Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 RPG} The Labyrinth.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

RPG} The Labyrinth. Empty
BerichtOnderwerp: RPG} The Labyrinth.   RPG} The Labyrinth. Emptydi apr 05, 2011 2:59 pm

Lang geleden, op het eiland Kreta, leefde de Minotaurus. De eerste, de enige en laatste. Een andere is er nooit geweest. Het was een bijzonder woest schepsel, half mens, half stier en hij voedde zich met mensenvlees.

Koning Minos, de heerser van Kreta, hield de Minotaurus in een uitgestrekt netwerk van gangen dat het labyrint genoemd werd en dat speciaal gebouwd was onder het koninklijk paleis. Het was een vreselijke plek - het was er zo donker en het was er zo'n wirwar van slingerende, kronkelende gangen dat wie er inging met geen mogelijkheid ooit nog de weg naar buiten kon vinden.

In die tijd was koning Minos oppermachtig in het gebied van de Middellandse Zee en om het woeste beest te voeden vaardigde hij een wrede wet uit: alle landen aan de overkant van de zee moesten elk jaar in de lente om beurten zeven jongens en zeven meisjes sturen, die dan één voor één het labyrint in gedreven zouden worden.

Iedere speler kreeg een wapen, maar zelfs wanneer iemand de Minotaurus zou verslaan, zou deze de uitgang niet kunnen vinden. Er werd nooit samen gewerkt tussen de spelers, maar wat als ze dat nou wel zouden doen?

Wij spelen twee meisjes en twee jongens, die uitgekozen zijn om mee te spelen in dit spel dat nog nooit gewonnen is. Shall they survive?

- Er zijn geen mobieltjes, spijkerboeken, Ipods etc. Het is de tijd van de Grieken en Romeinen. Geloof is heel belangrijk dus.


De regels.

Je neemt deze regels over voor je je personage aanmaakt en kruist aan wat je kunt! Hierbij ben je dan ook verplicht je daaraan te houden.
[ ] Ik beschik over het vermogen om zinnen goed te formuleren en gebruik op de juiste plaatsen de juiste leestekens en hoofdletters.
[ ] Mijn personage zal niet perfect zijn, aangezien perfectie onmogelijk is.
[ ] Ik zal niet over minder als 30 min. Offline gaan.
[ ] Ik ga niet de wanhopige zielenpiet uithangen, om aandacht te krijgen.
[ ] Ik zal deze RPG en de personages die andere maken niet kopiëren.
En dat was het wel. ;c


Invullen:
Volledige naam:
Bijnaam:
Leeftijd:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Wapen (Maximaal 1):
Extra:
Door:

Meisjes; [2/2] Door Chloë en Romy.

Volledige naam: Myrith Lee Mercure.
Bijnaam: Becreative. :c
Leeftijd: De 16 jarige dochter van James Leeckdorn en Sascha Mellard, hoewel dat dat er nauwelijks toe doet.
Geslacht: Vrouwelijk.
Innerlijk: Myrith is een bijzonder meisje, even mysterieus als het aantal sterren aan de hemel. Ze is rustig, maar niet verlegen. Ze zal haar mening niet voor zich houden, net zoals ze niet uit haar vel zal springen bij een ruzie. Ze geniet van het leven, van iedere seconde. Ze is geen feest beest, noch iemand die graag in haar eentje is. Eigenlijk zit ze er een beetje tussen in. Zo nu en dan kan ze goed uit haar dak gaan, hoewel ze op een ander moment het liefst alleen gelaten wordt. Ze is een dromer, iemand die ervan houdt om zinloos uit het raam te staren en te dromen over al dat zich daarbuiten afspeelt. Myrith is niet een, twee, drie te begrijpen, je zult er de tijd voor moeten nemen en moeten beseffen dat je nooit al haar geheimen zult kunnen ontraffelen. Want ze heeft veel geheimen, haar verleden, haar heden en haar angst voor de toekomst. Haar liefdes leven is tot nu toe niets bijzonders. Ze heeft zo nu en dan een vriendje, hoewel ze nooit echt verliefd is. Ze houdt ervan om zo nu en dan op zichzelf te zijn en slechts alleen van de omgeving te genieten. Ja, ze houd van de natuur, van de rust, van de stilte. Myrith houdt namenlijk van winnen, ze wint altijd (tot nu toe dan) en heeft nog nooit verloren. Ze word gedreven door een soort drang om te winnen.
Uiterlijk: Myrith heeft een donker-bruine haarkleur die aan zwart grenst. Haar haar komt tot onder haar schouder en is van nature al stijl. Ze heeft een rechte pony die ophoud net boven haar wenkbrauwen. Myrith houdt ervan om verzorgt over te komen. Ze is 1.67 lang en heeft een zeer lichte huidskleur waardoor ze snel verbrand. Haar ogen zijn grasgroen en lijken door alles heen te kijken omdat ze vaak afwezig staan. Haar ogen worden omlijst door lange, volle wimpers.
RPG} The Labyrinth. Hippie
Wapen: Myriths wapen is een zweep die altijd netjes om haar riem gewikkeld is.
Extra: --
Door: Chloë ♥


Jongens; [1/2] Een door Manon.


Laatst aangepast door Per Sempre. op di apr 05, 2011 6:59 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Can't Breathe.
Moderator.
Can't Breathe.


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 04-04-11

RPG} The Labyrinth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Labyrinth.   RPG} The Labyrinth. Emptydi apr 05, 2011 3:01 pm

Volledige naam: Julius Avangé.
Leeftijd: Hij is 17 jaar oud en verjaard op 1 Januari.
Innerlijk: Julius is geen moeilijk persoon. Het leven is hem te lief, hij kiest zichzelf boven een ander. Hij is een egoïst, kiest de beste dingen voor zichzelf. Dit maakt hem niet onaardig noch een slecht persoon. Er is gewoon niemand in zijn leven die hem zo kostbaar is om meer om die persoon te geven dan om zichzelf. Julius is een vechter, iemand die niet opgeeft, iemand die door gaat tot het laatste moment. Hij gaat op zijn doel af en stopt niet eer hij het gehaald heeft. Een angst om dood te gaan heeft hij niet, hij wil slechts zo lang van het leven genieten als hij kan. Hij stelt hoge eisen aan zichzelf, is niet tevreden met gemiddeld slechts tevreden met perfectie. Julius filosofeert graag, hij geloofd in de kracht van je hersenen. Zijn gedachten zijn nogal Humanistisch in plaats van Katholiek, geloof vind hij onzin. Julius heeft vertrouwen in de kracht van je hersenen, pijn is en gevoelens zijn uit te schakelen. Al heeft hij te veel temperament om stil te zitten, hij doet hevig zijn best om te mediteren. Julius kan niet goed over gevoelens praten, het zit hem meestal in de weg. Hij is niet romantisch, te veel klef gedoe volgens hem. Hij sport om zijn gevoelens te ontlopen en hij heeft zijn lichaam dan ook perfect onder controle. Een echte relatie zoekt hij niet, liefde is voor hem transparant.
Uiterlijk: Julius is een lange jongen met een perfect afgetraind lichaam. Hij doet het niet voor de meisjes maar echt voor zijn eigen plezier. Hij heeft een getinte huid die door de zon makkelijk nog bruiner word. Op de zijkant van zijn lichaam aan de rechter kant heeft hij een grote tatoeage zitten. Het is niet specifiek iets maar heeft wel een betekenis voor hem zelf. Julius heeft een slank gezicht met een mooie botstructuur. Zijn ogen zijn niks speciaals, slechts diep bruin. Aan Julius zijn lichaam en gezicht kun je zien dat hij een ruige jongen is, hier en daar word zijn lichaam gesierd met een paar littekens.
Wapen: Julius heeft altijd een paar kleine dolken aan zijn riem gehaakt.
Door: Manon.

Op al die dingen een kruisje natuurlijk.

RPG} The Labyrinth. Wqwsac
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.manonmorsch.blogspot.com
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 30-03-11

RPG} The Labyrinth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Labyrinth.   RPG} The Labyrinth. Emptydi apr 05, 2011 3:36 pm

Tuduuum.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lovetowrite.roleplaylife.net
Gast
Gast




RPG} The Labyrinth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Labyrinth.   RPG} The Labyrinth. Emptydi apr 05, 2011 3:56 pm

Upje voor de prachtige Griekse verhalen.
Ik doe alleen zelf niet mee, omdat ik gewoon weet dat ik dit ga verpesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

RPG} The Labyrinth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Labyrinth.   RPG} The Labyrinth. Emptydi apr 05, 2011 4:00 pm

Damn. ):
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Violence.

Violence.


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

RPG} The Labyrinth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Labyrinth.   RPG} The Labyrinth. Emptydi apr 05, 2011 4:29 pm

[x] Ik beschik over het vermogen om zinnen goed te formuleren en gebruik op de juiste plaatsen de juiste leestekens en hoofdletters.
[x] Mijn personage zal niet perfect zijn, aangezien perfectie onmogelijk is.
[x] Ik zal niet over minder als 30 min. Offline gaan.
[x] Ik ga niet de wanhopige zielenpiet uithangen, om aandacht te krijgen.
[x] Ik zal deze RPG en de personages die andere maken niet kopiëren.

Volledige naam: Camilla Daniels
Bijnaam: Cam
Leeftijd: Camilla is 16 jaar.
Innerlijk: Camilla is een meisje die weet wat ze wil en niet twijfelt over de dingen die ze heeft gekozen. Onder het motto ‘Elke keuze die je maakt in het leven, zal de goede voor je zijn’ slaat dit meisje zich door het leven heen zonder zich al te veel druk te maken over ‘had ik nou maar…’ of ‘moet ik toch…’ Haar vaak vrolijke en een tikkeltje naïeve kijk op het leven maakt alles een stuk makkelijker om te doorstaan. En hoewel het niet altijd even handig en fijn is om als ‘dat vrolijke meisje’ gezien te worden zet Cam zich zo veel makkelijker over dingen heen dan de gemiddelde mens dat het haar wel waard is. Camilla is een meisje dat makkelijk nieuwe vrienden maakt maar zich toch heel erg hecht aan de vriendschappen die ze tot nu toe heeft weten op te bouwen, hoewel ze al snel zal voelen of de klik er is of niet is ze er van overtuigd dat vriendschappen moeten groeien en niet in een keer er zijn. De mensen die Camilla als een vriendin beschouwen zijn niet perse de mensen die zij zelf ook echt als vrienden beschouwt. Hoeveel mensen zeggen wel niet bevriend met haar te zijn, maar kennen de echte Camilla niet tot amper? Genoeg. De echte Camilla is een ingewikkelde persoonlijkheid die moeilijk te begrijpen zal zijn in het begin, maar naarmate de tijd vordert zul je beetje bij beetje de dingen die dit meisje doet leren begrijpen en accepteren. Het vrolijke van Camilla, wat doorgaans zichtbaar is, maar ook het chagrijnige tot kwade meisje dat behoorlijk scherp uit de hoek kan komen. Misschien dat het je eerst niet opvalt, maar het zal van zelf wel op gaan vallen. Camilla’s vrolijke kant komt genoeg aan bod, haar kwade/chagrijnige kant ook zat. Maar haar emotionele kant? De kant waarbij Camilla in tranen naar je toe komt om haar verhaal te vertellen? Geloof me als ik zeg dat je deze kant nooit zult leren kennen. Door de dingen die zijn gebeurt in haar verleden heeft Camilla geleerd niet langer te treuren over de dingen die gebeurden in het verleden. Naar voren kijken wekt alleen maar angsten en vragen, waarom zou je het leven nog moeilijker maken dan nodig? Camilla kijkt alleen naar het nu, en dat bevalt haar prima. Het leven is een feestje, en Camilla gaat haar eigen gangetje. De mensen om haar heen zijn belangrijk voor haar maar zeker niet alles. Alles kan kapot. Vriendschappen en relaties. Alles kan kapot. Misschien is het daarom maar beter om je zelf als beste vriend te houden...
Uiterlijk: Camilla heeft lange, licht bruine haren die tot net over haar borsten komen. Hoewel ze niet erg groot is valt ze ook niet echt onder de categorie klein. Gewoon gemiddeld. Niet te groot, niet te klein. Haar blauwe ogen spreken, tot haar grote ergernis, vaak boekdelen. En de mensen die haar heel goed kennen kunnen vaak van alles uit haar blik halen.
Wapen (Maximaal 1): Pijl en boog.
Extra: x
Door: Romy.


Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

RPG} The Labyrinth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Labyrinth.   RPG} The Labyrinth. Emptydi apr 05, 2011 7:05 pm

Tuduum.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

RPG} The Labyrinth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Labyrinth.   RPG} The Labyrinth. Emptydi apr 05, 2011 7:08 pm

Hm, ik wil wel mee doen maar ik twijfel of ik het onderwerp zeg maar wel goed kan spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RPG} The Labyrinth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Labyrinth.   RPG} The Labyrinth. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RPG} The Labyrinth.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Labyrinth.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Overig.-
Ga naar: