Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ORPG} Chloë en Nina. ♣

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

ORPG} Chloë en Nina. ♣ Empty
BerichtOnderwerp: ORPG} Chloë en Nina. ♣   ORPG} Chloë en Nina. ♣ Emptyvr apr 15, 2011 6:43 pm

Eden Mellony
Soms zal het lijken of ik mij versmelt met de natuur om mij heen, ik geniet ervan de aarde tussen mijn vingers te kunnen voelen, de planten de liefde te geven die ze verdienen. Ik weet niet of deze liefde voor de natuur komt van het feit dat mijn vader evenals een grote voorliefde heeft voor natuur en dat ik al van mijn geboren mij tussen de natuur bevind of dat dit gewoon zo is, maar dat maakt mij werkelijk ook niet uit. Behalve natuur heb ik meer liefdes in het leven, zoals muziek. Muziek is heerlijk, ik weet mij er vaak goed mee te verwoorden, mijn gevoel mee uit te drukken. Vaak schrijf ik zelf mijn liedjes, zing ik deze, vele zeggen dat mijn stem als die van een engel is, maar naar mijn mening is dat wat overdreven. Ik geloof dat ik aardig kan zingen, maar soms wordt er wat over overdreven. Maar voor ik alles over mijn liefde voor muziek en de natuur vertel, zal ik uitleggen hoe ik ben. Vele kennen mij als een bescheiden kind, nooit heb ik gedacht boven iemand te staan, uiteindelijk zijn we allemaal het zelfde, niet? Uiteindelijk wel, naar mijn mening, maar niet iedereen gelooft of wil dit geloven, maakt niet uit, ieder een eigen mening. Ik heb ook duidelijk een eigen mening en als ik het ergens niet mee eens ben zeg ik dat. Ik ben niet op mijn mond gevallen en als me iets niet bevalt zeg ik dat. Nu dit was het wel, denk ik.
Spoiler:


Laatst aangepast door Memorial. op vr apr 15, 2011 6:53 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG} Chloë en Nina. ♣ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG} Chloë en Nina. ♣   ORPG} Chloë en Nina. ♣ Emptyvr apr 15, 2011 6:50 pm

Moreno del Catonera- Varanez, hoewel hij vaker Mo wordt genoemd omdat hij zijn naam gewoon weg te lang vind. Mo is van italiaanse afkomst wat te zien is aan zijn lange naam, maar ook aan zijn uiterlijk. Zijn donkere ogen en zijn donkere haren zijn de typische kenmerken van een italiaan, net zoals zijn ijdelheid. Want hij is heel erg gesteld op zijn uiterlijk, hij ziet het als zijn visite kaartje. Mo had een mannelijk model kunnen zijn, als zijn ouders dat tenminste als een 'echt' beroep hadden gezien. Maar nu volgt hij een opleiding tot bankbeheerder, waarna hij hoopt om een directeur van een bank te worden. En om eerlijk te zijn zal dat dankzij de connecties van zijn ouders vast wel lukken. Mo is een harde werker, maar kan ook heel lui zijn. Hij verwacht dat iedereen hem aanbid en meestal is dat ook zo. Nog geen enkel meisje heeft hem ooit afgewezen, want als een knappe italiaan heeft hij ook de vlotte babbel.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG} Chloë en Nina. ♣ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG} Chloë en Nina. ♣   ORPG} Chloë en Nina. ♣ Emptyvr apr 15, 2011 7:00 pm

Met een lach op zijn lippen, die op anderen vrolijk over kwam maar eigenlijk spottend bedoeld was, stond Mo bij het grote hek die de weg van hun oprit afsneed. "Dus, ik zie je morgen?" Zei hij terwijl hij een plukje van het blonde haar van het meisje voor hem in zijn vingers liet ronddraaien. Haar ogen werden groot en Mo lette goed op haar reactie. Een brede grijns verscheen op haar gezicht en haar ogen begonnen opgetogen te glanzen. "Ja, ja natuurlijk," zei ze blij en drukte haar lippen op zijn wang. Hij draaide zich om en rolde met zijn ogen waarna hij weg liep, wat waren meisjes toch afgezaagd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

ORPG} Chloë en Nina. ♣ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG} Chloë en Nina. ♣   ORPG} Chloë en Nina. ♣ Emptyvr apr 15, 2011 7:27 pm

Ogen gekleurd als helder gras, gekleurd als gras waar de druppels ochtenddauw nog op gerust zouden liggen, waar een ochtendnevel nog langs sloop, deden twinkelen in het licht dat de zon op haar deed werpen. Zacht oranje gekleurde lokken deden langs haar gezicht vallen, lokken die licht leken te krullen, werden bewogen door een lichte bries die zich over het landschap deed verplaatsen. Een glimlach deed zich om de lippen bevinden, voor zover dit mogelijk was. Een warme, zoete stem kwam uit haar keel, ze zong terwijl ze door te tuin liep. Vanuit haar ooghoek zag ze hoe de tuinman zich met de tuin bezig hield, maar een moment stopte om een blik op haar te werpen. Een vrolijke, haast trotse glimlach was om de lippen van de man te vinden, haar vader. Aan haar bovenlichaam had ze een geruite blouse zitten, waarvan de mouwen tot boven haar ellebogen waren opgestroopt. Verder droeg ze een tuinbroek van donker gekleurde spijkerstof. Langs de smalle paden van de tuin bewoog ze naar haar vader die haar met een glimlach deed bekijken. Een vragende blik lag in haar ogen terwijl ze hem aankeek, hij knikte naar een gedeelte waar vrolijk gekleurde bloemperken stonden en toen naar de gieter die naast het tuinhuis deed staan. Ze knikte lachend en liep naar de gieter om deze in haar handen te nemen. Ze vulde de gieter met water, om vervolgens naar bloemenperken te lopen. Terwijl ze het water langs de bloemen liet gaan zong ze, bleef ze zingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG} Chloë en Nina. ♣ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG} Chloë en Nina. ♣   ORPG} Chloë en Nina. ♣ Emptydi apr 19, 2011 7:47 pm

Gehaast liep Mo over het pad naar de voordeur toe, maar besloot af te snijden door over het gazon te lopen. Hij wist hoeveel tijd de tuinman eraan besteedde, maar eerlijk gezegd kon het hem niks interesseren. Hij keek even vies naar het bruine zand dat aan de rand van zijn schoenen bleef zitten en nam zich voor deze voorlopig niet meer aan te doen. Vrolijk gezang kwam ergens vanachter een bloemperkje vandaan, wat Mo irriteerde. Nee, vrolijkheid was een van de vele positieve gevoelens die niet vaak in Mo omgingen. Dat hij een egoïstische zak was, wist iedereen al en hij had vrienden genoeg dus hij zag niet in waarom hij het moest veranderen. Een roos knakte om onder zijn voeten en hij vloekte even toen hij een doorn in zijn broek zag zitten. Wat had je nou toch aan die stomme rot planten? Ze ruïneerden alleen je kleren!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

ORPG} Chloë en Nina. ♣ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG} Chloë en Nina. ♣   ORPG} Chloë en Nina. ♣ Emptywo apr 20, 2011 5:59 am

Met kalme passen liep ze bij de perken weg die ze van de heldere vloeistof had voorzien, haar vingers deden zich om de greep van de gieter klemmen, terwijl ze naar het tuinhuis van haar vader liep. Ze liet haar blik een moment om zich heen glijden, liet haar blik rusten op de jongen die door het gazon liep, wat maakte dat haar gezang tot een einde kwam en de vrolijke uitdrukking plaats nam voor een geïrriteerde, haast woeste blik. Ze wist hoeveel zorg haar vader in de rozen stak, die nu knakten onder zijn voeten. Ze zette de gieter neer, om vervolgens met grote passen naar de jongen te lopen. Ze greep hem aan zijn shirt om hem het pad op te trekken die naast het gazon liep. “Wat denk je te doen?” Haar stem was kalm, maar haar blik deed verraden dat ze alles behalve blij met hem was. Een geïrriteerde ondertoon lag in haar stem. Ze zette haar handen in haar zij, terwijl ze hem aankeek, wachtend op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG} Chloë en Nina. ♣ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG} Chloë en Nina. ♣   ORPG} Chloë en Nina. ♣ Emptydo apr 21, 2011 4:46 pm

Een prettige stem sprak hem aan, maar de beheerste woorden verrieden dat ze zichzelf inhield. Arrogant trok Mo een wenkbrauw op en draaide zich om naar het geluid waarna hij bijna spottend een blik over haar kleding liet glijden. "Ik loop door mijn tuin," zei hij en trok een mondhoek terwijl zijn ogen over haar gezicht gleden. Het was een of ander boerenmeisje, tenminste, dat was het gene wat hij zag. Eerlijk gezegd beviel ze hem wel, maar dat zou hij niet laten blijken. "En dan loop ik nu dus door," zei hij en liep verder, terwijl hij met zijn voeten extra door het zand ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

ORPG} Chloë en Nina. ♣ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG} Chloë en Nina. ♣   ORPG} Chloë en Nina. ♣ Emptyvr apr 22, 2011 2:39 pm

Ze zag hoe hij arrogant zijn wenkbrauw deed optrekken, zag hoe een haast spottende lik langs de kleding aan haar lichaam ging. Ze luisterde naar de woorden die over zijn lippen deden komen, ze zag hoe zijn ogen over haar gezicht deden glijden, hoorde hoe na een korte stilte zijn stem weer deed klinken, zag hoe hij bij deze woorden verder begon te lopen, merkte op hoe hij met zijn voeten extra door het zand ging. In haar ogen leek een licht vuur op de laaien, een kleine vlam, die toch duidelijk in haar ogen was. Met grote passen deed ze over het pas lang hem lopen, om hem vervolgens weer aan zijn kleding vast te pakken. Opnieuw deed ze hem op het pad trekken. “Je hebt vast geen idee hoeveel zorg mijn vader in die bloemen steekt en aan je arrogante houding te zien zal het je ook niet boeien, maar dat boeit mij wel.” Nog steeds deed haar stem beheerst klinken, maar een ieder zou de woede erdoor heen kunnen zeven. “Voordat je iets verder zegt over wie je bent, wat je bent wil ik dat je je mond houd, want ik hoef het niet te weten. Het doet me totaal niets. Probeer de moeite te nemen op het pad langs het gazon te lopen.” Ze liet zijn kleding los en zette haar hand in haar zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG} Chloë en Nina. ♣ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG} Chloë en Nina. ♣   ORPG} Chloë en Nina. ♣ Emptyma apr 25, 2011 5:25 pm

Een spottende grijns gleed over zijn lippen terwijl Mo even extra in het zand begon te stampen. "Liefje, je vader werkt voor mijn ouders, als jij tegen mij zeurt, denk je dat dat in het voordeel is van jou vader?" Arrogant trok hij een wenkbrauw op terwijl hij zich bukte om een roos te plukken. Deze draaide hij even tussen zijn vingers terwijl hij haar recht aan keek. "Dit is wat ik vind van deze tuin," zei hij met een sluwe grijns terwijl hij de roos door midden brak en in haar richting gooide. "En ik verzoek je nu vriendelijk om je mond dicht te houden, want wat eruit komt, interesseert me niet." En met die woorden begon Mo weer verder te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

ORPG} Chloë en Nina. ♣ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG} Chloë en Nina. ♣   ORPG} Chloë en Nina. ♣ Emptyma apr 25, 2011 6:47 pm

In de ogen helder als gras leken haast vlammen op te laaien op het moment dat hij de roos door midden brak, om deze vervolgens haar kant op te werpen. Met een snel gebaar deed ze de rood in haar hand opvangen, om deze vervolgens in een zak die zich op haar borst deed bevinden te stoppen. Woedend keek ze naar zijn rug, terwijl haar handen deden trillen. Het liefst zou ze willen uithalen naar zijn arrogante gezicht om daar een hand afdruk achter te laten, maar ze wist dat ze dit niet kon maken, dit haar vader zijn baan zou kunnen kosten. In plaats van naar hem uit te halen draaide ze zich met ene ruk om, terwijl ze zacht wat siste, ergens hopend dat hij het zou verstaan. "Arrogante zak." Met grote passen deed ze via het pad naar het tuinhuis van haar vader stappen om daar enkele spullen weg te nemen, waarmee ze terug liep naar het gazon. Ze knielde bij de plek waar hij het nodig had gevonden extra huis te houden, om dit vervolgens weer net te maken. Ze probeerde nog enkele van de geknakte rozen probeerde te redden. Ze kon er niet tegen, tegen personen die dachten boven haar te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG} Chloë en Nina. ♣ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG} Chloë en Nina. ♣   ORPG} Chloë en Nina. ♣ Emptyvr mei 06, 2011 1:29 pm

Het was niet moeilijk om haar woorden op te vangen en een geamuseerde lach speelde om Mo's lippen. Wat was het toch heerlijk wanneer mensen zich zo snel boos maakten. Gelukkig voor hem was zijn ego zo groot dat die woorden hem niks deden, vooral omdat hij wist dat wanneer hij naar zijn school zou gaan, hij direct aanbeden zou worden. Misschien moest hij zich maar richtte op het vernielen van het leven van het tuinmeisje, maar terwijl hij daar even over nadacht realiseerde hij zich, tot zijn grote triomphantelijkheid, dat daar niet meer veel aan te verpesten viel. Hij opende de deur terwijl hij nog even schijnheilig naar haar lachte om vervolgens naar binnen te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

ORPG} Chloë en Nina. ♣ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG} Chloë en Nina. ♣   ORPG} Chloë en Nina. ♣ Emptyvr mei 06, 2011 2:49 pm

Ze voelde hoe de woede die door haar lichaam verspreid was, traag deed wegebben naar mate zich langer, intensiever met de tuin deed bezig houden, voelde hoe langzaam de vrolijkheid zich weer in haar lichaam deed vloeien. Het verzorgen van een tuin, bloemen kon haar met enkele minuten weer opvrolijken, kon maken dat ze de gebeurtenis van daarvoor haast opslag deed vergeten. Een glimlach deed zich om haar lippen vormen, terwijl ze langs haar vader deed lopen. Spontaan deed ze een kus op zijn wang drukken, wat maakte dat de man grinnikte. Het is heerlijk om te zien hoe de natuur je vrolijk maakt bloem.” Een vrolijke lach deed over haar lippen komen bij de woorden van haar vader, de woorden die niets minder dan de waarheid waren. Ook altijd was ze de bloem van haar vader geweest, vaak simpelweg een bloem. De natuur deed haar stemming vaak verbeteren. Ze glimlachte terwijl ze voor hem bleef staan. “Is er nog iets waarmee ik u van dienst kan zijn?” Opnieuw hoorde ze hoe hij deed grinniken, waarna hij knikte. Met een vaag gebaar wees hij richting een stel bloemen, die er wat triest bij stonden. Met een lach knikte ze, waarna ze de gieter opnieuw deed pakken, om naar de bloemen te lopen. Zacht zingend begon ze de aangewezen bloemen te verzorgen, waarna ze al zingende de spullen opruimde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ORPG} Chloë en Nina. ♣ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG} Chloë en Nina. ♣   ORPG} Chloë en Nina. ♣ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ORPG} Chloë en Nina. ♣
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ORPG. Laura und Nina. ♥
» Orpg. Chloë en Judith. ♥♥
» Orpg. Chloë & Michelle.
» ORPG. Chloe & Iris.
» Wie wil een ORPG?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: