Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Chloë & Michelle.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Chloë & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Orpg. Chloë & Michelle.   Orpg. Chloë & Michelle. Emptydo jun 09, 2011 6:09 pm

Hallo. Mijn naam is Mia Catherine Cassil. Vooroordelen zijn er wel bij de leeftijd die ik heb, namelijk 18 jaar. Waarvan men zegt dat je dan al volwassen bent. Echter vind ik dit klinkklare onzin. Bovendien ben ik nog helemaal niet toe aan de verantwoordelijkheden, hoewel ik die nu ook nog wel heb. Waar ik van houd? Wel, die vraag is voor mij niet moeilijk. Gefotografeerd worden. Het fijne gevoel die je krijgt wanneer je weer een hele stel foto's hebt. Ook vind ik het fijn wanneer mensen mij mooi maken, te stylen. Nu iets over mijn karakter. Je kunt wel zeggen dat ik erg koppig ben en ook niet gauw over me heen laat lopen. Zelf heb ik een hekel aan mensen die arrogant/verwaand zijn en alles krijgen wat ze willen. Vrienden en familie zijn alles voor mij, daarom zou ik alles voor ze doen.

Hallo. Evan Jayson Leandro is mijn naam. Ik ben een 19-jarige jongen/man met zo mijn eigen velen 'standaard' behoeften. En mijn eigen ups & downs. Mijn passie is fotograferen, en dan niet zomaar fotograferen, maar het maken van foto's van modellen. Het heeft meerdere voordelen en je kunt er natuurlijk wel vanuit gaan dat het met het vrouwelijk schoon te maken heeft. Het geeft een kick wanneer ik weer eens een prachtige foto gemaakt heb en die dan vervolgens vrij kan geven, met mijn naam eronder. Ja, dit werk én deze hobby is geweldig. Eén van mijn andere hobby's zijn uitgaan, met wat goede vrienden van me. Nu ik een voordeel genoemd heb, zijn er ook genoeg nadelen aan me. Zoals het hebben van agressieve aanvallen. Meestal kan ik daar niet heel veel aan doen en moet je me gewoon met rust laten. Verder wil ik me nog niet binden, aangezien ik nog zo veel dingen wil gaan doen in het leven en dan wel zie wanneer ik er aan toe ben. Er is ook een lieve kant aan me, die je meestal van me ziet en die de meeste mensen ook wíllen zien.

Afbeeldingen komen later, hé.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Chloë & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë & Michelle.   Orpg. Chloë & Michelle. Emptydo jun 09, 2011 6:23 pm

Hi, mijn naam is Avey Ella Cashmara, ik ben een 18 jarig meisje die geboren is in het zonnige Californië, maar nu de wereld over reist en de meest geweldige dingen beleeft. Ja, misschien heb ik geluk gehad toen ik tijdens een avondje uit gescout werd door een groot modellenbureau. Ik geniet ervan om zoveel van de wereld te zien, maar aan mijn innerlijk moet nog veel gedaan worden. In tegenstelling tot de meeste andere modellen ben ik onzeker en totaal niet arrogant. Ik kan wel aardig van me afbijten, maar iedere slechte opmerking weet me te raken, uiteindelijk. Cheers.

Aangenaam, ik ben Terry Wareble, een jongen van twintig die zichzelf nu al een professionele fotograaf kan noemen. Ja, ik ben gezegd, of althans, deels. Mijn hobbies bestaan uit sporten, uitgaan en foto's maken. Ik ben iemand die houd van het vrouwelijke schoon, wat goed uitkomt met mijn baan; het fotograferen van bloedmooie modellen. Ja, ik moet soms fotoshoots voor mannen doen, maar dat neem ik dus maar voor lief. Nou, meer kom je vanzelf wel over me te weten. Cya.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Chloë & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë & Michelle.   Orpg. Chloë & Michelle. Emptydo jun 09, 2011 8:11 pm

Avery.
Mijn haar zat in een slordige staart en verschillende plukjes haar vielen voor mijn gezicht terwijl ik richting de fotoshoot liep op mijn oude, vertrapte vans. Ja, andere modellen zouden hebben gekozen voor hoge hakken, strakke kleding en perfect haar, maar ik wist dat het toch geen zin zou hebben gezien het er allemaal weer afgehaald zou worden wanneer ze shoot zou beginnen. Ik hief mijn hand op om op de bel te drukken en leunde tegen de deurpost aan.

Terry.
Nog enkele minuten en dan kwam het model langs dat was ingehuurd voor een shoot met mij. Ik werkte voor enkele bladen, zoals D&G, Chanel en Seventeen. Ik had haar portfolio doorgebladerd en had al direct gezien dat ze adembenemend was. Haar mooie ogen en de intense blik waarmee ze in de camera keek hadden me ook overtuigd over de vele ervaring die dit jonge meisje moest hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Chloë & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë & Michelle.   Orpg. Chloë & Michelle. Emptydo jun 09, 2011 8:59 pm

Mia.
De douche was me heilig, het deed immers veel goeds met me. Ik werd er meteen wakker van en ik voelde me weer brandschoon. De fotograaf waar ik nu naartoe ging werkte voor relatief belangrijke bladen. Zonder enige haast trok ik makkelijke kleren aan, deed mijn haren in een staart vast en duwde ik mijn voeten in een net nieuwe paar vans. Bovendien wilde ik ze dan meteen inlopen. Mijn jas ging aan en op mijn eigen karakteristieke tempo liep ik naar het het huis van de aangegeven fotograaf. Het was toch nog wel langer lopen dan ik verwacht had. Uiteindelijk kwam ik aan bij het huis en drukte rustig op de deurbel terwijl ik om me heen keek, als doel de omgeving te bestuderen.

Evan.
Rustig zat ik op de bank met het portfolio van het model op mijn schoot. Ja, ik was er veel te laat mee, maar ik had het gigantisch druk gehad. Ik had nog enkele foto's kunnen bekijken voordat er aangebeld werd. Ik had uit die paar foto's nog wel kunnen concluderen dat het een wonderbaarlijke meid was. Een meid, want zo oud was ze nu niet. Ik kwam omhoog en rechtte mijn rug waarna ik naar de deur liep en deze met een makkelijke beweging open kreeg. Mijn ogen staarden zowat naar het prachtige meisje dat vlak voor mijn neus stond. Snel herstelde ik me om vervolgens mijn hand uit te steken naar haar. ''Jij bent Avery Ella Cashmara neem ik aan? Kom binnen,''
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Chloë & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë & Michelle.   Orpg. Chloë & Michelle. Emptydo jun 09, 2011 9:13 pm

Avery.
Een glimlach verscheen op mijn lippen toen de deur open ging en een jongeman, ja ik kon het niet anders zeggen, de deur voor me open deed. "Klopt," zei ik grijnzend en schudde zijn hand terwijl ik nieuwsgierig mijn ogen over zijn gezicht liet glijden en even goedkeurend lachte. "Dus, wat moet ik doen?" Vroeg ik vrolijk en stapte door de deuropening naar binnen. Het zag er ontzettend leuk uit, dat kon ik niet ontkennen.

Terry.
Ik had net de lens van mijn camera goed gezet en wat instructies tegen de visagiste toegefluisterd toen de bel ging. Ik kon niet ontkennen dat ik veel zin had om met dit meisje samen te werken. Ik deed het slot van de deur om deze vervolgens open te doen en staarde toen naar het meisje voor me. Geen make-up, niks speciaals met haar haar, kortom een droom voor iedere visagist. "Kom binnen, Mia is het niet?" Zei ik tevreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Chloë & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë & Michelle.   Orpg. Chloë & Michelle. Emptyvr jun 10, 2011 11:52 am

Mia.
Mijn ogen fonkelden lichtjes bij het zien van de jongeman, een erg knappe jongeman. Er werd me niet verteld hoe hij eruit zag en hoe hij te werk ging, het was dus nog altijd wel een beetje spannend. ''Ja,'' glimlachte ik waarna ik naar binnen stapte om daar mijn ogen de kost te geven. Het was echt een prachthuis, een huis waar ik me wel in kon vinden. ''Dus, jij bent dé beroemde fotograaf?'' vroeg ik glimlachend en draaide me een halve slag om naar hem.

Evan.
Haar glimlach was werkelijk waar schitterend, wat ik op enkele foto's ook zo terug zag. Dit meisje had veel ervaring als model, en ik had onwijs veel zin om te beginnen. Na haar sloot ik de deur weer en begeleide haar naar de visagiste in een aparte kamer. ''Voor nu hoef je helemaal niets te doen, laat dat maar over aan deze vrouw.'' glimlachte ik amuserend en knikte met met mijn gezicht richting de stoel waar ze op kon gaan zitten om zich vervolgens compleet onder handen te laten nemen door de visagiste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Chloë & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë & Michelle.   Orpg. Chloë & Michelle. Emptydi jun 14, 2011 11:40 am

Avery.
Ik glimlachte tevreden, blij dat deze jonge fotograaf zo aardig was, gezien ik wel anders had meegemaakt in de afgelopen jaren. Lang niet alle fotografen waren zo sociaal en vaak genoeg waren ze ontzettend bot en kortaf. Ik ging op de aangewezen stoel zitten en richtte mijn blik op de spiegel terwijl ik geïnteresseerd toe keek wat de vrouw met mijn gezicht deed, iedere keer weer was het namelijk een verrassing.

Terry.
Een bescheiden lachje speelde kort op mijn lippen toen ik haar opmerking hoorde. "Dat zeggen ze," reageerde ik met een grijns en begeleidde haar naar het gedeelte waar de visagisten al klaar zaten. "Ga maar bij Leah zitten, ze weet wat ze moet doen," zei ik en gebaarde naar een meisje met kort, blond haar die al wat make-up kwasten in haar handen had. Ik grijnsde tevreden en liep toen weg om de lenzen van de camera's scherp te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





Orpg. Chloë & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Chloë & Michelle.   Orpg. Chloë & Michelle. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Chloë & Michelle.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ORPG. Chloe & Iris.
» Orpg. Chloë en Judith. ♥♥
» ORPG} Chloë en Nina. ♣
» Orpg. Judith & Michelle!
» Orpg. Lina & Michelle!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: