Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Regels van deze categorie

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hometown Glory
Moderator.
Hometown Glory


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 27

Regels van deze categorie Empty
BerichtOnderwerp: Regels van deze categorie   Regels van deze categorie Emptywo apr 06, 2011 11:47 am

Geen Fantasy verhalen
Deze horen niet bij dit onderdeel. Gelieve het op realistische personages te houden. Als deze hier worden gepost dan worden ze natuurlijk verzet.

Seksuele berichten/ stukjes
Je zou kunnen zeggen dat misdaad vaak samen gaat met seks/ geslachtsgemeenschap. Ik denk bijvoorbeeld meteen aan prostitutie. Erg gedetailleerde berichten zijn niet toe gelaten, want ik sta niet in voor de gevolgen als je het wel doet.

Niet schelden
Voor mij kan er zo nu en dan wel eens een scheldwoordje door in je verhaal, maar ook geen drie keer in één stukje. Vervang ze dan door andere tekens (bv sterretjes). Wie scheld met ziektes is respectloos en al helemaal niet meer welkom in deze categorie.

Leeftijdsgrens
Misschien zitten er onder jullie wel mensen die echt "gruwelijke" verhalen willen schrijven. Ergens zat ik met de twijfel om deze wel of niet te verbieden, maar anders is er misschien ook niets meer aan. Dus als je vindt dat je verhaal niet geschikt is voor een bepaalde leeftijd of pas vanaf die leeftijd meld deze dan duidelijk in de tittel.

Gebruik van hoofdletters en leestekens.
Dit maakt namelijk het lezen altijd prettiger/ professioneler, ook deze graag in de tittel.

Veel plezier met het lezen en schrijven!

Opmerkingen of vragen? Moet er wat geregeld worden wat betreft deze categorie? Stuur Hometown Glory er een privébericht over.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Regels van deze categorie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De regels van deze categorie.
» De regels van deze categorie.
» De regels van deze categorie.
» De regels van deze categorie.
» De regels van deze categorie.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Stories. :: Misdaad.-
Ga naar: