Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De regels van deze categorie.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

De regels van deze categorie. Empty
BerichtOnderwerp: De regels van deze categorie.   De regels van deze categorie. Emptydi apr 05, 2011 11:06 am

Er gelden hier precies dezelfde regels als bij het RPG gedeelte.

Zwartmaken.
Je maakt niemand zwart, iedereen is gelijk en racisme en discriminatie zal en waarschuwing opleveren.

Godmodden, powerplayen, perfectie.
Er word niet gegodmod, powerplayd of perfecte personages gemaakt. Perfectie bestaat niet net zoals je kan voorspellen hoe iemand reageert of hoe sterk/krachtig hij niet is. Er word hier streng op gelet.

Kopieren.
Het plaatsen van stukken uit boeken, andermans RPG, rollen ect is niet toegestaan. Ik heb zelf een pesthekel aan mensen die kopieren. Het is de bedoeling dat je je eigen stukjes bedenkt. Wil je iets van iemand lenen, vraag het hem dan. Zo kunnen er geen misverstanden ontstaan. Kopieer je zonder toestemming krijg je een waarschuwing.

Seksueel gedrag.
Het is toegestaan maar niet gedetailleerd. Doe je dit wel krijg je een waarschuwing.

Schelden.
Schelden word hier niet geaccepteert, in geen enkele vorm. Denk dus na wat je zegt. Woorden zo als kut, verdomme ect kun je vervangen door enkele tekens $^%@. Vloek je wel krijg je een waarschuwing.

Titels en leestekens.
Zowel titels als je RPG stukje begin je met een hoofdletter en eindig je met een punt/vraagteken/uitroekteken.

Vragen.
Heb je verder nog vragen dan kun je mij of Admin een mail sturen of hier een bericht achterlaten.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De regels van deze categorie.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regels van deze categorie
» De regels van deze categorie.
» De regels van deze categorie.
» De regels van deze categorie.
» De regels van deze categorie.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Stories. :: Drama.-
Ga naar: