Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [v] a new chance.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

[v] a new chance.  Empty
BerichtOnderwerp: [v] a new chance.    [v] a new chance.  Emptywo apr 20, 2011 8:15 pm

Proloog.
Ik stak mijn handen in mijn zakken. Ik wist dat het geen goed idee was om op dit uur alleen naar huis te gaan. Ik richtte een blik achter me en tot mijn grote spijt werd mijn angst en voorgevoel bevestigt. Ze waren met vier, ze hadden gedronken, en ik was alleen. Ik wist dat ik nog een heel eind moest voor ik thuis was dus echt gerustgesteld was ik niet. Ik versnelde mijn pas, op een onopvallende manier. Op een gegeven moment begonnen ze dingen naar me te roepen. Het klonk meer als gegons dan geroep en het maakte me doodsbang. Blijkbaar waren ze dichterbij dan ik had gedacht. Ik versnelde mijn pas tot ik uiteindelijk aan het rennen was. Een straatlantaarn boven me knipperde en viel uiteindelijk uit. Het donker maakte me bang. Mijn hart ging ik schokjes. Ze waren dichtbij, veel te dichtbij. Ik kon hun passen vlak achter me horen. Snel rende ik door naar de drukke snelweg. Ik zette mijn capuchon op en stak over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hometown Glory
Moderator.
Hometown Glory


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

[v] a new chance.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [v] a new chance.    [v] a new chance.  Emptydo mei 12, 2011 7:59 pm

Ik ben best erg nieuwsgierig nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

[v] a new chance.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [v] a new chance.    [v] a new chance.  Emptyvr mei 13, 2011 2:27 pm

Hetzelfde hier. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

[v] a new chance.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [v] a new chance.    [v] a new chance.  Emptyza mei 14, 2011 9:42 pm

Hierzo ook. ;'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[v] a new chance.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [v] a new chance.    [v] a new chance.  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[v] a new chance.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Stories. :: Drama.-
Ga naar: