Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nobody wants to die.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Immortal.

Immortal.


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wonderland

Nobody wants to die. Empty
BerichtOnderwerp: Nobody wants to die.   Nobody wants to die. Emptyma apr 11, 2011 6:23 pm

Proloog.

Het bloed sijpelde langzaam langs mijn nek naar beneden terwijl zijn ogen in die van mij blikten. In mijn hoofd prevelde ik een afscheid, afscheid van mijn moeder en Juna. Ik wist dat ik naar ze had moeten luisteren toen ze me waarschuwde voor pijn, verdriet en het gevaar. Maar dat had ik niet gedaan, ik had het gevaar niet in zijn mooie ogen gezien, dus nu was het te laat. De mooie ogen die nu veranderde. De prachtige blauwe kleur werd gevaarlijk rood, als het rood van mijn bloed, dat mijn witte shirt langzaam kleurde. Ik zag de dood in zijn ogen en zijn vlijmscherpe hoektanden die ontstonden. Uit angst kreeg ik geen geluid meer over mijn lippen. Ik was bang voor hem, ook al had ik me zo vaak voorgenomen dat niet te zijn, ik wóu niet bang voor hem zijn. Met kleine stapjes zag ik hem dichterbij komen, ik sloot alvast mijn ogen. Ik nam afscheid van het leven.

Begin, tips, mening, kritiek? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://franklinhigh.forummotion.com/
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Nobody wants to die. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nobody wants to die.   Nobody wants to die. Emptyma apr 11, 2011 6:40 pm

Begin! Ik hou van vampierverhalen! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Always Me

Always Me


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in dit heelal

Nobody wants to die. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nobody wants to die.   Nobody wants to die. Emptydi apr 12, 2011 4:51 am

Beginnen ik vind het altijd leuk om vampierverhalen te lezen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Immortal.

Immortal.


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wonderland

Nobody wants to die. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nobody wants to die.   Nobody wants to die. Emptydo apr 14, 2011 3:50 pm

1.

Het was november, de zonnige dagen waren al een tijdje over. Het regende hard, wat eigenlijk geen probleem voor mij was, maar wel voor veel andere mensen. Deze mensen hielden er niet van om door de regen naar hun werk of naar school te gaan. Regen, ik hield van regen. Als je dan huilde, kon niemand het zien. Ook het feit dat ik doorweekt werd terwijl ik rustig naar school liep, maakte me eigenlijk niet zo heel veel uit. Mijn haar droop aan alle kanten en mijn kapsel was helemaal verpest. Maar ik verdomde het om een paraplu te gebruiken. Dat had ik van mijn vader overgenomen. Hij vertelde me vroeger altijd dat het verkeerd was om een paraplu te gebruiken. De regendruppels waren de tranen van de wolken, die mocht je niet negeren, want je zou het zelf ook niet leuk vinden als jou verdriet werd genegeerd. Mijn vertrapte gympen vervolgde hun weg over de weg van mijn huis naar school. De plassen bedekte grote delen van de straat. De neiging was groot om als een klein kind in de plassen te springen, zodat het water me om mijn oren vloog. Maar dat deed ik niet, ik kon me inhouden. De school kwam al langzaam in zicht, zo ver was het niet van mijn huis af. Dat was een voordeel, want ik had geen geld voor een auto en mijn moeder ook niet. Sinds de dood van mijn vader was het bergafwaarts gegaan met het inkomen. We liepen op onze tenen, het huis kon nog net goed betaald worden. Mijn ogen gingen over het schoolplein, waar leerlingen naar binnen sprintte, omdat ze niet wilde dat ze nog natter werden. Ik rolde met mijn ogen, waarom deden ze die moeite als ze toch al doorweekt waren?

Verder, tips, kritiek, mening? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://franklinhigh.forummotion.com/
Gesponsorde inhoud





Nobody wants to die. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nobody wants to die.   Nobody wants to die. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nobody wants to die.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Stories. :: Fantasy.-
Ga naar: