Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Two hearts, beating as one. - A Zutara love story.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Two hearts, beating as one. - A Zutara love story. Empty
BerichtOnderwerp: Two hearts, beating as one. - A Zutara love story.   Two hearts, beating as one. - A Zutara love story. Emptyza mei 07, 2011 12:32 pm

Two hearts, beating as one. - A Zutara love story. 2z4g6df
“Water and fire, will never be together.” She said.
“Let me prove it,” I said.
A Zuko & Katara love story.
Over de inhoud:
- Alle karakters behoren toe aan de serie ‘Avatar’.
- Wanneer je niet van het idee houdt dat Zuko en Katara samen zijn, dan mag je dit natuurlijk wel lezen, maar ik wens er geen commentaar op te krijgen.
- Reacties en tips zijn altijd welkom!
- Opmerkingen over de personages zijn niet direct mijn mening, maar komen in het verhaal gewoon op deze manier beter uit.
- De verhaallijn is door mijzelf bedacht. Het zijn dus de personages uit Avatar in mijn verhaal.

© Sempre.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

Two hearts, beating as one. - A Zutara love story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two hearts, beating as one. - A Zutara love story.   Two hearts, beating as one. - A Zutara love story. Emptydi mei 10, 2011 2:10 pm

Beginnen Chloë.(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Two hearts, beating as one. - A Zutara love story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two hearts, beating as one. - A Zutara love story.   Two hearts, beating as one. - A Zutara love story. Emptyma mei 16, 2011 9:09 pm

Ja. Begin! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Two hearts, beating as one. - A Zutara love story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two hearts, beating as one. - A Zutara love story.   Two hearts, beating as one. - A Zutara love story. Emptydo mei 19, 2011 8:28 pm

Prologue.

Even when we were little children, I already knew that I loved her. One day she came to me and looked me in my eyes, her eyes are blue as the ocean, before she whispered, “I am princess Katara, princess of the water nation.” I laughed and took her by her hand. “I am Zuko, prince of the fire nation.” Her eyes started with glowing and I couldn’t look away. “So, when we’re older we’re going to marry?” A smile appeared on her lips. That was the first time I heard her beautiful voice and god, I swear, when she grow older, she looked like an angel. She was my best friend, my soul mate.

I thought that my father would understand what it was like, that he would know how it is to be in love. “I wanna marry her,” I said when I sat in his room. He opened his eyes and stared at me. “No, you’re not.” His voice was cold as ice and I knew there was something wrong. “Zuko, she’s not like us. And I promise you and her dad, when you see her once again, there will be a war.” I was in shock, couldn’t think right and so I left his room. Years later, when I turned eighteen, I saw her again. She weared a white dress and had a flower in her dark hair. She was getting married, but not with me.
And that broke my heart, once again.


Alleen de proloog is in het engels.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Two hearts, beating as one. - A Zutara love story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two hearts, beating as one. - A Zutara love story.   Two hearts, beating as one. - A Zutara love story. Emptydo mei 19, 2011 8:31 pm

Het maakt mij helemaal niet uit dat het in het engels is. (:
En Chloë je kan echt geweldig schrijven. Ik vind 't nu al fijn om 'm te lezen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Two hearts, beating as one. - A Zutara love story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two hearts, beating as one. - A Zutara love story.   Two hearts, beating as one. - A Zutara love story. Emptydo mei 19, 2011 8:35 pm

Ik heb er eerder commentaar opgekregen van mensen die dachten dat het helemaal in het engels geschreven zou worden, vandaar dat ik het er even bijzette. (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

Two hearts, beating as one. - A Zutara love story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two hearts, beating as one. - A Zutara love story.   Two hearts, beating as one. - A Zutara love story. Emptyvr mei 20, 2011 5:13 am

Geweldig Chloë, ik heb stiekem al een deel van het verhaal op je Quizlet gelezen Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Two hearts, beating as one. - A Zutara love story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two hearts, beating as one. - A Zutara love story.   Two hearts, beating as one. - A Zutara love story. Emptyzo mei 22, 2011 7:51 pm

I thought everything would end up right.

Inmiddels was het alweer 4 jaar geleden sinds ik Katara voor het laatst had gesproken, maar ze was nog geen dag uit mijn gedachten verdwenen. Na de dag dat ik haar zag trouwen, was ik gebroken geweest. Daar kwam ook nog eens bij dat mijn vader zich niet aan zijn belofte had gehouden en hoe erg ik ook tegen hem uit viel over deze gebroken belofte, het interesseerde hem niet.
“Zoon, we hebben macht. We zijn beter dan hun volk.” Was het gene wat hij altijd antwoordde, waarna ik boos tegen hem begon te schreeuwen over mijn gevoelens, mijn liefde en mijn haat jegens hem.
“Zet je er toch over heen Zuko,” siste mijn vader dan terwijl hij zijn hand ophief om me te laten zien wat hij kon. Het vuur dat uit zijn handen golfde maakte me inmiddels niet meer bang, maar het bleef indrukwekkend.
“Ze is onze vijand, zij is water en jij bent vuur,”
“Maar ik houd van haar.”
“Liefde maakt je zwak, Zuko.”
“Dat is niet waar.”
“Wanneer ik haar vind, zal ik haar persoonlijk tot haar einde brengen.”
“Nee!” Kwam er dan schreeuwend over mijn lippen om vervolgens de zaal uit te rennen en de tuin in te sprinten.
Na dit gesprek zo’n 5 á 6 keer te hebben gevoerd gaf ik het op en bracht iedere dag door op mijn kamer, een van de enige plekken waar ik mijn vader niet hoefde te zien. Uit verveling begon ik met mijn krachten te oefenen en begon mijn tijd meer en meer in de trainingsruimte door te brengen. Een jaar later begon ik steeds meer op mijn vader te lijken, iets wat nog maar een klein deel van mij verafschuwde. Ik begon de water natie en daarbij Katara, te verafschuwen en langzaam maar zeker begon ze uit mijn gedachten te verdwijnen.
Ze had me immers pijn gedaan, ook al wist ze dat zelf niet. Misschien dacht zij dat het een kinderlijk grapje was, iets wat ze altijd was blijven herhalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Two hearts, beating as one. - A Zutara love story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two hearts, beating as one. - A Zutara love story.   Two hearts, beating as one. - A Zutara love story. Emptyza jun 04, 2011 3:57 pm

Verder Chloë. ;d
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Two hearts, beating as one. - A Zutara love story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two hearts, beating as one. - A Zutara love story.   Two hearts, beating as one. - A Zutara love story. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Two hearts, beating as one. - A Zutara love story.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rpg. Love or Money.
» RPG} Finding someone to love.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Stories. :: Fanfiction.-
Ga naar: