Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Cynthia & Michelle.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyza mei 07, 2011 10:06 am

''Je zult echt wel iets hebben waardoor je kan verzwakken. En dan heb ik een grotere kans om je aan te kunnen.'' Voor even glimlachte ze bij dat idee. Dan zou ze weer helemaal vrij zijn en niemand om zich heen hebben die een baas over haar was, op haar ouders na dan. ''Dat kun je al helemaal niet maken... Kan je niet oprotten naar een bloedbank ofzo? Dan ga je daar maar leven, maar val geen onschuldige mensen of dieren lastig.'' Siste ze woest en voelde haar lippen zich vervormen tot een rechte lijn. Waarom bestonden er überhaupt vampieren? Je had er helemaal geen bal aan, ze waren je alleen maar tot last. En vanwaar die slechtheid? ''Nee hoor, uiteindelijk zal mijn bloed niet goed meer zijn.'' Zei ze en wierp een laatste blik naar het eten, waarna ze naar een grote bank liep en daar op ging zitten, alsof het haar eigen huis was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 8:05 pm

William
Ik keek op naar haar. Dit was tot nu haar langste tirade van sinds de tijd dat ze hier was. 'Natuurlijk heb ik iets waardoor ik kan verzwakken, maar ik ben slim genoeg om dat niet aan jou te vertellen.' zei ik. 'En bloedbanken zijn voor de vampiers die niet houden van het échte bloed. Het bloed dat je uit aderen kunt zuigen tot alles opgedroogt, het bloed dat nog een warme nasmaak heeft op je lippen.' zei ik dromerig. Maar zij begreep dat natuurlijk niet, ze was geen vampier. En als er iets is waar ik een hekel aan had, was het dood bloed. Ja, zo noemde ik het. Ik trok mijn wenkbrauw op. 'Ik weet het, maar tot nu toe smaakt je bloed nog heerlijk, en eenmaal als dat moment is aangebroken vermoord ik je.' zei ik net zo nonchalant zoals zij hiernet gezegd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 8:16 pm

''Wauw slim hoor.'' Mompelde ze sarcastisch terwijl ze met haar ogen rolde. Het verhaaltje waar hij het erna over had, begreep ze helemaal niets van en dat was dan ook al wel aan haar gezichtsuitdrukking te zien. ''Iew, echt heel walgelijk. Hoe veel van jullie monsters zijn er eigenlijk?'' Vroeg ze maar wist niet precies waarom ze die vraag aan hem stelde. Hoewel ze het wel een klein beetje interessant begon te vinden. Dit was voor het eerst dat ze er iets over te zien en/of te horen kreeg. Er ging een koude en angstige rilling door haar lichaam heen op het moment dat hij over moorden praatte, en daarbij ook haar bedoelde. ''Wat moet ik doen hier dan? Dan verveel ik me heel m'n leven. Heb je geen computer ofzo?'' Vroeg ik serieus en gooide mijn benen over het tafeltje heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 8:24 pm

William
Ik keek haar aan. 'Ik weet het, ik ben slim.' zei ik terwijl ik haar volgde en tegenover haar ging zitten. 'Er zijn genoeg monsters om een klein monster zoals jou in toom te houden.' mompelde ik droog. Ik kon zien hoe de rilling door haar heen ging. En er ging weer zo'n vlaag van schuldgevoel door me heen. Ik trok mijn wenkbrauw op toen ze zei dat ze zich verveelde en een computer wou. 'Ja, waarom niet. Laat ik je meteen mijn gsm geven. Kun je makkelijker je vriendjes opbellen.' gromde ik geirriteerd en ging wat makkelijker zitten. 'Vergeet het maar' gaf ik nog als duidelijk antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 8:30 pm

''Mensen blijven het slimst.'' zei ze vast besloten en zuchtte bij zijn grote ego. Ze wist nu al dat ze geen één vampier zou mogen. Ze zouden vast allemaal precies hetzelfde zijn. Net zo gevoelloos als alle andere monsters. Verschrikkelijk. ''Wat is dat dan weer voor iets stoms? Van mijn part zit je erbij om me te controleren, al vind ik dat niet fijn. Als ik dan maar tenminste iets te doen heb.'' Er kwam dus ook nog een nadeel bij; Ze waren onwijs streng. Wat moest je er ook mee? Helemaal niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 8:35 pm

William
'Mensen zijn het domst.' bracht ik ertegen in en keek haar aan. Dacht ze nu echt dat zij van de slimme kant was? Er schoot een kleine glimlach over mijn gezicht. Dus nu waren mensen ook al naief aan het worden? Ik schudde beslist mijn hoofd. 'Nee, geen computer. Ik heb wel veel films als je dat leuk vind?' stelde ik voor en knikte naar een grote kast die achter de tv tegen de muur stond. 'Keuze genoeg.' Ik was een filmkijker. Sinds de tv en film werd uitgevonden ging ik gefascineerd naar elke film kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 8:41 pm

Mia keek hem nijdig aan en besloot er maar niet meer tegenin te gaan. Dat koste haar veel te veel energie. Als een klein kind gooide ze haar armen over elkaar heen. ''Heel m'n leven lang films kijken is ook geen pretje hoor. Kan je niet één keer rekening houden met een ander? Iemand die op het moment nogal machteloos is. Het zal je goed doen om eens een keer niet alleen aan jezelf te hoeven denken. Want ik zal je zeggen, jouw ego is echt niet normaal groot.'' Siste ze en liep teleurgesteld naar de grote kast die tegen de muur aan stond en waar de films in lagen. Zuchtend liet ze haar ogen er overheen gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 8:47 pm

William
Ik zuchtte en trok een gezicht. Wat stom van mij dat ik een meisje in huis had gehaald. Ik was vergeten dat die het meeste konden zeuren van allemaal. 'Je bent veel leuker als je bewusteloos bent.' mompelde ik tegen haar en keek naar haar rug. 'En ik denk niet aan mezelf, maar aan mijn dorst.' zei ik tegen haar en stak net zo kinderachtig als haar met haar armen over elkaar te slaan, mijn tong uit. 'En straks neem ik wat bloed van je, maar ik doe het wel als je slaapt. Als je dat liever hebt.' zei ik tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 8:51 pm

Haar blik gleed over naar een film dat haar wel leek aan te spreken, en met een simpele beweging van haar hand haalde ze 'm eruit. Met een draai van haar lichaam kon ze hem weer aankijken en ze trok haar wenkbrauwen op. ''Jij bent veel leuker als je dood bent.'' Enkel een glimlach op haar lippen moest er genoeg bij zeggen. ''Dat is dus aan jezelf. Zo heel slim ben je dus niet.'' Langzaam liep ze terug naar de bank waar ze opnieuw plaats op nam. ''Ik heb het liever helemaal niet. Jij weet niet eens hoe het voelt wanneer iemand in je bijt en je bloed eruit zuigt. Dat is niet een fijn gevoel ofzo hoor.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 8:58 pm

William
Ik trok mijn wenkbrauw op en richtte mijn blik even op de dvd die ze gekozen had. 'Weet je?' begon ik en richtte mijn blik dan op haar. 'Je bent opvallend scherp voor een mens, weet je dat?' vroeg ik en ging wat makkelijker op de bank liggen waar ik al op lag. 'Hm, je went er wel aan.' antwoordde ik op haar opmerking. 'En jij weet niet welk gevoel het is om het bloed uit iemand uit te zuigen.' zei ik en trok ook mijn wenkbrauw op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 9:03 pm

''Of jij weet gewoonweg niet hoe mensen zijn? Aangezien je ze toch alleen maar leeg zuigt en ergens neer dumpt.'' Haar eigenwijze wenkbrauw stond nog steeds omhoog en ze perste haar lippen kort op elkaar. De dvd legde ze neer op de tafel voor hen en ze nam weer plaats op de bank waar ze ervoor ook op gezeten had. ''Blijkbaar is dat gevoel helemaal niet erg, anders zou je het niet op zo'n vreselijke manier doen. Dan zou je het sowieso niet doen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 9:19 pm

William
'Wil je gewoon je mond houden?' vroeg ik en wreef met mijn vingers over mijn slapen. 'Ik krijg echt hoofdpijn van je, en dat wil heel wat zeggen als vampier.' Deels kreeg ik natuurlijk ook hoofdpijn omdat ik een dorstaanval kreeg. 'Oke, dit gaat even prikken.' waarschuwde ik en liep naar haar toe. Ik kon niet wachten tot ze in slaap lag, dat wist ik wel zeker. Ik ging naast haar zitten en trok haar rechterhand zacht naar me toe. Ik zette mijn tanden in haar arm en zuchtte gelukkig toen ik het warme bloed kon proeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2011 9:25 pm

''Nee. Dat is dan heel vervelend voor je, maar er zijn personen met ergere problemen.'' mompelde ze geërgerd en vouwde haar benen over elkaar heen. Wat dacht hij wel niet? Dat hij het nou zo moeilijk had? Dat het nou zo erg was om eens een keer hoofdpijn te hebben? Wat zij voelde was velen malen erger. '''Dit ga je niet menen!'' Riep ze en gilde toen hij naast haar ging zitten en haar hand vast greep. Niet veel later zaten zijn tanden in haar arm gedrukt en gilde ze het nog meer uit. Met haar andere hand begon ze tegen zijn hoofd aan te slaan, uit paniek. Ze zou hier nooit gewend aan kunnen raken. Wie wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyma mei 09, 2011 4:21 pm

William
Haar warme bloed verwarmde heel mijn lichaam. Van in mijn pijnlijke hoofd tot in de toppen van mijn vingers. Het gevoel van hoofdpijn begon af te nemen des te meer bloed ik opzoog uit haar arm. Het slaan van haar arm voelde ik amper tot eigenlijkk niet. Ik zuchtte zacht toen ik wist dat ik zou moeten stoppen. Het voelde net alsof ik zou sterven als ik niet zou loslaten. Met een zachte geirriteerde kreun maakte ik me los van haar arm en liet me naast haar neervallen. 'Ohmijngod.' mompelde ik geïmponeerd. 'Jou bloed is écht het allerbeste van alles wat ik ooit geproefd heb.' complimenteerde ik haar. Niet dat ze echt blij zou zijn met dat compliment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyma mei 09, 2011 4:49 pm

Alweer voelde Mia zich slapper worden des te langer hij haar bloed opzoog. Een duizelig gevoel overspoelde haar en ze voelde zich al weer gelijk als een of andere zombie. Zacht liet ze zich ook neervallen, maar dan wel naar een andere kant als hij viel. ''Fijn.'' mompelde ze bruusk en wende haar blik van hem af. Walgelijk gewoon. Waar was het nou eigenlijk goed voor om zo'n opmerking te maken? Het was niets positiefs, alleen voor hem dan. Zij zou hier maar voor altijd moeten blijven, totdat ze zou overlijden. Nou dat is een fijn idee op zo'n jonge leeftijd. Ze wilde alles nog meemaken en zien. Nog veel avonturen beleven, en dan niet zoiets als dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyma mei 09, 2011 4:58 pm

William
Ik keek naar haar. 'Het spijt me.' mompelde ik verontschuldigend. Het speet me ook, voor het eerst in mijn leven. Maar ik had haar gevangen genomen voor iets. Ik zag hoe ze kwaad bleef kijken. 'Het is je eigen schuld, als je niet zo overweldigend lekker was, dan had ik niet aan je bloed gezeten.' Nu pas merkte ik de dubbele betekenis van de zin. 'Je bloed is lekker bedoel ik.' zei ik er snel achteraan dat ze geen verkeerde gedachten zou krijgen. Maar om eerlijk te zijn, had ik wel gelijk. Ze was mooi, voor een mens dan. Ik nam de dvd op die ondertussen op de grond gevallen was en zette hem op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyma mei 09, 2011 5:04 pm

''Tuurlijk joh.'' Siste ze en keek hem nog steeds niet aan. Waarom steeds weer alsof doen. Net alsof hij er serieus spijt van had... Zuchtend schoof ze haar lichaam iets zodat ze beter kwam te liggen en duwde vervolgens wat haren uit haar gezicht weg. Toen pas keek ze hem weer aan, met opgetrokken wenkbrauwen. Ze hoorde zijn opmerking erna en keek weer normaal. Of nouja, normaal. Nog wel kwaad. ''Nou volgens mij is het mijn bloed niet. Eerder de jouwe.'' mompelde ze en keek wat afwezig naar de tv waar hij de film op aan gezet had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyma mei 09, 2011 5:08 pm

William
Ik keek haar aan. 'Tuurlijk.' zei ik. Mijn blik bleef nieuwsgierig op haar hangen terwijl ik opstond en een idee. Aangezien ze het eten met geen vinger had aangeraakt stond ik op en haalde een grote zak chips boven. Oh god, ik ging nu het walgelijkste in heel mijn leven doen. Ik haalde een chipje uit de zak en stak die in mijn mond. Ik had de chips gekozen omdat ik wist dat mensen dat heel graag aten. Het smaakte echt walgelijk. Ik deed mijn best om mijn gezicht niet te laten vertrekken van walging terwijl ik nog een chipje at. 'Jij ook?' vroeg ik en hield de zak verleidelijk voor haar neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyma mei 09, 2011 5:14 pm

Half verzonken in haar gedachten merkte ze niet eens dat hij voor even weggegaan was. Pas op het moment dat hij begon te praten schrok ze op. Lichtelijk verbaasd keek ze naar hem toen hij een chipje in zijn mond stopte en erop begon te kauwen. Net wanneer ze op het punt stond om te geloven dat het echt iets was wat hij lekker vond, zag ze zijn gezicht een beetje vertrekken. ''Je lust het niet eens,'' zei ze en richtte haar blik op de zak die hij voor haar neus liet hangen. ''Ik hoef niets.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyma mei 09, 2011 5:19 pm

William
Ik keek haar dwingend aan. 'Kijk, ik zal het simpel uitleggen.' zei ik op een toon alsof ik het tegen een kleuter had. 'Als jij niet eet. Dan gebruik ik andere middelen om je voedselgehalte normaal te houden.' zei ik tegen haar. 'Goed begrepen?' Ik duwde opnieuw de zak onder haar neus en wachtte ongeduldig tot ze een chipje zou nemen. 'Of ben je één van die veggiediëters?' vroeg ik en keek haar schamper aan. Dat had je onder de vampiers ook. De veggie's, die alleen maar bloed wouden drinken van mensen en/of dieren die alleen planten aten. Nou, ik niet. Ikwas nog altijd geen koe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyma mei 09, 2011 5:28 pm

''Ik bepaal heus zelf wel of ik eet of niet hoor. Je bent niet één van m'n ouders. Gelukkig.'' Mompelde Mia spottend en keek hem alleen nog maar woedender aan. Ze nam de chipszak aan en gooide de chips over hem heen. Hij behandelde haar als een klein kind, dan mocht ze het ook meespelen. Een lachje vormde zich rond haar lippen en ze leunde slapjes tegen de rugleuning van de bank aan. ''Nou aan de kant. Laat me maar die film kijken.'' zei ze enkel nog en probeerde langs hem heen te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyma mei 09, 2011 5:33 pm

William
Ik liet haar rustig begaan en keek haar met een hatelijke grijns aan waar ze bang van zou moeten worden. 'Oké, jouw keuze.' zei ik en stond op. Ik liep naar de keukenkast, haalde er een gingantische spuit ui en vulde die met het spul dat ze in die machientjes deden voor mensen die niet meer zelfstandig konden eten. Ik liep terug naar haar toe en duwde de spuit zonder al te veel medelijden in haar bovenarm. Met mijn ene hand liet ik voorzichtig de voeding naar binnen gaan terwijl ik haar met mijn andere hand in bedwang hield. 'Dit heeft spijtig genoeg voor jou hetzelfde effect op je bloed dan als je gewoon eet.' zei ik en glimlachte naar haar. 'Leuk geprobeerd.' zei ik erachteraan en lachtte haar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyma mei 09, 2011 5:38 pm

Mia wist dat er iets akeligs aan zou komen. Iets waar zij niet vrolijk van zou worden, en hij zelf wel. ''Nee niet doen! Ik ga al eten!'' Riep ze nog, maar het was al te laat en de spuit werd al in haar bovenarm gedrukt. Het gevoel die ze had toen het eten via de spuit haar bloed in ging was ondefinieerbaar. In ieder geval niet fijn. Ze was altijd ook al bang geweest voor naalden, waardoor ze altijd flauw viel. En dus nu ook weer. De opmerkingen en het gelach van hem hoorde ze al niet meer en ze viel met haar hoofd op de bankkussens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyma mei 09, 2011 6:55 pm

William
Ik trok mijn wenkbrauw op toen haar ademhaling versnelde en ze flauwviel. Ik haalde opgelucht adem dat ik eindelijk iets gevonden had waar ze niet tegen kon. Watje. Ik zag hoe ze neerviel op de bank en hield haar vast toen ze bijna van de bank afrolde. Ik zuchtte zacht en legde haar wat beter op de bank. 'Fijn, kan ik nu tenminste tv kijken.' Ik ging naast haar zitten en legde haar benen over mijn schoot. Ik trok mijn knieën een beetje op zodat haar benen wat hoger lagen. Ik had ergens gelezen in een stom mensenmagazine dat dat hielp tegen flauwvallen. Ik keek over haar benen naar de tv verder naar de film.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Emptyma mei 09, 2011 7:02 pm

Haar hart ging zeer waarschijnlijk tien keer zo snel als een normaal tempo. Alhoewel het wel langzaam weer terug naar het normale tempo ging. Ze kreeg weer dezelfde nachtmerrie die ze eerder die dag gehad had, al werd ze nu niet meteen wakker. Het ging iets langer door en het werd allemaal nog erger. Er kwamen meerdere vampieren op haar afgestapt, waardoor ze geen kant meer op kon. Dan abrupt schoot ze weer omhoog en voelde het zweet weer op haar voorhoofd parelen. Haar ademhaling werd weer sneller en ze keek angstig uit haar ogen. Waarom had ze die dromen nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Michelle.   Orpg. Cynthia & Michelle. - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Cynthia & Michelle.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Cynthia & Joyce.
» Orpg. Cynthia en Judithh.
» Orpg. Cynthia && Judith. x
» ORPG. Cynthia en Iris.
» Orpg. Cynthia & Laura.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: