Log je nu direct in, of meld je aan!

Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Waar slaat jou naam op?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Snowwhite

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Waar slaat jou naam op?    vr apr 08, 2011 8:25 pm

Zit er een verhaal achter? Waarom past die naam bij jou?

Omdat ik iedereens naam zo bijzonder vind en ik benieuwd ben waarom mensen deze gekozen hebben hihi (':

Waarom ik 'Snowwhite' gekozen heb;
'Snowwhite' is 'Sneewwitje' in het engels, van het gelijknamige sprookje wat ik toen ik klein was echt honderden keren heb gezien. Ik ben er echt mee opgegroeid en ik vond het echt geweldig. Toch bleef ik altijd bang voor de heks, altijd verdrietig als ze de appel at, altijd weer vrolijk als de prins haar wakker kuste. Bovendien vind ik het liedje 'Someday my prince will come' ontzettend mooi omdat het simpelweg bij mij past. (':
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Immortal.

Aantal berichten : 24
Leeftijd : 21

BerichtOnderwerp: Re: Waar slaat jou naam op?    vr apr 08, 2011 8:34 pm

Immortal = onsterfelijk

Vampiers zijn onsterfelijk, ik heb een obsessie voor vampiers.
Meeste mensen begrijpen niet echt dat het belangrijk voor me is, maar toen ik in een moeilijke periode zat en begon met het lezen van vampier boeken en het zien van films + series, heeft dat me op een of andere manier echt geholpen.

Dusja, vandaar n_n
Profiel bekijken http://franklinhigh.forummotion.com/
Per Sempre.
Moderator.

Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: Waar slaat jou naam op?    vr apr 08, 2011 8:39 pm

'Per Sempre' is Italiaans voor, misschien dat enkele het weten, 'voor altijd'. Ik vind deze woorden mooi, maar ook heel definitief. Ik was op zoek naar een mooie titel voor een verhaal en kwam toen op een site waar ze deze twee kleine woordjes hadden staan, die toch zoveel betekenis hebben. Voor altijd, je kunt er ieder woord achter zetten, maar het blijft definitief. Persoonlijk vind ik Insieme Per Sempre, zoals ook op mijn onderschrift staan de mooiste. Insieme, wat 'samen' betekend, heeft voor mij veel betekenis. Voor altijd samen, in het geheel vertaald. Soms ga ik naar het bos en dan zie ik twee oude mensen samen lopen, genietend van hun leven dat ze samen hebben opgebouwd. Misschien is het raar, maar dan voel ik me jaloers. Ze houden onvoorwaardelijk van elkaar, hebben elkaar zien veranderen, elkaar oud zien worden. Zoiets wil ik ook, uiteindelijk. Iemand die me lief heeft, iemand die me door en door kent en toch ieder minpuntje leuk vind.

Aantal berichten : 37

BerichtOnderwerp: Re: Waar slaat jou naam op?    vr apr 08, 2011 8:52 pm

Ik ben en blijf ongelooflijk dromerig en ik heb veel fantasie. Elke keer als het regent, fantaseer ik er een verhaal bij. En ik heb de neiging om altijd "Magical" te zeggen, dus waarschijnlijk is het gebroken Engels, nu weet je tenminste waar 'm vandaan komt.
Profiel bekijken
Rizzoli

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 06-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Waar slaat jou naam op?    za apr 09, 2011 8:27 am

Hmm , ik moet toegeven dat er helemaal geen verhaal achter mijn naam zit ...
Ik zag een keertje een reclame van Rizzoli & Isles op net5 en toen vond ik Rizzoli wel een leuke naam x3
Profiel bekijken
Remember me
Moderator.

Aantal berichten : 331

BerichtOnderwerp: Re: Waar slaat jou naam op?    za apr 09, 2011 9:58 am

Remember me is voor vele een bekende zin: herinner me. Ik ben bang dat mensen me vergeten, me niet meer willen als ik mezelf ben. Misschien is dat wel de grootste angst die ik heb: dat ik alleen over blijf zonder iemand. Dat mensen me niet meer willen vanwege mijn actie's daarom doe ik ook altijd wat mensen van me verwachten zodat ik een zekerheid heb dat ze me niet alleen laten. Vandaar dat ik de naam remember me heb gekozen.

Laatst aangepast door Remember me op za apr 09, 2011 6:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
Rizzoli

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 06-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Waar slaat jou naam op?    za apr 09, 2011 10:18 am

Remember me schreef:
Remember me is voor vele een bekende zin: herinner me. Ik ben bang dat mensen me vergeten, me niet meer willen als ik mezelf ben. Misschien is dat wel de grootste angst die ik heb: dat ik alleen over blijf zonder iemand. Vandaar dat ik de naam remember me heb gekozen.

Jou naam doet me denken aan de film remember me
Profiel bekijken
Always Me

Aantal berichten : 23

BerichtOnderwerp: Re: Waar slaat jou naam op?    za apr 09, 2011 10:26 am

Always me is gewoon een vertaling van altijd mij.. ik heb vaak het gevoel dat ik het altijd ben geweest en dat ik het altijd alleen moet doen.. dus daarom Always me...
Profiel bekijken
Hometown Glory
Moderator.

Aantal berichten : 208

BerichtOnderwerp: Re: Waar slaat jou naam op?    za apr 09, 2011 12:59 pm

Hometown Glory is een prachtig nummer van Adele van haar album 19.
Ook staat deze naam voor mij als het feit dat de buurt waar ik in woon erg mooie stukjes landschap vind. Ja, ik ben zo een meisje dat uren in een autoreis naar buiten kan staren en het kan bewonderen samen met een vleugje muziek op de achtergrond. Sinds ik klein kind ben doe ik dit al volgens mijn vader en verzon ik soms verhaaltjes rond het landschap. Nog steeds geven sommige plekken me een heleboel inspiratie en vind ik het persoonlijk jammer dat de mensheid al deze plekjes aan het verwoesten is. We hebben onszelf in de problemen gehaald door het regenwoud te kappen en nu kunnen we er niks meer tegen doen. Jammer om te weten dat het ooit misschien allemaal gedaan is. Jammer om te weten dat de plekjes die ik nu zo hard bewonder in één klap weg kunnen zijn.

Sepulcrus Rosae

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 20

BerichtOnderwerp: Re: Waar slaat jou naam op?    za apr 09, 2011 1:32 pm

Sepulcrus Rosae is Latijn, het betekent 'Graf van de Roos'. Het was de naam van mijn meest geliefde en ook actiefste rpg personage, en het heeft een mooie, diepe betekenis, dus het leek me een goede naam voor deze site.
Profiel bekijken
Indimenticabile.

Aantal berichten : 824

BerichtOnderwerp: Re: Waar slaat jou naam op?    za apr 09, 2011 2:57 pm

indimenticabile is italiaans voor onvergetelijk. En aangezien ik nog nooit naar Italië ben geweest en ik italiaans zowat de mooiste taal vind die ooit bestaan heeft heb ik hiervoor gekozen. En ik vond onvergetelijk een leuk woord om te vertalen naar het italiaans, vandaar dus (:
Profiel bekijken
Can't Breathe.
Moderator.

Aantal berichten : 91

BerichtOnderwerp: Re: Waar slaat jou naam op?    za apr 09, 2011 7:59 pm

Gebrek aan adem.

BerichtOnderwerp: Re: Waar slaat jou naam op?    zo apr 10, 2011 10:21 am

Indimenticabile. schreef:
indimenticabile is italiaans voor onvergetelijk. En aangezien ik nog nooit naar Italië ben geweest en ik italiaans zowat de mooiste taal vind die ooit bestaan heeft heb ik hiervoor gekozen. En ik vond onvergetelijk een leuk woord om te vertalen naar het italiaans, vandaar dus (:

Ik zou die naam echt snel vergeten.XD
Profiel bekijken
Kardashian.

Aantal berichten : 20

BerichtOnderwerp: Re: Waar slaat jou naam op?    zo apr 10, 2011 1:45 pm

Gewoon. Kardashian. Van Kim/Kourtney/Khloe Kardashian. c:
Profiel bekijken
Vena Cava.
Moderator.

Aantal berichten : 14

BerichtOnderwerp: Re: Waar slaat jou naam op?    zo apr 10, 2011 6:28 pm

De vena cava superior of bovenste holle ader is het bovenliggende gedeelte van de vena cava of holle lichaamsader. De holle ader is de grootste lichaamsader die instaat voor het terugvloeien van het bloed naar het hart. Deze vena cava superior bevat zuurstofarm bloed dat terugkomt van het weefsel in het bovenste gedeelte van ons lichaam.
Uhu ja dat is het dus.

Maar het is ook een liedje van Angelspit dat ik op mijn iPod heb staan en ik ging zoeken naar een naam. Maar ik vind hem leuk. Vooral door het "The dokter is insane" Maar dat is te lang voor een naam.
Profiel bekijken
Indimenticabile.

Aantal berichten : 824

BerichtOnderwerp: Re: Waar slaat jou naam op?    zo apr 10, 2011 7:00 pm

Magical rain schreef:

Klopt, moet met het aanmelden altijd even nakijken xd
Profiel bekijken
Mouette

Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 05-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Waar slaat jou naam op?    zo apr 10, 2011 7:51 pm

Mouette is frans voor meeuw. Tja, ik heb altijd al een fascinatie gehad voor pauwen, dus wilde weten wat dat was in het Frans. Ik vond Paon alleen niet zo leuk en het paste ook niet bij me. Zo ben ik allemaal dieren afgegaan en kwam bij Mouette uit. En bij die ben ik doodsbang voor meeuwen.
Profiel bekijken
Magical rain

BerichtOnderwerp: Re: Waar slaat jou naam op?    ma apr 11, 2011 1:59 pm

Magical rain schreef:

Klopt, moet met het aanmelden altijd even nakijken xd

Daarom houd ik het altijd bij simpele naampjes.XD
Profiel bekijken
Saijiko
Moderator.

Aantal berichten : 13
Leeftijd : 21

BerichtOnderwerp: Re: Waar slaat jou naam op?    ma apr 11, 2011 4:41 pm

Eh, ik zocht iets raars, fantasierijk. Want het stond al vast dat ik de mod zou worden van het fantasy forum en verhalen gedeelte. Ik wou eerst Sai doen, afgeleid van Say - Een naampje (Wat inderdaad ook het woord "Zeg" is maar daar heb ik het niet echt van afgeleid xD) hoe ik me ooit noemde als ik de naam Sacha bui was. Maar dat vond ik te kort en te saai. Dus toen plakte ik er wat achter, Jiko. Geen idee waar ik dat nu weer vandaan heb geplukt.
Profiel bekijken
Lovefaces

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 23-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Waar slaat jou naam op?    za apr 23, 2011 7:06 pm

Love faces, tja.
Ik had een obsessie aan dit liedje, toen ik met een bepaalde jongen zat. Het liedje blijft dus altijd in me hoofd zitten als ik aan hem denk. Ja, heel doelloos en dom. Maar goed. En ja, Liefdes gezichten heeft toch wel iets, right?
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Waar slaat jou naam op?    

Waar slaat jou naam op?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waar takken verkrijgbaar?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off topic. :: Other stuff.-
Ga naar: