Log je nu direct in, of meld je aan!

Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Lieve, lieve schrijfstertjes,

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Snowwhite

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Lieve, lieve schrijfstertjes,    zo mei 01, 2011 11:43 am

Haai.

Ik was afgelopen week/weken minder actief, en degene die me wat beter kennen zullen wel weten dat ik sinds een aantal maanden véél minder RPG. Echt veel minder. Waarom? Omdat het beter met me gaat. Het klinkt misschien raar, maar als ik me niet zo goed voel kan ik beter schrijven. En op dit moment voel ik me beter dan ooit. Mijn zelfvertrouwen is beter geworden en ik geniet van het leven hoe stom dat ook klinkt. Natuurlijk wil ik wel blijven RPG'en, maar ik heb het druk en ik kan gewoon vaak niets meer verzinnen. Ik mis het wel. Ik mis iedereen. Ik mis iedereen waarmee ik ooit ge-RPG'd had. Ik mis mijn personages. Maarja, misschien is het tijd om nu écht te leven. Mijn personages even weg te stoppen, en me op mezelf concentreren. Ok, klinkt echt als gezeik dit, maar het klopt ergens wel. Maar wat ik dus wil zeggen is dat ik minder actief ben en dat ik jullie mis. Nouja, ik ken natuurlijk niet iedereen hier, maar veel wel. Ok, dat was het wel.

Kus, Sacha
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Per Sempre.
Moderator.

Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: Lieve, lieve schrijfstertjes,    zo mei 01, 2011 2:10 pm

Ik zal nu even heel hard zijn, maar je hebt je aangemeld op deze site, je hebt de regels geaccepteerd. En van jou weet ik dan toevallig dat je ook niet actief bent op gSm, maar dit kunnen we gewoon niet gebruiken. Want ik wil nu alleen maar mensen die echt actief zijn en niet meer personen die zich wel aanmelden maar vervolgens toch niks meer doen.

Lieve, lieve schrijfstertjes,
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off topic. :: Other stuff.-
Ga naar: