Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 RPG} Escape from Neverland.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

RPG} Escape from Neverland. Empty
BerichtOnderwerp: RPG} Escape from Neverland.   RPG} Escape from Neverland. Emptyvr apr 08, 2011 4:36 pm

Neverland, het land dat zou bestaan uit de verbeelding van kinderen. We kennen immers allemaal 'The boy who wouldn't grow up', of terwijl, Peter Pan.

Nu, in 2011, is Peter Pan dood, evenals the lost boys, capitain Hook en de andere personages die wij kennen. Het eiland is niet meer wat het was, het wordt overheerst door duistere wezens die dromen stelen van kinderen en nemen hun mee. Maar er is nog meer veranderd; Neverland was vroeger alleen toegankelijk voor kinderen en hun verbeelding, maar nu.. komen ook jongeren tot de leeftijd 19 vast te zitten op dit Eiland voor dromen. Want het is niet meer een veilige plek voor kinderen, nee, ze worden hier vast gehouden en hun jeugd wordt opgenomen door enkele volwassenen, the 'Youth Thieves', die Neverland zijn binnen gedrongen.

Met twee meisjes, tussen de 16 en 19, komen zoals de anderen ook in Neverland terecht. Maar door een kleine fout, worden ze niet opgewacht door the Youth Thieves. Ze moeten maken dat ze weg komen van deze plek des onheils, een veilige plek vinden om te overnachten en ontkomen aan de klopjacht die op hen gemaakt wordt. Deze wordt geleidt door twee jongere Thieves, die beide eigenlijk nog niet officieel bij de groep horen. Will they survive?

Schrijf een verhaaltje over je personage, niet te lang, niet te kort met een foto.

- Nog twee jongens.

Aveline Lee Mornax is de zestien jarige dochter van het advocaten koppel Dave en Marly Mornax. Opgegroeid in een luxe villa wijk heeft Aveline, die overigens liever Ave wordt genoemd, nooit ervaren hoe het is om echt te leven. Ze is verplicht de dingen te doen zoals haar ouders dat van haar verwachten, waardoor ze gesloten is. Zelfstandig is ze dus ook absoluut niet en is totaal niet gesteld op drukte. Ave is zeer muzikaal, heeft alleen een slechte zangstem, maar vind het desondanks geweldig om liedjes te zingen. Ave is niet een, twee, drie te begrijpen. Je zult er de tijd voor moeten nemen om haar te leren kennen en zelfs dan is het niet zeker of je ieder mysterie die om haar heen hangt zult kunnen ontrafelen. Een ding is echter zeker, Ave heeft een levendige fantasie die vaak op papier tot leven komt.

Spoiler:


Laatst aangepast door Per Sempre. op vr apr 08, 2011 4:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
SoundOfSilence

SoundOfSilence


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 08-04-11
Woonplaats : Naast de buurman. :3

RPG} Escape from Neverland. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} Escape from Neverland.   RPG} Escape from Neverland. Emptyvr apr 08, 2011 4:38 pm

Nou mijn naam is Caithlynn, Nou iedereen noemt me Caith. Als je mijn hele naam noemt dan kan je afgesnauwd worden want dat kan ik niet hebben. Als je denkt dat je veel hoger dan mij bent dan kan je dat maar beter uit je hoofd zetten want ik praat je de grond in. Mijn gevoelens laat ik zelden zien en verder hoef je daar niks over te weten. Ik ben opgegroeid op straat en daardoor ben ik geworden als hoe ik ben. Dat krijg je nou eenmaal als je ouders je in het bos achterlaten. Hoeveel ik ook zucht en kreun, je moet weten dat ik niet iemand ben die zomaar opgeeft. Ik ben een doorzetter en daar ben ik trots op. Als je me op mijn uiterlijk wil bekritiseren laat ik lekker je gang gaan want dan zal ik niet luisteren. Hoe ik met jongens ben? Nou dat zal ik maar eens haarfijn uitleggen. de meeste jongens zijn maar prulletjes die je even leuk vind maar waar al snel de lol van af is. Maar bij enkele jongens voel ik me echt op me gemak. Als je een vriendin wilt worden moet je echt iets speciaals doen want ik onderschat meiden graag. Ik zal je niet gauw respect geven want dat moet je verdienen. Respect voor mij zal ik waarderen maar ik moet het net als de rest het verdienen. Ik ben niet graag een buitenbeentje.
Caith.


Spoiler:


Laatst aangepast door SoundOfSilence op vr apr 08, 2011 5:00 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Violence.

Violence.


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

RPG} Escape from Neverland. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} Escape from Neverland.   RPG} Escape from Neverland. Emptyvr apr 08, 2011 4:38 pm

Super leuk! Alleen kan ik niet mee doen aangezien ik zo weg moet. Zucht...
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

RPG} Escape from Neverland. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} Escape from Neverland.   RPG} Escape from Neverland. Emptyvr apr 08, 2011 4:53 pm

oh, die is leuk! ;o
Maar aangezien ik bijna niet online kan zijn vanavond kan ik ook niet meedoen :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

RPG} Escape from Neverland. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} Escape from Neverland.   RPG} Escape from Neverland. Emptyvr apr 08, 2011 4:57 pm

Damn it. ):
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

RPG} Escape from Neverland. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} Escape from Neverland.   RPG} Escape from Neverland. Emptyvr apr 08, 2011 5:52 pm

Ik moet heel die beschrijvingen voor jongen en meisje overnieuw maken, aangezien ze eerst op m'n computer stonden en die verkocht is. Daar zal ik dit weekend wel aan gaan werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RPG} Escape from Neverland. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} Escape from Neverland.   RPG} Escape from Neverland. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RPG} Escape from Neverland.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Fantasy.-
Ga naar: