Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 (V) Ik beloof het.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lovestory's




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

(V) Ik beloof het. Empty
BerichtOnderwerp: (V) Ik beloof het.   (V) Ik beloof het. Emptyvr apr 08, 2011 4:49 pm

Ik ben hier net nieuw en dit verhaal staat al op gosupermodel, maar ik zou heel graag willen weten wat jullie er nou van vinden! (:

De wind liet mijn lange blonde haren in het warme windje wapperen. Het was nog vroeg en de lucht was nog rood van het opkomende zonnetje. Zenuwachtig fietste ik door. De eerste schooldag van het nieuwe jaar, de 3e klas alweer. Ik zag Jasmijn, mijn beste vriendin, al staan met haar bruine haren en haal vel groene fiets. Ze stond met een nieuwe jongen te praten. Ik zette mijn fiets in de fietsenstalling en liep naar haar toe. De nieuwe jongen bleek Dustin te heten en hij was net hier heen verhuisd. Jordi, Jasmijn’s tweelingbroer kwam bij ons staan. De jongens bleken veel gemeen te hebben en ze raakte al snel aan de praat. Aan Jasmijn’s gezicht kon ik duidelijk zien dat ze hem wel zag zitten. Ze glimlachte en fluisterde in mijn oor, ‘hij is leuk hè’. Ik moest lachen, die jongen zou nog lang niet van Jasmijn af zijn. Ik durfde te wedden dat ze al een heel plan in haar hoofd had. De bel ging iedereen liep naar de aula. Ik haatte die drukte elke morgen, de hele school moest dan door de deuren heen. Al dat geduw en getrek. Ik probeerde altijd of heel snel of als een van de laatste naar binnen te gaan. Helaas was dat nu mislukt, we liepen midden in de grote mensen massa. Eindelijk waren we dan in de grote aula.
‘Ik hoop zo dat we bij elkaar in de klas zitten.’ Zei Jasmijn door alle herrie heen.
Ik knikte ‘ik hoop het ook.’
De directeur begon zijn welkoms praatje en noemde daarna de nieuwe klassen op.
‘Klas 3 a.’ begon hij. Zenuwachtig wachtte ik hem af. Mijn handen begonnen zweterig te worden en mijn hard zat in mijn keel.
‘Jasmijn Aal, Joery Bakker..’ begon hij.
Mijn gedachte smeekte, ‘laat me hier bij zitten, laat me hier bij zitten.’ Zenuwachtig keek ik Jasmijn aan.
‘Rozanne Koek’ zei hij opgegeven moment.
Ik zuchtte opgelucht en keek Jasmijn blij aan. We liepen achter onze nieuwe klassenmentor aan naar een lokaal. Toen we allemaal zaten keek ik de klas door. Het was een totaal andere klas als vorig jaar. Meneer Dotjes, onze mentor begon met het welkom heten in klas 3. Daarna moesten we om de beurt ons zelf voorstellen.
‘Roos.’ Zei hij opgegeven moment. Ik schrok op uit mijn gedachte en begon..
‘Ik ben Rozanne Koek, al noemt iedereen me Roos. Ik ben 14 jaar en ik hou van handballen. Verder heb ik een broertje Niels en 2 ouders. Ik heb geen huisdieren en dat was het wel.’ Vertelde ik. Jasmijn mocht na mij,
‘Ik ben Jasmijn Aal, ik ben ook 14 jaar. Mijn sporten zijn ook handballen en ook zwem ik graag. Ik woon thuis met mijn tweelingbroer, Jordi die hier ook op school zit en mijn ouders. We hebben thuis 2 cavia’s.’ vertelde ze.
Zo gingen we de hele klas rond, ik dwaalde een beetje af met mijn gedachte. De zomervakantie was ook zo leuk geweest.

Het schooljaar verliep saai en normaal. Het was bijna zomervakantie en ik had er ook erg veel zin in. We zouden samen met Jordi en Dustin gaan varen met het bootje van Dustin. Jordi en Dustin waren hele goede vrienden geworden en Jasmijn was inmiddels smoor verliefd op hem. Ik twijfelde heel erg of ik mee wilde. Alleen Jordi, Dustin,Jasmijn en ik. Jasmijn zou zeker weten alles voor Dustin doen. En iedereen wist dat Dustin Jasmijn ook wel zag zitten. Dan zou ik dus alleen met Jordi zijn. Daar was ik een beetje bang voor, Jordi was een erg leuke jongen. Misschien wel iets te leuk, we konden het altijd goed vinden en ik moest altijd erg om hem lachen. Dat was juist het probleem..
Een paar jaar geleden zat ik samen met Jasmijn vakantie foto’s te kijken. Ik had gezegd dat zij en Jordi knap waren. Dat had ze niet goed opgevangen, ze was boos geworden. En ik moest beloven dat ik nooit maar dan ook nooit iets met Jordi zou krijgen. Ik had er lachend mee ingestemd. Dat vond ze niet genoeg. Ik moest naar het raam toe lopen en haar na zeggen. ‘Ik beloof dat ik nooit iets met Jordi krijg en nooit verliefd op hem word.’ Daarna moest ik door mijn vingers spugen. Ik moest er toen nog om lachen, Jasmijn niet. Ze was er heel serieus over, want ze wilde absoluut niet dat ik iets met haar broer kreeg. Al 2 jaar lang achtervolgde die belofte me. Ik wist niet waarom, maar elke keer als ik Jordi zag en met hem praatte kwam het naar boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fotografiejessica.blogspot.com/
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

(V) Ik beloof het. Empty
BerichtOnderwerp: Re: (V) Ik beloof het.   (V) Ik beloof het. Emptyvr apr 08, 2011 4:55 pm

Aha, complicated love. Wat houd ik van dat soort onderwerpen. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
 
(V) Ik beloof het.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Stories. :: Liefde.-
Ga naar: