaf. Toen ze naar binnenliep en vrijwel meteen naar haar kamer ging volgde ik haar maar. Mij maakte het niet veel uit waar we heengingen. Die hotelkamers zagen er toch allemaal hetzelfde uit. Toen we binnen waren liet ik me met een plof op het grote bed vallen. 'Jep, jij ook?' vroeg ik aan haar en ging zitten zodat ik haar aan kon kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Cynthia & Michelle.
Terug naar boven 
Pagina 12 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Cynthia & Joyce.
» Orpg. Cynthia en Judithh.
» Orpg. Cynthia && Judith. x
» ORPG. Cynthia en Iris.
» Orpg. Cynthia & Laura.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: