Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Cynthia en Judithh.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 23  Volgende
AuteurBericht
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptywo mei 11, 2011 8:21 pm

'Hmmm' mompelde ze zachtjes en ze sloot haar ogen. Ze had al geen flauw idee meer waar de film over ging, omdat ze niet vanaf het begin in het verhaal zat. Maar wat maakte het ook uit, ze was met William dus ze zou zich toch niet zo snel vervelen. Glimlachend pakte ze zijn hand vast en speelde wat met zijn vingers. Ze vroeg zich af of ze er klaar voor was, en kwam tot de conclusie dat ze het wist, maar dacht van wel. Met een klein gelukkig zuchtje opende ze haar ogen weer en staarde naar het beeldscherm van de televisie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptywo mei 11, 2011 8:31 pm

William
Ik glimlachte even naar haar en staarde naar de film. Ik keek even naar haar. Volgens mij kon ze net zo weinig volgen van de film als ik. Met een klein glimlachje keek ik toe hoe ze met mijn vingers aan het spelen was. Ze was stil, heel stil en ik vroeg me natuurlijk af waar ze aan dacht. 'Waar denk je aan?' vroeg ik zacht en streelde lief over haar arm. Ik zakte nog een beetje meer onderuit en staarde naar de tv. Mijn glas nam ik van de tafel en ik nam een slokje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptywo mei 11, 2011 8:38 pm

'Hm?' mompelde ze verbaasd, in gedachten verzonken. 'Oh, aan zo veel, niets interessants.' Ze keek even glimlachend naar hem en voelde zijn hartslag tegen haar rug, wat eigenlik helemaal niet vervelend was. 'Ik kan de film niet echt volgen, ik zit niet zo in het verhaal' fluisterde ze met een onderdrukte lach in haar stem en ze stond op. 'Die gaat dus uit.' Ze liep naar hem toe en boog wat voorover, eerst gaf ze hem wat kusjes en toen pakte ze een kussen, zacht sloeg ze dat tegen hem aan en haar ogen twinkelden van plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptywo mei 11, 2011 8:45 pm

William
Ik keek naar haar. 'Als het maar niet aan andere jongens is.' lachtte ik. Ik trok een pruillipje toen ze opstond. 'Nee, niet weggaan.' mompelde ik. Ik wou haar zo dicht mogelijk bij mij houden. 'Hm' antwoordde ik toen ze zei dat ze de film niet kon volgen en haalde de afstandsbediening boven en zette de tv uit. 'Zo beter?' vroeg ik. Toen ze haar lippen op de mijne drukte sloeg ik mijn armen om haar heen en hield haar vast. Ik schrok toen ik opeens een kussen tegen mijn hoofd aankreeg. 'Fay' lachtte ik en nam ook een kussen van de bank waarmee ik zacht op haar zij sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptywo mei 11, 2011 8:49 pm

'Ohh, zijn we jaloers mannetje?' zei ze lachend en ze keek hem met pretogen aan. Ze vond hem echt leuk. 'Veel beter, heel veel beter.' Toen hij op haar zij sloeg moest ze lachen en ze haalde een hand door haar haren heen. 'Ja, ik weet het, ik ben heel kinderachtig, maar dat vind je zo leuk aan me, toch?' Ze plaagde hem en ze had er plezier in. Ze pakte het kussen wat steviger beet en sloeg hem zachtjes op een paar plekken, waarna ze wat stappen naar achteren deed zodat hij er niet meer bij kon. Ze stak haar tong naar hem uit en keek even op de klok. Gelukkig, zo laat was het nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptywo mei 11, 2011 8:55 pm

William
Ik keek naar haar en grinnikte. 'Hangt ervan af of het waar is ofniet.' lachtte ik. Toen ze vroeg of ik haar kinderachtigheid leuk vond aan haar knikte ik. 'Ik vind dat heel leuk aan je. Maar ik vind alles leuk aan je.' zei ik met een lachje. Ik zuchtte zacht toen ze een paar stappen achteruit zette zodat ik niet meer bij haar kon. 'Hm, heel slim hoor.' Ik stond ook op en het dekentje viel op de grond. Ik pakte haar op, legde haar op de bank en begon haar te kietelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptywo mei 11, 2011 9:04 pm

'Nee het is niet waar, ik dacht niet aan andere jongens.' Ze glimlachte teder naar hem en grinnikte toen hij zei dat hij alles leuk aan haar vond en dat hij haar slim vond. 'Ik weet dat ik slim ben, nee grapje.' Ze keek hem aan en voor ze het wist lag ze op de bank en was hij haar aan het kietelen. Ze riep lachend dat hij moest stoppen en probeerde zijn handen vast te pakken, maar dat lukte niet. 'Jij bent gemeen' zei ze lachend en ze schudde haar hoofd. 'Ik kan niet tegen kietelen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptywo mei 11, 2011 9:08 pm

William
Ik grinnikte zacht. 'Dan is het goed.' Ik keek omhoog naar haar en lachtte. 'Ik vind dat je wel slim bent.' Ik kietelde haar en moest automatisch meelachen met haar opgewekte lach. Ze maakte me weer vrolijk. 'Ik ben niet gemeen.' bracht ik tegen haar uitspraak in en glimlachte. 'Haha, eindelijk iets gevonden waar mijn gekke meisje niet tegen kan.' zei ik opgewekt. Na een tijdje stopte ik met kietelen en drukte mijn lippen kort op de hare. 'Ben ik nog gemeen?' vroeg ik en keek haar lief aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptydo mei 12, 2011 4:14 pm

Ze voelde allemaal vlinders in haar buik door de woorden die hij zei. 'Ja heel erg gemeen.' Ze keek er een beetje ondeugend bij en sloeg haar armen om zijn nek heen, waarna ze hem naar zich toe trok en haar lippen op de zijne drukte. Zachtjes streelde ze met haar vingertoppen in zijn nek en kuste hem vol passie. Ze wilde hem echt niet kwijt, ze had hem pas net in haar leven en was niet van plan om dat zo snel al weer op te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptydo mei 12, 2011 4:25 pm

William
Ik grinnikte zacht toen ze zei dat ik gemeen was. Die ondeugende blik die ik maar al te goed kende was weer terug en ik drukte mijn lippen ook op de hare. Ik ging naast haar op de leuning zitten en trok haar zachtjes tegen me aan. Ik was blij dat ze hier was, dat ze hier altijd zou zijn, voor en bij mij. Mijn hand liet ik zacht door haar prachtige donkerbruine haar gaan. Mijn andere arm sloeg ik om haar middel om haar dichter tegen me aan te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptydo mei 12, 2011 4:53 pm

Ze leunde tegen hem aan en sloot haar ogen. 'Beloof je me dat je niet meer zomaar weg gaat?' Ze fluisterde de woorden en liet haar ogen gesloten terwijl ze sprak. Uiteindelijk opende ze haar ogen toch maar en keek hem aan terwijl ze zijn hand vastpakte en met haar duim over zijn handpalm wreef. Ze concentreerde zich erop, alsof het echt belangrijk was. De waarheid was dat ze bang was dat hij zei dat hij niet wist of hij niet weg zou gaan, dus dat hij niet wist of hij wel bij haar wilde blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptydo mei 12, 2011 5:30 pm

William
Ik keek haar aan. 'Ik beloof het.' antwoordde ik fluisterend. Haar woorden maakten duidelijk dat ze echt niet wou dat ik haar ooit verliet. Haar ademhaling ging rustig en ik stelde mijn ademhaling gelijk met de hare. 'Jij mij ook niet.' zei ik tegen haar. 'Want ik heb je meer nodig dan je zelf denkt.' fluisterde ik op dezelfde manier als hiernet. Het was waar. Ik had haar meer nodig dan ze zelf wist. Ik was nu al vergeten hoe het was om te moeten leven zonder haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptydo mei 12, 2011 6:59 pm

Een glimlach verscheen op haar lippen toen hij zei dat hij haar nodig had. Waarschijnlijk zou hij haar dus niet zo snel verlaten als ze dacht. Maar neem het haar niet kwalijk, ze vond het gewoon bijzonder dat zo een leuke jongen als hij op haar viel. Ze vond het lief dat hij fluisterde en keek diep in zijn ogen. 'Ik hou echt heel erg veel van jou Will' zei ze met haar zachte maar toch heldere stem. Ze wilde niet onbeleefd zijn, maar moest gapen, die gaap verborg ze snel achter haar handpalm. 'Sorry' mompelde ze en ze schoot in de lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptydo mei 12, 2011 7:11 pm

William
Ik keek naar haar en glimlachte. Nog steeds verbaasde het me dat zo'n mooi en lief meisje viel op iemand zoals ik. Ik drukte mijn lippen in haar nek en grinnikte zacht toen ze zei dat ze van me hield. 'Ik hou ook van jou Fay' antwoordde ik rustig. Ik keek haar aan toen ze moest gapen. 'Oké, tijd om te gaan slapen.' Ik ging van haar af en stond op. Ik stak mijn hand uit naar haar en hielp haar recht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptydo mei 12, 2011 7:34 pm

'Vind je dat niet erg dan?' zei ze zacht terwijl haar vingers met die van hem verstengelde. 'Hm, ik ben echt erg moe.' Ze kneep zachtjes in zijn hand en drukte wat kusjes in zijn hals en op zijn wangen. Ze trok hem mee naar zijn kamer en duwde hem voorzichtig op het bed. Ze boog naar hem toe en drukte haar lippen op die van hem. Na een tijdje te hebben gekust trok ze zich los en keek hem aan. 'Als jij nog niet moe bent mag je wel weer televisie gaan kijken hoor, ik loop echt niet weg.' Ze lachte vrolijk naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptydo mei 12, 2011 7:42 pm

William
Ik keek haar aan en glimlachte. 'Nee, ik vind het niet erg. Ben zelf ook moe.' zei ik tegen haar. Toen ze me meetrok naar mijn kamer en me uiteindelijk op bed duwde sloeg ik mijn armen om haar heen en trok haar dicht tegen me aan. Haar lippen bewogen vrolijk mee met de mijne. 'Alsof ik bij jou zou willen weggaan.' zei ik en hield haar stevig vast. 'En jij gaat ook niet weg.' Ik drukte mijn lippen in haar nek en gaf er lief een paar kusjes op. 'Ik ben zo blij dat je bij mij bent.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptydo mei 12, 2011 7:53 pm

'Nee ik ga ook niet weg, dat zei ik net. Ik kan amper nog lopen joh, zo moe ben ik. En natuurlijk ben ik bij jou. Zou een beetje gek zijn als we allebei thuis zouden slapen, alleen. Nu we een relatie hebben bedoel ik.' Ze sloeg haar armen om hem heen en drukte haar lippen tegen zijn voorhoofd. 'Als we zo doorgaan komt er van dat slapen niet veel meer.' Ze zei het met een lach, want ze vond dat knuffelen en zoenen helemaal niet erg. Nee, juist niet. Maar misschien konden ze morgen een auto huren en ergens heen rijden, en dan zouden ze wel wat geslapen moeten hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptydo mei 12, 2011 7:58 pm

William
Ik grinnikte. 'Oh, als je niet kan lopen is het goed.' zei ik opgewekt. Ik volgde haar voorbeeld door mijn armen om haar middel heen te slaan en haar zacht tegen me aan te trekken. Het deken sloeg ik over ons heen. 'En dat zou inderdaad een beetje gek zijn.' Ik grinnikte toen ze zei dat er van slapen niet veel meer zou van komen. 'Hm, misschien vind ik dat niet erg.' Ik kuste haar zacht en na een tijd liet ik haar weer los. Ik begroef mijn hoofd in haar nek en snoof haar heerlijke geur op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptydo mei 12, 2011 8:03 pm

Ze glimlachte toen hij haar vast hield en streelde met haar vingertoppen over zijn rug. De warmte die hij uitblies in haar nek voelde niet eens irritant of vervelend, maar juist fijn. Maar het kwam door hem dat ze zich zo fijn voelde. 'Hmm' mompelde ze zacht en ze sloeg haar armen nog wat strakker om hem heen, ze wilde hem zo dicht mogelijk bij zich hebben. 'Ik vind dat ook niet zo heel erg hoor.' Ze lachte en legde haar hoofd tegen zijn schouder aan. 'Zullen we morgen een auto huren en wat gaan rondrijden, kijken wat we tegen komen?' bracht ze haar gedachten van net onder woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptydo mei 12, 2011 8:20 pm

William
Ik liet mijn hoofd in haar nek rustten en keek omhoog naar haar. Met mijn vingertop streelde ik lief over haar glimlach. 'Dan is het goed want ik wil nog niet gaan slapen.' Terwijl ze sprak kuste ik ondertussen haar nek. 'Hm, ik weet nog niet.' zei ik tegen haar. Ik wist niet of ik het wel een goed idee vond om met de auto rond te rijden. 'Of we kunnen met de fiets rondrijden.' stelde ik voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptydo mei 12, 2011 8:25 pm

'Nee, dat is geen optie, dat is echt te ver.' Ze trok haar hoofd iets terug om hem aan te kunnen kijken en nam zijn gezicht tussen haar handen. 'Lieverd, ik kan auto rijden, dus je hoeft echt niet bang te zijn.' Ze glimlachte en drukte haar lippen tegen die van hem aan. 'Maak je maar geen zorgen hoor.' Zachtjes streelde ze met haar duimen over zijn wangen heen en giechelde even. 'Wat ben je toch een heerlijk joch.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptydo mei 12, 2011 8:30 pm

William
Ik keek haar aan toen ze mijn hoofd vasthield. Ik legde mijn handen op de hare en zuchtte zacht. 'Oke, dan is het goed.' mompelde ik. Ik vond het ergens genant dat ik me nog steeds zo slecht voelde over autorijden. Mijn hand legde ik nu ook op haar wang. 'Je bent de liefste.' fluisterde ik voor ik mijn lippen op haar neus drukte en dan op haar lippen om haar nog eens te kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptydo mei 12, 2011 8:36 pm

Ze keek hem glimlachend aan en kuste hem terug. 'Als jij het toch niet fijn vind dan kunnen we altijd nog iets anders gaan oen, maar wees niet bang, er zal niets gebeuren.' Ze stond op en liep naar de badkamer, waar ze haar tandenborstel uit haar tas pakte, die ze daar had laten staan zolang. Ze poetste haar tanden en toen ze daar mee klaar was liep ze weer terug. 'Zo, ik ben klaar.' Ze ging liggen in het bed, maar op de dekens en keek hem aan. 'Kom dan' zei ze plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptydo mei 12, 2011 8:47 pm

William
Ik keek haar aan en glimlachte. 'Nee, we doen het wel. Ik moet een keer mijn angst overwinnen. Goed idee trouwens.' zei ik en keek haar na. Toen ze weer bij me kwam liggen en plagend zei dat ik bij haar moest gaan liggen ging ik over haar heen leunen en steunde met mijn ellebogen naast haar hoofd. 'Zo goed?' vroeg ik en glimlachte naar haar. Ik drukte mijn lippen kort op de hare en keek haar dan aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Emptydo mei 12, 2011 8:54 pm

'Heel goed' zei ze zwoel en ze nam zijn gezicht tussen haar handen. Zacht gleed ze met haar duimen over zijn wangen heen en drukte wat kleine kusjes op zijn lippen. Ze sloeg haar armen daarna rond zijn nek en trok hem iets op zich. 'Ben je al moe?' vroeg ze met een lach in haar stem en ze gaf hem wat kusjes zodat hij wakker zou blijven. 'Ik weet dat het een goed idee is trouwens, want ik heb altijd goede ideeën. Nee grapje.' Ze schoot in de lach en keek hem teder aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Cynthia en Judithh.
Terug naar boven 
Pagina 14 van 23Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Cynthia && Judith. x
» ORPG. Cynthia en Iris.
» Orpg. Cynthia & Laura.
» Orpg. Cynthia & Joyce.
» Orpg. Cynthia & Michelle.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: