Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Cynthia en Judithh.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23  Volgende
AuteurBericht
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptyzo jun 12, 2011 8:33 pm

Waarom gebeurde er niets? Ze zette haar angsten van zich af en liep de trap op. Het geluid was uit haar kamer gekomen meende ze en ze opende de deur. Toen ze zag dat William er in lag te slapen barstte ze van opluchting in tranen uit en legde het mes weg. Ze ging tegen de deur op de grond zitten en probeerde te stoppen met trillen. Zachtjes snikte ze en ze sloeg haar goede arm om haar benen heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptyzo jun 12, 2011 8:37 pm

William
Ik werd wakker toen ik opeens een zacht gesnik hoorde. Fay zat helemaal in elkaar gezakt tegen de deur aan te leunen met een mes op de grond naast haar. Ik keek er geschokt aan. 'Fay?' vroeg ik paniekerig en kroop voorzichtig naar haar toe. Wat was ze van plan met dat mes? Mij vermoorden? Of zelfmoord plegen? Voorzichtig nam ik het mes op en legde het bij haar vandaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptyzo jun 12, 2011 8:41 pm

'Ik dacht dat je een inbreker was, ik hoorde een geluid en het was donker en..' Ze kwam niet meer goed uit haar woorden en keek hem met betraande ogen aan. Ze kroop dicht tegen hem aan en klampte zich aan hem vast. 'Ik dacht dat je weg was' zuchtte ze diep en ze streelde met haar vingers over zijn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptyzo jun 12, 2011 8:44 pm

William
Ik haalde opgelucht adem. 'Komaan, zie ik eruit als een inbreker misschien?' vroeg ik gemaakt gekwetst. Ik pakte haar voorzichtig op en ging met haar op het bed liggen. 'Rustig, ik ben hier om je te beschermen.' suste ik haar. Ik drukte haar zachtjes tegen me aan en streelde troostend over haar rug. 'Zo rap zou ik je niet verlaten hoor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptydi jun 14, 2011 2:21 pm

'Nou, gezien vanmiddag zou ik het nog wel bergijpen als je weg was gegaan.' Ze drukte haar lippen een tijdje tegen die van hem aan en streelde langs zijn hals naar zijn borstkas. Toen liet ze hem los en kroop dicht tegen hem aan. 'Zullen we zo maar wat gaan eten, ik begin honger te krijgen' zei ze lachend terwijl ze naar zijn prachtige gezicht keek. Ze vond hem geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptydi jun 14, 2011 7:18 pm

William
Ik keek haar aan. 'Zo snel ben je nog niet van me af hoor.' lachtte ik. Ik kuste kort mee toen ze haar lippen op de mijne drukte. Toen ik merkte dat ze dichter tegen me aankroop trok ik haar zacht tegen me aan. 'Ja, ik begin ook honger te krijgen.' beaamde ik. 'En, wat gaan we na het eten nog doen?' vroeg ik aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptydi jun 14, 2011 9:07 pm

Haar lippen drukte ze nog eens op die van hem en ze streelde over zijn wangen met haar vingertoppen. Toen gleden haar handen naar beneden en keek ze hem aan. Haar lippen haalde ze van die van hem. 'Hm ik weet het niet' zei ze lachend en daarna keek ze hem met poppenogen aan terwijl ze de knoopjes van zijn overhemd los begon te knopen. 'Of ben je nog steeds niet van gedachten veranderd, gek?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptydi jun 14, 2011 9:14 pm

William
Ik glimlachtte en drukte kleine kusjes in haar nek toen ze mijn lippen losliet. Haar smekende blik was moeilijk te weerstaan. Waarom zou ik eigenlijk nog weigeren? Ik grinnikte zacht en drukte mijn lippen weer tegen haar nek. 'Misschien ben ik inderdaad wel van gedachten veranderd.' fluisterde ik zacht tegen haar keel. 'Gek' herhaalde ik schamper.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptydi jun 14, 2011 9:17 pm

'Maar wel alleen als je het zelf wilt, niet alleen voor mij doen.' Ze fluisterde de woorden, en hield hem stevig vast. Ze drukte haar lippen overal in zijn gezicht waar ze maar bij kon. 'Ik hou van je' mompelde ze zachtjes en ze streelde door zijn haren heen met haar handen. Toen maakte ze de rest van zijn knoopjes los en liet zijn overhemd ergens op de grond vallen, waarna haar vingertoppen gretig over zijn borstkas gleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptydi jun 14, 2011 9:22 pm

William
Ik knikte. 'Maak je geen zorgen, je dwingt me nergens toe.' Mijn armen sloten zich om haar middel om haar voorzichtig een beetje dichter tegen me aan te drukken. Ik grinnikte zacht toen ze me die lieve kusjes gas. 'Ik hou ook van jou.' mompelde ik op dezelfde zachte manier. Ik drukte mijn lippen weer op de hare en hield haar vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptydi jun 14, 2011 9:25 pm

'Dan is het goed' zei ze met een glimlach terwijl ze van hem afrolde, zodat hij een beetje boven haar kon hangen, dat was nu toch wat makkelijker. Ze pakte zijn arm en trok hem naar zich toe, om haar vingers over zijn buik te laten glijden, en vervolgens met de knoop van zijn broek te spelen. Haar lippen hield ze op die van hem gedrukt, simpelweg omdat zijn lippen heerlijk waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptydi jun 14, 2011 9:28 pm

William
Ik glimlachte. 'Ik weet het.' Ik ging boven haar hangen en steunde met mijn ellebogen op het bed. Mijn lippen bewogen aarzelend mee met de hare tot ik ze losmaakte. 'Je bent zeker dat ik je geen pijn ga doen?' vroeg ik en streelde met mijn vingertoppen voorzichtig over haar schouder om duidelijk te maken wat ik bedoelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptydi jun 14, 2011 9:30 pm

Fay knikte terwijl ze hem dichter tegen zich aan trok. 'Wees maar niet bang, gister heb je me ook geen pijn gedaan en ik weet zeker dat je dat nu ook niet zal doen. En anders sla ik je wel heel hard, goed?' Ze moest lachen en streelde met haar vingers over zijn wangen terwijl ze zijn prachtige gezicht bestudeerde. Hij was zo lief, dat hij zo bezorgt om haar was, terwijl dat niet eens nodig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptywo jun 15, 2011 4:38 pm

William
Ik bleef haar nog steeds met die bezorgde frons aankijken. '100% zeker?' vroeg ik nogmaals. Ik moest een beetje lachen toen ze zei dat ze me heel hard ging slaan. 'Oké, dan is het goed.' zei ik tegen haar. Ik kon zien hoe haar blik over mijn gezicht ging en ik trok een gek gezicht. 'Ik wil je nooit meer kwijt.' zei ik en streelde met mijn vingertoppen voorzichtig van haar wang naar haar hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptywo jun 15, 2011 5:05 pm

'Heel zeker, en zeker als jij dat ook bent.' Fay smolt toen hij zei dat hij haar nooit meer kwijt wilde en ze drukte haar lippen tegen die van hem. 'Ik jou ook niet lieverd' zei ze met een glimlach op haar gezicht. Ze hield van hem, ontzettend veel zelfs. Haar handen gleden over zijn borstkas en ze trok hem dicht tegen zich aan, waarna ze haar lippen tegen die van hem drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptywo jun 15, 2011 5:22 pm

William
'Ik ben zeker.' zei ik zacht. Ik hield haar vast en glimlachte toen ze zei dat ze mij ook niet kwijt wou. 'Hm, mooizo.' zei ik met dezelfde brede glimlach op mijn gezicht. Ik begroef mijn hoofd in haar hals waar het heerlijk warm was door de warmte die ze afgaf. Ik draaide mijn gezicht een beetje toen ik doorhad dat ze haar lippen op de mijne wou drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptywo jun 15, 2011 5:43 pm

Ze opende haar mond een klein beetje en speelde als snel een spelletje met zijn tong, terwijl ze zachtjes over zijn heupen streelde. Toen liet ze hem los en keek hem met een lach aan. 'Je moet echt even zelf je broek uit doen, sorry dat kan ik nu niet.' Ze streelde met haar vingertop over zijn wang en drukte een kus op zijn neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptywo jun 15, 2011 5:55 pm

William.
Ik glimlachte toen ze me vrolijk kuste, iets waar ik nog altijd niet aan gewend was, haar heerlijke kussen. Ik ging er helemaal in op en de wereld om me heen vergat ik zodra haar lippen de mijne raakten. 'Hm, en kan je jezelf uitkleden?' vroeg ik en deed mijn jeans uit. Ik legde hem naast me op de grond. Ik grinnikte zacht toen ze een kus op mijn neus drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptywo jun 15, 2011 5:58 pm

Ze keek hem speels aan en legde haar handen op zijn heupen. 'Dat kan ik wel, maar jij mag het ook wel doen hoor.' Ze vond het heerlijk om hem te plagen, met hem te spelen. Ze vroeg zich af of hij het zou doen, ze wist het niet bij hem. Haar vingers gleden over zijn borstkas en ze keek hem afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptywo jun 15, 2011 6:03 pm

William
Ik grinnikte zacht en hield haar vast. 'Hm, ik doe het wel.' zei ik. Voorzichtig trok ik haar tshirt over haar hoofd. 'Ik doe je toch geen pijn ofzo?' vroeg ik opnieuw bezorgd. Ik drukte mijn lippen kort en lief tegen haar schouder. Ik ging half op haar liggen omdat ik ondertussen kramp begon te krijgen in mijn ellebogen van de hele tijd te steunen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptywo jun 15, 2011 6:05 pm

'Je doet me geen pijn, je bent heel lief William' fluisterde ze zachtjes. Ze sloeg haar goede arm om hem heen toen hij op haar kwam liggen en ze zoende hem teder. Naderhand ging ze met haar hoofd op zijn borst liggen en ze streelde loom met haar vingertoppen over zijn buik. Met haar ogen gesloten luisterde ze naar zijn onregelmatige ademhaling en dacht na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptywo jun 15, 2011 6:08 pm

William
'Ik weet wel dat ik lief ben.' lachtte ik zacht. Ik trok haar voorzichtig een beetje dichter tegen me aan toen ze tegen me aan ging liggen en hield haar vast. Mijn hand haalde ik door haar haar terwijl ik naar het plafond keek. 'Hm, waar denk je aan?' vroeg ik nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptywo jun 15, 2011 6:11 pm

'Aan jou' antwoordde ze simpelweg. Ze hield van hem, onwijs veel. Ze had niet durven hopen dat ze ooit nog iemand zou vinden waarmee ze haar leven wilde delen. Glimlachend richtte ze haar hoofd op en drukte een kus tegen zijn kaaklijn aan. 'Ik zei toch dat je me geen pijn zou gaan doen' fluisterde ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptywo jun 15, 2011 6:25 pm

William
Ik hield haar vast. 'Dan is het goed, als je alleen maar aan mij denkt en niet aan andere jongens.' Mijn hand liet ik door haar haar gaan terwijl ik langzaam in en uitademde. Dit was zo'n rustig, gezellig moment waar ik zo van hield. 'Zal ik iets gaan halen om te eten?' vroeg ik en keek naar haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Emptywo jun 15, 2011 6:52 pm

Ze keek hem glimlachend aan en streelde langs zijn hals. 'Ik zou niet durven joh.' Ze zei het lachend, als een grapje, maar ze meende het wel bloedserieus. Ze schudde haar hoofd en ging goed liggen. 'Nee, blij nog eventjes, alsjeblieft.' Ze kroopt wat dichter tegen hem aan en slaakte een diepe zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 22 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Cynthia en Judithh.
Terug naar boven 
Pagina 22 van 23Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Cynthia & Joyce.
» Orpg. Cynthia & Michelle.
» Orpg. Cynthia && Judith. x
» ORPG. Cynthia en Iris.
» Orpg. Cynthia & Laura.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: