Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Lina & Michelle!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29  Volgende
AuteurBericht
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptyzo mei 29, 2011 3:28 pm

Jace
Weer die zucht. Zoiets kleins kon me toch zo irriteren. Ik keek even naar haar. Ze leek er niets van te begrijpen, zoals gewoonlijk. En dat terwijl ik toch al twee keer bijna gewurgd was in haar bijzijn. Ik keek daarna weer naar Vinn die spontaan stil lag. 'Ik zag dat je je los probeerde te trekken. Doe geen moeite.' zei ik redelijk koud en ik voelde even aan mijn nek, waar een warm straaltje bloed vanaf liep. Het bloedde best veel, ik had niet het idee dat het zo erg was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptyzo mei 29, 2011 3:34 pm

Mia keek enkel naar zijn nek dat nog steeds door bloedde, zelf had ze immers ook niet het idee dat het zo al zou stoppen. Waarom zou het? Maar ze probeerde het maar te negeren. Als hij geen hulp wou, dan liet ze hem het zelf maar weten en oplossen. Het was misschien bijdehand, maar waarom raakte hij zelf wel zijn nek aan en mocht zij het niet? Hij moest toch wel weten dat zij hem niet wilde wurgen of iets. Ze keek naar Vinn's wond en zag dat het touw daar ook best wel strak omheen zat, maar ze wist niet of ze hem wel moest helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptyzo mei 29, 2011 3:41 pm

Jace
Ik zag Mia naar Vinn kijken en ik deed hetzelfde. Ik wist niet wat we met hem moesten doen. We moesten wel een oplossing vinden. Ik wilde absoluut niet dat hij Mia meenam, maar ik wilde zijn vampiervriendjes ook niet achter me aan. Ik keek naar mijn hand en likte voorzichtig het bloed van mijn vingers. Ik werd weer bozer bij de gedachte dat hij had gezorgd dat ik nu een wond aan mijn nek had. Ik was wel blij dat hij vastzat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptyzo mei 29, 2011 3:46 pm

Mia liep langs Jace naar hem toe en ging aan het bedrand staan. De wond moest opnieuw verbonden worden, dan had hij ook veel minder pijn. Ze boog iets over hem heen om de resten verband eraf te plukken die onder het bloed zaten. Het zou zometeen wel iets moeilijker worden aangezien het touw er voor een groot deel voor zat. Ze keek even naar zijn gezicht terwijl ze de meeste stukken weg probeerde te halen. Hij was veel rustiger tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptyzo mei 29, 2011 3:51 pm

Jace
Ik keek naar de jongen, maar bleef op een redelijk veilig afstand staan. De wond zag er naar uit, ik voelde me best naar dat ik die weer open had gehaald. Maar ik moest zijn zwakke punten raken om ook maar een kleine kans te hebben tegen de veel sterkere langere jongen. Ik keek naar het touw, ze was zeker niet slordig geweest met het vastbinden. 'Misschien moet je het touw iets losser doen.' suggereerde ik kalm. Ik voelde toch wel iets van medelijden voor de jongen, iemand die hij haatte samen met zijn crush, terwijl hij vast zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptyzo mei 29, 2011 3:59 pm

Mia keek even om bij de woorden van Jace en keek aarzelend terug naar Vinn. Hij was dan nu wel kalm, maar hij kon ook ineens zo gemeen zijn. Dat had ze wel gezien bij Jace. Ze zag dat Vinn rustig knikte, alsof hij daarmee wilde zeggen dat het goed was, dat hij niets zou doen. Maar het vertrouwen in hem was toch wel een beetje weg. ''Oké.'' Ze had toch liever niet dat hij veel pijn leed. Het touw maakte ze wat losser terwijl ze hem in de gaten hield. Tot haar verbazing deed hij niets dan alleen stil liggen. Ze haalde de verdere verband eraf en deed dat per ongeluk iets te ruw waardoor hij begon te kreunen. ''Sorry.'' Ze legde voorzichtig nieuw verband om de wond heen en voelde ineens een kus op haar mond gedrukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptyzo mei 29, 2011 4:10 pm

Jace
Ik keek een beetje afwezig toe hoe Mia met Vinn omging. Hij leek mee te werken. Dat was ook voor het eerst. Ik hoorde hem kreunen en een paar seconden later drukte hij opeens een kus op haar mond. Ik pakte Mia vast en ik trok haar snel achteruit, mijn armen beschermend om haar heen. Ik keek woedend naar de jongen. Was hij gek geworden? 'Was ik niet duidelijk? Laat Mia met rust.' zei ik, je kon duidelijk horen dat ik boos was. Maar ik was ook een beetje verward en onzeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptyzo mei 29, 2011 4:16 pm

Mia keek verward naar Vinn en voelde erna Jace zijn armen beschermend om haar heen die haar naar achteren trokken. Ze vond het wel een beetje overdreven van Jace, maar ze begreep het ook wel aan de andere kant. Naar haar gevoel was het echter alleen iets om te laten zien dat hij haar dankbaar was voor het verband ofzo. Ze draaide zich om naar Jace. ''Het geeft niet. Maak je niet zo druk.'' zei ze rustig en legde haar hand op zijn arm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptyzo mei 29, 2011 4:38 pm

Jace
Ik voelde haar hand op mijn arm en keek van haar naar Vinn. 'Hij chanteerde je om bij hem te komen wonen. En nu kust hij je opeens?' zei ik vol ongeloof. Ik trok een wenkbrauw op. Was ze serieus? Ze deed alsof ik me druk maakte om niets. Alsof ze het fijn had gevonden. Ik kreeg de neiging Vinn hard te slaan, maar ik zou dan alleen maar problemen veroorzaken. Maar ik was zo boos nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptyzo mei 29, 2011 4:53 pm

Mia liet haar hand op zijn arm liggen en keek hem aan terwijl hij de woorden uit zijn mond liet glijden. Eerlijk gezegd wist ze niets erop in te brengen, hij had tenslotte wel gelijk. Ze zag dat hij een wenkbrauw op trok en ze keek langs hem heen naar Vinn, die roerloos op het bed lag en enkel hen aankeek. Ze keek weer terug naar Jace en knikte alleen even, om te laten zien dat hij gelijk had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptyzo mei 29, 2011 5:07 pm

Jace
Ik zag haar alleen knikken en gefrustreerd haalde ik een hand door mijn haar. De andere hing naast mijn lichaam en mijn hand vormde een vuist. Ik pakte Vinn's shirt vast, hij keek me best uitdagend aan. Hij wilde dat ik de controle verloor, al zou ik hem daarmee pijn bezorgen. Hij wist dat Mia zijn kant zou kiezen. 'Blijf van Mia af. Oke?' vroeg ik. De jongen keek me kalm aan, niet het kleinste beetje van zijn stuk gebracht. Ik keek boos naar hem en hij grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptyzo mei 29, 2011 5:12 pm

Mia keek naar hem en ze zuchtte op 't moment dat zijn hand in een vuist veranderde en hij naar Vinn toe liep om vervolgens zijn shirt vast te grijpen. ''Jace. Hij weet nu wel dat hij het niet nog eens moet doen.'' zei ze en keek opnieuw tegen de rug van hem aan. Steeds kon ze niet precies zien wat er aan de hand was omdat ze iets uitgezonderd stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptyzo mei 29, 2011 5:18 pm

Jace
Ik draaide me om en keek haar redelijk chagrijnig aan. Waarom vertelde ze me de hele tijd wat ik moet doen. 'Nee dat begrijpt hij niet. Dan zou hij die zelfvoldane grijns wel van zijn gezicht vegen.' zei ik boos en ik liep de kamer uit. Ze zocht het maar even uit met Vinn, ik had geen zin meer in deze onzin. Ik liep naar beneden en de deur uit. Daar ging ik tegen een boom zitten en ik ademde rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptyzo mei 29, 2011 5:24 pm

Mia trok haar wenkbrauwen op bij het zien van zijn chagrijnige blik. Wat was er nou met hem aan de hand? Waarom deed hij steeds zo enorm boos? Zuchtend keek ze hem na en draaide haar gezicht toen eventjes terug naar Vinn, die alleen maar kalm stond te kijken. En waarom zei hij niets? Pijn waarschijnlijk. Ze liep naar hem toe en maakte het touw maar weer iets strakker, zo kon hij tenminste niet ontsnappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptyzo mei 29, 2011 5:35 pm

Jace
Ik zat buiten bij de boom en ik zat met mijn handen in mijn haar. Ik keek naar de grond en trok mijn knieën op. Het liefst wilde ik me nu ergens flink op afreageren, maar ik bedacht mezelf dat ik dat niet kon. Ik sloeg mijn hoofd tegen mijn knieën. Mia reageerde nogal bot op me, zoals gewoonlijk kreeg ik weer de schuld. En weer die neerbuigende teleurgestelde zucht. Zo boos werd ik erom. En Vinn had me gewoon uitgedaagd, maar dat had ze weer niet gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptyzo mei 29, 2011 6:49 pm

Het touw zat weer wat strakker en Mia draaide zich weer om om de kamer uit te lopen. ''Wacht Mia, blijf even.'' hoorde ze achter zich, maar ze negeerde het. Door hem kwamen bijna alle problemen. Ze liep naar beneden, door naar buiten waar ze Jace tegen een boom zag zitten met zijn hoofd die steeds tegen zijn knieën stootte. ''Wat doe je?'' vroeg ze en trok haar ene wenkbrauw op terwijl ze naar hem toe liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptyzo mei 29, 2011 8:28 pm

Jace
Ik keek op. Oke, dit vond ze vast niet leuk om te zien. Ik zei niets, ik wist dat ik bot over zou komen nu ik zo boos was. 'Je hoeft me niet de hele tijd te vertellen wat ik moet doen.' flapte ik er opeens uit, tot mijn spijt. In gedachten gaf ik mezelf een harde klap. Waarom had ik dat nou weer gezegd? Ze zou alleen maar boos op me worden. Al vond ik het wel terecht dat ik het dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptyzo mei 29, 2011 8:34 pm

Mia ging naast hem staan en leunde lichtelijk tegen de boom aan waar hij tegenaan zat. Even moest ze nadenken bij zijn plotseling opmerking. ''Misschien komt dat wel omdat je nooit een keertje naar me luisterd.'' zei ze en liet dit niet bot overkomen. Ze wilde dit goed praten en het niet erger maken dan het dus blijkbaar al was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptydo jun 02, 2011 10:41 pm

Jace
Ik keek omhoog en trok een wenkbrauw op. Ze zei het niet bot, maar ik vond het nog steeds geen fijne opmerking. 'Omdat jij me vraagt iemand met rust te laten die mijn nek open heeft gehaald en die jou daarna zoende. Wat je ook al goed aan het praten was.' zei ik. Ik wist het op een kalme toon te brengen, maar vanbinnen begon ik aardig pissig te worden. Die Vinn was gewoon slecht en zij had dat nog steeds niet door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptydo jun 02, 2011 10:48 pm

Mia keek naar hem en luisterde. ''Dat is niet het enige wat ik bedoel. Ik had je ook wat duidelijk proberen te maken met dat meisje, daar luisterde je ook al niet naar en kijk wat ervan gekomen is.'' Dit wilde ze hem helemaal niet verwijten, en dat deed ze ook niet, maar misschien kwam het zo wel een beetje over op hem. ''Ik wil gewoon niet dat je je steeds weer in de problemen werkt. Dat snap je toch wel?'' Ze praatte nu enkel wat zachter en ging naast hem op de grond zitten, met haar gezicht naar hem toe gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptydo jun 02, 2011 10:52 pm

Jace
'Eerst wilde ze me alleen troosten oke?' vroeg ik boos. 'En jij hoeft niets te zeggen, Vinn heeft echt meer problemen dan zij veroorzaakt. En ik raak niet in de problemen omdat ik boos word op Vinn als hij zulke dingen bij jou probeert. En als jij dat niet erg vindt, dan ga je maar lekker met hem en laat je mij weggaan.' snauwde ik tegen haar. Ze praatte zacht en ze keek me serieus aan, maar ik kon niet meer helder denken. Alles wat ze zei klonk beschuldigend in mijn oren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptyvr jun 03, 2011 5:07 pm

Mia keek naar hem en fronste. ''Dat van Vinn kon ik niets aan doen...'' zei ze boos en luisterde naar zijn volgende woorden. Was hij dan jaloers, of leek dat alleen maar zo? Ze ging voor hem zitten en pakte zijn handen vast. ''Denk je nou echt dat ik liever bij Vinn ben dan bij jou? Jij bent alles voor mij, hij betekent helemaal niets. Een kusje kan ook gewoon vriendelijk zijn. Wat dat meisje bij jou deed was een heel ander verhaal, en dat weet je ook wel.'' vertelde ze hem zacht en drukte haar lippen even op zijn mondhoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptyza jun 04, 2011 9:02 am

Jace
Ik zat stil voor haar en keek haar aan. Ik vond alsnog dat ze te zacht voor hem was geweest. 'Je weet dat hij je leuk vindt. Het betekende echt niet alleen iets vriendelijks. En het spijt als ik je niet helemaal vertrouw terwijl je naast hem in een bed hebt liggen slapen terwijl ik op de gang lag.' zei ik boos. Maar ik duwde haar niet weg en ik liep niet weg, dat kon ik gewoon niet. Ik wilde gewoon niet dat hij haar aanraakte. Ik wist zelf ook wel dat dat meisje meer had gewild en ik vond de herinnering eraan absoluut niet fijn. Maar Vinn had hetzelfde gekund als hij los was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptyza jun 04, 2011 9:31 am

Mia keek naar hem en slaakte een zucht. Dit oplossen ging naar haar gevoel nog wel even duren. ''Je weet dat ik dat ook niet fijn gevonden heb, maar ik was in slaap gevallen. Het was nooit met opzet geweest en dat zou ook nooit gebeuren.'' mompelde ze en hield echter nog steeds zijn handen vast waar ze overheen streelde. Ze was ook niet van plan om het zo gauw op te geven. Ze hield echt van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Emptyza jun 04, 2011 9:35 am

Jace
Ik voelde haar zacht over mijn handen strelen. Als ze me niet aanraakte zou het een stuk makkelijker zijn geweest om boos op haar te zijn. 'Je was wel al een aardige tijd binnen.' zei ik zachtjes. Maar wat nog het meeste pijn deed was dat ze Vinn had geloofd toen hij dat mes vasthield. Hij had me wel af kunnen maken. Alsof ik sterk genoeg was om hem aan te vallen. Ik keek even omhoog en hield mijn ogen dicht omdat het licht te fel was. Ze leek het er niet zo mee eens te zijn dat hij van haar af moest blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 27 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Lina & Michelle!
Terug naar boven 
Pagina 27 van 29Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Judith & Michelle!
» Orpg. Cynthia & Michelle.
» Orpg. Laura & Michelle.
» Orpg. Iris & Michelle.
» Orpg. Elke & Michelle.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: