Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Chloë en Judith. ♥♥

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptyzo apr 10, 2011 10:20 pm

Ze keek hem even aan en beet op haar onderlip. Ze kon hem moeilijk vragen om bij haar te blijven. Ze was bang, bang dat zijn vader de deur binnen zou vallen, dat Jake niet meer terug zou komen. Ja, ze was bang dat hij weg zou gaan. Want hoe graag ze zijn woorden ook wilde geloven, ze waren niet realistisch. Toch knikte ze en trok de dekens over haar heen om vervolgens haar ogen te sluiten, wachtend tot de deur open en dicht zou klappen. Ze wilde niet egoïstisch zijn, voor al niet omdat hij al zo veel had gedaan.

Een tinteling schoot door zijn lichaam en hij moest moeite doen om niet naar adem te happen toen hij dat overweldigende gevoel voelde. Zijn vinger ging even naar zijn wenkbrauw toen hij haar opmerking hoorde en verbaasd keek hij naar het bloed dat erop zat toen hij hem weghaalde. Hij kon zichzelf wel vermoorden, nu zou Nikky zich natuurlijk zorgen gaan maken en dat wilde hij niet. Ze moest rustig blijven, ze moest opgevrolijkt worden. "Ik kwam met mijn hoofd tegen een scherpe punt aan," verzon hij daarom dus maar ter plekke en keek haar aan, haar nauwlettend in de gaten houdend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptyzo apr 10, 2011 10:38 pm

Haar ogen kneep ze tot spleetjes. Ze zag in zijn blik dat het niet waar was wat hij zei. Even reageerde ze er niet op en maakte ze voorzichtig zijn wond schoon. Toen gooide ze het doekje op de grond en streelde even met haar vinger over het sneetje. 'Ik heb niets om er op te doen..' mompelde ze zacht en ze keek hem aan. 'Maar vertel op, wat heb je écht gedaan? Heeft je vader dit gedaan? Eerlijk.' Ze sloeg haar armen over elkaar heen en keek hem doordringend aan.

Hij zag in haar ogen dat ze wilde dat hij bleef, en hij wilde het ook, maar hij kon het niet, want dan zou hij alleen maar meer verslaafd worden aan haar lichaam, aan haar geur, aan het naar haar kijken. Hij beschermde zichzelf en haar dus als hij weg zou gaan. Hij sloot de deur achter zich en maakte die op slot. De sleutel gleed in zijn zak en hij liep naar beneden, naar de tuin, waar hij rustig probeerde te worden. Hij wist dat hij haar net bijna had gezoend, en dat was niet goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptyzo apr 10, 2011 10:47 pm

Ave beet op haar onderlip en hoorde de deur dichtvallen. Het deed pijn om alleen te zijn in dit enge huis. Ze sloeg de dekens weer van zich af en staarde naar het plafon. Tranen schoten in haar ogen terwijl ze terug dacht aan een dag geleden, toen dit allemaal nog niet gebeurd was. Toen ze nog vrij was. Het deed haar zoveel pijn, vooral omdat Nikky precies hetzelfde overkwam. Een traan rolde over haar wang en ze wenste dat Jake er was, hij leek altijd precies te weten wat hij moest zeggen. Maar hij was er niet.

Blaine deed zijn best om haar blik te negeren en dus staarde hij naar de grond. "Hij sloeg me," zei hij zacht en keek toen weer naar Nikky. "Maar dat maakt niet uit, jij bent veilig." Dat laatste was meer tegen zichzelf bedoeld dan tegen haar. Hij hield van haar, hij zou zijn leven voor haar geven, misschien zelfs meer. Hij wilde haar zien lachen, haar lichaam tegen de zijne voelen. Maar hij wilde vooral van haar kunnen houden, haar kunnen aanbidden, zonder dat iets of iemand er tussen stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptyma apr 11, 2011 2:06 pm

Haar blik stond medelevend, maar toen hij zei dat zij tenminste veilig was, knapte er iets in haar. Ze dacht hij zijn vader hem had geslagen omdat hij niet luisterde, maar hij had hem dus geslagen om haar. Ze slikte een paar keer en keek naar hem. 'Ik wil niet dat hij je pijn doet om mij, Blaine. Anders moet je me maar met rust laten, als hij je dan tenminste niet slaat.' Het deed haar pijn om dat te zeggen, ze wilde niet dat hij haar met rust zou laten, verre van zelfs. Ze wilde hij haar vast zou houden, haar zou vertellen dat alles goed zou komen.. Zachtjes drukte ze haar lippen tegen zijn sneetje aan en toen stond ze op. Ze pakte de mok met thee en sloeg haar vingers er om heen. Starend uit het raam nam ze af en toe een slokje.

De tuinen maakten hem altijd rustig en dat had hij nu wel even nodig. Hoe kon hij, Jake Grisale, verliefd worden op een meisje dat hij net een dag kende? Nog niet eens een dag. Hij werd nooit verliefd, en nu opeens wel. maar ze is ook zo mooi dacht hij erachteraan, dus het was helemaal niet zo gek. En niet alleen de buitenkant was mooi, ook haar innerlijk was werkelijk prachtig. Hij glimlachte even bij de gedachte aan haar en besefte dat hij echt van haar begon te houden. Hij liep weer terug naar het huis en hoorde van een paar meter afstand zijn vader al tegen de kok schreeuwen. Zachtjes sloop hij de trap op en klopte op haar deur, als ze zou antwoorden zou hij de deur openmaken met de sleutel, anders ging hij weer naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptyma apr 11, 2011 5:06 pm

Ave sloot haar ogen en dacht aan vroeger, toen ze samen met Nikky ging wandelen. Het gaf haar een dubbel gevoel, want aan de ene kant maakte die herinnering haar vrolijk, terwijl hij haar ook verdrietig maakte omdat dat nu nooit meer zou kunnen. Ze ging rechtop in haar bed zitten en streelde met haar vingers over de deken. Ze schrok toen er op de deur werd geklopt en knabbelde angstig op haar onderlip. Jake had gezegd pas over twee uur te komen. "Wie is daar?" Zei ze zachtjes en keek naar de deur.

Geërgerd trok Blaine een wenkbrauw op en liet zijn blik over haar gezicht glijden, zag de pijn in haar ogen. Haar woorden staken hem, hoe kon ze denken dat hij haar met rust kon laten? "Ik heb je beloofd dat ik je zal helpen om hier door heen te komen en ik houd me daar aan," zei hij bitter en volgde haar bewegingen toen ze op stond en uit het raam begon te staren. Man, wat hield hij veel van dit meisje dat hij slechts enkele uren kende. Misschien besefte ze dat niet, dat zijn hart overuren maakte wanneer zij in de buurt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptyma apr 11, 2011 5:42 pm

'Maar ik wil niet dat hij je pijn doet, Blaine, ik wil het gewoon niet. Dadelijk brengt hij je nog ernstig letsel toe, dat kan ik niet aan, daar ben je te lief voor.' Een diepe zucht ontsnapte uit haar keel en ze nam een paar slokken van haar thee. Misschien deed ze het ook wel een beetje voor zichzelf, haar hart klopte steeds sneller wanneer ze bij hem was en ze was bang dat ze nog iets stoms zou doen met hem in haar buurt. Ze was het eigendom van zijn vader, anders kon ze het niet noemen, omdat het tegen haar zin in was, en daar kon niets aan veranderd worden. Haar hoofd boog ze lichtjes naar beneden en ze veegde de traan die over haar wang rolde gelijk weg. Hij mocht niet zien dat ze aan het huilen was, dat maakte alles alleen maar moeilijker. Ze vroeg zich af hoe het met Ave ging.

Haar stem klonk paniekerig en hij opende de deur. Nadat hij de deur weer op slot had gedaan sloeg hij zijn armen om haar heen en keek haar bezorgd aan. 'Is er iets, Aveline?' Hij vond haar naam prachtig, zowel afgekort als voluit. Zachtjes streelde hij over haar schouders en haar armen, met ronddraaiende bewegingen. 'Sorry, ik verveelde me nogal en ik wilde even weten of je al sliep..' mompelde hij zacht en hij glimlachte verontschuldigend. Beneden was zijn vader nog steeds aan het schreeuwen en hij rolde met zijn ogen. 'Wat een driftkikker.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptyma apr 11, 2011 7:19 pm

De deur ging open en ze haalde opgelucht adem toen Jake binnen kwam. Het stelde haar gerust dat hij de deur op slot deed en hij volgde zijn bewegingen. Toen hij zijn armen om haar heen sloeg voelde ze hoe ze rood werd en sloeg haar ogen beschaamd neer. Zijn strelingen waren rustgevend, misschien zelfs liefkozend. "Het maakt niet uit, ik kon toch niet slapen," zei ze zacht en haalde diep adem. Onwillekeurig kromp ze in een toen ze zijn vader hoorde schreeuwen en drukte zich tegen Jake aan.

Haar woorden maakten een gevoel in hem los dat hij niet kon plaatsen. Hij realiseerde zich maar al te goed dat ze zich langzaam maar zeker in zijn hart aan het vestigen was. En hoewel hij was dat dat niet mocht, dat het niet kon, waren de gevoelens betoverend net zoals Nikky hem betoverde. Zelfs nu ze daar zo stond, zo gebroken als het maar kon, zorgde ze er toch voor dat hij zijn ogen niet van haar af kon houden. "Ik heb het er voor over," was het enige wat hij antwoordde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptyma apr 11, 2011 7:38 pm

Ze draaide zich naar hem om en keek in zijn mooie grote ogen, en een lieve glimlach verscheen rond haar lippen. Ze dronk haar thee op en zette de mok weg. 'Nog bedankt Blaine, voor alles wat je voor me doet.' Haar hart bonsde wat minder snel toen ze zich bedacht dat zijn vader morgen op reis ging, ze had nog één maand om uit zijn klauwen te ontsnappen. Maar ze wist niet of ze Blaine wel kon achterlaten, ze begon echt van hem te houden. 'Hebben jullie misschien ergens perkament en een veer?' Ze wilde Ave graag een brief schrijven, ook al vulde dat de lege plek in haar hart niet, waar Ave altijd had gezeten.

Een tinteling gierde door zijn lijf toen hij besefte dat hij haar mooie lichaam dicht tegen zich aan had, en toen ze zichzelf tegen hem aandrukte. 'Shh, rustig Ave, hij doet je niets. Ik ben bij je, weet je nog?!' Hij streek even door haar haren heen en glimlachend drukte hij zijn lippen tegen haar voorhoofd aan. 'Ik kan je wel meenemen naar de tuinen, anders?' Hij vond het, zoals ik al zei, altijd heerlijk in de tuinen, en misschien werd zij er ook wel wat rustiger door? Hij liet haar los en keek haar aan. 'Wat denk je?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 6:11 pm

Ave voelde hoe ze volledige ontspande in zijn armen. De manier waarop hij zijn armen om haar heen had geslagen en hoe zijn lippen tegen haar voorhoofd drukte stelde haar gerust. Onwillekeurig verscheen er een glimlachje op haar lippen en ze maakte zich los van hem. "Ja, dat lijkt me leuk," stemde ze in en greep zijn hand even vast terwijl ze hem in de gaten hield. Ze vroeg zich af of hij het deed omdat het moest of dat het vrijwillig was.

Met een glimlach keek Blaine haar aan, tevreden over de glimlach die even op haar lippen had gestaan. "Graag gedaan," zei hij en liep toen naar een tafeltje waarna hij de la open trok. "Hier vind je alles wat je nodig hebt om te schrijven," zei hij en pakte wat papier en inkt potje. Hij ging op haar bed zitten terwijl hij naar haar keek. Waarom voelde hij die rare dingen? Waarom kon hij haar niet gewoon uit haar hoofd zetten?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 6:43 pm

Een verlegen glimlach werd hem toegeworpen en ze ging aan het kleine bureautje dat in de hoek van de kamer stond zitten. Ze doopte de veer in de inkt en boog zich over het perkament heen. In krullerige letter begon ze een kort briefje voor Ave te schrijven, als het te lang was dan had je kans dat het niet bezorgd mocht worden. "Lieve Ave, hoe gaat het met jou? Hoe is je aanstaande man? Met mij gaat het heel goed, en ik ben uiteindelijk toch wel gelukkig. Voor altijd, Nikky" Het klopte niet, ze was niet gelukkig, maar ze wilde ook niet dat haar zus zich om haar zorgen ging maken. Ze rolde het perkament op en bond er een lint omheen. Toen ruimde ze alles op en keek Blaine eventjes aan.

Haar kleine hand in de zijne voelde warm aan en hij glimlachte even onwillekeurig. Ze maakte het dat hij zich heel goed voelde. Hij streek even door zijn haren en trok haar zachtjes mee naar beneden. Eenmaal in de tuin liet hij haar alle plekjes zien waar hij graag kwam, en hij gaf ook wat uitleg waarom een bepaalde plant zijn favoriet was. Hij bloosde, misschien vond ze het wel dom dat hij zo van de natuur hield. Maar het was echt een van zijn passies. Glimlachend duwde hij haar zachtjes op een bankje en ging naast haar zitten. 'Luister, ik weet hoe ik je kan helpen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 7:08 pm

Een grijns verscheep op haar lippen toen Jake over de natuur begon te praten. Ze liet zich meevoeren en nam alles goed in zich op. Ave hield van de natuur, maar het was duidelijk dat Jake haar er in overtrof. Zij zelf lette niet op de planten, maar genoot van de rust. Hij leek echter iedere plant van naam te kennen. Toen hij haar zacht op een bankje duwde glimlachte ze weer. Zijn woorden lieten haar hart sneller kloppen en ze keek hem verwachtingsvol aan. "Hoe dan?" Vroeg ze dan ook nieuwsgierig en hoop bouwde zich op in haar hart.

Als een gehypnotiseerde gek zat Blaine naar haar te kijken. Hij volgde iedere beweging die ze maakte, zelfs de kleine bewegingen die ze maakte tijdens het schrijven werden in zijn geheugen gegrift. Vandaar dat hij opschrok toen ze begon op te ruimen. "Heb je zin om even naar de muziekruimte te gaan? Mijn vader weet volgens mij niet eens dat het bestaat?" Zoals anderen van sport hielden, zo hield Blaine van muziek. Vooral de piano was zijn favoriete instrument.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 7:38 pm

Haar prachtige gezicht werd nog mooier toen ze zijn woorden hoorde, de woorden die haar misschien de kans op vrijheid gaven. Hij glimlache teder en legde zijn hand op die van haar. 'Als jij met mij trouwt, voordat je met mijn vader trouwt, dan is je huwelijk met mijn vader niet rechtsgeldig en mag je niet met hem trouwen, zolang je met mij getrouwd bent. Dus als we nadat hij dat beseft vluchten naar het buitenland of een andere plaats kan hij je niets maken en dan kunnen we weer scheiden. Want ik snap dat je nu nog niet wilt trouwen, je bent nog zo jong.' Hij keek haar trots aan, hij was echt trots op zijn idee.

Haar hart begon sneller te kloppen toen hij aan haar vroeg of ze mee wilde naar de muziekkamer. Ze knikte en was dolenthousiast. Muziek was haar grootste passie, ze vond het heerlijk om naar iemand anders te luisteren als hij of zij muziek maakte. Wat niemand behalve Ave van haar wist, was dat Nikky dwarsfluit en piano speelt. Dat mocht ook niemand weten, want ze had het in het geheim geleerd van een vriend van haar vader. Of ja, haar vader mocht het niet weten want hij vond muziek dom en zij en Ave mochten er niets mee te maken hebben. Glimlachend keek ze hem aan en twijfelde of ze hem zou vertellen dat ze piano en dwarsfluit speelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 8:50 pm

Kort viel Ave's mond open van verbazing en bijna was ze hem om zijn nek gevlogen. Maar ze besefte dat hij wel heel veel voor haar opofferde. "Waarom zou je dat voor me willen doen?" Zei ze zacht en hield zijn hand goed vast. Ze kon het maar niet geloven dat hij zoiets voor haar wilde doen. Het was zo onwerkelijk en eerlijk was eerlijk, zo'n slecht idee was het niet. Trouwen met Jale, nee, dat was absoluut geen slecht idee. Maar wel wanneer hij het wilde doen omdat hij dacht dat aan haar verplicht te zijn. Ze wilde trouwen uit liefde, maar misschien was dit de enige manier om te ontsnappen.

Blaine pakte Nikky's hand vast en trok haar zachtjes mee de kamer uit. Hij hoopte dat zijn vader dronken naar het dorp was gegaan, naar de bar die hij beheerde. Nou ja, beheerde was een ruim woord, hij was er en dronk bier, maar het was wel zijn eigendom. Terwijl hij haar door de wir-war van gangen leidde kon hij het gevoel dat door zijn lichaam gierde niet negeren. Het gevoel van pure liefde. Haar hand in de zijne. Hij legde zijn vrije hand op de deurknop en maakte de deur open. "Welcome in my personal heaven." Zei hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 9:10 pm

Ze glimlachte en keek verbaasd rond. De ruimte was heel licht, en daarom leek het veel groter dan dat het was. Ze liep naar de fluit toe die op de vensterbank lag en raakte die even aan. Wat zou ze er graag op willen spelen.. Maar ze legde het ding weer voorzichtig weg, ze wilde niet de aandacht naar zich toe trekken. 'Wil je wat voor me spelen?' Glimlachend keek ze hem aan en ging op het pianokrukje zitten terwijl ze naar de toetsen staarde. Het liedje wat ze altijd voor Ave speelde borrelde op in haar hoofd.

Glimlachend keek hij naar hoe haar gezicht nog meer opfleurde en knikte. 'Ik vind het niet kunnen dat hij je dit aan doet.' Kort haalde hij zijn schouders op en wendde zijn blik af. Hij kon haar niet vertellen dat hij het deed omdat hij dacht dat hij verliefd op haar was, dan zou ze niet meer willen neptrouwen want zij was veel te leuk voor hem. Hij sloeg zijn armen over elkaar heen en staarde een tijdje voor zich uit. 'Ik wil je gewoon helpen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 9:18 pm

Een waterige glimlach verscheen even op Ave's lippen en ze knikte. "Ik wil niet dat je het doet." Zei ze uiteindelijk en keek hem recht aan. "Dan zou je tegen je zin in met mij moeten trouwen," ze boog haar hoofd even voor ze verder sprak, "en jij verdient iemand waarvan je houd, iemand waarmee je vrijwillig mee trouwt. Dat ik dat niet kan hebben, mag niet betekenen dat ik die kans van jou afpak." Ze was verbaasd over hoe helder ze klonk, terwijl ze zich zo verdrietig voelde.

Blaine keek naar haar en zag hoe ze op de piano kruk was gaan zitten. Haar interesse in de dwarsfluit was hem niet ontgaan. "Wat wil je horen?" Vroeg hij met een glimlach en nam naast haar plaats op de kruk. Met zijn vingers streek hij over de toetsen, alsof hij ze aaide. Zonder op een antwoord te wachten begon hij een liedje te spelen die hij van zijn echte moeder had geleerd. Hij glimlachte bij de gedachte aan haar, wetend dat ze nu op een mooie plek was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 9:29 pm

Ze glimlachte toen het lied wat hij speelde haar bekend in de oren klonk. Het was het lied dat ze als eerste geleerd had. Hij kon echt goed spelen vond ze, heerlijk om naar te luisteren. Ze legde haar vingers op de toesten en begon mee te spelen, maar dan enkele tonen lager. Zo klonk het dus tweestemmig. Ze wilde zijn reactie niet zien, en baalde nu al dat ze zich niet in had kunnen houden, ze wilde hem de kans geven om te spelen. Maar het was al te laat en dus sloot ze haar ogen en ging helemaal op in het lied.

Zijn mond viel open van verbazing en hij keek haar even boos aan. 'Ik doe het niet omdat ik me verplicht voel.' Hij legde zijn vinger onder haar kin zodat hij er voor zorgde dat ze hem wel aan moest kijken. 'Denk je dat ik het niet geweldig vind om voor even met een bloedmooi meisje te trouwen. Voor de nep dan.' Hij lachte en schudde zijn hoofd. 'Ik wil niet dat je me tegenspreekt. Ik ben ouder, dus jij mag niets zeggen.' Lachend keek hij haar aan en liet haar los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptywo apr 13, 2011 6:20 pm

Ave sloeg haar armen over elkaar heen en keek de andere kant op. Hij begreep het niet. "Ik wil het niet." Zei ze en keek hem recht aan. Ze wilde niet dat hij met haar trouwde. "Ik wil niet dat jij met iemand trouwt waar je niet van houd," zei ze langzaam terwijl ze de woorden uitsprak, "ik wil niet dat je trouwt met iemand die je nauwelijks kent." Ze wendde haar blik van hem af terwijl ze het bos in zich opnam. Ze moest zich blij voelen dat hij dit voor haar over had, maar dat was ze niet. Ze wilde trouwen uit liefde en gezien ze dat niet kon, wilde ze dat hij die kans wel kreeg.

Blaine stopte met spelen en keek naast zich. Nikky had haar ogen gesloten en was mee gaan spelen en besefte niet dat ze alleen aan het spelen was. Met een vertederde glimlach keek hij naar haar en hij viel weer in. Het leek even alsof ze een waren, terwijl ze samen hetzelfde stuk speelden. Hij genoot ervan en was dan ook een beetje van de wereld toen het stuk was afgelopen. Met een brede grijns keek hij haar aan en legde zijn handen op zijn bovenbenen. "Je speelt echt prachtig," zei hij met een glimlach en sloot zijn ogen even om dit moment in zijn geheugen te printen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptywo apr 13, 2011 6:37 pm

Teleurgesteld keek ze naar de toetsen terwijl de laatste tonen wegdreven. Ze had van het stuk genoten. En het leek wel alsof ze was vergeten dat hij ook in de kamer was. Ze schrok dan ook toen ze zijn stem hoorde, maar de woorden klonken haar als muziek in de oren. Nog steeds had ze hem niet aangekeken, maar bleef ze naar de toetsen staren. Verlegen duwde ze een plukje van haar haren achter haar oor en voelde ze dat ze rood werd. 'Jij speelt anders ook zeker niet slecht' mompelde ze.

Zijn mond viel open toen ze rustig opnoemde waarom ze het niet wilde. Was ze gek geworden? Hij hield wel van haar. Maar dat kon hij natuurlijk niet zeggen, want dan zou hij haar afschrikken. Want hij schrok zelf al van zijn gevoelens. Even keek hij haar met een gefrustreerde blik aan en stak zijn handen wanhopig in de lucht. 'Oke, oke ik begrijp de hint.' Hij stond op en zijn hart klopte heftig. 'Laat ook maar, ik wil je alleen helpen. Als je het zo erg vind om met mij te trouwen mag je het ook gewoon zeggen' snauwde hij. Hij meende het niet, maar het kwetste hem dat ze zijn idee zo afwees. Hij beende van haar weg en liep het huis in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptywo apr 13, 2011 6:52 pm

Verloren zat Ave op het bankje en sloeg haar handen voor haar ogen. Het deed haar zoveel pijn, de manier waarop hij haar aangekeken had en de woorden die hij haar had toegesnauwd leken wel messteken die een voor een zeer langzaam in haar lichaam sneden. Ze wilde hem achterna rennen, hem zeggen dat ze het niet zo bedoelde. Maar ze kon het gewoon niet. Ze wilde zijn leven niet van hem afpakken. Opeens werd ze weer bang, bang dat Jake's vader ergens in de buurt was. Maar ze verroerde zich niet en staarde als een verloren zombie voor zich uit, terwijl haar hart langzaam afbrokkelde.

Met een glimlach stond Blaine op en ging achter Nikky staan. Hij legde zijn handen op haar schouders en sloot even zijn ogen. Zo hoorde het te zijn, zij en hij samen. "Ik ga je helpen Nikky, dat beloof ik." Zwoor hij en liet toen zijn handen van haar schouders afglijden en glimlachte weer. "Misschien kunnen we zo beter gaan slapen," mompelde hij terwijl hij een blik op het raam wierp. Het begon donker te worden buiten en hij had rust en tijd nodig om zijn gedachten in orde te krijgen. Maar ergens wilde hij Nikky ook niet alleen laten en het idee om bij haar te slapen speelde in zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptywo apr 13, 2011 7:16 pm

Het deed hem gewoon te veel pijn dat ze zei dat hij niet van haar hield. Dat ze niet met hem wilde trouwen. Hij slikte een paar keer en haalde verward een hand door zijn haren. Het plan was zo perfect, en nu was het al onderuit gehaald voor het uberhaupt uitgevoerd was. Hij liep de trap op, had geen honger meer. Eenmaal op zijn kamer deed hij de deur net iets harder dicht dan de bedoeling was en hij plofte op zijn bed. Een tijd lang bleef hij naar het plafond staren.

Ze richtte haar hoofd op toen hij zijn warme handen op haar schouders legde en ze straalde helemaal. Die kleine aanrakingen deden zo veel met haar.. Even plotseling als ze gekomen waren, waren ze ook weer weg en een teleurgesteld geluidje onsnapte uit haar keel. Ze draaide zich naar hem om en knikte langzaam. Ze wilde niet alleen slapen, bang dat zijn vader 's nachts bij haar zou komen. 'is goed..' mompelde ze twijfelend. 'Zal ik nog een slaapliedje voor je spelen op de dwarsfluit?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptyvr apr 15, 2011 6:29 pm

Langzaam en onzeker stond Ave op en begon maar een bepaalde kant op te lopen. Het begon donker te worden en ze rilde even, want nu ook de zon onderging was het niet warm genoeg om in een jurkje buiten rond te lopen. De takken braken onder de hak van haar schoenen en ze ademde diep in. "Aveline?" Hoorde ze en zware stem zeggen die op die van Jake leek. Opgelucht keek ze om zich heen. "Jake?" Vroeg ze hoopvol en tuurde voor zich uit. Nergens was iemand te bekennen. "Nee liefje, ik ben het, je echtgenoot." Zei de stem achter haar, waarna ze twee warme armen om zich heen voelden en een rilling van afschuw over haar rug liep.

Een glimlach sierde om Blaine's lippen en hij keek haar vrolijk aan. "Natuurlijk, laat maar horen." Zei hij met een lachje en ging op een stoel zitten. Hij vond het leuk dat ze zelf iets voorstelde, dat ze blijkbaar hem genoeg vertrouwde om met hem haar talenten te mogen delen. Hij liet even zijn blik weer over haar lichaam gaan en de blik bleef hangen bij haar ogen. Haar mooie ogen die hij slechts een keer had zien stralen, maar waar hij nu een glimp van angst in zag. Was dat voor zijn vader? Maakte zijn vader haar zo bang? Die blik in haar ogen maakte hem ziek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptyvr apr 15, 2011 8:54 pm

Haar angst en verdriet duwde ze opzij en ze begon te stralen toen hij graag wilde dat ze iets voor hem speelde, want ze wilde graag dat ze hem kon laten genieten van haar muziek. Ze pakte de dwarsfluit op en ging op een ander krukje zitten. Ze zette de fluit aan haar mond en begon een slaapliedje dat ze vaak voor Ave had gespeelt te spelen. Ze sloot haar ogen en haar vingers gleden als vanzelf, zonder dat ze er over hoefde na te denken over de gaten. Toen ze klaar was opende ze haar ogen en keek hem schattend aan. Wat had hij er van gevonden?

Hij kende het patroon van het plafond nu wel uit zijn hoofd onderhand. De kleine motiefjes erop waren inmiddels erg bekend voor hem geworden. Na een lange tijd stond hij op en liep hij naar beneden om zijn vest te pakken. Waar was dat stomme ding nou? Had hij het buiten laten liggen? Hij liep naar buiten en voelde een koud briesje langs zijn armen waaien, waardoor er even kippenvel op zijn armen kwam te staan. Hij hoorde zijn vader op een walgelijke manier tegen Ave praten en bleef even staan. Hij kon aan haar ademhaling horen dat ze bang was voor zijn vader. Hij liep erheen en pakte haar bij haar arm. 'Vader, Ave heeft de hele dag nieuwe indrukken op zich af gekregen, dus ik denk dat ze beter kan slapen nu.' Zijn vader keek hem boos na maar het kon hem niets schelen en hij trok haar mee naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptyzo apr 17, 2011 1:54 pm

Verbijstering, ja dat was het goede woord voor wat Ave voelde. Ze was verbijsterd toen ze Jake naar hen toe zag lopen. Hoe hij haar vastpakte en meetrok. Haar hart klopte in haar keel terwijl ze ongelovig naar zijn woorden luisterde en daarna met hem meeliep. Waarom deed hij dit? Waarom verscheen hij net op het moment wanneer ze hem nodig had? Ze liet haar tranen de vrije loop toen ze eenmaal verder van zijn vader verwijderd waren. "Waarom doe je Jake?" Fluisterde ze zachtjes en keek even naar zijn gezicht. Zijn prachtige gezicht die haar rustig maakte.

Blaine glimlachte even en legde zijn handen op zijn benen terwijl hij naar haar keek. Het was mooi om te zien hoe ze zich inleefde. Hoe ze weg leek te zinken in een andere wereld, van het begin tot het einde. Hoe ze haar ogen sloot sloeg zijn hart een slag over. Ze zag er zo mooi uit, zo rustig. Hij wilde dat ze zo altijd kon zijn, zo op haar gemak. Toen ze klaar was blies hij zijn ingehouden adem uit en grijnsde hij. "Wauw, Nikky, dat was echt.. prachtig." Zei hij en voelde hoe zijn hart opzwol van liefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptyzo apr 17, 2011 2:05 pm

Ze glunderde, hij zorgde ervoor dat ze zich goed voelde. 'Dankjewel' mompelde ze zachtjes. Ze keek in zijn ogen en hoewel ze bang was om te gaan slapen, bracht hij iets van rust in haar. Zijn ogen straalden rust uit en ze glimlachte naar hem. 'Laten we maar gaan slapen, dan speel ik morgen nog een liedje voor je, oke?' Ze grinnikte zachtjes maar hoorde toen zijn vader iets tegen iemand roepen, waarschijnlijk tegen de werkster. Een diepe zucht rolde over haar lippen en ze liep naar Blaine toe. 'Waak je over me? Ik vind het eng om te gaan slapen..' Ze keek hem aan en drukte zacht haar lippen tegen zijn wang. 'Weltrusten' fluisterde ze en ze bleef nog even staan.

Toen ze eenmaal binnen waren liet hij haar direct los en keek haar aan. Ze was zo mooi, en zo lief en ze verdiende dit niet. Ze verdiende iemand die echt van haar hield. Haar vraag zorgde ervoor dat hij even moest nadenken. Hij besefte dat hij haar had gered, en dat luchtte hem op. Wie weet wat er was gebeurt als hij niet op tijd was geweest. Even haalde hij zijn schouders op. 'Ik weet het niet, ik denk dat ik gewoon om je geef en ik wil niet dat mijn vader je iets aan doet.' Hij keek haar niet aan en zuchtte diep. Hij haalde een hand door zijn zwarte haren en keek naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Emptyzo apr 17, 2011 2:13 pm

Met een doffe glans in haar ogen keek Ave naar de grond. "Jake, je bent het beste wat een meisje zich kan wensen." Besloot ze eerlijk te zeggen terwijl ze hem even probeerde aan te kijken, wat niet lukte omdat hij naar buiten keek. "Ik wilde je daarnet niet boos maken, ik.. ik..," Ave happerde even terwijl ze de woorden probeerde uit te spreken die op haar hart lagen, ".. ik wil alleen dat je gelukkig bent." Met een zucht bleef ze staan en beet op haar onderlip. Ze hield van hem, dat wist ze nu zeker.

Blaine wilde haar niet alleen laten, hij zag de angst in haar ogen toen ze zijn vader hoorde schreeuwde. "Ik.. ik loop wel even met je mee," hakkelde hij nadat hij haar lippen op zijn wang voelde. Hij stak zijn handen in de zakken van zijn broek en vroeg zich af hoe het zou gaan wanneer zijn vader morgenmiddag zou vertrekken. Zou hij haar dan kunnen vertellen hoe hij zich voelde? Of kon hij zijn gevoelens voor haar beter verzwijgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë en Judith. ♥♥   Orpg. Chloë en Judith. ♥♥ - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Chloë en Judith. ♥♥
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Judith & Michelle!
» ORPG. Chloe & Iris.
» ORPG} Chloë en Nina. ♣
» Orpg. Chloë & Michelle.
» Orpg. Cynthia && Judith. x

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: