Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Cynthia en Judithh.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 12 ... 23  Volgende
AuteurBericht
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 1:27 pm

Nogmaals wreef ze in haar ogen en keek hem verbaasd aan toen hij haar overeind hielp en bijna weer liet vallen. Ze knikte 'ik ben ook Nederlands ja, maar ik ben niet dronken, aangeschoten misschien. Nee ik ben kapot.' Ze keek hem onderzoekend aan en kneep eventjes in zijn hand. 'Dankjewel, zal ik doen' fluisterde ze. Ze liep van hem weg en struikelde bijna over haar eigen voeten, had ik al verteld dat Fay heel erg onhandig is? Zo niet, dan weet je het nu. Ze bleef even staan en haalde diep adem, toen liep ze wat langzamer en voorzichtiger verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 1:36 pm

- de volgende dag dus ;d

Will
Ik legde mijn handdoek op het strand, in de zon. dan zou die straks goed opgewarmd zijn door de zon. Ik rekte me even uit terwijl ik naar het water toeliep. Het water was weer fris, maar niet koud. Ik dook erin en begon te zwemmen. In de verte zag ik een paar jongeren surfen. Dat had ik ook geprobeerd, maar dat was grandioos mislukt. Ik door het heldere water een paar vissen zwemmen en ik keek er verbaasd naar. Mijn vader had dit vast geweldig gevonden. Ik slikte en zwom verder, ik was naar hier gekomen om te vergeten. Niet om er blijven aan te denken. Ik keek even achter me om naar het strand te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 1:46 pm

Met haar wetsuit aan en haar surfplank onder haar arm liep ze het strand op. Ze had lessen gekregen van haar ouders toen ze zo veel verdriet had. Haar Tim, waarom moest haar Tim dit overkomen? Ze had het er zo moeilijk mee gehad, en dat was ook de reden waarom ze hier naartoe was gegaan. Het was extreem, maar hier kende niemand haar. Hier kreeg ze niet om de minuut een medelijdende blik naar zich toegeworpen, of een opmerking dat ze zo sterk was. Ze liep het water in en pakte een golf. Even alles vergeten en weer helder na kunnen denken na gisterenavond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 2:09 pm

Will
Ik tikte met mijn hand de eerste boei en keek even op mijn horloge om te zien hoevel tijd ik al had opgebruikt. Een minuut en half. Om mijn record te breken moest ik binnen de drie minuten bij de vierde boei zijn. Ik bleef even in het water hangen om mijn ademhaling rustiger te krijgen zodat ik snel verder zou kunnen zwemmen. Ik vroeg me af waarom ik opeens zo een fanatieke zwemmer was. Waarschijnlijk om te vergeten, vergeten wat er gebeurd was. Ik haalde diep adem en keek even om me heen. In de verte kon ik Fay zien surfen en een kleine glimlach krulde om mijn lippen. Deze keer zag ze er niet halfdronken uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 2:17 pm

Nadat ze een half uur had gesurft voelde ze zich al weer wat beter. Ze moest niet meer aan Tim denken, dan voelde ze zich weer zo vreselijk als toen. En dat was nu juist wat ze probeerde te voorkomen. Waarom ze hier was. Ze liep het water uit en bracht de plank terug naar het tentje waar je ze kon huren. Eenmaal terug bij haar handdoek trok ze haar wetsuit uit en ging in haar bikini die ze daaronder droeg op haar handdoek liggen drogen. Ze duwde haar zonnebril wat beter op haar neus en sloot haar ogen. Die zee klonk heerlijk in haar oren, dat ruisen. Een kleine glimlach sierde haar lippen toen ze de zon op haar huid voelde branden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 2:26 pm

Will
Ik begon weer zo snel als ik kon te zwemmen en al gauw had ik de tweede boei bereikt. 'Yes' zei ik vrolijk en haalde diep adem voor ik naar de volgende boei begon te zwemmen. Ik vroeg me af wat er zou gebeuren als ik verder zou zwemmen dan de laatste boei die er was. Zou ik dan een haai tegenkomen? Of gestoken worden door een griezelige kwal? Ik keek even omhoog en kon zien dat de zon op zijn hoogste punt stond. Ik zuchtte en zwom verder. Ik zou ooit nog eens verbranden als ik met zo'n warm weer in het water zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 2:32 pm

Toen ze een beetje opgedroogd was pakte ze een elastiekje dat altijd om haar pols zat en maakte van haar lange bruine haren een rommelige knot. Er waren veel mensen aan het zwemmen of aan het volleyballen op het strand. Glimlachend pakte ze haar flesje en begon gulzig wat van het water te drinken. Het was maar goed dat ze zich vanmorgen toch nog even had ingesmeerd, ook al had ze er geen zin in. Ze wilde niet verbranden. Een boek werd uit haar tas gehaald en ze sloeg het open. Al snel was ze in het verhaal verdiept en stond er een glimlach op haar lippen terwijl ze las.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 2:42 pm

Will
Ik haalde opgelucht adem toen ik bij de derde boei kwam. Ik keek even op mijn horloge, pech ik had geen record verbroken. Ik zuchtte zacht en begon verveeld terug te zwemmen. Dat record zou dan maar voor de volgende keer zijn. Ik stapte het water uit en droogde me af met mijn handdoek. Ik keek even om me heen. Ik had zin om met iemand te praten, anders zat ik hier maar alleen. Ik sleepte mijn handdoek tot aan Fay en ging tegenover haar zitten. 'Mag ik hier zitten?' vroeg ik vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 3:50 pm

De wind speelde met de losse plukjes van haar haren. Nouja, wind.. Meer een zacht briesje. Ze bestudeerde zijn ogen toen hij haar vroeg of hij bij haar mocht komen zitten, wat ze natuurlijk niet erg vond. 'Ja, natuurlijk mag dat. Het strand is mijn eigendom niet.' Ze lachte vrolijk en borg haar boek weg. 'William was het, toch?' Ze bleef hem aankijken vanachter haar zonnebril en liet haar blik over zijn sixpack glijden. Hij was echt superknap, het zou haar niets verbazen als zijn vriendin dadelijk aan kwam lopen. Ze kon zich niet voorstellen dat hij nog geen vriendin had. Die jongen had waarschijnlijk alle meiden aan zijn voeten liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 6:19 pm

Will
Ik kon zien hoe een zacht briesje door haar bruine haren ging. Het was mooi om te zien vond ik. Ik glimlachte. 'Nee, ik bedoelde misschien ben je druk aan het lezen ofzo.' zei ik en ging rustig zitten. 'William, jep. En jij was de nederlandse Fay?' vroeg ik en keek haar aan. Ik vond het redelijk toevallig dat ik net nu ik een knap meisje tegenkwam dat ze net zoals ik nederlands was. Ik glimlachte vriendelijk naar haar. Haar huid was mooi, zongebruind. Ik richtte mijn blik op de zee omdat ik niet wou dat ze zich ongemakkelijk voelde ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 6:36 pm

Glimlachend schudde ze haar hoofd. 'Ik was niet druk aan het lezen. En ja, ik ben de Nederlandse Fay. Maar je mag me ook gewoon Fay noemen hoor.' Ze gaf hem een knipoog en zette haar zonnebril goed. Ze pakte een lolly uit haar tas en drukte die in zijn handen. Toen pakte ze er nog een en nadat ze het papiertje eraf had gehaald stopte ze die in haar mond. Glimlachend bekeek ze hem eventjes, maar al snel keek ze naar een paar spelende kinderen die aan een ijsje likte. 'Waar kom jij vandaan als ik vragen mag?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 6:43 pm

Will
Ik glimlachte naar haar. 'Ik zal het onthouden. Fay.' zei ik en knipoogde terug naar haar. Ik nam de lolly aan en grijnsde breed. 'Dankje' antwoordde ik. Ik haalde er het papiertje met veel moeite af en volgde haar voorbeeld door hem ook in mijn mond te steken. Ik keek haar nieuwsgierig aan. 'Ik kom ook uit nederland' zei ik en glimlachte. 'Zoals jij, want je spreekt dezelfde taal als ik.' Ik legde mijn handdoek open en ging liggen. Ik steunde op mijn ellebogen zodat ik haar nog steeds kon aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 6:48 pm

Ze schoot in de lach en keek hem aan. 'Ik bedoelde welke plaats sufferd.' Glimlachend keek ze naar de zee, ze vond hem aardig. Hij had een leuke uitstraling, en ze voelde zich een beetje raar als hij in de buurt was, maar daar wilde ze niet aan toegeven. Ze haalde een hand door haar haren en keek naar zijn gezicht, dat een beetje rood geworden was. 'Heb je je wel ingesmeerd?' Ze grinnikte en pakte een fles zonnebrandcrème uit haar tas. 'Hier, of moet ik het even doen?' Ze plaagd hem maar, maar ze zou het niet erg vinden als hij het niet zelf kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 6:59 pm

Will
Ik glimlachtte en keek haar aan. 'Uit Den Haag, en jij?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik haalde de lolly uit mijn mond om hem te bekijken. 'Appel?' vroeg ik toen ik de groenige kleur zag. Ik keek naar haar gezicht toen ze naar zee keek. Ze had een schattig gezichtje en een mooie glimlach. Ik keek haar verbaasd aan toen ze vroeg of ik me had ingesmeerd. 'Nee, ben ik al aan het verbranden misschien?' vroeg ik. Ik drukte even met mijn vinger op mijn neus, en ik zuchtte zacht toen het een beetje pijnlijk aanvoelde. Ik grinnikte toen ze vroeg of zij het moest doen. 'Ja, dat mag altijd' plaagde ik terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 7:04 pm

'uit Leiden' zei ze zachtjes en ze knikte. 'Ja, dat klopt, het is appel.' Zelf proefde ze aardbei, die ze toch wel het lekkerste vond. Glimlachend keek ze naar zijn gezicht en zette haar zonnebril af. 'Ja, je bent een beetje aan het verbranden, dadelijk word je nog een kreeft' lachte ze zachtjes. 'Nou, ga liggen dan.' Als hij dacht dat ze dat niet durfde, dan zou hij nog vreemd opkijken. Toen hij lag knielde ze bij hem neer en deed wat crème op haar handen. Ze zat naast hem en begon zachtjes zijn rug in te smeren. Langzaam, maar toch niet te langzaam. Ze grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 7:09 pm

Will
Ik grijnsde en stak de lolly terug in mijn mond. 'Een kreeft, niet overdrijven.' lachtte ik terug. Ik ging op mijn buik in het zand liggen zodat zij op mijn handdoek kon zitten en leunde met mijn kin op mijn hand zodat ik naar het water kon kijken. Mijn andere hand stak ik uit naar haar zodat ze daar een beetje daar op kon doen en ik het op mijn gezicht kon strijken. Ik slaakte kort een gilletje toen ik voelde hoe koud de crème aanvoelde op mijn lichtverbrande huid. 'Ah, dat is koud' klaagde ik en grinnikte zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 7:18 pm

Ze schoot in de lach en boog naar hem toe. 'Niet zo aanstellen mietje, ik dacht dat jij een jongen was?' Ze stak haar tong uit en wreef ook wat in zijn nek. 'Zo, moet ik je borst ook nog doen of gaat dat wel zelf lukken?' Ze grinnikte en keek hem afwachtend aan. Ze vond het leuk dat hij haar ook gewoon plaagde, en niet zo stom gelijk alleen naar haar lichaam keek, zoals de meeste jongens. Ze pakkte even het flesje uit het tas, en nam een slok. 'Als je ook wil moet je het maar zeggen he.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 7:45 pm

Will
'Ik ben ook een jongen, maar koud is koud.' zei ik droog en grijnsde. Ik draaide me om en ging weer liggen zoals hiernet. 'Dat zal wel lukken, tenzij je je geroepen voelt natuurlijk.' antwoordde ik en steunde weer op mijn ellebogen. Ik nam de zonnecrème over van haar over en deed een beetje in mijn gezicht. 'Zo, dat is beter' zei ik. Ik speelde vrolijk met het busje crème. 'Als jij ook hoeft ingesmeerd te worden moet je het maar zeggen' lachtte ik. Ik schoof een beetje opzij zodat ik weer op mijn handdoek lag en keek naar de zee, waar de golven vrolijk tegen een rots kaatsten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 7:49 pm

'En wat als ik nu zeg dat jij mag inschatten of ik ingesmeert hoef te worden?' Ze grijnsde en keek hem even aan, waarna ze ook naar de zee keek. Heerlijk vond ze dat uitzicht en dat geluid. Ze hield van de zon, de zee en het strand. Ze verschoof haar handdoek wat en nam nog een slokje drinken. Ze was benieuwd of hij haar zou gaan insmeren of niet, al was ze dan al een keer ingesmeerd, beter te vaak dan te weinig, toch. Eigenlijk had ze er geen problemen mee als hij haar zou insmeren, vond ze wel grappig. 'Zeg, heb jij eigenlijk een vriendin?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 7:57 pm

Will
Ik glimlachtte. 'Ik denk dat jij wel nog moet ingesmeerd worden' zei ik. 'Of niet?' vroeg ik en keek haar inschattend aan. Ik glimlachte. Waarschijnlijk vroeg ze zich af of ik het wel zou durven of niet, maar natuurlijk zou ik het durven. Ik durfde alles. Ik bleef even kijken naar de zee die tegen het rotsblok bleef kaatsen. Het zou nu een grappig zicht zijn moest er een zeemeermin opklauteren. Fantasie had ik wel te veel. 'Hm, nee ik heb geen vriendin.' zei ik. 'Dan zou ik me niet laten insmeren door een ander meisje.' Ik keek op van de zee naar haar zodat ik in haar ogen keek. 'En jij?' vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 8:02 pm

'Jij mag mij wel insmeren hoor Wiliam.' Ze grinnikte en keek verbaasd toen hij zei dat hij geen vriendin had. 'Wow, oke dat is onverwachts' mompelde ze en ze moest lachen. 'Ik dacht echt dat jij een vriendin had.' Haar blik verstarde toen hij aan haar hetzelfde vroeg. 'Nee ik heb geen vriend, niet sinds..' Waarom was ze zo eerlijk? 'Nee laatmaar, ik heb in ieder geval geen vriend.' Even glimlachte ze en keek naar de fles in zijn handen. 'Oh ja, je zou mij insmeren he.' Ze ging op haar buik liggen en bedacht zich dat hij waarschijnlijk niet meer durfde omdat haar binikibandje aan de achterkant los moest, maar dat gaf niet. Dan niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 8:09 pm

Will
Ik glimlachte naar haar. 'Wat is daar onverwachts aan. Wie valt er nu op een kreeftje?' vroeg ik lachend. Ik zag hoe haar blik verstarde toen ik het aan haar vroeg. Blijkbaar was het iets dat gevoelig lag. Misschien onlangs gedumpt? Of bedrogen ofzo? 'Wow oke, dat is onverwachts' zei ik haar na om haar een beetje op te vrolijken. Ik glimlachtte en ging bij haar zitten. 'Klaar?' vroeg ik en deed een beetje crème op mijn handen. Ik neuriede vrolijk een liedje terwijl ik voorzichtig haar onderrug begon in te smeren. Toen ik aan haar bikinibandje kwam deed ik hem een beetje omhoog zodat ik eronder kon. 'Wat dacht je? Dat ik je meteen ging uitkleden?' vroeg ik en grinnikte zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 8:13 pm

Ze lachte en keek hem aan. Hij had het vermogen om haar op te vrolijken, wat ze wel fijn vond. Ze knikte naar hem en zei 'helemaal klaar commandant kreeft!' Weer moest ze lachen en ze sloot even haar ogen toen hij haar rug insmeerde. 'Nou weet ik veel, de meeste jongens doen dat zodra ze de kans krijgen.' Ze slaakte een diepe zucht en hield haar ogen dicht. Hij deed het best goed, niet te zacht, niet te hard. Gewoon fijn was het, vond zij dan. Luisterend naar zijn melodietje verscheen er een glimlach op haar gezicht en opende ze haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 8:23 pm

Will
'Commandant kreeft? Kun je niets beters bedenken?' vroeg ik sarcastisch en pokete even in haar zij. Ik deed voorzichtig haar haar uit de weg terwijl ik zacht haar bovenrug begon in te smeren. 'Gelukkig ben ik niet zoals de meeste jongens.' zei ik en grijnsde breed. Ik keek half naar haar en half naar de zee. 'Niet in slaap vallen, straks moet ik je al voor de tweede keer wakker maken' zei ik en glimlachte. Ik grijnsde en bekeek haar rug eens toen ik klaar was. 'Oké, volgens mij ga je niet meer verbranden. Ik glimlachte en deed plagerig een beetje zonnebrandcrème op haar neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Emptyma apr 18, 2011 8:35 pm

'Nee dat kan ik niet, en dat hoeft ook niet want je bent een kreeft.' Ze lachte en keek hem aan. 'Nee gelukkig niet' verzuchtte ze zacht. 'Oeeh, die is gemeen. Ik was gewoon moe gisteren.' Lachend gaf ze hem een duw en keek verbaasd toen hij wat crème op haar neus smeerde. 'Ahh, die krijg je terug!' Ze smeerde de drème uit over haar gezicht en pakte ze fles. Ze spoot wat in zijn haar en stak haar tong uit. Voor hij iets terug kon doen stond ze op en rende ze een stukje weg. Afwachtend wat hij nu zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Cynthia en Judithh.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 23Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 12 ... 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Cynthia && Judith. x
» ORPG. Cynthia en Iris.
» Orpg. Cynthia & Laura.
» Orpg. Cynthia & Joyce.
» Orpg. Cynthia & Michelle.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: