Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Stel jezelf voor!

Ga naar beneden 
+24
FlyingSorrow
Goodnight Neverland
Sepulcrus Rosae
Immortal.
Mad,,H
Hometown Glory
Cercasi Amore.
Rizzoli
Vena Cava.
Saijiko
Story Of My Life.
Imperfect Utopian
Remember me
Hurricane.
Toxic.
Indimenticabile.
Lilith Nyx
Kardashian.
Violence.
Can't Breathe.
Mouette
Despair
Per Sempre.
Admin
28 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Vena Cava.
Moderator.
Vena Cava.


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptywo apr 06, 2011 12:32 pm

Pff, ik ook hoor n_n.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptywo apr 06, 2011 12:33 pm

Rizzoli schreef:
Hellow mensjes,

Mijn naam is Louise, misschien ken je me van gSm waarop ik Egoist heet. Inmiddels ben ik 16 jaar oud. Momenteel zit ik op 4 VWO en volgens mij ga daar tot aan het eind van het jaar nog op blijven zitten, behalve als ik nu echt alles ga verkloten. Ik woon niet alleen in een huis met mijn moeder en mijn vader maar moet ook zien door te komen met mijn broer en mijn tweelingzus.

Mijn hobby's zijn (niet geheel verrassend) rpg'en, soms lezen, af en toe wat schrijven, gedichten maken, tekenen, schilderen. Je kunt het voor een groot deel samenvatting als creatief bezig zijn. Erg sportief ben ik trouwens niet. Verder hou ik ook van muziek luisteren en fotograferen. Ik fotografeer vooral veel op vakantie maar ga soms ook gewoon naar buiten om te fotograferen. Reizen vind ik ook erg leuk en vakantie is natuurlijk ook altijd fijn om te hebben. Films kijken (zowel op tv als in de bios) is natuurlijk ook een van mijn favoriete bezigheden.
Ik voel helemaal mee met Lineke haar haat aan ANW, geloof me , het is gewoon een stom vak.

Anyway , als je ooit nog meer wilt weten of gewoon een vraag hebt kan je me natuurlijk pm'en.

Liefs,
Louise






Wow. Zoveel kan ik niet eens over mezelf vertellen. Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Rizzoli

Rizzoli


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Vlak naast de maan

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptywo apr 06, 2011 12:35 pm


Vast wel, als je gewoon wat lult xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptywo apr 06, 2011 12:38 pm

Rizzoli schreef:

Vast wel, als je gewoon wat lult xD
Ja klopt, dan denk ik wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Can't Breathe.
Moderator.
Can't Breathe.


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 04-04-11

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptywo apr 06, 2011 2:45 pm

Nou zo veel informatie ga ik dus niet lezen (:

@Rizzoli
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.manonmorsch.blogspot.com
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 30-03-11

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptywo apr 06, 2011 3:03 pm

Je kunt ook overdrijven. Ik heb totaal geen behoefde om iemands levensverhaal te weten, ik neem aan dat je je ook niet zo voorsteld wanneer je iemand tegen komt. Gewoon de basis dingen is genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lovetowrite.roleplaylife.net
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptywo apr 06, 2011 3:53 pm

Wow. Overtollige info, is het erg als ik dat niet helemaal ga lezen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rizzoli

Rizzoli


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Vlak naast de maan

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptywo apr 06, 2011 4:27 pm

Can't Breathe. schreef:
Nou zo veel informatie ga ik dus niet lezen (:

@Rizzoli

Dat hoeft ook niet
btw het is niet mijn levensverhaal en ik wil het best inkorten als het zo storend is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptywo apr 06, 2011 4:32 pm

Rizzoli schreef:

Dat hoeft ook niet
btw het is niet mijn levensverhaal en ik wil het best inkorten als het zo storend is.

Dat zou erg prettig zijn ja. Sorry, maar ik vind het gewoon nogal overdreven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Rizzoli

Rizzoli


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Vlak naast de maan

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptywo apr 06, 2011 4:35 pm

Per Sempre. schreef:
Rizzoli schreef:

Dat hoeft ook niet
btw het is niet mijn levensverhaal en ik wil het best inkorten als het zo storend is.

Dat zou erg prettig zijn ja. Sorry, maar ik vind het gewoon nogal overdreven.

True, true ik was even overenthousiast bezig =x
Terug naar boven Ga naar beneden
Cercasi Amore.




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 06-04-11

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptywo apr 06, 2011 5:27 pm

Goodmorning/evening/night everyone.
Okay, ik faal nu stiekem al heel hard.
Ik had eerst britthappenss aangemaakt, maar voelde me toen meteen al een noob, omdat iedereen toffe namen heeft & ik eerst niet.
Dus ik heb Cercasi Amore. aangemaakt & britthappenss verwijderd.
Naja, ik ben dus nog steeds Britt, nog steeds 15 en alles daarboven. Und further, well. Sowieso ben ik knettergek (zie zelf maar of dat positief is of niet) & ik praat ongeveer alles door elkaar, duits, frans, engels & het meeste Nederlands gelukkig. Thank god ben ik niet zo vervelend tijdens een rpg, dus maak je geen zorgen. Ik ga trouwens CM/EM kiezen volgend jaar. En ik ben bezig met een opleiding voor vertrouwensleerling op school , zodat ik mensen kan helpen. Je kan me altijd mailen. Dat vind ik alleen maar gezellig. Gewoon voor de lol, of rpg ofzo. Je doet je best maar.(;

XOXO Britt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hometown Glory
Moderator.
Hometown Glory


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptydo apr 07, 2011 5:30 pm

Okay, let's do this.

Hallo! Ik ben Laura en ben vijftien jaar oud. Zelf woon ik in België. Ik zit in het derde middelbaar, ASO en volg de richting Humane Wetenschappen.

Mijn interesse gaat vooral naar muziek. Ook valt onder mijn smaak van muziek redelijk veel genres. Zo luister ik op het moment veel: Adele, Florence and The Machine, 30 Seconds To Mars, Red Hot Chili Peppers, My Chemical Romance... Ik houd echt van vele groepen, maar val jullie daar maar niet mee lastig. Toch blijft 30 Seconds To Mars, hét van hét voor me. Ook denk ik eraan om gitaar te gaan spelen.

Voor de rest hou ik van series zoals: Glee, Bones, Criminal Minds, Gossip Girl, Adventures of Merlin, Vampire Daries, ook houd ik van films, lezen, schrijven en natuurlijk rpg'en.

Ik ben When It Rains op goSupermodel. Die site gebruik ik ook overigs om enkel te rpg'en.

Dat was het zo wat.


Laatst aangepast door Hometown Glory op ma apr 25, 2011 9:00 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mad,,H

Mad,,H


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 27

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptyvr apr 08, 2011 4:06 pm

Hallo allemaal,
Where to start? Nou, ik ben Nicolette op gsm ook wel Mad,,H. Neem mij nooit mee naar een leuke film waarna ik ergens een account moet aanmaken. =.='' Uhm, ik ben veertien jaar en op 27 juli word ik vijftien. Ik doe nu nog VWO2 maar ga volgend jaar naar HAVO3 aangezien ik door de omstandigheden al drie jaar op mijn tenen loop en ik gewoon rust nodig heb. Daarna wil ik de schrijversopleiding in Arnhem gaan doen en ja, ik woon daar dus in de buurt. Verder heb ik niet heel veel te vertellen over mijzelf behalve dat ik heel veel RPG en schrijf. En verder weet ik niks. Very Happy
Dit was/ben ik dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Immortal.

Immortal.


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wonderland

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptyvr apr 08, 2011 4:45 pm

Hai! n_n
Ik ben Jaime, op gSm bekend als VampireGirl-. Ik ben nu nog 13, maar op 4 mei [dodenherdenking] word ik eindelijk veertien. Ik zit nu op 2 havo/vwo, volgend jaar ga ik waarschijnlijk naar 3 havo. Ik heb een soort obsessie voor vampiers, maakt niet uit wat voor. Verder houd ik veel van schrijven en muziek. Paramore & McFly zijn mijn favoriete bands, daarnaast heb ik een rock/alternative muzieksmaak. Glee en Anime vind ik ook erg tof.

Daarnaast heb ik nog mijn eigen rpg-site; http://franklinhigh.forummotion.com/

Love, Jaime ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
http://franklinhigh.forummotion.com/
Sepulcrus Rosae

Sepulcrus Rosae


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 26

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptyvr apr 08, 2011 5:01 pm

Toodledidoo,

Oke, me voorstellen. Behalve als ik een vlaag hyperheid heb waardoor mijn vingers maar door blijven typen - een voorbeeld is Franklin, daar kwam een lang verhaal over moi uit op het voorsteltopic dat niemand behalve Nina helemaal las - ben ik daar niet zo goed in. Daarvan is een voorbeeld mijn voorstelpraatje op Techaye, dat echt nergens op sloeg nu ik het nog eens teruggelezen heb.
Misschien moet ik eens beginnen. Ik ben Jet, sinds kort 13 jaar, en ik denk nog steeds altijd dat ik 12 ben. Ik kom van gSm, ik ben daar gialy. Ja, zonder hoofdletter. Een naam die ik 3, 4 of misschien zelfs wel 5 jaar geleden heb bedacht, vandaar. Ik ken enkelen hier wel, zoals Jaime en Nico. Van de rest heb ik ook wel eens gehoord. Terug naar moi, al zijn mijn hobby's niet erg interessant, vrees ik. Want lezen, schrijven, rpg'en, shoppen en mooie Engelse zinnetjes in een mooi plaatje zetten zijn niet al te extraordinair. Dat in tegenstelling tot wat ik graag over mezelf denk, dat ik alles op mijn eigen manier doe, een alien ben en misschien een tikkeltje prettig gestoord. Moet ik voor de rest nog iets zeggen? Hmm, misschien iets over mijn hoedje. Ik hou van mijn hoedje, serieus. Ik heb een klein, glimmend hoedje met een tuleachtig stofje eraan, dat ik met clipjes in mijn haar vastspeld. Het is wel een beetje mijn handelsmerk, ik word op school al 'dat meisje met dat hoedje' genoemd. Of door mijn klasgenoten 'Circusdirecteur'.
Misschien begint dit verhaaltje een beetje te lang te worden... Niet door een vlaag hyperheid, maar wat nieuwe inspiratie. Misschien is het weer terug. Ik hoop het. We zullen het zien, denk ik. Sorry dat dit een beetje lang is geworden, dat was niet het oorspronkelijke plan.

Loves,
Jet ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Goodnight Neverland

Goodnight Neverland


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 27

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptyvr apr 08, 2011 5:44 pm

Hallo mensjes, aliens of andere dingen.

Ik ben Iris en ik ben 14 jaar oud. Ik was niet erg slim bezig toen ik dit account aanmaakte, want ik had gewoon mijn gosupermodel-naam ingevuld en kwam er zonet dus achter dat ik eigenlijk iets anders moest invullen. Ik woon in een dorp ergens in Friesland. Mijn hobby's zijn Tekenen, Rpg'en en al die andere radom stuff zoals met vriendinnen leuke dingen doen, shoppen en muziek luisteren. Tja, dat was het eigenlijk wel zo'n beetje, ik ben niet zo interessant verder. Bye bye, Tschüs, au revoir

xxx Iris

Terug naar boven Ga naar beneden
FlyingSorrow

FlyingSorrow


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 26

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptyvr apr 08, 2011 6:22 pm

Oke hier kom ik hoor XD

Ik ben Janet en ik ben 13 jaar oud (bijna 14, trust me :3) en ik woon dus in Friesland. Ehmm, ik heb deze naam gekozen omdat het mijn standaard dingetjes naam is? Haha xD. Mijn hobby's zijn, photoshoppen, Pinguin plaatjes opzoeken, Badeenden sparen en RPG' en. Niet echt iets bijzonders haha. Ehm.. Wat moet je nog meer over me weten o.O OHJA. Ik kan soms enorm druk en melig zijn haha xD. Ja dat was het wel. Als je iets wil weten mail je me maar ofzo xD

ByebyeByeBye <33 Janet
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowwhite

Snowwhite


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Bij Rosa

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptyvr apr 08, 2011 6:55 pm

Haloa, Sacha (Ja, ik heet óók Sacha, blablabla bedenk maar een creatieve bijnaam ofzoiets om ons uit elkaar te halen) hier. Ik kreeg zo'n leuk mailtje op gSm, en aangezien ik er spijt van heb dat ik zo'n beetje gestopt ben met RPG'en (uit mezelf? Hallo?? Wat gaat er in mijn hoofd om?) dacht ik dat ik maar een account aan moest maken en ik heb er - nog - geen spijt van haha. Ik hou van schrijven, zingen, dansen, acteren, musicals, hockey, lezen, films kijken, gezellig doen, taart, mijn Ipod, mijn mobiel, kleding, schoenen, sieraden.. etc. etc. Ik ben 14 jaar maar bijna 15 dus onthoud maar 15 haha dan lijk ik ouder. Ik hou nu maar op want anders ga ik ontzettend lang door en wordt het echt zo'n rot-verhaal om te lezen en dat wil ik niet. Ik ga écht proberen actief te zijn, maar ik kan jullie echt niets beloven want ik ben zó druk.. Oja, ik zit ook op gSm (WILD_ME , ontzettende rotnaam maarja te lui om een nieuw account te maken) maar daar ben ik momenteel nogal on-actief. Verder heb ik heel lang op BotP gezetten, een RPG-site van een behoorlijk hoog niveau vind ik (: Nouja ik stop doei dag de mazzel en alles kus Sas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Magical rain

Magical rain


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 08-04-11

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptyvr apr 08, 2011 7:52 pm

Oké, helleu. Ik ben Margaux, voor de mensjes op GSM: bekend onder de naam "LadySwift". Ik ben slechts twaalf jaar, maar ik word er wel dit jaar dertien. Ongeluksgetal, naja, ik ben dan ook een Duivelin van het Kwaad. Een van mijn vele bijnamen. ^^ Naja, ik ga wel verder! Mijn leven bestaat uit dans, lezen, schrijven en rpg'en. Ik vind mezelf nog altijd prut daarin, no matter what. Misschien kennen sommigen me onder de naam "Marina" of "Diana" op rpg-sites, of misschien kent iemand mijn analfabeet William nog wel, naja. Je mag me Marmensje noemen, of gewoon Magical Rain. Maar Margaux is ook goed. Ik zal geduld hebben totdat je het juist schrijft. *mirakel*. Zoals je al wel doorhebt, ben ik een druk kindje dat zichzelf prut vind schrijven, maar anderen ook prut vind, behalve de elite-groep dan. Ik ben perfectionistisch. (A) Naja, je mag onthouden dat ik Margaux heet, twaalf jaar ben en ik een Belgje ben (Dat had ik nog niet verteld...).
NAJA, je hoort nog van me...Margaux
Terug naar boven Ga naar beneden
Always Me

Always Me


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptyza apr 09, 2011 6:11 am

Aloha

Ik ben Esmée, 15 jaar oud. Doe Vwo zit nu in het derde jaar, Woon in Gelderland... Verder ben ik op gsm LovingHeels denk niet dat veel mensen me kennen maargoed.
Ik rpg nu ongeveer een jaar (denk ik hou het niet echt bij...) Ik teken graag en dat soort dingen geen zin om hier nu nog meer te gaan vertellen dus als je nog iets wilt weten mail maar ofzo...

With love,
Esmée
Terug naar boven Ga naar beneden
Magical rain

Magical rain


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 08-04-11

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 10:08 am

Always Me schreef:
Aloha

Ik ben Esmée, 15 jaar oud. Doe Vwo zit nu in het derde jaar, Woon in Gelderland... Verder ben ik op gsm LovingHeels denk niet dat veel mensen me kennen maargoed.
Ik rpg nu ongeveer een jaar (denk ik hou het niet echt bij...) Ik teken graag en dat soort dingen geen zin om hier nu nog meer te gaan vertellen dus als je nog iets wilt weten mail maar ofzo...

With love,
Esmée

Esméeeeee (Ik hou van die E XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovefaces

Lovefaces


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 23-04-11
Leeftijd : 27

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptyzo apr 24, 2011 11:15 am

Nou, dan stel ik mezelf ook maar eens voor.

Joyce, veertien jaar, en dat was het denk ik..
Ik heb niet veel passie's, behalve muziek en schrijven, ook ben ik dol op fotografie.
En ohja, op gsm kennen de meeste van jullie me als Moondail.
Maar daarvoor had ik de namen; BanaanCORE, Banaanappelsap, Worldoffantasy en nu dus Moondail.
That's it, meer interessants heb ik niet te bieden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Magical rain

Magical rain


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 08-04-11

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptyzo apr 24, 2011 3:18 pm

Lovefaces schreef:
Nou, dan stel ik mezelf ook maar eens voor.

Joyce, veertien jaar, en dat was het denk ik..
Ik heb niet veel passie's, behalve muziek en schrijven, ook ben ik dol op fotografie.
En ohja, op gsm kennen de meeste van jullie me als Moondail.
Maar daarvoor had ik de namen; BanaanCORE, Banaanappelsap, Worldoffantasy en nu dus Moondail.
That's it, meer interessants heb ik niet te bieden.

Oftewel was jij op gsm voor mijn tijd of tijdens mijn laaaaaaaaaaaaange pauze van het RPG'en. Oftewel let ik niet op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovefaces

Lovefaces


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 23-04-11
Leeftijd : 27

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptyzo apr 24, 2011 4:15 pm

Magical rain schreef:

Oftewel was jij op gsm voor mijn tijd of tijdens mijn laaaaaaaaaaaaange pauze van het RPG'en. Oftewel let ik niet op.

mmm, geen idee HAHA
ik speel al drie jaar gsm, maar rpg nog maar twee jaar..
Dus misschien hebben we nooit samen gerpgt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Magical rain

Magical rain


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 08-04-11

Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Emptyma apr 25, 2011 9:08 am

Lovefaces schreef:

mmm, geen idee HAHA
ik speel al drie jaar gsm, maar rpg nog maar twee jaar..
Dus misschien hebben we nooit samen gerpgt?

De laatste mogelijkheid? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel jezelf voor!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off topic. :: Other stuff.-
Ga naar: