Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Starting with a lie!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Starting with a lie! Empty
BerichtOnderwerp: Orpg. Starting with a lie!   Orpg. Starting with a lie! Emptyzo apr 10, 2011 8:03 am

Mijn laatste bericht;

''Ja maar als het té eng wordt is het niet meer leuk.'' Zei ze lachend en schudde haar hoofd bij zijn vraag. ''Niet echt, maar dat merkte ik op. En het is vaak voorkomend dat beroemde mensen dat hebben.'' Een schuine grijns sierde haar lippen, en haar ogen leken de tv weer te vinden. Eerlijk gezegd had ze het beginstuk al gemist, en luisterde ze er helemaal niet naar. Mia had op 't moment meer oog voor Aiden. ''Weer een persoon? Wie is hier geweest dan?'' Vroeg ze nieuwsgierig en richtte zich weer op hem. Ze wist wel dat ze er niet voor eeuwig kon blijven, maar voor nu vond ze het wel best.

Jouw laatste bericht;

"Je moet niet zeuren."Zei hij lachend terwijl hij haar aankeek."Trouwens, ik ben er toch? Juist helemaal leuk."Zei hij terwijl er een schuine grijns op zijn gezicht verscheen. Hij trok een bedenkelijk gezicht en haalde zijn schouders op.'Als jij later top model wordt dan krijg jij dat ook, wees maar niet bang."Zei hij lachend terwijl hij een snelle blik op Mia wierp die al snel weer naar het beeldscherm ging. Hij snapte nu al niets meer van de film en hij had het idee dat een film kijken met een meisje geen goed idee was."Hmm, jaa."Mompelde hij ongeïnteresseerd."Mijn 'coach' die me moest leren om niet te arrogant te zijn en mezelf te blijven en niet te afhankelijk te zijn van mijn geld omdat dat zo kon verdwijnen, blabla."Mompelde hij met een zucht terwijl hij zijn blik op Mia werpte."Jij bent het enige meisje die met goede bedoelingen hier zit en dat terwijl ik dat ook wil, komt eerlijk gezegd niet vaak voor."

Mijn bericht nu;

De film maakte haar nu al geen barst meer uit, en toch richtte ze haar aandacht er nog wel zo nu en dan op. Mia draaide haar hoofd naar hem en knikte toen bedenkend. ''Het is wel grappig hoe je je dan gedraagt. Maar als het me stoort, zeg ik er wel wat van!'' Lachend wierp ze haar blik weer naar de tv. Ze trok een vies gezicht van het bloed in de film. Ze vroeg zich echt af waarom jongens altijd van horror films hielden. Het was alleen maar vies en eng, en je kon er toch niet om lachen. ''Je moet toch ook allemaal zelf weten wat je doet, dat bepaald de ander toch niet?''

Terug naar boven Ga naar beneden
Tragical Tears.

Tragical Tears.


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 07-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eindhoven

Orpg. Starting with a lie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Starting with a lie!   Orpg. Starting with a lie! Emptyzo apr 10, 2011 12:21 pm

"Hoezo is mijn gedrag nu opeens grappig?"Vroeg hij niet snappend terwijl hij zijn blik weer naar Mia had toegeworpen. Hij pakte een van de vele kussens waar hij op leunde en gooide die tegen haar aan.'Ssst!"Zei hij daarna plagend met een lieve glimlach op zijn gezicht."Ik probeer de film te begrijpen maar als je me af blijft leiden lukt dat me nooit."Zei hij lachend terwijl hij zijn blik weer op het beeldscherm richten. Hij baalde nu wel want hij wist nu niet waarom en hoe het meisje was vermoord! Terwijl er een zucht tussen zijn lippen vandaan ontsnapte. Hij voelde een leegte in zijn maag, dat betekende dat hij een vreselijke honger had dus moest hij wat eten!"Miaa."Zei hij terwijl hij haar met een lieve glimlach aankeek."Wat dacht je er van om eens wat lekkers te gaan pakken voor ons?"Hij had een nee maar een ja kon hij misschien nog wel krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Starting with a lie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Starting with a lie!   Orpg. Starting with a lie! Emptydi apr 12, 2011 4:42 pm

''Vindt het wel grappig wat voor opmerkingen je dan maakt.'' Zei Mia lachend en voelde toen een kussen tegen haar gezicht aan. ''Het spijt me. Ik zal al niks meer zeggen.'' Met een grijns keek ze zelf ook weer naar het beeldscherm en hoorde hem naast zich zuchten. Het kussen dat zonet tegen haar aangegooid was, legde ze naast haar neer en ze keek opzij toen hij haar naam gezegd had. Het was een begin zinnetje dat nog afgemaakt moest worden, dus ze bleef nog even zwijgend naar hem kijken. ''Voor deze ene keer dan, maar raak er niet aan gewend.'' Zei ze glimlachend en stond toen op. ''Eerst een kus!'' Met tuitende lippen en een twinkeling in haar ogen keek ze hem aan. Het had er best grappig uitgezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tragical Tears.

Tragical Tears.


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 07-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eindhoven

Orpg. Starting with a lie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Starting with a lie!   Orpg. Starting with a lie! Emptydi apr 19, 2011 5:23 pm

Hij was stiekem wel verbaast bij het feit dat ze het ook echt wou doen! Hij moest lachen toen ze zei dat hij er niet aan moest wennen. Hij haalde zijn schouders op en drukten daarna al snel een kus op haar heerlijke zachte lippen."Wat ben je toch een lekker wijf!"Zei hij met een grijns op zijn gezicht. "Trouwens, ik denk dat ik het blijf proberen tot ik zeker weet dat het me nooit meer lukt."Zei hij heel serieus."En aangezien ik nooit dingen helemaal zeker weet zal ik het wel elke keer blijven proberen, maar jij bent zó een lief mooi beeldschoon schattig persoon dat jij mijn kleine hartje niet zult breken toch?"Zei hij lachend terwijl hij haar lachend aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Starting with a lie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Starting with a lie!   Orpg. Starting with a lie! Emptydi apr 19, 2011 6:13 pm

Glimlachend rechtte Mia haar rug weer nadat zijn heerlijke lippen de hare geraakt hadden. ''Veel succes met proberen dan. Doe ik toch niet meer hoor!'' Zei ze lachend terwijl ze naar zijn serieuze blik keek, wat haar nog meer deed lachen. ''Je kan zoveel slijmen als je wilt, maar mij kan je dan niet meer om praten.'' Zei ze lachend en draaide zich een halve slag om om vervolgens haar blik naar de keuken te werpen. ''Wat wil je hebben baas?'' Vroeg ze waarna ze vragend naar hem om keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Starting with a lie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Starting with a lie!   Orpg. Starting with a lie! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Starting with a lie!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wie wil een ORPG?
» Wie wil een ORPG?
» [ORPG] We'll See.
» Who, oh, who want a orpg?
» Ik wil een orpg.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: