Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Cynthia en Judithh.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 23  Volgende
AuteurBericht
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptydo apr 28, 2011 2:42 pm

Fay voelde zijn warme vingertoppen over haar kin glijden en glimlachte breed. Ze beantwoorde zijn zoen en legde haar armen in zijn nek. Het was gewoon fijn om bij hem in de buurt te zijn, ze merkte dat ze er rustig van werd. Zachtjes trok ze zich los toen ze het piepje van de oven hoorde en schoot in de lach. 'Oehh, dinner is ready sir.' Ze grijnsde met twinkeloogjes naar hem en ging wat gemakkelijker op de bank zitten. Van de tafel pakte ze een tijdschrift en ze begon het door te bladeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptydo apr 28, 2011 4:16 pm

William
Ik zuchtte zacht toen ik het zachte geting hoorde van mijn pizza die klaar was. Met tegenzin maakte ik me los van haar en stond op. Ik nam een bord en legde de hete pizza erop. 'Hmm, pizza hawai.' mompelde ik en nam er een stukje ananas af. Ik ging terug op de bank zitten en zette het bord op mijn schoot terwijl ik een stuk pizza afbrak. Tja, normaal zou het handiger zijn met een mes, maar dan had ik ook meer afwas. Ik at een stukje en keek mee over Fay's schouder naar het tijdschrift.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptydo apr 28, 2011 4:55 pm

'Eet smakelijk' zei ze tegen hem terwijl ze glimalchte. Ze wilde eigenlijk tegen hem aankruipen, maar dan werd het voor hem een beetje onmogelijk om te eten dus ze wachtte nog even. Ze bladerde wat door het tijdschrift en toen ze daarmee klaar was, legde ze het weer weg en keek de ruimte rond. Hij had het leuk ingericht, een goede smaak. 'Wacht, mond open.' Ze scheurde een stukje van de pizza en stopte het liefkozend in zijn mond. Toen keek ze hem lachend aan en ging weer goed zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptydo apr 28, 2011 5:11 pm

William
Ik grinnikte toen ze het stukje in mijn mond zag en beet zachtjes al plagend op haar vinger. Ik liet haar los en nam nog een stukje en gaf het aan haar. Tot we uiteindelijk de hele pizza hadden opgegeten zette ik het bord op tafel. Ik trok haar zacht tegen me aan en zakte een beetje onderuit. Ik sloot mijn ogen en wist dat het niet lang ging duren voor ik in slaap zou vallen. Maar erg zou het niet zijn, ze zou ofwel ook in slaap vallen ofwel zichzelf zou buitenlaten. Ik drukte mijn lippen kort in haar nek en zuchtte verliefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptydo apr 28, 2011 5:42 pm

Ze had gegiechelt terwijl hij haar voerde en slaakte een tevreden zucht toen hij haar in zijn armen nam. Ze legde haar hoofd op zijn borst en luisterde naar zijn hartslag en zijn ademhaling. Zachtjes streelde ze over zijn buik en glimlachte toen. 'Moet ik jou niet in je bed leggen en instoppen meneertje?' Ze grinnikte zachtjes en sloeg haar hand voor haar mond toen ze moest gapen. Ze was best wel moe, misschien kon ze beter naar huis gaan. Maar eerlijk gezegt, had ze daar helemaal geen zin in. Ze zou vast wel hier mogen slapen, desnoods op de bank, of gewoon in zijn armen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptydo apr 28, 2011 5:55 pm

William
Ik keek haar aan en glimlachte. 'Hm, misschien is dat een goed idee. Alleen als jij bij me blijft en me een slaapwelkus geeft.' mompelde ik slaperig en stond met tegenzin op. 'Als je graag een hemd van me hebt om te slapen' riep ik naar haar terwijl ik naar de badkamer liep om mijn slaapboxer aan te doen. Ik neuriede een liedje en huppelde vrolijk naar haar toe. 'Je gaat toch niet weg?' vroeg ik en keek haar smekend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptydo apr 28, 2011 6:14 pm

Ze keek hem vertederd aan en glimlachte toen ze zag dat hij moe was. 'Als je wilt dat ik blij, dan zou ik dat wel leuk vinden ja. Ik slaap anders wel op de bank ofzo, ik weet niet hoe groot je bed is en.. nouja, of je gelijk samen wilt slapen ofzo.' Ze werd een tikkeltje rood en besefte zich dat het er best wel stom uit had moeten komen. Ze duwde een plukje haar achter haar oor en keek hem blozend aan. 'En ja, een overhemd ofzo zou wel fijn zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptydo apr 28, 2011 6:35 pm

William
Ik poetste gauw mijn tanden en liep haar kant weer op 'Natuurlijk slaap je bij mij gek.' lachtte ik. Ik haalde een overhemd uit mijn kleerkast. 'Alsjeblieft, ga je maar omkleden.' Ik duwde haar zacht naar de badkamer terwijl ik het bord snel afwaste. Al gapend liep ik naar mijn slaapkamer en ging in mijn bed liggen. Ergens was ik opgelucht dat ik het tweepersoonsbed niet weggegooid had toen ik hier kwam wonen. Ik ging liggen en sloot mijn ogen. Het zou waarschijnlijk niet lang duren voor ik in slaap zou vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptydo apr 28, 2011 7:23 pm

Ze keek hem lachend aan en liep de badkamer in. Snel trok ze haar jurkje en legging uit en trok zijn overhemd aan. Wat net een jurk bij haar leek omdat ze zo klein was en hij zo lang. Ze grinnikte toen ze zichzelf in de spiegel zag. Hoezo oversized kleren? Snel maakte ze met het elastiekje dat om haar pols zat een vlecht in haar haren en toen liep ze de kamer in op haar blote voeten. Haar kleren legde ze op een stoel in de hoek van zijn slaapkamer en verlegen kroop ze bij hem in bed. Best onwennig, vond ze, maar ook wel fijn. Ze kroop tegen hem aan en gaf hem een kus op zijn lippen. 'Sleep well, droom maar over mij. Nee grapje' ze grijnsde en ging weer liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptydo apr 28, 2011 8:11 pm

William
Ik glimlachte naar haar. 'Sexy hoor.' lachtte ik toen ik zag dat het net een kleedje was voor haar. Het was grappig om te zien, maar ergens ook wel schattig dat ze zo klein was. Mijn arm sloot ik om haar heen en hield haar vast. Ik glimlachte en toen ik door haar haar wou gaan zag ik dat het in een lange vlecht zat. Ik ging even met mijn vingertoppen over haar vlecht en lachtte. 'Jij niet over andere jongens dromen.' waarschuwde ik. Ik drukte mijn lippen op haar wang. 'Slaapwel' mompelde ik en sloot mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptydo apr 28, 2011 8:39 pm

'Och ik ben toch zo sexy.' Ze glimlachte en sloot haar ogen. 'Hmm, dat was ik nou net van plan. Die man bij dat stijldansen vond ik toch wel erg aantrekkelijk.' Ze giechelde even en drukte een paar kusjes op zijn borst en buik. Toen vond ze het wel genoeg voor vandaag en kroop lekker weg in zijn sterke armen. Het voelde fijn dat ze zijn lichaam naast dat van haar voelde, het warme haar op. Ze lag veilig in zijn armen en er zou haar niets kunnen gebeuren. 'Slaaplekker Will' mompelde ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptydo apr 28, 2011 8:48 pm

William
Ik kon het zonlicht door de gordijnen mijn kant zien opschijnen en ik zuchtte zacht. 'Nee' kreunde ik en draaide me met mijn rug naar de zon toe. Ik zuchtte zacht en opende mijn ogen, ik was nu toch wakker. Ik haalde even mijn hand door mijn haar en keek even opzij naar Fay. Ze sliep nog. Ik drukte mijn lippen even op haar voorhoofd en streek een pluk haar uit haar gezicht, ze was nog schattiger als ze sliep. Ik ging op mijn rug liggen en staarde naar het plafond. Ik lag echt veel te gemakkelijk om op te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptyvr apr 29, 2011 7:47 pm

Fay sliep zachtjes door, waarbij haar borstkas regelmatig op en neer bewoog. In haar slaap legde ze haar hoofd voorzichtig op zijn borst en sliep nog een tijdje door. Nadat ze licht in haar ogen voelde schijnen, knipperde ze een paar keer en opende haar ogen. Ze keek verbaasd om zich heen, waar was ze in godsnaam. Ze keek opzij. 'William?' en haar blik verzachtte. 'Goedemorgen' fluisterde ze en ze kroop wat dichter tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptyvr apr 29, 2011 7:54 pm

William
Ik zuchtte zacht. 'Sorry, heb ik je wakkergemaakt?' vroeg ik zachtjes en gaf haar een kus. Ik sloeg mijn armen om haar heen toen ze tegen me aankroop en hield haar vast. 'Goed geslapen?' Ik keek naar haar. Ze zag er mooi uit 's morgens, zo naturel. Zo had ik meisjes het liefste. Mijn ademhaling liet ik gelijk gaan met haar rustige ademhaling. Dit was zo een van die perfecte ochtends. Het bed lag heerlijk, niet te warm, niet te koud. De zon scheen zacht door de gordijnen en Fay lag in mijn armen. Zo wou ik vaker wakker worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptyvr apr 29, 2011 8:09 pm

'Hmm, je hebt me niet wakker gemaakt geloof ik. En ja ik heb wel lekker geslapen. Ik heb ook over andere jongens gedroomd. En jij?' Ze kon de lach in haar stem niet helemaal verbergen en ze streelde met haar vingertoppen over zijn borstkas. Ze vond het zo fijn dat ze nu met hem was, hij was gewoon hartstikke lief en leuk. Het was just perfect. Misschien wel te mooi om waar te zijn? Nee, daar wilde ze nu absoluut niet over nadenken. Het was gewoon perfect. En verder helemaal niets. 'Ik hou van jou Will' mompelde ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptyvr apr 29, 2011 8:15 pm

William
Ik lach haar lachend een por. 'Hm, dan is het goed.' lachtte ik zacht 'Ik ook, over allemaal blonde vamps in bikini.' plaagde ik en grinnikte zacht toen ik haar gezicht zag. 'Grapje schat.' zei ik en zoende haar even. 'Ik hou ook van jou.' mompelde ik even zacht terug. Ik hield haar vast en sloeg het deken om ons heen en drukte haar zachtjes tegen me aan. Ik wou hier eeuwig blijven liggen met haar, met een grote kom eten bij ons dan natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptyvr apr 29, 2011 9:01 pm

Ze kroop half over hem heen en drukte haar lippen tegen die van hem. 'Ik dacht al dat je over van die blonde tuthola's zou dromen.' Ze grijnsde en drukte wat kusjes op zijn lippen en op zijn gezicht. 'Sorry hoor dat ik niet zo een blonde stoot ben.' Ze grinnikte en keek hem met twinkelende ogen aan. Toen ging ze half op hem liggen en luisterde naar zijn hartslag. 'Nou meneer, u leeft nog. Dat hart klopt prima zo te horen.' Ze grijnsde en voelde zijn warme lichaam tegen dat van haar, wat eigenlijk best wel geweldig voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptyvr apr 29, 2011 9:18 pm

William
Ik glimlachte naar haar. 'Ik vergeef het je.' zei ik met een zachte zucht. 'Nee, ik vind jou de beste vamp van alle vampen die er zijn.' zei ik en beantwoordde haar kusjes. Ik grijnsde en keek hoe ze naar mijn hart luisteren. 'Tuuuuuutt.' deed ik lachend zo'n machinetje na dat ze in ziekenhuizen hebben om je hart te controleren. Ik glimlachte opgelucht. 'Mooi, ik dacht even dat ik dood was.' Ik hield haar vast gaf een paar kusjes in haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptyvr apr 29, 2011 9:28 pm

'Daarom zei ik het ook' Ze lachte zachtjes en gaf hem nog snel een kus. 'Zal ik een ontbijtje maken?' vroeg ze hem lieflijk. Ze kroop nog even in zijn armen en streelde met haar vingertoppen over zijn hals en over zijn schouders. Ze glimlachte en drukte af en toe haar lippen tegen zijn zachte huid aan. Afwachtend op het antwoord bleef ze lekker tegen hem aan liggen en genieten van de warmte die van zijn huid af kwam en haar verwarmde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptyza apr 30, 2011 9:48 am

William
Ik hield haar vast. 'Hm, ja een ontbijtje zou leuk zijn. Maar ik vind het niet leuk dat je weggaat.' mompelde ik en gaf haar een kus. 'Dan ga ik wel met je mee.' Mijn maag begon namelijk duidelijk te maken dat ik honger had. Ik sloot nog even mijn ogen om nog de laatste momenten van de rust te genieten. 'Missen je ouders je niet?' vroeg ik een beetje bzorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptyza apr 30, 2011 9:54 am

'Neeee, jij blijft lekker liggen. Ik roep je wel als het klaar is.' Ze stak haar tong uit en lachte even naar hem. Ze keek naar hem toen hij zijn ogen sloot en drukte op allebei zijn gesloten oogleden een kus met haar zachte lippen. Grinnikend kroop ze van hem af en haar gezicht betrok even. 'Nee hoor, mijn ouders en de rest van mijn familie is nog in Nederland. Ik woon hier alleen. En zeg niet dat ik te jong ben want dan krijg je een klap, dat heb ik wel vaak genoeg gehoord.' Ze glimlachte liefjes en klom uit het bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptyza apr 30, 2011 9:57 am

William
Ik opende één oog om haar aan te kijken. 'Maar ik wil niet dat je gaat' zuchtte ik en trok haar nog dichter tegen me aan, bang om haar los te laten. 'Ik ga wel mee om te helpen.' Ik rekte me even uit en stond op. 'Je bent ook te jong om hier alleen te wonen.' plaagde ik en kneep mijn ogen even dicht, wachtend op de klap die ik zou krijgen. Ik ging zitten en rekte me uit. 'Oké, daar gaan we.' Ik stond op en liep al naar de deur om naar de keuken te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptyza apr 30, 2011 9:59 am

'Ho ho, niet zo snel jij mannetje. Ik had je gewaarschuwd.' Ze keek hem met twinkelende ogen aan en pakte zijn hand. Zachtjes streek ze erover heen en toen bracht ze zijn hand naar haar lippen. Ze drukte er wat kusjes op en beet toen in zijn vinger, niet al te hard natuurlijk. 'Ik ga niet weg, en zeker niet in dit hemd. Hallo ik loop in mijn onderbroek zowat.' Ze grinnikte en duwde hem terug in bed. 'Nee, ik ga jou verwennen.' Ze schudde haar hoofd en liep de kamer uit. Eenmaal in de keuken keek ze eerst waar alles stond en toen begon ze twee eitjes te bakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptyza apr 30, 2011 10:02 am

William
Ik grinnikte zacht toen ze in mijn vinger beet. 'Neee, ik wil niet dat ik lui lig te liggen en jij ontbijt maakt.' mompelde ik. 'Wacht, ik heb een idee, morgenvroeg maak ik dan wel ontbijt.' zei ik, ervanuitgaand dat ze vanavond ook wel bleef slapen, of ik bij haar. Want aangezien we allebei alleen woonden zou het nogal belachelijk zijn. Ik grinnikte zacht en ging zitten terwijl ik haar en haar mooie lange bruine vlecht nakeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Emptyza apr 30, 2011 11:01 am

Ze dacht even na, dus hij wilde dat ze vanavond weer zou blijven slapen. Hij kon ook wel bij haar slapen, bedacht ze zich. Toen ze de eitjes gebakken had, legde ze ze op een boterham en pakte twee borden, voor ieder een boterham met ei. Toen schonk ze sinaasappelsap in en pakte nog wat extra brood. Ook legde ze er twee appels bij en toen deed ze alles op het dienblad. De koffie was ook klaar dus die zette ze er maar bij. Toen liep ze met het dienblad voorzichtig naar zijn kamer. Eenmaal daar glimlachte ze. 'Tadaaaa.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Cynthia en Judithh.
Terug naar boven 
Pagina 10 van 23Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Cynthia && Judith. x
» ORPG. Cynthia en Iris.
» Orpg. Cynthia & Laura.
» Orpg. Cynthia & Joyce.
» Orpg. Cynthia & Michelle.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: