Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 RPG - Up With People.

Ga naar beneden 
+2
Rizzoli
Despair
6 plaatsers
AuteurBericht
Despair

Despair


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ver, ver weg.

RPG - Up With People. Empty
BerichtOnderwerp: RPG - Up With People.   RPG - Up With People. Emptyzo apr 17, 2011 2:26 pm

Up With People

Up With People is een organisatie die jongeren wat van de wereld laat zien. Ieder die zich ervoor opgeeft reist met een groep de wereld rond. In de tijd dat ze reizen maken ze met zijn allen een voorstelling, met muziek, dans, toneel, alles wat ze kunnen bedenken met zijn allen, die ze op al die plekken opvoeren. Er wordt veel van ze gevraagd, maar het is een hele eer als je mee mag.
Zes tieners, allemaal totaal verschillend, geven zich hiervoor op. En hoewel ze zo verschillend zijn, trekken ze, misschien wel onbewust, naar elkaar toe.
Deze RPG gaat niet over liefde, hoewel dit er wel in voor kan komen. Het gaat om vriendschappen opbouwen, totaal nieuwe dingen leren, en leren kennen.

(De organisatie Up With People bestaat echt. Very Happy)

#Beschrijf je personage niet door middel van een lijstje, maar een klein verhaaltje, niet te lang, niet te kort. Foto erbij moet, dan hoef je het uiterlijk niet te beschrijven, wat mij betreft.
#Maak er iets leuks van!

Meisjes [1/3]

Hallo.
Evy Camille Fright, aangenaam. Of niet, dat hangt natuurlijk van jou af. Ík heb in ieder geval geen zin in je als je je boven me verheft, zowel letterlijk als figuurlijk. Als je denkt dat ik te klein, te pietepeuterig ben voor jou prachtige wereldje, pas maar op. Ik heb wrede werelden gekend, waar je hard moest zijn. Zo gaat dat hè, met oudere zussen. Want er zijn voor jou maar twee opties. Óf je moet aan al hun eisen voldoen, óf je wordt eruit gegooid. Je wordt behandeld als oud vuil. Maar ik wil niet zijn zoals zij, strak, als marionetten van mijn ouders. Ik mocht nooit zeggen wat ik wilde, ik werd nooit boos. Ik wilde aan hun eisen voldoen, zorgen dat ze ook op mij trots konden zijn, maar dat ging niet door. Het maakte niet uit, het was nooit goed genoeg. Ik was er altijd voor iedereen, maar niemand was er voor mij. Niemand leek er zelfs maar aan te denken. Ik heb nooit echt liefde van anderen gekregen, verwacht dus maar niet dat ik het aan jou geef.
Je wilt me waarschijnlijk niet meer kennen nu, je wilt niet weten wat ik allemaal verschuil. Je zal nooit beseffen wat ik eigenlijk ben. Dat ik mensen kan helpen, ze aan het lachen kan maken, met ze kan praten. Luisteren. Dat is fijn, als anderen tegen je praten, hen over hun problemen vertellen, maar op een manier waarop ze niet verwachten dat je alleen maar zal luisteren. Ik wil ze wel goede raad geven, heus wel. Let maar op. En je zal nooit weten waar ik het bangst voor ben. Want waar ik bang voor ben, is dat ik mezelf niet meer ken. Meer krijg je niet uit me los. Nooit niet, denk ik.
Evy.

Spoiler:

Jongens [0/3]
Terug naar boven Ga naar beneden
Rizzoli

Rizzoli


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Vlak naast de maan

RPG - Up With People. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - Up With People.   RPG - Up With People. Emptyma apr 18, 2011 2:28 pm

Mb

Heeya,

Mijn naam is Catelyn Verselli. Maar je mag me ook wel Cat, Caty of iets dergelijks noemen, anything you like. Als je mij zonder een glimlach op mijn gezicht ziet gaat het echt niet goed met me. Ik ben namelijk een meisje dat veel lacht en erg positief is ingesteld. Dit kan zowel in mijn voordeel als nadeel werken doordat sommige mensen me hierdoor aardig vinden alleen anderen zich juist aan me irriteren. Soms kan ik me gedragen als een klein kind , alleen ik kan ook heel serieus zijn. Ik ben altijd wel in voor een grapje en neem het leven niet te serieus. Je leeft immers maar één keer en dan moet je er ook wat van maken. Mijn vrienden betekenen veel voor me, zonden hen zou ik niet kunnen overleven. Alhoewel de meeste mensen denken dat ik aardig zelfverzekerd ben, wat ook wel zo is, ben ik eigenlijk heel onzeker over mezelf. Dit probeer ik zo min mogelijk te laten zien in mijn gedrag en dergelijke. Ik heb niet vaak kritiek op mensen, behalve als ze me echt irriteren. De enige waar ik kritiek op heb is mezelf want ik zie vaak fouten in mijn acties en waar ik ook mee bezig be. Zingen is een passie van me en dit doe ik ook al vanaf kinds af aan. Je zult me overal kunnen horen zingen , want enig gevoel van gêne heb ik niet. Dat was zo ongeveer alles over mezelf

Ciao !

Spoiler:


Laatst aangepast door Rizzoli op ma apr 18, 2011 3:53 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

RPG - Up With People. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - Up With People.   RPG - Up With People. Emptyma apr 18, 2011 2:31 pm

jb.

Hallo, ik ben Thomas. Ik ben 19 jaar oud. Ik woon bij mijn vader in een gezellige studio. Nouja, gezellig is het alleen als ik er ben natuurlijk, haha. Mijn moeder ken ik niet en heb ik ook nooit gekend. Het kan me eigenlijk niet veel schelen wie mijn moeder wel is en wie niet. Mijn vader heeft al genoeg andere vriendinnen gehad en daardoor ben ik tot het besef gekomen dat je als jongen geen moeder nodig hebt. Ik kan soms nogal koppig zijn, dan staat niets of niemand mij in de weg om mijn doel te bereiken. Ik daag ook graag mensen uit, dat doe ik dan meestal door de dingen te doen waarvan ze zeggen dat ik het niet mag doen. Maar ik weet wel wanneer ik moet stoppen. Ik ben al vaak op reis geweest, maar altijd naar het zelfde land. Dus ben ik wel blij dat ik dit eens kan meemaken. Ik ben eigenlijk erg egoïstisch ook al zal ik dat niet snel toegeven. Ik doe wat ik wil, waar ik het wil en wanneer ik het wil. Zonder mij eigenlijk iets aan te trekken van de rest. Ik geraak nogal snel geïrriteerd in mensen, dat laat ik dan ook serieus merken in de hoop dat ze me met rust laten. Niet dat ik onvriendelijk wordt ofzo, maar gewoon die subtiele hints geven dat ze mogen vertrekken. Ik heb wel al een paar vriendinnetjes gehad, dat zeg ik niet om op te scheppen ofzo, het is gewoon zo. Alleen nog niks serieus, daar ben ik nog niet aan toe. Ik heb het alleszins nog niet geprobeerd, en dat ben ik ook nog niet snel van plan denk ik.


Spoiler:


Laatst aangepast door Indimenticabile. op di apr 19, 2011 2:26 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

RPG - Up With People. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - Up With People.   RPG - Up With People. Emptyma apr 18, 2011 2:32 pm

JB

Daniël Kier Morris
Daniël is een iemand die van de vrijheid die hij heeft doet genieten, is geen vogel om op te sluiten in een kooi, daar zou hij sterven, omdat hij niet meer dan de tralies ziet, niet meer dan ze kleine hoeveelheid van de wereld die daar achter ligt. Waarschijnlijk is het dan ook een wonder te noemen dan hij veel van zijn uren die hij op school moet doorbrengen aanwezig is, maar hij heeft een brein ziet in dat hij die dagen maar moet uitzitten, om in de vakanties en weekenden vrij te kunnen vliegen. Hij weet dat wanneer hij zijn schooltijd niet zal uitzitten, hij slecht terecht zal komen, dat nog meer van zijn vrijheid dan genomen wordt. Hij blijft die dagen daar om een goede baan te kunnen krijgen, een goede toekomst. Daniël is een vrije ziel die graag de dingen doet die in hem opkomen, die graag van de dingen om heen doet genieten, veel genieten, zodat hij geen spijt hoeft te hebben als deze er niet meer zijn, omdat hij er toch van heeft kunnen genieten. Hij zal altijd proberen een zonnige kant aan de tegenslagen die hem overkomen te zien, proberen. Nu zal het doen lijken of elke tegenslag hem slechts een stoot doet geven die hem wankel maakt voor momenten, maar elke tegenslag doet toch even hard aankomen als bij ieder ander, hij heeft simpel weg een andere manier om proberen dit verwerken, al slaagt dit niet altijd. Soms heeft hij momenten dat hij gewoonweg instort, omdat alles hem een moment te veel wordt.
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Can't Breathe.
Moderator.
Can't Breathe.


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 04-04-11

RPG - Up With People. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - Up With People.   RPG - Up With People. Emptydi apr 19, 2011 1:47 pm

Ik wil wel meedoen maar ben er de laatste tijd alleen nooit dus dat gaat niet werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.manonmorsch.blogspot.com
Despair

Despair


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ver, ver weg.

RPG - Up With People. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - Up With People.   RPG - Up With People. Emptydi apr 19, 2011 3:27 pm

Can't Breathe. schreef:
Ik wil wel meedoen maar ben er de laatste tijd alleen nooit dus dat gaat niet werken.

Nooooh, Manon, jij moet meedoen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

RPG - Up With People. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - Up With People.   RPG - Up With People. Emptydi apr 19, 2011 4:13 pm

Wat is er nog nodig?;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Despair

Despair


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ver, ver weg.

RPG - Up With People. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - Up With People.   RPG - Up With People. Emptydi apr 19, 2011 4:37 pm

Nog 1 meisje en nog 1 jongen! C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RPG - Up With People. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG - Up With People.   RPG - Up With People. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RPG - Up With People.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Overig.-
Ga naar: