Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Cynthia en Judithh.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 12 ... 23  Volgende
AuteurBericht
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyzo apr 17, 2011 8:31 pm

Hai.

Sorry doe even kort; Fay - 19 - foto ooit. xD


Laatst aangepast door Toxic. op di apr 19, 2011 5:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyzo apr 17, 2011 8:37 pm

haha, okee ;d

Wiliam - 21

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyzo apr 17, 2011 8:39 pm

You startttttt. ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyzo apr 17, 2011 8:45 pm

William
Ik slenterde over het strand. Het mooie uitzicht, de palmbomen, de helderblauwe zee bleven mij verbazen en ik wist dat ik er nooit echt zou gaan aan wennen. Ik was blij dat ik zo dicht aan het strand woonde, dat kwam vooral omdat ik een echte zwemmer was. Opgelucht dat ze hier in dit gedeelte engels spraken was ik wel, ik had niet echt zo'n talenknobbel. Buiten nederlands kon ik alleen maar een beetje gebroken engels. Ik liep door tot ik een gezellig herbergje zag. Hier kon ik een van die zalige cocktails komen drinken. Ik stak mijn handen in mijn broekzakken en ging naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyzo apr 17, 2011 8:46 pm

Judith. <'3

Ik ga deze lezen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyzo apr 17, 2011 8:51 pm

Michelle! <3

-

Ze liep in haar witte short met paarse hemdje en bruine sandaaltjes door het cafétje. Ze vond het hier heerlijk, ja, Fay was echt een gezelschapmens. Ze kon niet goed alleen zijn, en dat wist ze van zichzelf. Nog zo'n eigenschap van haar was die koppigheid. Ondanks dat al haar familieleden haar dit hadden af geraden, was ze toch eigenwijs geweest en was ze naar Hawaï geëmigreerd. Ze wilde opnieuw beginnen, en dat kon niet in Nederland, dat vond ze dan. Ze had haar studie al afgerond en was hier bezig met het land, de omgeving te verkennen. Waarom Hawaï? Als kind had ze al een obsessie voor het land gehad, dus het was dan ook haar eerste keuze om hier naar toe te gaan. Logisch, toch? Maar goed, waar was ik? Fay liep naar een fateuill met een drankje in haar hand en ging zitten. Langzaam nam ze kleine slokjes en gaf haar ogen goed de kost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyzo apr 17, 2011 8:56 pm

William
Ik keek even om me heen en mijn mondhoeken krulden zacht omhoog tot een kleine glimlach naar de mensen die deze kant opkeken. Een gezellige drukte, daar hield ik wel van. Ik liep door naar de bar en begon uitgebreid de kaart te bekijken. Waw, hier hadden ze veel verschillende keuze aan cocktails. Ik wist dat het onmogelijk ging worden om daar iets uit te kiezen, dus sloot ik mijn ogen en wees met mijn vinger ergens willekeurig op de kaart. Ik opende mijn ogen weer. 'That one' mompelde ik tegen de barman en wees de cocktail aan die ik daarnet willekeurig gekozen had. Hij knikte en begon hem te maken. Toen hij klaar was ging ik aan een tafeltje zitten. Ik hield niet van de bar. Daar zaten alleen van die dronken gasten. Ik nam een slokje en keek om me heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyzo apr 17, 2011 9:05 pm

Fay vond het heerlijk om zich terug te trekken en dan mensen te kijken. Ook nu zag ze allerlei verschillende soorten en maten. De ene dun, de ander dik. Iedereen had andere kleren aan en het was lachwekkend hoe deze mensen hun kleren kozen. Ze letten totaal niet op kleur en niets paste bij elkaar. Haar blik bleef even op een man rusten die een korte broek aan had met sandalen en sokken. Gadver.. Ze rilde even bij het idee dat dat haar vader zou kunnen zijn. Maar die droeg gelukkig nog normale dingen. Ze had al weer een paar uurtjes hier rondgebracht en zag dat het donker werd. Misschien was er ergens een strandfeest waar ze zo bij kon aansluiten. Ja, daar had ze zin in, rond een kampvuur zitten. Haar lege glas zette ze op een tafeltje en ze stond op, waarna ze richting de uitgang liep. Ze liep langs een jongen van haar leeftijd, die met een cocktail aan een tafel zat, alleen. Een vriendelijke glimlach schonk ze hem en ze liep naar buiten, richting het strand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyzo apr 17, 2011 9:17 pm

William
Ik volgde met mijn blik een knap meisje dat mijn richting uitliep. Ik zag hoe ze vriendelijk naar me glimlachte en ik glimlachte terug. Net toen ik, beleefd als ik ben, me wou voorstellen liep ze langs me naar de uitgang door naar buiten. Ik zuchtte zacht. Ik was nog niet veel knappe meisjes tegengekomen hier in Hawai. Ik roerde even met mijn rietje in de cocktail voor ik weer een slokje nam. Ik besloot de mensen die er nog zaten te bekijken, een paar oude mannen, een gezin, en dan een paar jongens van iets jonger dan ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyzo apr 17, 2011 9:27 pm

Eenmaal buiten snoof ze de droge heerlijk naar bloemen geurende lucht op. Ze keek even om zich heen en toen begon ze te lopen. Lachend schudde ze haar hoofd toen een paar aangeschoten jongens haar bij hen thuis uitnodigde en liep verder. Ze hoorde muziek, het leven ging hier lang door. Dat had ze al wel geleerd. Toen ze het strand op liep, stopte ze nog even en ze trok haar sandaaltjes uit, die ze in haar hand hield terwijl ze verder liep. Het zand kriebelde tussen haar tenen en ze glimlachte gelukzalig. Heerlijk toch, dit weer, deze mensen. Ze kwam bij een groep jongens en meisjes waarvan ze er een paar vaag kende of wel eens gezien had. Ze ging zitten en zag dat ze het leuk vonden dat er iemand bij kwam. Al snel had ze een mixdrankje in haar hand en dwaalden haar gedachten af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyzo apr 17, 2011 9:36 pm

William
Ik grijnsde toen ik muziek van buiten hoorde. Een strandfeestje, yes! Ik liep naar de bar en betaalde de cocktail. In de verte kon ik een klein groepje zien die vrolijk aan het dansen waren op de muziek. Ik mengde me er tussen en begon te praten met wat jongens van mijn leeftijd. Niet dat ik ze echt verstond, maar ik deed alsof ik alles wat ze zeiden verstaanbaar was. Ik kreeg een mixdrankje in mijn handen gedrukt en zag in de verte een paarse flits passeren, het meisje van het café.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyzo apr 17, 2011 9:40 pm

Al snel was ze diep in gedachten en nam ze af en toe een slok uit het flesje. Toen iemand haar aantikte keek ze op en na een paar minuten was ze hevig in gesprek met een meisje dat ze al eens eerder ontmoet had. Het meisje woonde hier, en was hier geboren. Maar gelukkig sprak ze Engels, en had Fay een talenknobbel. Toen het meisje wees op iemand die ze erg knap vond keek ze met een lach de richting uit die het meisje aan wees. Ze zag tot haar verbazig en pret dat het de jongen uit het café was, die zo vriendelijk had teruggeglimlacht. Waar zou hij vandaan komen? Hij was geen Hawaiaan schatte ze zo in, maar wat dan wel? Ze richtte haar aandacht weer op het meisje en praatte druk verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyzo apr 17, 2011 9:47 pm

William
Ik kon haast voelen hoe het meisje deze kant op keek. Ik glimlachtte even naar de jongens bij wijze van afscheid en liep naar het knappe meisje. 'Hallo, hoe gaat het?' vroeg ik met mijn beste engels. Bah, ik was echt een ramp. Ik glimlachte verontschuldigend naar haar terwijl ik een slok nam van mijn mixdrankje. Wow, veel van deze zou ik dus niet moeten drinken als ik de avond nog nuchter wou doorkomen. Ik keek weer op naar het meisje. 'Ik ben William' zei ik vriendelijk en stak mijn hand uit waarmee ik het bekertje niet vasthield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyzo apr 17, 2011 9:54 pm

Toen ze de ogen van het meisje groot zag worden keek ze om en zag dat de jongen op hen af liep. Grinnikend gaf ze haar een duw. Hij had een leuke stem, alleen zijn Engels. Vreselijk. Hij kwam dus niet uit Engeland, waarschijnlijk Duitsland of iets dergelijks. Met een glimlach legde ze haar kleine hand in die van hem en schudde die even. Het meisje naast haar stond bijna te kwijlen en Fay moest zich echt inspannen om niet keihard te gaan lachen. Dat vond ze een beetje zielig voor haar. 'Hi, I am Fay, nice to meet you. Where are you from?' Ze glimlachte en liet zijn hand weer los, waarna ze een klein slokje uit het flesje nam. Ze had geen bekertje, daar had ze echt een hekel aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyzo apr 17, 2011 10:01 pm

Will
Ik glimlachte. Gelukkig was ik een goede verstaander. Ik schudde haar hand kort en glimlachte even vriendelijk naar het meisje naast haar. Toen ze me op een rare manier aankeek trok ik mijn wenkbrauw op en vroeg me af of ze mentaal wel in orde was ofzo. 'eh, I am from the netherlands.' antwoordde ik toen ze vroeg van waar ik kwam. Toen ze mijn hand weer losliet liet ik die naast mijn zij hangen. 'And you?' vroeg ik en keek haar nieuwsgierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyzo apr 17, 2011 10:09 pm

Ze keek hem stomverbaasd aan,hoe toevallig!? 'I....' begon ze, maar het meisje onderbrak haar en ze grinnikte zachtjes. Die zou vast een leuke avond hebben. Ze grijnsde toen het meisje tegen hem zei 'dance with me, dance with me, you cute!' en ze hem mee sleurde het strandje verder op. Ze schudde lachend haar hoofd en ging toen weer zitten. Ze droomde weg bij het gitaarspel en ze nam nog een slokje uit het flesje. Zacht neuriede ze een vrolijk deuntje en keek naar de donkere lucht, en de heldere maan. Ze zou hem altijd nog kunnen vertellen dat ze Nederlands was, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyzo apr 17, 2011 10:16 pm

Will
Ik keek haar even hulpeloos aan toen ik werd meegetrokken naar een stuk strand waar nog plaats was om uberhaupt te kunnen dansen. Ik danste even met haar mee door met mijn hoofd mee te knikken en met mijn voet mee te tippen op de muziek, ik was geen danser. Daar was ik nog slechter in dan engels. Het meisje babbelde vrolijk in het engels tegen me en ik knikte op de momenten waar ik dacht dat het het beste was om te knikken. Het gemixte drankje hield ik tussen mij en het vreemde meisje in. Ik moest eerlijk toegeven dat ik liever terug met Fay zou gaan praten ook al kende ik haar nog geen tien minuten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyzo apr 17, 2011 10:22 pm

Fay keek niet meer naar Ashia (het meisje) en de William, ze vond het wel best zo en misschien zouden ze een leuke avond met elkaar hebben en belandden ze met elkaar in bed. Alles kon hier, en alles mocht. Zij was alleen niet zo'n type die met de eerste de beste het bed deelde. Maar hé, iedereen mocht zelf weten wat hij deed. Ze zette haar lege fles naast zich in het zand en leunde tegen een soort zandheuvel aan. Ze was best wel moe, en eerlijk gezegt klonk een bed niet verkeerd. Ze had wel eens vaker op het strand geslapen, maar dat was meer omdat ze te dronken was om naar huis te gaan, dan omdat ze het nou zo leuk vond. Ze slaakte een zucht en keek even rond naar de andere mensen die hier zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyzo apr 17, 2011 10:27 pm

William
Ik haalde opgelucht adem toen een van de andere jongens zich ertussen gooide om met het meisje te dansen. Ik liep voorzichtig en onopvallend weg langs het meisje. In de verte zag ik Fay staan. Ik besloot niet naar haar toe te gaan, ik wou nog altijd niet opdringerig overkomen ofzo. Al zoekend naar een plekje in het zand ergens ver uit de weg van de muziek bestelde ik een biertje. Het was vooral met wijzen en knikken wat bier in het engels wist ik niet. Toen ik het na veel moeite eindelijk had ging ik in het zand zitten om naar de zee te kunnen kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyzo apr 17, 2011 10:35 pm

bedachtzaam keek ze hoe William weg liep bij Aisha en haalde haar schouders op. Eigenlijk had ze verwacht dat hij nog even met haar een praatje zou komen maken, maar dat deed hij niet. Het maakte haar niet uit verder, maar ze vond het een beetje vreemd. Ze kreeg nog een smirnoff in haar handen gedrukt en dronk er langzaam van. Ze moest een beetje oppassen, anders zou ze dadelijk voor paal staan bij al deze mensen. Oh, wat was het een kreng, die Aisha. Nu stond ze alweer met die nieuwe jongen te zoenen. Ze rilde. Aisha kon aardig zijn, maar ze waren zó verschillend. De muziek voerde haar mee en ze genoot er echt van. Ze was te loom en te lui om op te staan en zelf naar hem toe te gaan, dus ze bllef zitten en keek voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyzo apr 17, 2011 10:43 pm

Will
Ik maakte een tekening in het zand en keek naar de dansers. Toen ik dat meisje zag zoenen met een andere jongen haalde ik opgelucht adem, van die zou ik dus geen last meer hebben. Ik dronk mijn biertje leeg en zette het lege bekertje naast me neer in het zand. Drank ging er gemakkelijk in vanavond, ik ging stoppen bij deze want ik kon het al voelen licht worden in mijn hoofd. Ik draaide me een halve draai zodat ik zicht had op de zee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyma apr 18, 2011 12:41 pm

Ze was zo moe, en had het gevoel dat ze wel uren achter elkaar kon blijven slapen. Vaagjes merkte ze dat iemand aan haar vroeg of ze wilde dansen, maar ze schudde haar hoofd. Toen hij weg was voelde ze het licht worden in haar hoofd en moest ze gapen. De lucht leek opeens veel lichter te zijn, maar dat was natuurlijk helemaal niet zo. De alcohol begon zijn werk te doen. Ze sloot vermoeid haar ogen en al snel was ze compleet van de wereld en lag ze te slapen. Haar borstkas ging regelmatig omhoog en omlaag, wat een teken was dat ze rustig sliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyma apr 18, 2011 1:00 pm

Will
Ik keek om me heen en trok mijn wenkbrauw op toen ik zag dat Fay in slaap was gevallen. Ik zag een paar jongens op een manier naar haar kijken waarvan ik al kon raden wat ze dachten. Ik stond op en liep erheen. Volgens mij lag ze zo in slaap omdat ze teveel gedronken had. 'Go away' zei ik tegen de jongens. Ze keken mij even opstandig aan en liepen dan weg. Ik vroeg me stomverbaasd af waarom ze weggingen. Waarschijnlijk omdat ze dachten dat ik haar vriendje was ofzo, want ze zag er net zo europees uit als ik. Ik schudde haar zacht wakker. 'Fay, fay'
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyma apr 18, 2011 1:08 pm

Er kwam een enge man op haar af lopen en ze wilde wegrennen, maar het leek wel alsof haar voeten vastgeplakt zaten aan de grond. Ze wilde gillen, maar er kwam geen geluid uit haar keel. En toen hoorde ze iemand haar naam schreeuwen, en het geluid klonk steeds dichterbij en steeds harder. Ze schrok wakker en keek angstig om zich heen. Eerst wist ze niet waar ze was, maar al snel werd het duidelijk dat ze op het strand was. Zacht wreef ze in haar ogen en gaapte. 'Ik ben volgens mij in slaapgevallen, of niet?' Ze keek recht in de ogen van William en slaapdronken ging ze recht overeind zitten. Hoe laat was het? Wat deed hij hier nu bij haar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Emptyma apr 18, 2011 1:20 pm

Will
Ik keek haar aan en knikte. 'Ja, je bent in slaap gevallen' antwoordde ik. 'Misschien ga je beter naar huis, je bent nogal dronken denk ik' zei ik met een klein glimlachje en hielp haar recht. Dan pas drong het door dat ze nederlands sprak, en dat ik in nederlands antwoordde. Ik keek haar geschokt aan. 'Jij? Ik? Nederlands?' vroeg ik raar. Ik liet haar bijna los waardoor het niet veel scheelde voor ze op de grond viel. 'Oh, sorry' zei ik snel voor ik haar weer opving en weer rechtzette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Cynthia en Judithh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Cynthia en Judithh.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 23Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 12 ... 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Cynthia && Judith. x
» ORPG. Cynthia en Iris.
» Orpg. Cynthia & Laura.
» Orpg. Cynthia & Joyce.
» Orpg. Cynthia & Michelle.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: