Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 RPG. The Third World War.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Violence.

Violence.


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

RPG. The Third World War. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. The Third World War.   RPG. The Third World War. Emptydi apr 05, 2011 6:19 pm

Volledige naam: Camilla Daniels
Bijnaam: Cam
Leeftijd: Camilla is 16 jaar.
Innerlijk: Camilla is een meisje die weet wat ze wil en niet twijfelt over de dingen die ze heeft gekozen. Onder het motto ‘Elke keuze die je maakt in het leven, zal de goede voor je zijn’ slaat dit meisje zich door het leven heen zonder zich al te veel druk te maken over ‘had ik nou maar…’ of ‘moet ik toch…’ Haar vaak vrolijke en een tikkeltje naïeve kijk op het leven maakt alles een stuk makkelijker om te doorstaan. En hoewel het niet altijd even handig en fijn is om als ‘dat vrolijke meisje’ gezien te worden zet Cam zich zo veel makkelijker over dingen heen dan de gemiddelde mens dat het haar wel waard is. Camilla is een meisje dat makkelijk nieuwe vrienden maakt maar zich toch heel erg hecht aan de vriendschappen die ze tot nu toe heeft weten op te bouwen, hoewel ze al snel zal voelen of de klik er is of niet is ze er van overtuigd dat vriendschappen moeten groeien en niet in een keer er zijn. De mensen die Camilla als een vriendin beschouwen zijn niet perse de mensen die zij zelf ook echt als vrienden beschouwt. Hoeveel mensen zeggen wel niet bevriend met haar te zijn, maar kennen de echte Camilla niet tot amper? Genoeg. De echte Camilla is een ingewikkelde persoonlijkheid die moeilijk te begrijpen zal zijn in het begin, maar naarmate de tijd vordert zul je beetje bij beetje de dingen die dit meisje doet leren begrijpen en accepteren. Het vrolijke van Camilla, wat doorgaans zichtbaar is, maar ook het chagrijnige tot kwade meisje dat behoorlijk scherp uit de hoek kan komen. Misschien dat het je eerst niet opvalt, maar het zal van zelf wel op gaan vallen. Camilla’s vrolijke kant komt genoeg aan bod, haar kwade/chagrijnige kant ook zat. Maar haar emotionele kant? De kant waarbij Camilla in tranen naar je toe komt om haar verhaal te vertellen? Geloof me als ik zeg dat je deze kant nooit zult leren kennen. Door de dingen die zijn gebeurt in haar verleden heeft Camilla geleerd niet langer te treuren over de dingen die gebeurden in het verleden. Naar voren kijken wekt alleen maar angsten en vragen, waarom zou je het leven nog moeilijker maken dan nodig? Camilla kijkt alleen naar het nu, en dat bevalt haar prima. Het leven is een feestje, en Camilla gaat haar eigen gangetje. De mensen om haar heen zijn belangrijk voor haar maar zeker niet alles. Alles kan kapot. Vriendschappen en relaties. Alles kan kapot. Misschien is het daarom maar beter om je zelf als beste vriend te houden...
Uiterlijk: Camilla heeft lange, licht bruine haren die tot net over haar borsten komen. Hoewel ze niet erg groot is valt ze ook niet echt onder de categorie klein. Gewoon gemiddeld. Niet te groot, niet te klein. Haar blauwe ogen spreken, tot haar grote ergernis, vaak boekdelen. En de mensen die haar heel goed kennen kunnen vaak van alles uit haar blik halen.
Extra: x
Door: Romy.



Laatst aangepast door Violence. op di apr 05, 2011 6:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

RPG. The Third World War. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. The Third World War.   RPG. The Third World War. Emptydi apr 05, 2011 6:20 pm

jb

Ik ben William maar de meesten noemen mij Will omdat ze William te lang vinden. Ik heb niet veel specifieke hobby's, alleen ben ik een grote fan van muziek, zoals de veel mensen. En aangezien ik nog impulsief ben ben ik druk aan het oefenen om akoestische gitaar te leren spelen. Ik heb dat eens gezien in een film en wou het toen ook. Als er avontuur te vinden is ga ik er wel voor, ik ben niet iemand die thuis stilzit te wachten tot er iets gebeurt. Ook moeten er altijd mensen rond mij zijn, alleen zijn haat ik. Ik heb donkerbruin haar en donkere ogen. Echt speciale kledij draag ik niet, ik draag meestal gewoon hetgene wat bovenaan in de kast ligt.

haha, ohmijngod het is echt kort vergeleken met dat van alle anderen ;p

RPG. The Third World War. 2hp5c1l


Laatst aangepast door Indimenticabile. op di apr 05, 2011 6:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

RPG. The Third World War. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. The Third World War.   RPG. The Third World War. Emptydi apr 05, 2011 6:53 pm

Volledige naam: Charlotte Callander.
Leeftijd: 17 jaar
Charlotte heeft een gespleten persoonlijkheid. Ze heeft als het ware twee verschillende karakters. Het liefst is ze het meisje dat alles door een roze bril bekijkt en het leven vanaf de positieve kant ziet. Ze zit niet vaak in een dip maar als ze die heeft zijn ze goed diep. Ze heeft een voorliefde voor lezen, het maakt niet uit waarover. Charlotte bevooroordeeld mensen nogal snel. Als ze een arrogante uitstraling hebben, kunnen ze rechtsomkeert maken. Ze is nieuwsgierig en wil graag dingen weten tot ergernis van de mensen om haar heen. Ze kan niet goed geheimen bewaren en vertelt geheimen vaak door, ook al wil ze het zelf niet. Het gaat eigenlijk vanzelf, ze is een flapuit. Ze heeft een eigen wil en mening die ze altijd zal blijven. Ze kan erg moeilijk keuzes maken en piekert ’s nachts lang door als ze een keuze moet maken. Toch is Charlotte af en toe een verlegen meisje. Ze kan moeilijk stil zitten, dan voelt ze zich nutteloos. Toch probeert ze het wel, het stilzitten omdat ze anders mensen irriteert. Ze is af en toe een beetje stuntelig en vergeetachtig. De laatste tijd wat minder maar af en toe valt ze weer terug in haar stunteligheid. Maar ze kan ook zomaar een bïtch eerste klas worden en alle aardigheid verdwijnt dan in een keer. Dan hoef je haar ook niet vriendelijk aan te spreken want je zal een snauw terug verwachten. Elk woord wat je dan zegt kan teveel zijn en voor een woede aanval zorgen. Leah heeft gelukkig niet vaak last van woede aanvallen maar soms heeft ze de neiging tot maar kan ze zich nog inhouden. Meestal loopt ze dan weg zodat ze er niets uitflapt wat ze liever niet had willen zeggen. Het verschilt gewoon per dag hoe ze is qua karakter. Maar het ligt er ook aan hoe jij als persoon bent. Ben je een bïtch die alles afkraakt en niets leuk vind hoef je niet te verwachten dat Charlotte lief en aardig tegen je gaat doen. Dan heb je pech en zoek je maar een ander die wel je naar je wenken bediend. Char rookt en ondanks dat iedereen zegt dat ze dat niet moet doen en ze zelf ook blijft zeggen dat ze stopt blijft ze de sigaretten kopen. Er komt geen einde aan.
Uiterlijk: Foto. Charlotte heeft net als haar karakter verschillende haarstijlen. De ene keer is het licht krullend, de andere keer stijl maar het kan ook zijn dat ze het van de ene op de andere dag in een bob heeft zitten. 's Avonds heeft ze haar haar vaak in een lage vlecht over haar schouder hangen of in een losse knot. Charlotte is niet zo heel groot maar ook niet klein. Laten we zeggen... Ongeveer 1,70. Ze heeft een lichte huid met op haar wangen een zachte, lichte blos waardoor het snel lijkt of ze bloost. Haar ogen zijn blauw en kijken je vriendelijk aan. Ze heeft een hekel aan mensen die fake doen/zijn. Ze zijn niet echt en bedriegen alles en iedereen.

RPG. The Third World War. Vetnmt



Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RPG. The Third World War. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. The Third World War.   RPG. The Third World War. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RPG. The Third World War.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» RPG} The Other World.
» ORPG} I don't know much about your world.
» ORPG} It's a wicked world.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Overig.-
Ga naar: