Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Labyrinth.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

The Labyrinth. Empty
BerichtOnderwerp: The Labyrinth.   The Labyrinth. Emptyvr apr 22, 2011 4:02 pm

Het heeft al eerder op goSupermodel gestaan, maar gezien het een van mijn beste verhalen is, zet ik het hier ook neer.)

Het heeft al eerder op goSupermodel gestaan, maar gezien het een van mijn beste verhalen is, zet ik het hier ook neer.)

Lang geleden, op het eiland Kreta, leefde de Minotaurus. De eerste, de enige en laatste. Een andere is er nooit geweest. Het was een bijzonder woest schepsel, half mens, half stier en hij voedde zich met mensenvlees.

Koning Minos, de heerser van Kreta, hield de Minotaurus in een uitgestrekt netwerk van gangen dat het labyrint genoemd werd en dat speciaal gebouwd was onder het koninklijk paleis. Het was een vreselijke plek - het was er zo donker en het was er zo'n wirwar van slingerende, kronkelende gangen dat wie er inging met geen mogelijkheid ooit nog de weg naar buiten kon vinden.

In die tijd was koning Minos oppermachtig in het gebied van de Middellandse Zee en om het woeste beest te voeden vaardigde hij een wrede wet uit: alle landen aan de overkant van de zee moesten elk jaar in de lente om beurten zeven jongens en zeven meisjes sturen, die dan het labyrint in gedreven zouden worden.

Iedere speler kreeg een wapen, maar zelfs wanneer iemand de Minotaurus zou verslaan, zou deze de uitgang niet kunnen vinden.

Rae, een zestienjarig meisje, wordt uitgekozen om als speler van Athene naar het doolhof te gaan.

Zal zij deze ellende kunnen stoppen?



Nee, Theseus en alle andere mythologische figuren komen niet in het verhaal voor. De enige die er wel in voor komen is Minotaurus en Koning Minos.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
 
The Labyrinth.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» RPG} The Labyrinth.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Stories. :: Overig.-
Ga naar: