Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ORPG) Separated by the Berlin Wall.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptyzo jul 24, 2011 6:21 pm

Ze keek hem glimlachend aan en drukte een kus tegen zijn voorhoofd aan. 'Daar hebben we het nog wel over. Ik denk dat Ivy precies hetzelfde als mij zal zeggen.' Ze drukte haar lippen even tegen die van hem, waardoor haar hart een sprongetje maake en liet hem daarna los. 'Waar zit je met je gedachten?' vroeg ze lachend en ze stond op, waarna ze hem vanaf een afstandje aan keek en genoot van het naar hem kijken.

Derek keek haar aan en glimlachte, waarna hij haar een knuffel gaf en door haar als zijde aan voelende haren streelde. 'Ik heb jou ook gemist, heel erg veel zelfs. Ik was bang dat je iets zou overkomen toen ik er niet was om voor je te zorgen.' Hij grinnikte en drukte een klein kusje op haar voorhoofd. Zijn lichaam warmde daarbij helemaal op en hij liet haar gauw los, bang dat ze zou merken dat hij haar meer dan aardig vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptyzo jul 24, 2011 6:38 pm

Een glimlachje verscheen op Timo's lippen toen ze een kus op zijn voorhoofd drukte. Hij stond op en legde zijn armen om haar middel om haar vervolgens tegen zich aan te drukken. "Ik dacht aan.. jou." Zei hij met een grijns en drukte zijn lippen op haar kaaklijn om haar vervolgens weer los te laten en haar jas te pakken. "Kom, we gaan." Zei hij en gaf haar haar jas aan.

Met een tevreden glimlach drukte Ivy zich tegen hem aan. Ze vond het fijn om zo bij hem te zijn, maar haar hart ging zo erg te keer dat ze bang was dat hij het kon horen. Blozend richtte ze haar ogen ten gronde toen hij een klein kusje op haar voorhoofd drukte en merkte dat ze het echt heel fijn voelde. "Dat is lief Derek," mompelde ze en glimlachte toen waarna ze hem aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptyzo jul 24, 2011 6:46 pm

Wat was hij toch een heer. Ze glimlachte en pakte haar jas aan, om die vervolgens aan te doen. Het was een oude jas en hij zat vol vlekken, en ze merkte dat haar wangen daarom iets rood kleurden. Maar, het maakte niet uit. 'Ik zal even mijn spaarpot pakken, ik heb er nog geld in zitten, wat ik vorige maand verdiend heb.' Haar spaarpot had ze voor de zekerheid altijd in haar tas zitten. Ze liep naar haar tas en pakte er een potje uit, om de deksel eraf te draaien en te twijfelen. Hoeveel geld zouden ze nodig hebben?

'Maar ik ben ook heel erg lief' mompelde hij lachend en toen drukte hij haar steviger tegen zich aan. Hij vroeg zich echt af hoe geweldig het wel niet moest zijn om met haar te zoenen en zijn blik werd naar haar lippen getrokken. Ze had mooie lippen, net zoals alles mooi was aan haar. 'Zullen we maar naar huis gaan?' vroeg hij zachtjes aan haar. Hij was zo ontzettend verliefd op haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptydi jul 26, 2011 10:19 pm

Een lachje verscheen op Timo's lippen toen hij haar wangen rood zag kleuren. Hij vond het schattig als ze moest blozen en keek haar na. "Ik heb nog genoeg geld bij om vanavond te betalen," reageerde hij snel om vervolgens de spaarpot uit haar handen te pakken en het terug in haar tas te stoppen. Vervolgens pakte hij haar hand vast begeleidde haar naar buiten.

Ivy knikte langzaam ook al liet ze hem liever niet los. Haar hart bonsde in haar keel terwijl ze hem even aankeek en hem vervolgens los liet. Het voelde niet goed om hem niet meer vast te kunnen houden, maar ze legde zich erbij neer. "Nou kom, dan gaan we." Zei ze met een glimlachje terwijl ze een stap opzij deed terwijl ze op hem wachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptydi jul 26, 2011 10:29 pm

'Ik wil niet dat je betaalt, ik wil mee betalen' zei ze, maar ze stonden al buiten. Een zucht rolde over haar lippen en ze pakte zijn hand vast. 'Ligt het aan mij of is het hier koud? Waarschijnlijk ligt het aan mij, ik heb niet meer genoeg vet om mezelf warm te houden.' Ze zag nu in wat ze zichzelf had aangedaan, en voelde de tranen over haar wangen rollen, maar keek gelijk weg, zodat hij het niet kon zien, en veegde ze gauw van haar wangen af.

Derk keek haar aan en glimlachte, Hij was zo dolverliefd op haar, en ontzettend gelukkig als hij bij haar in de buur was. Hij sloeg zijn arm om haar heen en leidde haar naar haar huis toe. Toen ze daar aan kwamen merkte hij dat Hayley en Timo al weg waren, gezien er niet op de bel geantwoord werd. 'Misschien moeten we een sleutel bij laten maken, anders staan Timo of ik voor een dichte deur.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptydo jul 28, 2011 8:42 am

Een glimlach verscheen op Timo's lippen waarna hij een arm om haar heup legde en haar naar zich toe trok. "Ik houd je wel warm," beloofde hij haar waarna hij een kus op haar wang drukte en haar vervolgens richting het restaurantje leidde waar ze vroeger vaak gingen eten. De zwaluw was een klein, redelijk goedkoop restaurant met heerlijk eten. Hij hoopte maar dat ze het leuk zou vinden..

Ivy's mondhoeken krulden automatisch op toen hij zijn arm om haar heen sloeg. Haar hartslag versnelde en ze richtte haar blik ten gronde, bang dat hij het zou horen. "Ja, misschien is dat wel een goed idee." Zei ze instemmend waarna ze de huissleutel uit de tas haalde en de deur openmaakte. "Entree," grinnikte ze en duwde de deur wat verder open om hem voor te laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptydo jul 28, 2011 9:25 pm

Toen hij binnenkwam, merkte hij dat Timo en Hayley al weg waren en hij glimlachte breed. 'Die twee zijn voor elkaar geschapen' zei hij lachend. Het voelde voor hem ook alsof Ivy speciaal voor hem gemaakt was, alsof dat de reden was dat ze geboren was en ze samen opgegroeid waren. Natuurlijk sloeg het nergens op, maar wat gaf het. Hij had iets waarover hij kon dagdromen, en dat kon toch geen kwaad. Hij pakte haar jas bij haar schouders vast en trok hem zachtjes, om haar geen pijn te doen, uit. Toen hing hij haar jas en die van hem op en keek haar glimlachend aan.

Eenmaal binnen genoot ze van de warmte die haar tegemoet kwam. Ze werden door een ober naar een tafel voor twee gebracht, nadat ze hun jassen hadden afgegeven. Ze keek nieuwsgierig om zich heen. 'Knus, maar wel gezellig denk ik' zei ze tegen Timo. Toen ze allebei zaten keek ze hem aan, en bewonderde zijn mooie gezicht. Het leek wel alsof ze elke dag verliefder op hem werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptydo jul 28, 2011 9:38 pm

Timo nam plaats tegenover haar en grijnsde toen hij merkte dat ze naar hem aan het kijken was. Als ze daadwerkelijk hetzelfde voor hem voelde als hij voor haar dan kon hij het haar niet kwalijk nemen; het liefste staarde hij namelijk ook voor durend naar haar. "Wil je iets drinken?" Vroeg hij haar met een grijns terwijl hij haar aankeek. Wat was ze toch adembenemend mooi.

Instemmend knikte Ivy na zijn opmerking, ze had altijd al gevonden dat hun twee goed bij elkaar pasten. Ze voelde hoe hij haar jas uittrok en glimlachte dankbaar terwijl ze hem daarna keek. Man, ze kon wel uren naar hem staren zonder verveeld te raken. Toen ze merkte dat ze aan het staren was wendde ze beschaamd haar blik af en haalde diep adem. "Dus.. wat gaan we doen?" Zei ze glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptydo jul 28, 2011 9:55 pm

Zoenen, dat wilde hij doen, met haar. Maar dat ging hij natuurlijk niet zeggen. 'Zullen we dansen?' vroeg hij met een speelse twinkeling in zijn ogen. Hij hield van dansen, en wilde haar zien dansen, haar prachtige lichaam zien bewegen. Eigenlijk was het gewoon een smoesje om haar in zijn armen te kunnen houden, maar dat terzijde. Hij glimlachte verlegen naar haar, en merkte dat zijn wangen rood werden.

Ze wilde hem zeggen hoe mooi ze hem vond, hoe geweldig ze hem vond en vooral hoe lief ze hem vond, maar alles wat ze wilde zeggen klonk zo stunteling hardop. Dus ze hield haar mond maar en vermaakte zich met in zijn prachtige ogen te staren. Ze kon er uren mee doorgaan, maar werd uit haar bezigheid gehaald door hem zelf. 'Thee graag, heb het nog steeds koud' zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptydo jul 28, 2011 10:06 pm

Een glimlach verscheen op Timo's lippen, iets wat eigenlijk te vaak gebeurde nu hij niet meer bang hoefde te zijn dat ze hem niet leuk vond. Hij wenkte de ober om te komen en voelde een klein steekje jaloezie toen deze zijn ogen niet van Hayley af kon houden. "Een thee en een warme chocolade melk." Zei hij en grijnsde toen even. Ergens was het wel begrijpelijk, Hayley was immers adembenemend.

Even trok Ivy een wenkbrauw op maar lachte toen. "Allright, maar ik kan niet dansen, dus sorry als ik op je tenen ga staan," zei ze met een twijfelend lachje terwijl ze hem nieuwsgierig en afwachtend aankeek. Ze loog niet, ze was nooit goed geweest in dansen. Maar toch, ze vond het niet erg wanneer hij haar vast hield, zeker niet. Alleen was ze bang dat ze af zou gaan tegenover hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptydo jul 28, 2011 10:14 pm

'Je kan het vast heel goed, jij kunt alles goed' zei hij lachend en hij pakte haar hand vast, Met zijn andere arm omsloot hij haar middel, waarna hij traag begon te dansen, waarbij hij geen enkele seconde niet in haar ogen keek. Hij hield van haar, zoveel dat het pijn deed om haar misschien voor een tweede keer kwijt te raken, als ze hem niet leuk vond. Hij sloot genietend van haar lichaam en geur zijn ogen.

Hayley keek niet naar de ober, maar naar Timo. Ze glimlachte verlegen naar hem en pakte zijn hand vast boven de tafel. Met haar vingertoppen streelde ze de huid van zijn hand. Het was zo fijn dat ze hem nu aan kon raken en kon strelen en knuffelen wanneer ze wilde. Ze dacht terug aan wat hij had gezegt, over zijn eerste keer, en was er benieuwd naar, ze wilde alles van hem weten, maar ging er niet naar vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptydo jul 28, 2011 10:21 pm

Alweer krulden Timo's mondhoeken op tot een brede glimlach toen hij Hayleys vertrouwde hand om de zijne voelde. Hij voelde zich gelukkig, blij dit moment met haar te mogen delen. Blij dat zijn gevoelens beantwoord werden en niet afgewezen waren. Maar vooral blij omdat ook zij gelukkig leek te zijn, iets wat hem dubbel zo gelukkig maakte. "Je bent lief," prevelde hij met een glimlach zonder van haar weg te kijken.

Een aangename tintel verspreidde zich door Ivy's lichaam toen hij haar hand vast pakte. Haar wangen kleurden rood en ze legde haar losse hand op zijn schouder neer. Met haar hoofd leunde tegen zijn borst en ze ademde diep in en uit. Dit kon ze nog wel even volhouden, zo met zijn arm om haar heup. Ze bewogen rustig heen en weer, ook al was er geen muziek. Haar hart klopte in haar keel, maar ze genoot. En dat was het belangrijkste.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptyvr jul 29, 2011 7:46 pm

Ze keek verlegen in zijn mooie ogen en droomde helemaal weg, terwijl ze met haar vingers over zijn hand bleef strelen. 'Jij bent veel liever' fluisterde ze gelukkig. Het was zo fijn dat hij haar nu eindelijk net zo leuk vond als zij hem, dat had ze nooit durven dromen. Ze keek op toen de ober het drinken voor hen neer zette. Dat hij haar zorgvuldig bekeek ontging haar niet, en een rillig gleed door haar heen. Dit vond ze nou niet echt fijn. Toen hij vroeg of ze een keuze hadden kunnen maken, klapte ze dicht en sloeg ze haar ogen neer, waarbij ze Timo zijn hand los liet.

Derk sloot zijn ogen en voelde zich op dit moment de gelukkigste man ter wereld. Hij hield het mooiste meisje ter wereld vast, hier in zijn armen. Hij ademde diep in en snoof haar geur op. 'Ik zal zo eten voor je maken' zei hij rustig terwijl hij al stil stond, maar haar toch nog goed vast hield. Hij wilde haar niet loslaten, want hij vond dat ze in zijn armen thuishoorde, precies waar ze nu was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptyza jul 30, 2011 8:50 pm

Haar plotselinge teruggetrokkenheid ontging Timo niet en hij keek even nijdig naar de ober voor hij zich bedacht dat hij nu iets moest bestellen. "Een Caesar salade, dat is genoeg voor ons beide," besloot Timo terwijl hij naar Hayley keek, vragend om goedkeuring. Hij irriteerde zich aan de ober maar hield wijselijk zijn mond.

Met een glimlach sloot Ivy haar ogen en legde haar hoofd tegen zijn schouder aan. Ze vond het absoluut niet erg dat hij haar nog even vasthield, ook al stonden ze stil. Haar hart klopte wild en ze haalde diep adem om zichzelf tot rust te brengen. "Zeg.." Mompelde ze langzaam, zonder haar ogen te openen, "heb je een vriendin daar in het Westen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptyza jul 30, 2011 9:07 pm

Hayley keek hem aan en knikte even. Ze wilde dat die jongen weg ging, ze vond hem vreselijk irritant en voelde zich er ongemakkelijk door. Ze bleef naar Timo kijken en haalde opgelucht adem toen hij uiteindelijk knikte en weg liep. Ze begon zenuwachtig met haar servet te spelen en durfde hem niet meer aan te kijken. Ze wist niet hoe ze dat ooit naar binnen moest krijgen, ze wist helemaal niet meer hoe die maaltijd smaakte, zo lang had ze dat al niet meer op.

Derk streelde zachtjes over haar rug heen en glimlachte eventjes. Toen hij haar vraag hoorde grimaste hij even en lachte daarna. 'Nee, ik ben niet echt geliefd geloof ik.' Niet dat hij dat erg vond, er was toch maar één iemand die hij wilde, en die zag hem waarschijnlijk gewoon als vriend, en niet als meer. 'En jij, heb jij een vriend, Ivy?' vroeg hij liefkozend. Ook al zou hij balen als het zo was, hij gunde haar het, hij gunde haar liefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptyza jul 30, 2011 9:21 pm

Zijn antwoord verbaasde haar. Derk was immers absoluut geen lelijke jongen, in de verste verte niet. Natuurlijk was ze een klein beetje bevoordeeld, maar ze had vaak genoeg van anderen gehoord dat hij best een 'lekkerding' was. "Hoe kan jij nou niet geliefd zijn," zei Ivy met een lachje en opende haar ogen. "Nee," antwoordde ze kort en knabbelde op haar onderlip.

"Hayley, stay calm," zei Timo met een lachje en trok het servetje rustig tussen haar vingers uit om vervolgens zijn vingers in de hare te haken. "Je hoeft niet veel te eten, zolang je maar wat neemt." Vertelde hij haar en streelde rustig met zijn duim over haar handpalm terwijl hij haar aanbleef kijken. Waarom had hij haar niet kunnen steunen..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptyza jul 30, 2011 9:28 pm

Hayley keek hem stomverbaasd aan en begon toen automatisch zijn vingers te strelen. 'Wat doe ik dan?' vroeg ze oprecht verbaasd, ze had namelijk niet helemaal door gehad dat ze heel zenuwachtig aan het doen was, omdat ze zo in gedachten verzonken was geweest. 'Het is hier best klein, vind je niet?' zei ze terwijl ze om zich heen keek en het benauwd kreeg van deze kleine ruimte. 'Ik eet wel wat, maak je maar geen zorgen' mompelde ze snel.

Derk schoot in de lach en hield haar een tijdje van zich af, terwijl hij haar aan bleef kijken. Toen dacht hij even na en glimlachte. 'Ze vinden me gewoon niet zo leuk denk ik' zei hij rustig en hij pakte haar hand vast. 'Kom, we gaan eten koken' zei hij opgelucht toen ze zei dat ze geen vriend had. Als ze dat wel had gehad was hij toch wel jaloers geweest, want alleen hij mocht haar vriend zijn. In zijn ogen dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptyza jul 30, 2011 9:36 pm

Een zwak lachje verscheen op Ivy's lippen. Als hij eens zou weten hoe leuk ze hem vond, bedacht ze schamper bij zichzelf waardoor een tinteling in haar maag haar liet blozen. "Rare meisjes zijn het dan," zei ze en knikte toen hij voorstelde om te gaan koken. Ze had honger gekregen, hoewel ze nog wel even in zijn armen had kunnen blijven staan.

Met een trots gevoel keek Timo naar Hayley. Hij kon nog steeds niet geloven dat ze van hem was, of nou ja, nog niet officieel. Hij fronste even, zou ze willen dat hij haar zou vragen om zijn vriendin te worden. Hij keek even op en glimlachte geruststellend. "Rustig maar, ik ben bij je." Verzekerde hij haar en nam met zijn vrije hand een slokje van zijn drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptyza jul 30, 2011 9:52 pm

'Dat valt wel mee, en, ik vond ze daar toch niet leuk. Ze zijn allemaal zo gehaast, gericht op geld verdienen. Kunnen niet relaxen.' Hij pakte een pan en zocht naar soep in de kast. 'En daarbij, ik vind jou veel leuker' zei hij plagend. Toch hoopte hij dat ze het snapte, dat ze zijn hint snapte en dat hij dan eindelijk haar lippen zou kunnen proeven, dat hij dan eindelijk haar kon vragen of ze zijn vriendin wilde zijn..

Kon ze hem eigenlijk haar vriendje noemen? Officieel niet, want hij had haar niks gevraagd, en zij durfde er niet goed over te beginnen. Na een poosje werd het eten op tafel gezet, bij haar natuurlijk. Een diepe zucht rolde over haar lippen en toen de serveerster weg was zette ze het bord bij hem neer. Er was maar één vork en één mes en ze keek hem dus glimlachend aan. 'Smakelijk' Misschien hoefde ze toch niet te eten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptyza jul 30, 2011 10:00 pm

Ivy merkte dat haar wangen in de fik stonden na zijn opmerking, maar ze ging er niet op in, vooral omdat hij het zo plagend zei. Hij vond haar leuker, als een gewone vriendin. Het was voor haar zo onrealistisch dat hij haar anders zou zien, ondanks haar eigen gevoelens voor hem. Ze was zijn beste vriendin, hoe vaak had hij dat haar wel niet verteld? "Zou je het willen? Een vriendin hebben bedoel ik," vroeg ze terwijl ze tegen het aanrecht aanleunde.

"Mag ik er een extra setje bestek bij?" Vroeg Timo nog snel voor de serveerster weg was en grijnsde even naar Hayley. "Zo makkelijk kom je er niet onderuit en bovendien, je hoeft niet veel te eten, gewoon een paar hapjes. We beginnen bij 5 en iedere dag een erbij." Besloot hij en keek haar vragend aan, hopend dat ze het een goed idee vond en het wilde proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptyzo jul 31, 2011 7:27 pm

'Ja, natuurlijk zou ik dat willen. Maar het meisje dat ik leuk vind ziet mij niet staan, die ziet mij alleen als goede vriend.' Hij keek haar teleurgesteld aan en begon daarna een soep te maken. 'Wil jij anders vast tafel dekken?' vroeg hij rustig. Hij hoopte dat ze de hint zou snappen, maar dacht eigenlijk niet dat ze het door zou hebben. 'En jij? Zou jij een vriend willen hebben?' vroeg hij nieuwsgierig.

Hayley slaakte een diepe zucht en keek hem aan. Waarom was hij zo slim, doorzag hij haar direct? Ze pakte de extra vork en prikte wat in de salade. 'Goed' mompelde ze als antwoord op zijn vraag. Het was dat ze hem zelf gevraagd had om haar te helpen, anders was ze nu echt heel boos geworden. Ze voelde zich gedwongen om te eten, waardoor de eerste hap al niet lekker smaakte. Ze trok een vies gezicht en ontweek zijn blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptyzo jul 31, 2011 9:01 pm

Met een frons op zijn voorhoofd staarde Timo naar haar. Hij lette goed op en was blij dat hij haar al zo lang kende, hierdoor was het makkelijker om te weten hoe ze zich voelde. Tevreden keek hij toe hoe ze een hap nam maar zijn gezicht betrok direct toen hij haar vieze gezicht zag. "Nog maar vier," moedigde hij haar zachtjes aan en glimlachte geruststellend.

Met een glimlach luisterde Ivy naar zijn antwoord en knipperde even met haar ogen uit verbazing. Zou hij haar bedoelen? Ze drukte snel die gedachten weg en schudde haar hoofd, natuurlijk niet. "Ja, is goed." Zei ze terwijl ze twee soepkommen uit de kast pakte en de lepels uit de lade. "Ja, maar dat zal niet gebeuren." Mompelde ze terwijl ze naar de tafel liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Emptyzo jul 31, 2011 9:20 pm

'Vast wel. Ooit, en ik denk sneller dan je verwacht, komt er een jongen op je pad die je leuker vind dan alle andere meisjes. Je bent tenslotte prachtig, Ivy.' Hij glimlachte en zette het vuur uit, waarna hij de pan op de tafel zette en ging zitten. Hij schonk soep voor haar in, en daarna ook voor zichzelf. Waarom zag ze nou niet dat hij degene was die haar leuker vond dan alle ander meisjes?

Hayley keek hem aan en knikte, waarna ze haar blik weer op de salade richtte. 'Neem jij niks?' vroeg ze zachtjes, terwijl ze de vork even neerlegde om een slok van haar drinken te nemen. Het werd steeds drukker, en de muren kwamen steeds verder op haar af. 'Ik heb last van mijn claustrofobie' zei ze zwakjes, en ze stopte nog een hapje van de salade in haar mond, met moeite.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ORPG) Separated by the Berlin Wall.
Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ORPG. I want it, and I get it.
» Wie wil een ORPG?
» Wie wil een ORPG?
» [ORPG] We'll See.
» Who, oh, who want a orpg?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: