Log je nu direct in, of meld je aan!

Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

(v) I'm still here

Go down 
AuteurBericht
Virtualistic.-

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 08-04-11

BerichtOnderwerp: (v) I'm still here   vr apr 08, 2011 8:16 pm

Proloog

Iedereen gaat dood. Zelfs de mensen waar je ziels veel van houdt, maar dat weet iedereen. Ik had zijn dood al zien aankomen. Dat maakte het nou zo erg. Niet dat hij doodging, maar de manier waarop. Dagen lang kon ik niet slapen. Zijn dood hield mij steeds wakker. Iedereen gaat dood, maar ze zijn niet echt weg. Ze blijven bij je in je gedachtes en in je hart, maar wat als je ze ook nog kan horen, écht horen? Dit gebeurt bij de 22 jarige Rose. De dood van Drew had ze weken zien aankomen. Sinds dat ongeluk hoordt ze steeds zijn stem, die haar dingen fluisterd.

Oke is het een leuk onderwerp?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Per Sempre.
Moderator.

Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: (v) I'm still here   vr apr 08, 2011 8:28 pm

Yaay. Begin ;o

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: (v) I'm still here   za apr 09, 2011 8:33 am

Begin =3
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Remember me
Moderator.

Aantal berichten : 331

BerichtOnderwerp: Re: (v) I'm still here   za apr 09, 2011 9:50 am

Ja, begin.(:
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Always Me

Aantal berichten : 23

BerichtOnderwerp: Re: (v) I'm still here   za apr 09, 2011 9:52 am

Begin!!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Memorial.

Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 21

BerichtOnderwerp: Re: (v) I'm still here   za apr 09, 2011 10:35 am

Start Please. :DD
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Virtualistic.-

BerichtOnderwerp: Re: (v) I'm still here   za apr 09, 2011 10:45 am

Hij keek haar bezorgd aan. ‘Maak je geen zorgen.’ Zijn hand streek de wang van Rose. Die hand zou ze misschien nooit meer zien. Zijn hand die haar troostte als ze het nodig had. Zijn hand die haar aanraakte als ze er hevig naar verlangde. ‘Hoe kan ik me geen zorgen maken. Je gaat straks de hele wereld rond. Misschien zie ik je nooit meer terug.’ Met moeite hield ze haar tranen in. Drew vond het nooit leuk als ze huilde en op dit moment al helemaal niet. Hij had een droom, een droom die hij wou vervullen en een droom die zij niet van hem af kon pakken. Als ze zoveel van hem hield, moest ik hem nu loslaten. Het was zo moeilijk voor haar. Hun relatie bereikte bijna het hoogtepunt. Ze waren verloofd en zouden trouwen. Ze had het gevoel dat het nooit meer zou gebeuren, nooi meer met hem. Geen huis waar ze samen zouden wonen. Geen kinderen die krijsend op hun bed zouden springen. Nee, misschien zou dat helemaal niet gebeuren. Meteen werd ze weggerukt uit haar gedachtes door de aanraking van zijn lippen. Zijn zachte en warme lippen. Die kus zat vol met liefde en bezorgdheid. Even keek ze in de ogen van Drew. ‘ Het komt wel goed met me.’ Ze probeerde zo overtuigend mogelijk te klinken. Hij moest zonder zorgen genieten van zijn reis. Dit keer was Rose het die begon met zoenen. Hun handen verstrengelde elkaar. Hij legde haar rustig op bed zonder te stoppen met zoenen. Ze zoenden elkaar op de manier dat ze nooit gedurfd hadden. Hun kleding bleef aan, want het ging alleen maar om die zoen. Hun aller laatste zoen misschien. Rustig stopte hij. ‘Ik zal altijd aan je denken Rose.’ Dit was het moment. Hij zou die deur uit gaan en op een dag terugkeren. Een groot deel in Rose zei dat het niet zou gebeuren, maar toch bleef ze geloven in dat kleine deel, dat kleine deel die zei dat hij op een dag weer naast haar wakker zou worden als hij er weer was.

verder?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Indimenticabile.

Aantal berichten : 824

BerichtOnderwerp: Re: (v) I'm still here   za apr 09, 2011 10:50 am

verder! (:
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Remember me
Moderator.

Aantal berichten : 331

BerichtOnderwerp: Re: (v) I'm still here   za apr 09, 2011 10:54 am

Absoluut verder.(:
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Virtualistic.-

BerichtOnderwerp: Re: (v) I'm still here   za apr 09, 2011 11:00 am

Even had hij haar gebeld, voordat hij het vliegtuig zou nemen naar Mexico. Zijn plan was om van de stad, Philadelphia, naar een stadje in Mexico te vliegen. Daar zou hij met de auto plekken in Mexico verkennen. Daarna zou hij naar andere plekken gaan in Zuid-Amerika. Hij had niet verteld in welke volgorde. Van Zuid-Amerika zou hij naar plekken gaan in Afrika. Dan zou hij de zee oversteken in Marokko, naar Spanje. Vanuit Spanje zou hij Europa verkennen en van Europa naar Azië gaan. Een reis die lang zou duren. Hij zou een filmploeg meenemen om zijn reis te filmen. Ook zou hij een videodagboek bijhouden op zijn website. Rose wist meteen dat ze de hele dag achter de computer zou zitten om alleen maar zijn stem te horen. Er zouden live filmpjes te zien zijn via het nieuws. Rose liep haar kamer uit en ging naar beneden. Er was niemand thuis. Ze woonde nog bij me moeder, maar zou bijna het huis uit gaan. De plannen waren nu gewijzigd en een moeder zou ze best wel nodig kunnen hebben in moeilijke tijden. Ze liet zich vallen op de bank en pakte de afstandsbediening. De tv deed ze aan en ze begon langzaam te zappen, totdat ze bij het nieuws was. Zijn filmpjes waren nog niet te zien, maar ze zou wachten, wachten zodat ze zijn stem weer kon horen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hurricane.
Moderator.

Aantal berichten : 27
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: (v) I'm still here   ma apr 11, 2011 4:58 pm

Verder!

Moderator.

Aantal berichten : 506