Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Elke & Michelle.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
AuteurBericht
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyvr jun 10, 2011 6:10 pm

Penelope haalde haar schouders op. 'Kies maar.' zei ze en ze liep voorbij hem terwijl ze hem ook aan bleef kijken over haar schouder heen. Ze loopt door en pakt haar trui. Ze trekt die aan en gooit haar haar eruit. 'Gaan we?' vroeg ze en ze glimlachte een beetje vriendelijk. Ze liep de trap al langzaam af terwijl ze even omkeek.

Justin keek naar haar en grijnsde even. 'Wat zei je?' zei hij maar hij verwachtte er niet echt een antwoord op. Hij keek verder tv toen hij haar naar boven hoorde gaan en even omkeek. Hij haalde zijn schouders op en keek verder naar de voetbal. Ze dronk zijn bier in een keer leeg en liet een harde, mannelijke boer toen ze net terug kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyvr jun 10, 2011 6:21 pm

''Gadver,'' siste Mia en draaide met haar ogen. Ze liep door naar de keuken en pakte een glas uit de kast waar ze cola in schonk. Ze nam er een slok van en trok kort een vies gezicht, tenslotte had ze net een pepermunt smaak in haar mond. Ze liep met het glas terug en zette deze op een onderzetter neer. ''Als jij je nog één keer misdraagt, dan bel ik de politie en zorg ik dat je hier nooit meer kunt komen. Contactverbod.'' waarschuwde ze hem en ging toen weer op de bank liggen, even rusten.

Evan keek naar haar en grijnsde. ''Kiezen tussen wat? Ik weet niet wat je leuk vind.'' zei hij tegen haar en liep achter haar aan naar beneden. ''Ja,'' zei hij knikkend en greep zijn jas van de kapstok. Hij nam aan dat ze geen jas hoefde nu ze een trui aan had gedaan. Hij trok zijn jas aan en keek weer om naar haar, met een bewonderende glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyvr jun 10, 2011 6:28 pm

Justin keek naar haar en fronste. 'Denk je nou echt dat de politie daar wat aan gaat doen?' zei hij lachend. 'Ik zeg gewoon dat je me hebt uitgenodigd.' zei hij en hij rolde met zijn ogen en keek terug naar de voetbal. Hij keek een paar keer in zijn ooghoeken naar haar en glimlachte in zichzelf. Ze had zo'n mooi lichaam.

Penelope glimlachte. 'Maakt niet uit.' zei ze en ze keek even naar Mia en Justin. Ze zei niets en liep gewoon rechtstreeks naar buiten. 'Hoe gaan we?' vroeg ze en ze keek hem vragend aan. Hij was echt wel knap, heel erg knap. Ze probeerde niet te lang naar hem te kijken omdat ze anders zou beginnen te staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyvr jun 10, 2011 7:42 pm

Mia trok haar wenkbrauwen op toen hij begon te lachen. ''Ja? Dat ik je heb uitgenodigd? Wanneer ik iets anders vertel? Wedden dat ze mij eerder geloven dan jou.'' zei ze een tikkeltje arrogant en zag hem weer terug naar de tv kijken. ''Wil je het uitproberen?'' zei ze nog steeds met haar wenkbrauwen omhoog en ging overeind zitten. Bovendien wilde ze liever nu al van hem af.

Evan liep na haar naar buiten en duwde de deur met zijn voet achter zich dicht. ''Met mijn brommer?'' vroeg hij en merkte dat zijn maag een beetje begon te knorren. Hij had honger. ''Wil je misschien naar een restaurant gaan? Of heb je geen zin om wat te gaan eten? Ik betaal.'' vroeg hij haar en liep alvast naar zijn brommer waar hij op haar stond te wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyza jun 11, 2011 8:35 am

Justin keek naar haar. 'Doe maar, ik zeg gewoon tegen hen dat je nog dronken bent.' Zei hij en hij keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Denk je dat ze dat niet geloven? Met al dat alcohol in je bloed?' Vroeg hij en er verscheen weer een grijns op zijn gezicht. 'Je hebt geen kans meisie.' zei hij en hij keek weer terug naar de tv.

Penelope knikte. 'Is goed.' zei ze en ze liep naar zijn brommer. 'We kunnen naar het eettentje aan het strand gaan?' vroeg ze en ze keek hem vragend aan. 'Dat is niet zo ver en ik heb geen zin in van die chique bedoelingen.' zei ze en ze wreef haar haar maar weer eens uit haar ogen. Ze keek even naar zijn brommer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyza jun 11, 2011 8:43 am

''En dan? Ik mag ten eerste gewoon dronken zijn in mijn eigen huis, en ten tweede hoef ik dan niet meteen achterlijk te zijn. Ook kunnen ze dan heus wel aan me zien dat het is weg getrokken.'' zei Mia kwaad en greep naar de telefoon waar ze het nummer al in begon te tikken en hem ondertussen aankeek. Ze zou het zo doen.

Evan keek naar haar en knikte in stemmend. ''Eettentje lijkt me inderdaad wel wat beter dan een chique restaurant,'' glimlachte hij en stak de sleutel in zijn brommer. ''Dan moet je me wel heel de tijd zeggen welke kant ik op moet hé.'' lachte hij en ging op zijn brommer zitten waarna hij over zijn schouder naar haar keek. ''Een helm?''
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyza jun 11, 2011 8:48 am

Justin stond recht en trok de telefoon uit haar handen. 'Durf niet.' zei hij waarschuwend en hij keek haar kwaad aan. Hij legde de telefoon terug neer maar hield zijn hand erop. Zou ze dan nooit ophouden met zagen en arrogant te doen? Hij kreeg er schoon genoeg van, al dat arrogante gedrag is toch nergens voor nodig.

Penelope schudde haar hoofd. 'Niet nodig.' zei ze over de helm. Ze zette zich neer en lachte even. 'Ik wijs je de weg wel ja.' zei ze en ze vertelde hem dat hij naar links moest. Ze pakte hem zachtjes en iet wat ongemakkelijk vast aan zijn zij. Ze wachtte af tot hij vertrok en schrok even van hoe snel het leek te gaan, al ging het dat nog helemaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyza jun 11, 2011 9:03 am

Mia keek hem aan met een schuin schijnheilig lachje en zag hem de telefoon terug neerleggen. ''Oh nu is voetbal wel minder belangrijk,'' zei ze en hoorde zijn waarschuwing maar al te goed. ''En anders? Je dreigt wel veel hé, kun je ook voor opgepakt worden.'' Voor even stond ze dan tenminste weer boven hem. Moest hij maar niet zomaar haar keel vast grijpen.

Evan luisterde naar haar en gaf daarna volop gas. Hij wilde er wel snel zijn, omdat hij honger had. En toch moest hij voorzichtig rijden omwille van haar. Hij had haar nog horen zeggen dat hij naar links moest, dus dat deed hij. ''En nu?'' vroeg hij met een lachje, die ze overigens helemaal niet kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyza jun 11, 2011 6:44 pm

Justin keek kwaad naar haar. 'Wijf ga je je mond nou nog houden?' zei hij en hij keek haar fronzend aan. 'Je stoort me.' zei hij en hij kreeg een grijns op zijn gezicht. 'Je bent alleen goed in bed niet om mee te praten.' zei hij met een kleine wenkbrauwwiebel en hij grinnikte even in zichzelf. Hij was echt niet van plan om haar boven hem te laten staan.

Penelope hield hem stevig vast omdat hij best snel reed. 'Gewoon rechtdoor en daarachter rechts en dan weer heel lang rechtdoor.' zei ze terwijl ze haar hoofd tegen zijn rug legde en haar ogen dicht kneep, ze hield niet van snelle dingen, dat had ze nooit gedaan, ze hield eerder van rustige dingen, die haar kalm maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyza jun 11, 2011 7:52 pm

Mia keek hem met één opgetrokken wenkbrauw aan. ''Dan ga je toch lekker dat klote voetbal van je kijken,'' zei ze pissig en keek hem kwaad aan. ''Net alsof ik behoefte heb om met jou te praten.'' mompelde ze er achteraan en ging recht staan. Ze werd echt gek van zijn gedrag en wilde er helemaal geen aandacht meer aan besteden, en dan toch deed ze dat steeds weer. ''Lul!'' gaf ze als reactie op zijn sexistische opmerking. Ze liep langs hem heen en duwde zijn hoofd naar de andere kant waarna ze de trap op naar boven liep.

Evan hoorde wat ze vertelde, zijn eigen navigatiesysteem, maar dat was een flauw grapje. Hij merkte dat haar armen nog steviger om zijn lichaam heen geklempt zaten en hij grijnsde vrolijk. Niet veel later voelde hij haar hoofd tegen zijn schouder aangeleund waardoor zijn grijns alleen nog maar breder werd. Natuurlijk. Haar aanrakingen voelden hemels. Hij reed naar het eettentje en hield halt.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyza jun 11, 2011 8:53 pm

Justin keek naar haar. 'Ja, dat zou ik willen ja.' zei hij en hij lachte even sarcastisch. Hij keek haar vragend aan. 'Waarom doe je het dan nu?' vroeg hij met een spottende toon en hij grinnikte over hoe hij haar opjaagde. Hij voelde dat zijn hoofd de andere richting op geduwd werd maar draaide die weer en keek haar na hoe ze de trap op liep, nouja, vooral naar d'r kont dan.

Penelope hield hem stevig vast en had haar ogen de hele tijd gesloten. Ze voelde dat hij stopte en stapte er meteen af. 'Brr, niets voor mij!' zei ze en ze lachte even lief. Ze zag het eettentje en zette zich op een stoel op een terrasje half in de zee. De wind waaide door 'r haren en het was al best donker buiten. Ze keek naar de zee en een glimlach verscheen spontaan op 'r gezicht, hier hield ze van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyza jun 11, 2011 9:09 pm

Mia rolde met haar ogen en liep gewoon door zonder nog te reageren op hem. Slapen, dat was iets waar ze nu erg naar verlangde. Van de hoofdpijn zou ze dan immers niets meer merken en de volgende ochtend zou ze, als ze dan nog hoofdpijn zou hebben, een paracetamol nemen. Ze trok een korte en zachte, rode satijnen slaapjurkje aan en ging in haar bed liggen. Even zuchtte ze zacht, eindelijk rust.

Evan haalde zijn sleutel eruit en stak die in zijn broekzak waarna hij haar weer lachend aankeek. ''Was het zo erg?'' lachte hij en liep met haar mee naar het terrasje, met een geweldig uitzicht op de zee. Hij ging voor haar op een stoel zitten en glimlachte naar haar. ''Wat wil je hebben?'' vroeg hij aan haar nadat hij zelf een cola besteld had met een bak friet en mayonaise.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyza jun 11, 2011 9:16 pm

Justin keek verder de voetbalmatch af en liep toen naar boven. Hij keek haar kamer binnen en zag dat ze sliep. Waarom was ze nou zo'n arrogante.. bitch? Had ze maar een goed karakter dan was ze helemaal perfect, het lichaam en gezicht had ze al.. dacht hij in zichzelf en hij liep door naar de badkamer. Hij poetste zijn tanden met een ongebruikte tandenborstel en trok zijn kleren uit, behalve zijn boxershort natuurlijk. Hij legde zich heel onopgemerkt bij haar en streelde over haar zij, stiekem hoopte hij dat ze wakker zou worden en dat ze zou gaan flippen. Waarom? Geen idee, hij kikte erop.

Penelope keek naar hem en haalde haar schouders op. 'Ik hou niet echt van snel en nou ja, je reed behoorlijk snel.' zei ze lachend en ze keek hem aan. 'Euhm, een bakje friet is goed.' zei ze en ze bedacht zich nog snel. 'Met een flesje water.' zei ze en ze wreef even door 'r haar dat in haar gezicht waaide. Het voelde zo goed, die frisse wind, even uitblazen van alle stress, het verwonderde haar wel dat ze hier met hem zat, dat had ze eerst echt nooit verwacht, niemand had dat ooit verwacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyza jun 11, 2011 9:30 pm

Mia was intussen al in slaap gevallen en voelde dus ook heel die hoofdpijn niet, wat echt heel fijn was. De dekens lagen half over haar heen en haar gezicht lag iets schuin op het kussen, met haar haren als een waaier naast zich. Ze had echter niet gemerkt dat Justin naast haar was komen liggen en langs haar zij streelde. Nee, daar lag ze te diep voor te slapen. Alhoewel ze wel even bewoog, maar dat was dan ook het enigste.

Evan keek naar haar en lachte om 'r. ''Dat viel best wel mee, dat ding kan nog wel harder. Ik hield me nog wel extra voor jou in,'' zei hij lachend en zag dat de bestelling al best snel weer kwam. Hij at een paar frietjes en keek steeds weer even bewonderend naar haar. Haar haar die heen en weer waaide maakte het nog mooier, geen idee waarom.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyza jun 11, 2011 9:53 pm

Justin zag dat ze niet wakker werd en grijnsde even. Hij legde zich tegen haar en gaf een zacht kusje in 'r nek toen hij zijn ogen ook sloot. Hij viel langzaam in slaap met zijn hand op haar liggen. Het voelde best goed om zo te liggen, ookal wist zij hier, weeral, niets van. Maar dat boeide hem even niet.

Penelope keek naar hem en lachte even. 'Nou, ga dan maar niet op volle snelheid met mij achterop.' zei ze terwijl ze haar haar naar achter gooide zodat ze kon eten zonder dat ze haar mee op at. Ze nam een paar frietjes en at traag, dat deed ze altijd, ze kon ook niet echt goed eten als ze het ene na het andere erin propte. Ze merkte op dat hij naar haar keek en lachte even. 'Wat is er? Heb ik wat aan m'n mond ofzo?' vroeg ze en ze lachte even terwijl ze langs haar mond wreef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyza jun 11, 2011 10:13 pm

Mia werd ergens midden in de nacht wakker en voelde meteen een lichaam tegen het hare aan. Ze schrok en schoot overeind waarbij ze naast zich keek en zag dat Justin ernaast gekropen was. Het verbaasde haar nog dat hij haar niet half verkracht had. Haar hoofd begon weer te bonken en ze kreunde zacht terwijl ze naar de badkamer liep om daar een washandje te pakken en die een beetje nat maakte. Ze liep weer terug en hield het koude washandje tegen haar hoofd aan. Ze zag dat hij sliep en besloot er maar niets over te zeggen.

Evan lachte weer eens om haar en at daarna aan één stuk door zijn friet op. Tenslotte had hij hartstikke honger. Hij nam een slokje van zijn cola en keek op bij haar vraag. Hij lachte even en schudde zijn hoofd. ''Nee, er zit niets aan je mond. Ik vind je gewoon mooi, mooier dan mooi.'' zei hij eerlijk en haalde twee sigaretten uit zijn pakje. Hij stak er één aan en gaf de ander aan haar, samen met de aansteker.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyzo jun 12, 2011 1:22 pm

Justin was ondertussen ook al in slaap gevallen en had dus niet door dat ze wakker was. Toen ze recht stond viel zijn hand op het bed en hij rolde zich om om zo gewoon door te slapen, niet-wetend dat ze nietmeer langs hem lag. Hij maakte een paar rare geluidjes in zijn slaap maar snurkte niet echt.

Penelope keek naar hem en schrok even van zijn compliment. Ze glimlachte even ongemakkelijk maar gaf er geen andere reactie op. Ze slikte toen ook even. Ze at weer gewoon door en nam een slok van haar water. Ze pakte de sigaret en aansteker aan en legde die langs haar om op te steken als ze klaar was met eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyzo jun 12, 2011 9:43 pm

Mia hoorde zijn vreemde geluiden en trok daarbij haar wenkbrauwen op. Ze liep terug naar de badkamer en vulde daar een emmer met water, dat zou hem wel een lesje leren. Zomaar tegen haar aan gaan liggen... Halfnaakt. Ze liep terug en ging naast het bed staan met een gemene grijns rond haar lippen. Het water goot ze over zijn lichaam heen en de emmer liet ze op de grond zakken terwijl ze vol vreugde toe keek hoe hij zou reageren.

Evan keek stomverbaasd naar haar om haar vreemde glimlach en lachte even. ''Dat wist je toch al wel? Dat ik dat vind.'' zei hij en inhaleerde de rook waarna hij deze uitblies en de as in de asbak af tikte. Hij draaide zijn gezicht naar de zee en glimlachte zwakjes, zelfs hij vond dit prachtig om te zien. Al keek hij altijd in zijn ooghoeken nog naar de prachtige Penelope.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyma jun 13, 2011 5:26 pm

Justin schrok wakker en schudde met zijn haar zodat hij weer wat kon zien. 'What the..' zei hij en hij keek rechts van hem. Hij zag haar staan en voelde zich kwaad worden, maar dit liet hij niet zien. Hij stond recht en lachte even. 'Schatjeee!' riep hij terwijl hij naar haar toe liep en haar knuffelde met zijn ijskoude, natte lichaam.

Penelope knikte en glimlachte even. 'Ik ben gewoon niet goed in complimentjes krijgen, ik weet nooit wat ik moet zeggen.' zei ze gauw en ze pakte de sigaret. Ze stak die tussen haar lippen en stak hem aan. Ze keek naar de zee en blies de rook uit. Ze haalde haar Nikon camera boven en zette de juiste lens erop. Ze trok een paar foto's van de prachtige zee en draaide zich toen naar Evan. Ze trok een foto van hem en lachte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyma jun 13, 2011 7:45 pm

Mia duwde hem meteen van zich af en keek hem vuil aan. ''Gadver, ga weg!'' riep ze en zette een stap naar achter. Ze was nog best moe en had dus ook zin om weer terug te gaan slapen. De kippenvel stond op haar huid en ze trok een vestje aan waarna ze de kamer uit liep en een ander bed op zocht. Hij zou maar mooi in dat koude bed gaan slapen, dat maakte haar helemaal niets uit. Ze ging in een één persoonsbed liggen en trok de dekens goed over haar heen terwijl ze nog aan het trillen was van de kou.

Evan keek haar weer goed aan en grinnikte. ''Eh iets in de richting van bedankt?'' lachte hij en drukte zijn sigaret uit in de asbak nadat hij nog een lange hijs genomen had. Hij keek naar de camera die ze naar boven haalde en waarmee ze wat foto's van de zee maakte. Nouja, hij had geen camera bij de hand natuurlijk. ''Hé,'' riep hij grijnzend toen ze een foto van hem maakte. ''Sinds wanneer vind jij het leuk om foto's van me te maken?''
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyma jun 13, 2011 7:52 pm

Justin lachte even. 'Hé, jij was het die de emmer water over mij gooide, dus eigen schuld wijfie!' zei hij plagend en hij wreef zijn lichaam iets droger. Hij keek haar na en volgde haar naar die kamer. 'denk je nou echt dat ik daar niet bij pas?' zei hij en hij keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Komop, ik zal je verwarmen.' zei hij en hij grinnikte even.

Penelope lachte. 'Nou, bedankt dan..' zei ze en ze trok nog een paar foto's van hem. Ze maakte altijd graag foto's, van alles, van zichzelf, van vrienden, van de natuur, ... Ze lachte even achter haar fototoestel. 'Ik maak van alles graag foto's.' zei ze en ze zette haar camera op tafel. 'Pictures are memories that never fade away.' zei ze met een ietwat heze stem en ze glimlachte even. 'Mijn hele kamer hangt vol met "memories"' zei ze en ze grinnikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyma jun 13, 2011 8:10 pm

Mia keek hem fronsend aan en schudde haar hoofd. ''Dat dus echt niet hé, je gaat maar lekker in dat andere bed liggen. Of op een stoel, bank of de grond.'' zei ze met een klein glimlachje. Het trillen ging alleen maar door en de dekens gaven niet genoeg warmte. ''Wil je alsjeblieft gewoon ergens anders gaan liggen?! Het is al erg genoeg dat je in dit huis te vinden bent.''

''Graag gedaan,'' lachte Evan en zag dat ze meerdere foto's van hem nam. Om eerlijk toe te geven hield hij er helemaal niet van wanneer mensen foto's van hem namen. Dat vond hij gewoon echt akelig, maar bij haar maakte het op één of andere manier niet zo veel uit. ''Dat heb je prachtig verwoord.'' zei hij glimlachend en nam de verdere woorden in zich op. Luisteren was belangrijk bij de vrouwen. ''Is wel een leuke hobby.''
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Emptyma jun 13, 2011 8:43 pm

Justin grinnikte. 'Doe niet moeilijk, ik zie ook wel dat je het te koud hebt en dat de dekens niet helpen, lichaamswarmte is de beste warmte, dat weet je toch hé?' zei hij terwijl hij nog steeds in de deuropening stond te kijken naar haar. Hij liep de kamer binnen en zette zich op een stoel langs haar bed zodat hij haar gezicht goed kon zien.

Penelope lachte even. 'Ja, het is een passie.' zei ze en ze keek even naar haar camera die op tafel stond. 'Wel een dure.' zei ze lachend en ze nam nog eens een trek van haar sigaret, ze inhaleerde en blies de rook toen langzaam uit. Ze sloot haar ogen even en zuchtte glimlachend, dit deed haar goed, even uitwaaien, frisse lucht, geen stress, een sigaretje,..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Elke & Michelle.
Terug naar boven 
Pagina 10 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Iris & Michelle.
» Orpg. Chloë & Michelle.
» Orpg. Judith & Michelle!
» Orpg. Lina & Michelle!
» Orpg. Cynthia & Michelle.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: