Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ORPG. Chloe & Iris.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptyma mei 09, 2011 3:10 pm

Boos sloeg Lilith haar armen over elkaar, wat ze beter niet had kunnen doen want ook deze plakten en liet ze uiteindelijk weer langs haar lichaam geweest. "Als je Cameron was geweest had ik je een klap gegeven," antwoordde ze terwijl ze hem geen seconde uit het oog verloor. "So be lucky dat je de nieuwe bent," vervolgde ze terwijl ze de onderkant van haar jurkje greep en het uitwrong. Toen keek ze weer op en draaide zich om. No way dat ze nog langer bij de kluns bleef staan. Ze liep richting Cameron en keek hem boos aan. "Kijk eens wat die nieuwe met mijn jurkje heeft gedaan!" Siste ze boos en kneep haar ogen samen terwijl ze richting Daniel tuurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptyma mei 09, 2011 7:26 pm

'Maar ik ben Cameron niet dus wat houd je tegen om me geenklap te geven?' Daniel keek haar nog steeds aan met de opgetrokken wenkbrauw en hield haar nauwlettend in het oog voor het geval dat. Meisjes waren soms rare wezens en hadden rare actie's vanuit het niets. Hij gromde zachtjes. 'Hou op met dat "nieuwe" gepraat want ik ben net zoals jij gewoon een mens dus alsjeblieft hou op met je verwaande gedrag.' Zijn wenkbrauw zakte weer en nu was het zijn beurt om zijn armen over elkaar heen te slaan. Ze had een groot ego en dacht dat ze alles was maar dat had ze dan nog wel verkeerd gezien. Ze was een knap meisje maar van binnen was ze minder aardig, althans tot nu toe. Misschien was ze wel aardig maar wil ze dat niet laten zien. Meisjes...
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptyma mei 09, 2011 7:33 pm

Uiteindelijk stak Lilith maar haar middelvinger naar hem op. "Je bent toch nieuw, of niet dan?" Siste ze en keek hem strak aan. "En gezien ik steeds je naam vergeet, is dat een makkelijke manier om je aan te spreken." Haar blik gleed even over zijn armen die hij over elkaar had geslagen en een lachje speelde op haar lippen. Jongens. "En verdwijn nu." Zei ze zonder het oog contact te verbreken. "Of ik ga gillen." Een brede grijns verscheen op haar lippen bij de gedachte dat hij uit de club zou worden gezet. Eikel dat hij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2011 5:40 am

Zijn lippen werden een strakke streep en zijn ogen werden samengeknepen toen hij luisterde naar de commanderende Lilith. Haar middelvinger was niet bepaald dreigend, hij kwam nog altijd boven haar uit. 'Hou toch op met je vooroordelen Lilith. Je bent niet meer dan al die andere meisjes in deze club die uit zijn op hetzelfde en dat is seks. Draait het alleen maar daarom in je leven?' Hij schudde zijn hoofd en draaide zich om. 'En bespaar je de moeite om te gillen. Ik ga al, bedankt Lilith.' Daniel stak zijn hand op als afscheid naar Tyler en liep naar de bar of meer gezegd de uitgang. Ze was onuitstaanbaar en onweerstaanbaar en daar was dit meisje volgens mij maar al te goed van bewust. Maar waarom kreeg hij haar dan niet uit zijn gedachten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2011 11:16 am

Het was gewoon lachwekkend, hij die haar even de les ging leren? Ach kom op nou. Lilith richtte haar blik op Daniel die de club verliet en keek toen naar Cameron. "Ik ga ook," zei ze en probeerde het plakkende gevoel te negeren terwijl ze een kus op zijn wang drukte. Hij lachte even waarna Lilith tussen de menigte door naar buiten liep. Juist, dit gedeelte had ze niet helemaal uitgedacht. Hoe kwam ze in godsnaam thuis? Een beetje gefrustreerd dat alles haar die avond tegen leek te zitten ging ze op de stoeprand zitten en sloot haar ogen. De frisse lucht was prettig, maar dit was zo niet wat ze ervan had voorgesteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2011 6:21 pm

Met een grim gezicht en zijn lippen nog steeds in een strakke streep liep Daniel de club uit. Ze had zijn dag of beter gezegd avond verpest nu kon hij weer een avond gezellig bij zijn zusje op de bank naar een dvd van Barbie kijken. Bedankt Lilith. Met een ruw gebaar trok hij het slot van zijn scooter en zag Lilith lzitten op de stoeprand. Even moest hij van binnen om haar lachen. Als ze naar huis moest lopen was het haar verdiende loon, zou ze uberhaupt op die hakken kunnen lopen naar huis? Hij gaf wat gas en reed langzaam naar haar toe en stopte voor haar neus. 'Wil je een lift?' vroeg hij moeizaam terwijl hij haar niet aankeek. Hij hoefde geen blik of wat dan ook van haar te zien. Ze was misschien niet zo aardig geweest maar hij ook niet en je kon een meisje niet 's avonds laat alleen op de stoep laten zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2011 6:51 pm

Net toen Lilith begon te overwegen om haar moeder te bellen, iets wat haar dood kon betekenen, stopte er een scooter voor haar. Even keek ze op en liet haar blik weer zakken tot ze realiseerde wie het was. Even trok ze een wenkbrauw op, verbaasd door het aanbod dat hij deed. Waarom deed hij dat? Ze had hem nou niet bepaald aardig behandeld en aan het feit dat hij geen oogcontact maakte, deed hij dit uit principes. Twijfelend keek ze hem aan en knabbelde op haar onderlip. Dit was best een vernederende situatie. "Waarom zou je?" Vroeg ze uiteindelijk op een rustige toon en probeerde hem wel aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2011 7:14 pm

Het was een besluit die Daniel beter niet had kunnen doen. Hij was gek dat hij aanbood om haar thuis te brengen maar oke, wie a zegt moet b zeggen dus even door zetten. Even hief hij zijn blik naar haar op toen ze vroeg waarom hij dit deed. 'Eerlijk gezegd weet ik het ook niet en misschien kan ik mezelf wel voor de kop slaan dat ik het je aanbood maar een simpele ja of nee is genoeg maar als je me weer gaat zitten afbekken om het minste of geringste dan zet ik je per direct bij de stoeprand af en zie je maar hoe je thuis komt.' Er klonk verbittering door in zijn stem. Het was niet eerlijk dat ze zo tegen hem tekeer was gegaan voor een actie niet eens expres was gegaan maar hij zette zich er over heen en keek haar nu aan. 'Dus, wat word het Lilith?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2011 7:30 pm

Lilith keek hem even twijfelend aan en knikte toen. "Ja," zei ze langzaam terwijl ze haar blik afwendde toen ze zich realiseerde dat zijn blauwe ogen wel heel erg blauw waren. Ze stond voorzichtig op en knipperde even met haar ogen en liet zijn woorden tot haar door dringen. Ja, ze besefte maar al te goed tot haar door hoe gemeen ze tegen hem was geweest, maar zo was ze. Nou ja, zo was ze in bijzijn van anderen. "Bedankt," mompelde ze en deed weer een poging om hem aan te kijken, "en het spijt me." Even twijfelde ze over die woorden maar knikte toen. Ja, het speet haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2011 7:38 pm

Daniel gebaarde dat ze achterop kon stappen. 'Wijs je me wel de weg? Ik ben nog zo nieuw als ik weet niet wat dus weet niet waar je woont, mijn excuses voor het ongemak.' Hij haalde nonchalant zijn schouders op en haalde een hand door zijn haar. 'Geen dank, je kan een meisje niet alleen op de stoep laten zitten niet waar? Of ze nou een kreng is geweest of niet. en daarbij je excuses zijn aanvaard. Als nieuwe moet je toch dingen kunnen accepteren niet waar?' Even viel hij stil. 'Nu is het mijn beurt om sorry te zeggen, ik mag je geen kreng noemen.' Daniel keek achterom of ze al zat. 'Nou madame, komt er nog wat van of moet ik je helpen op stappen met dat jurkje?' Een kleine grijns verscheen rond zijn lippen maar die verdween al snel als sneeuw voor de zon. Hij moest uitkijken met wat hij zei. Met Lilith wist je het nooit zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2011 7:44 pm

Even grinnikte Lilith om zijn opmerking en schudde haar hoofd. "Voor de waarheid hoef je je excuses niet aan te bieden," zei ze en haalde haar schouders op. Het deed haar niet zoveel dat hij haar een kreng had genoemd, want dat was ze ook geweest. Als hij haar echter voor een slet, hoer of iets anders had uitgemaakt had ze hem zijn scooter afgepakt en was dan daarmee weg gereden. Ze lachte weer toen ze zijn opmerking over haar jurkje hoorde. Voorzichtig ging ze achter hem zitten en sloeg automatisch haar armen om zijn middel, zoals ze altijd deed wanneer ze bij iemand achterop de scooter zat. "De vierde straat links," vertelde ze hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2011 7:51 pm

'Jij zegt het,' zei Daniel opgewekt toen ze zei dat hij zijn excuses niet hoefde aan te bieden. 'Als ik er later maar geen last van krijg dat ik mijn excuses niet heb aangeboden.' Het voelde goed dat de lucht tussen hun twee was opgeklaard eigenlijk was ze zo best aardig. Ze had blijkbaar geen hulp nodig want iets later voelde hij haar armen om zijn middel. Zijn mondhoeken krulden op tot een grijns. Eigenlijk mocht hij zichzelf wel een gelukkig persoon noemen. Hij had het mooiste meisje uit de club bij hem achterop, niet dat hun tweede kennismaking goed was afgelopen maar toch... Toen ze goed zat gaf hij gas en reed. De vierde weg links, galmde door zijn hoofd en hij sloeg af toen ze de vierde straat links bereikten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2011 7:58 pm

Een glimlach verscheen op Lilith's lippen toen ze de wind door haar haren voelde en hield Daniel iets strakker vast. Nee, het was absoluut niet erg om zo tegen hem aangedrukt te zitten, want zoals ze al bij haar eerste ontmoeting had geconstateerd was het absoluut geen lelijke jongen. Hij was wel, anders. Hij leek gevoel te hebben, iets wat andere jongens meestal leken te ontkennen. "Tweede recht," riep ze en glimlachte tevreden. Dit was zo veel beter als ruzie maken. Want ook al leek Lilith er altijd van te genieten wanneer ze even haar mening kon uiten, toch beviel het haar niet zo goed als het leek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2011 8:05 pm

Haar armen om hem heen, haar lichaam tegen de zijne het leek wel of het allemaal een sprookje was dat zomaar in één keer voorbij kon zijn doordat hij wakker werd vanuit zijn droom maar het feit dat hij haar voelde wist hij dat het niet echt kon zijn en even schudde hij zijn hoofd. Nu ze geen kreng achtige actie´s en reactie´s had was ze een mooier persoon, van binnen maar ook van buiten. Oke, nu moest hij stoppen met dromen hij leek wel een meisje. Hij sloeg af naar de tweede weg rechts en vroeg zich af in wat voor huis ze woonde. ´Je bent een heel ander persoon dan vanavond,´merkte hij uiteindelijk op toen er een stilte viel waarin ze beiden na dachten althans Daniel dacht na hij wist niet wat Lilith deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2011 8:12 pm

De stilte was prettig en dat waren de meeste stiltes niet vaak. Ze vond het echter niet erg toen hij even later toch een poging deed om de stilte te verbreken en ze vond het jammer dat ze hem niet aan kon kijken. Even kwam het beeld van zijn blauwe ogen in haar op maar ze verdrong het beeld en richtte zich op zijn woorden. "Misschien komt dat omdat je me niet kent," zei ze eerlijk en staarde voor zich uit, "dat je geen verwachtingen van me hebt, zoals anderen die wel van me hebben. Eerste links."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2011 8:20 pm

Daniel dacht na maar stopte er mee toen hij bedacht dat hij nog steeds op de weg was en dat er nog altijd van die halve gare waren die met hoge snelheid en een dronken kop achter het stuur kropen en daarbij, hij was verantwoordelijk voor Lilith dus hij kon het niet maken om aangereden te worden. ´Ik ken je inderdaad niet maar dat ging ook lastig want onze kennismakingen waren niet bepaald super. De eerste keer lachte je me bijna uit en de tweede keer schold je me de huid vol maar het is vergeven.´ Haar laatste woorden maakte indruk en hij wou dat hij haar aan kon kijken, zien wat er in haar ogen om ging want ogen spraken boekdelen en zeiden soms meer dan woorden konden doen. ´Wat bedoel je precies met verwachtingen?´
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2011 8:27 pm

Lilith keek om zich heen en zag toen in de verte haar huis. "Stop maar bij nummer 22A," zei ze langzaam. Nee, dit was vast niet wat hij zich had voorgesteld, als hij zich überhaupt iets had voorgesteld bij een huis van haar. Nou, het rijtjeshuis waar ze in woonde stelde niks voor vergeleken met de villa's van haar vrienden. Door zijn vraag haalde ze haar schouders op, maar realiseerde zich dat hij dat niet kon zien. "Ik ben populair, dan zijn er sowieso bepaalde verwachtingen van je." Zei ze langzaam en hoopte dat ze niet arrogant over kwam. "Zoals het feit dat ik niet over me heen laat lopen."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2011 8:33 pm

Daniel liet zijn blik over de bordjes naast de deuren glijden en stopte bij nummer 22A en stapte eerst zelf af en reikte toen zijn hand uit naar die van Lilith. Het feit dat ze in een rijtjeshuis woonde en niet in een grote villa deed hem ergens goed. Ze was een heel ander meisje dan ze zich voor deed. Jammer want zonder haar vrienden was ze aardig en open over zichzelf. 'Maar je hoeft niet populair te zijn om niet over je heen te laten lopen al hoewel ik moet toegeven dat het best intimiderend is als een heel groepje populaire mensen -waaronder voetballers, om je heen staan maar toch...' Hij glimlachte even naar haar. 'Tot morgen denk ik maar ik zal er niet te veel van verwachten want je hebt verwachtingen waar je aan moet voldoen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2011 8:37 pm

De neiging om hem te knuffelen was groot toen hij eenmaal uitgesproken was en Lilith glimlachte een beetje moeilijk. Het was jammer dat hij zo over haar dacht, dat ze geen tijd zou hebben om ook contact te hebben met hem. Maar ergens begreep ze hem wel, ze was niet aardig tegen hem geweest en ook al kon hij nog zo hard zeggen dat het hem niet uitmaakte, ze wist dat hij het niet zomaar het zou vergeten. "Bedankt Daniel." Zei ze langzaam en besloot toen toch maar haar armen om hem heen te slaan om hem een knuffel te geven. "En misschien maak ik ondanks alle verwachtingen wel tijd voor je morgen.. misschien." Zei ze met een lachje toen ze hem losliet. Ze kon het niet laten om even in zijn blauwe ogen te kijken en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2011 8:46 pm

Waarom was status zo belangrijk op school maar ook na school? Als je eindelijk dacht dat je het op school goed voor elkaar had moest je weer opnieuw beginnen en dat is met alles zo. Niets is zoals het blijft. Daniel zuchtte zacht en onhoorbaar. Hij vond het jammer dat hij en Lilith zo'n groot verschil hadden. Zij was het populaire, knappe meisje en hij was de nieuweling. Ze zouden vast denken dat Lilith hem zielig vond. Hij bleef voor haar staan. 'Graag gedaan Lilith,' zei hij en voor hij doorhad omhelsde ze hem en twijfelend legde hij zijn armen rond haar heupen. Het was alsof ze precies tegen zijn lichaam paste en toen ze hem los liet glimlachte hij weliswaar breed. 'Ik verheug me er op Lilith. Alvast welterusten of moet ik je nog begeleiden naar de voordeur?' plagend keek hij haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2011 8:55 pm

Het voelde goed, maar waarom? Lilith kende hem nauwelijks. Maar toch, het voelde vertrouwd en dat moest wel iets goeds zijn. Ze deed een stap naar achteren en keek hem aan. "Tot morgen," zei ze glimlachend en liep toen naar de deur. Die twee meter kon ze wel zelf lopen. Het was nieuw dat ze thuis sliep na een avond weg maar aan de andere kant, dit voelde ook goed. Ze opende de deur en draaide zich even om terwijl ze in het donker tuurde waar ze Daniel's gezicht verlicht zag worden onder de lamp van de straatlantaarn. "Welterusten Daniel," fluisterde ze voordat ze de deur dicht deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2011 9:03 pm

In zijn afgelopen jaren was Daniel nog nooit bang of zenuwachtig geweest om naar school te gaan. Hij vond school altijd gezellig met zijn vrienden maar nu, naar gisteravond wist hij net wat hij moest verwachten.  Wat als ze van alles aan iedereen heeft verteld waar niets van klopt? Dan is hij binnen de kortste keren de loser van de school en wil niemand hem nog als vriend want wie wil nu bevriend zijn met een nieuwe en een leugenaar? Niemand. Hij zuchtte, haalde een hand door zijn haar en liep naar buiten waar zijn scooter stond en hij reed naar de afgesproken plek en wachtte daar op Tyler. Toen hij aan kwam rijden stak Daniel zijn hand op en samen reden ze naar school. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2011 9:08 pm

Lilith was al op school, iets wat normaal gesproken nooit voor kwam omdat ze altijd een kater moest uitslapen. Maar nu de drank niet haar avond had overheerst was ze 's ochtends vrolijk opgestaan en was nog vrolijker geworden aan de gedachten van de vorige avond. Misschien, misschien had ze er nu een vriend erbij. Iemand die haar echt mocht om wie ze was. Het idee bleef raar, maar het maakte haar blij. Ze was op het schoolplein gaan zitten en hield een sigaret in haar hand terwijl ze het kleine groepje van haar zogenaamde vrienden om haar heen negeerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2011 9:14 pm

Met volle vaart reed Tyler het plein op en reed bijna een meisje aan waardoor de leraar als een gek op hem af kwam rennen en hem aan zijn oor mee sleurde voor strafwerk. Daniel lachte en zette zijn scooter in het rek en deed het op slot en liep naar het vaste muurtje waar hij tot nu toe altijd hee is gelopen. In de pauzes, na en voor school en als ze een uurtje vrij hadden en de zon scheen. Zijn blik gleed zoekend over het plein met maar één doel: Lilith vinden. Niet dat hij er heen zou gaan maar naar haar kijken was al fantastisch. De gedachte aan gisteravond vrolijkte hem op en toen hij haar zag staan moest hij onbewust glimlachen. Het was duidelijk dat ze in haar ik-ben-populair rol was gevallen met die sigaret tussen haar vingers maar hij bleef gefascineerd naar haar kijken.  Ze had gisteravond zijn aandacht getrokken en die was niet zo snel weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Emptywo mei 11, 2011 7:22 am

Toen Lilith Daniel het schoolplein op zag komen lopen lichtte haar ogen bijna automatisch op. "Heey, Lil. Dat is die sukkel van gisteravond," zei Cameron honend waarop ze zich naar hem omdraaide. "Hij heeft me thuis gebracht," reageerde ze kortaf en trok een wenkbrauw op. "Ondanks alles. Dus hij is absoluut geen sukkel." Cameron keek haar beledigd aan en sloeg zijn armen over elkaar heen. Ongeïnteresseerd nam Lilith nog een hijs van haar sigaret en keek hem toen aan. "Ik had je ook thuis kunnen brengen Lil." Zei hij uiteindelijk en ging met een hand door zijn haar. Ze knikte. "Maar dat heb je niet gedaan," antwoordde ze rustig en keek weer naar Daniel en grijnsde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ORPG. Chloe & Iris.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ORPG. Cynthia en Iris.
» Orpg. Iris & Michelle.
» Orpg. Chloë en Judith. ♥♥
» ORPG} Chloë en Nina. ♣
» Orpg. Chloë & Michelle.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: