Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wie is er nog wel actief?

Ga naar beneden 
+2
Per Sempre.
Rizzoli
6 plaatsers
AuteurBericht
Rizzoli

Rizzoli


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Vlak naast de maan

Wie is er nog wel actief? Empty
BerichtOnderwerp: Wie is er nog wel actief?   Wie is er nog wel actief? Emptyma mei 02, 2011 9:01 am

En dan bedoel ik niet op het only gebied, maar echt bij de rpg's die voor iedereen zijn.. De activiteit van deze site is wel heel erg gedaald trouwens. Waarschijnlijk komt dit doordat de meeste gebruikers op andere rpg site's zitten en daar meer aandacht aan besteden (+ gsm)
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Wie is er nog wel actief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er nog wel actief?   Wie is er nog wel actief? Emptyma mei 02, 2011 9:42 am

Hmm, niemand. Er staan nog enkele RPG's open maar aangezien de activiteit zo erg gedaald is gebeurt er niks. Ik vind het persoonlijk nogal kut gezien ik echt hard aan deze site gewerkt heb, maar gezien niemand dat wat lijkt te interesseren kan ik er ook niks aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Rizzoli

Rizzoli


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Vlak naast de maan

Wie is er nog wel actief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er nog wel actief?   Wie is er nog wel actief? Emptyma mei 02, 2011 4:41 pm

Per Sempre. schreef:
Hmm, niemand. Er staan nog enkele RPG's open maar aangezien de activiteit zo erg gedaald is gebeurt er niks. Ik vind het persoonlijk nogal kut gezien ik echt hard aan deze site gewerkt heb, maar gezien niemand dat wat lijkt te interesseren kan ik er ook niks aan doen.

Ik wel hoor ^^
Het is ook behoorlijk kut voor je, en ik vind het ook zonde aangezien het een mooie site is geworden en er best goede rpg's op staan maar er gewoon te weinig mensen echt actief zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Wie is er nog wel actief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er nog wel actief?   Wie is er nog wel actief? Emptywo mei 04, 2011 9:17 am

Rizzoli schreef:
En dan bedoel ik niet op het only gebied, maar echt bij de rpg's die voor iedereen zijn.. De activiteit van deze site is wel heel erg gedaald trouwens. Waarschijnlijk komt dit doordat de meeste gebruikers op andere rpg site's zitten en daar meer aandacht aan besteden (+ gsm)

Ik kijk wel meerdere keren op de gezamenlijke rpg's, maar de meesten zijn bijna niet actief erop en dan gaat het nogal moeilijk. Dan kan je lang wachten voordat hij kan beginnen. Zelf ben ik elke dag wel minstens een uur online, al komen de examens eraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rizzoli

Rizzoli


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Vlak naast de maan

Wie is er nog wel actief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er nog wel actief?   Wie is er nog wel actief? Emptydo mei 05, 2011 7:19 am

Story Of My Life. schreef:
Rizzoli schreef:
En dan bedoel ik niet op het only gebied, maar echt bij de rpg's die voor iedereen zijn.. De activiteit van deze site is wel heel erg gedaald trouwens. Waarschijnlijk komt dit doordat de meeste gebruikers op andere rpg site's zitten en daar meer aandacht aan besteden (+ gsm)

Ik kijk wel meerdere keren op de gezamenlijke rpg's, maar de meesten zijn bijna niet actief erop en dan gaat het nogal moeilijk. Dan kan je lang wachten voordat hij kan beginnen. Zelf ben ik elke dag wel minstens een uur online, al komen de examens eraan.

Klopt, dat snap ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Magical rain

Magical rain


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 08-04-11

Wie is er nog wel actief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er nog wel actief?   Wie is er nog wel actief? Emptydo mei 05, 2011 6:17 pm

Ik geef tpe, ik bén niet actief. Meestal kijk ik hier wel op, maar zie ik niet veel waarop ik kan reageren. HAHA. Oké, waarom lach ik...<.< Ook zit ik nu meer te rpg'en dan dat ik schrijf **Slechte ik** en ik open niet vaak meer Word om te schrijven. Ik ben er niet voor in de stemming. Embarassed Oké, SORRIEKNORRIE
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Wie is er nog wel actief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er nog wel actief?   Wie is er nog wel actief? Emptydo mei 05, 2011 6:26 pm

Magical rain schreef:
Ik geef tpe, ik bén niet actief. Meestal kijk ik hier wel op, maar zie ik niet veel waarop ik kan reageren. HAHA. Oké, waarom lach ik...<.< Ook zit ik nu meer te rpg'en dan dat ik schrijf **Slechte ik** en ik open niet vaak meer Word om te schrijven. Ik ben er niet voor in de stemming. Embarassed Oké, SORRIEKNORRIE

Je kunt toch ook zelf iets openen, het hoeft toch niet altijd vanuit anderen te komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

Wie is er nog wel actief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er nog wel actief?   Wie is er nog wel actief? Emptyvr mei 06, 2011 11:11 am

Mijn gemeende excuses.
Ik ben een ieder van jullie vergeten te zeggen dat ik voor vijf dagen op vakantie zou zijn.


Antwoord op La Questione:
Vrijwel niemand is actief en ook ik ben niet echt actief de noemen op de forum's van de gezamenlijke RPG's. De RPG's (buiten ORPG's) waar ik aan mee doe, zijn nogal afgestorven en vraag mij alsjeblieft niet zelf een RPG te openen. Schrijven met verhaallijn kan ik, maar die verhaallijn moeten bedenken is een heel ander verhaal. Dat kan ik echt niet. Nogmaals mijn excuses.
Terug naar boven Ga naar beneden
Always Me

Always Me


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal

Wie is er nog wel actief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er nog wel actief?   Wie is er nog wel actief? Emptyza mei 07, 2011 6:40 am

weetje ik begrijp heel goed dat je het vervelend vind dat het niet zo goed loopt met je site... Maar ik vind ook dat je mensen niet kunt verplichten elke dag te schrijven en mee te doen aan je rpg's. Ik probeer zelf wel actief te zijn. Alleen ik vind hier niet de verhaallijnen waar ik goed in kan leven. En daarbij komt nog eens dat ik helaas niet zoveel tijd mee heb om te rpg'en. Dus hoewel ik wel graag actief wil zijn is het gewoon op dit moment niet echt mogelijk bij deze site. Trouwens is het ook erg lastig om actief te zijn als er telkens op de momenten dat ik online ben verder geen andere mensen online zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Wie is er nog wel actief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er nog wel actief?   Wie is er nog wel actief? Emptyza mei 07, 2011 9:07 am

Always Me schreef:
weetje ik begrijp heel goed dat je het vervelend vind dat het niet zo goed loopt met je site... Maar ik vind ook dat je mensen niet kunt verplichten elke dag te schrijven en mee te doen aan je rpg's.

Ten eerste, ik verplicht niemand tot het online zijn. Maar sommige mensen, waaronder jijzelf, zijn hier nou niet bepaald actief. Dan begrijp je wel dat ik ga mailen dat ik diep teleurgesteld ben.

Always Me schreef:
Ik probeer zelf wel actief te zijn. Alleen ik vind hier niet de verhaallijnen waar ik goed in kan leven. En daarbij komt nog eens dat ik helaas niet zoveel tijd mee heb om te rpg'en.

Als je geen verhaallijn kunt vinden die je interesseert, dan neem ik aan dat je er ook zelf een aan kunt maken?

Always Me schreef:
Dus hoewel ik wel graag actief wil zijn is het gewoon op dit moment niet echt mogelijk bij deze site. Trouwens is het ook erg lastig om actief te zijn als er telkens op de momenten dat ik online ben verder geen andere mensen online zijn.

Vertel, wanneer is het dan wel mogelijk op een site? Een site zoals goSupermodel zal nooit gemaakt kunnen worden en dat ligt ook bij jouzelf. Want als jijzelf de verantwoordelijkheid niet neemt, dan zullen anderen dat ook niet voor je doen. Allemaal verwijten maken, maar zelf doe je toch niks? Is het raar dat ik verwacht dat mensen die zich op een site aanmelden online komen? Nee toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Always Me

Always Me


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal

Wie is er nog wel actief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er nog wel actief?   Wie is er nog wel actief? Emptyza mei 07, 2011 11:14 am

ten eerste ik weet dat ik zelf niet erg actief ben en dat vind ik ook heel erg jammer... Maar er zijn op dit moment dingen aan de hand in mijn leven die jou niet echt veel aangaan en dat is ook de reden waarom ik hier niet zo actief ben.
Verder kan ik op zich een verhaallijn maken. Alleen zoals hier boven genoemd heb ik daar nu de tijd niet voor en schrijf ik alleen heel erg depri.
En nee het is niet raar dat je het verwacht. Maar ik vind het wel raar als je boos wordt op mensen die niet actief zijn. Ikzelf heb daar een goede reden voor alleen deel ik die niet met iedereen, zeker niet mensen die ik niet goed ken. En daarbij komt nog eens dat ik altijd heel veel probeer site levendig te houden, alleen KAN DAT OP DIT MOMENT NIET (voor het geval dat nog niet duidelijk was.)

Als jij om deze reden mij niet meer op je site wilt vind ik dat prima, want dan heb ik deze site ook niet nodig. Ik zou het jammer vinden als je niet kan respecteren dat ik op dit moment niet veel online ben maar ik kan het op dit moment helaas niet veranderen. Of ik moet nog depressieve worden dan dat ik al ben, en daar heb ik persoonlijk niet zoveel zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Wie is er nog wel actief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er nog wel actief?   Wie is er nog wel actief? Emptyza mei 07, 2011 11:42 am

Always Me schreef:
ten eerste ik weet dat ik zelf niet erg actief ben en dat vind ik ook heel erg jammer... Maar er zijn op dit moment dingen aan de hand in mijn leven die jou niet echt veel aangaan en dat is ook de reden waarom ik hier niet zo actief ben.
Verder kan ik op zich een verhaallijn maken. Alleen zoals hier boven genoemd heb ik daar nu de tijd niet voor en schrijf ik alleen heel erg depri.
En nee het is niet raar dat je het verwacht. Maar ik vind het wel raar als je boos wordt op mensen die niet actief zijn. Ikzelf heb daar een goede reden voor alleen deel ik die niet met iedereen, zeker niet mensen die ik niet goed ken. En daarbij komt nog eens dat ik altijd heel veel probeer site levendig te houden, alleen KAN DAT OP DIT MOMENT NIET (voor het geval dat nog niet duidelijk was.)

Als jij om deze reden mij niet meer op je site wilt vind ik dat prima, want dan heb ik deze site ook niet nodig. Ik zou het jammer vinden als je niet kan respecteren dat ik op dit moment niet veel online ben maar ik kan het op dit moment helaas niet veranderen. Of ik moet nog depressieve worden dan dat ik al ben, en daar heb ik persoonlijk niet zoveel zin in.

Ik kan toch niet ruiken dat jij problemen hebt? Het gaat me inderdaad niks aan wat die problemen zijn, maar het is ook niet zo dat je het even hebt gemeld ofzo. Nee, je doet niks. Ik kan er best begrip voor opbrengen dat je depressief bent etc, maar hoe je nu doet nee, daar heb ik geen begrip voor.

Verder vind ik het onzin dat je me nu verwijten gaat maken dat ik je niet op de site wil. Als er nog iets is waar je commentaar op wilt leveren, dat doe je dat via mijn PM, maar niet via het forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Always Me

Always Me


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal

Wie is er nog wel actief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er nog wel actief?   Wie is er nog wel actief? Emptyza mei 07, 2011 11:58 am

Per Sempre. schreef:
Always Me schreef:
ten eerste ik weet dat ik zelf niet erg actief ben en dat vind ik ook heel erg jammer... Maar er zijn op dit moment dingen aan de hand in mijn leven die jou niet echt veel aangaan en dat is ook de reden waarom ik hier niet zo actief ben.
Verder kan ik op zich een verhaallijn maken. Alleen zoals hier boven genoemd heb ik daar nu de tijd niet voor en schrijf ik alleen heel erg depri.
En nee het is niet raar dat je het verwacht. Maar ik vind het wel raar als je boos wordt op mensen die niet actief zijn. Ikzelf heb daar een goede reden voor alleen deel ik die niet met iedereen, zeker niet mensen die ik niet goed ken. En daarbij komt nog eens dat ik altijd heel veel probeer site levendig te houden, alleen KAN DAT OP DIT MOMENT NIET (voor het geval dat nog niet duidelijk was.)

Als jij om deze reden mij niet meer op je site wilt vind ik dat prima, want dan heb ik deze site ook niet nodig. Ik zou het jammer vinden als je niet kan respecteren dat ik op dit moment niet veel online ben maar ik kan het op dit moment helaas niet veranderen. Of ik moet nog depressieve worden dan dat ik al ben, en daar heb ik persoonlijk niet zoveel zin in.

Ik kan toch niet ruiken dat jij problemen hebt? Het gaat me inderdaad niks aan wat die problemen zijn, maar het is ook niet zo dat je het even hebt gemeld ofzo. Nee, je doet niks. Ik kan er best begrip voor opbrengen dat je depressief bent etc, maar hoe je nu doet nee, daar heb ik geen begrip voor.

Verder vind ik het onzin dat je me nu verwijten gaat maken dat ik je niet op de site wil. Als er nog iets is waar je commentaar op wilt leveren, dat doe je dat via mijn PM, maar niet via het forum.

Ik heb trouwens wel een forum aangemaakt met dat ik niet zoveel online ben... maargoed ik verwijt jou ook niets alleen had ik het idee dat je me hier liever niet had...
Terug naar boven Ga naar beneden
Magical rain

Magical rain


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 08-04-11

Wie is er nog wel actief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er nog wel actief?   Wie is er nog wel actief? Emptyma mei 09, 2011 4:08 pm

Per Sempre. schreef:
Magical rain schreef:
Ik geef tpe, ik bén niet actief. Meestal kijk ik hier wel op, maar zie ik niet veel waarop ik kan reageren. HAHA. Oké, waarom lach ik...<.< Ook zit ik nu meer te rpg'en dan dat ik schrijf **Slechte ik** en ik open niet vaak meer Word om te schrijven. Ik ben er niet voor in de stemming. Embarassed Oké, SORRIEKNORRIE

Je kunt toch ook zelf iets openen, het hoeft toch niet altijd vanuit anderen te komen?

Ja, dat weet ik, maar het verhaal dat ik hier schrijf komt niet vooruit. Ik zit daar gewoon vàst. Akkoord, ik ben net begonnen aan het begin van William, Mariselynn, Eliza, Jasenon, Devalanis, Rudolf etc., maar ik ben niet iemand van degenen die rpg's aanmaken. Ik begin daar nooit aan omdat ik hou van ingewikkelde verhaallijnen die simpelweg niet te realiseren zijn in rpg's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Wie is er nog wel actief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er nog wel actief?   Wie is er nog wel actief? Emptyma mei 09, 2011 5:50 pm

Maar je zegt zelf dat je niet veel ziet om op te reageren, dat kun je zelf dus ook veranderen. Dat is niet iets dat ik even kan veranderen want je hebt er zelf ook een aandeel bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Magical rain

Magical rain


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 08-04-11

Wie is er nog wel actief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er nog wel actief?   Wie is er nog wel actief? Emptydi mei 10, 2011 7:34 pm

Ik kan best proberen LoveToWrite elke dag openen, maar meer dan reageren kan ik niet doen om de simpele reden dat je niet kunt verwachten dat er meteen ideeën en woorden uit mijn vingers stromen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rizzoli

Rizzoli


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Vlak naast de maan

Wie is er nog wel actief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er nog wel actief?   Wie is er nog wel actief? Emptyvr mei 13, 2011 4:36 pm

Laten we het gezellig houden..
Wat me wel opvalt, is dat de mensen die zeggen dat ze geen tijd hebben wel blijkbaar genoeg tijd hebben om aan rpg's en orpg's mee te doen op gsm.


Laatst aangepast door Rizzoli op zo mei 15, 2011 8:34 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Wie is er nog wel actief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er nog wel actief?   Wie is er nog wel actief? Emptyvr mei 13, 2011 6:17 pm

Wat mij opvalt is dat mensen van anderen lijken te verwachten dat ze dingen verzinnen en zelf daar geen moeite voor doen. Ook hebben velen inderdaad geen tijd, terwijl ze wel gewoon op goSupermodel te vinden zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Magical rain

Magical rain


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 08-04-11

Wie is er nog wel actief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er nog wel actief?   Wie is er nog wel actief? Emptyza mei 14, 2011 6:11 pm

Louise, dat is zo omdat je dan oftewel zelf niets verzint oftewel het maar gedeeltelijk verzint. En Chloë, je kunt ook verwachten van anderen dat ze tenminste de moeite nemen je verhaal te lezen als je dat schrijft omdat je wilde dat ik actief was. Het enige wat mij vooral opvalt, is dat je een site niet draaiende kunt houden op 1-3 personen die nooit tegelijkertijd online zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Always Me

Always Me


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal

Wie is er nog wel actief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er nog wel actief?   Wie is er nog wel actief? Emptyma mei 16, 2011 3:15 pm

Weetje ik denk ook dat het niet mogelijk is om aan iedereen te verplichten heel actief te zijn. Als een site niet zo lekker loopt komen er vanzelf minder mensen online. En ik weet zelf dat ik op andere sites zoals gsm wel actief ben maar ook niet met rpg daar ben ik alleen actief op het forum met vrienden... maar het is ook niet zo dat ik geen tijd heb, het heeft andere redenen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Magical rain

Magical rain


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 08-04-11

Wie is er nog wel actief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er nog wel actief?   Wie is er nog wel actief? Emptyma mei 16, 2011 3:50 pm

Fora met gsm vergelijken is onmogelijk omdat Gsm veel bekender is, meer mensen van weten en gewoon omdat het daar niet alleen maar schrijven gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wie is er nog wel actief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er nog wel actief?   Wie is er nog wel actief? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wie is er nog wel actief?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Actief zijn.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off topic. :: Other stuff.-
Ga naar: