Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.

Ga naar beneden 
+3
Memorial.
Kardashian.
Can't Breathe.
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Can't Breathe.
Moderator.
Can't Breathe.

Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 04-04-11

Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Empty
BerichtOnderwerp: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 3:12 pm

Hogwards is gevestigd in Schotland, onvindbaar voor Dreuzels. Het kasteel bestaat uit 7 verdiepingen en meerdere verschillende torens. Naast de bibliotheek, een grote binnenplaats, de tuinen, wat klaslokalen en de grote zaal zijn er miljoen andere plekken. Alle afdelingen zijn uniek en hebben hun eigen plaats. Griffoendor is voor de dappere leerlingen, Ravenklauw is voor de intelligente leerlingen, Zwadderich is voor de ambitieuze en sluwe leerlingen en Huffelpuf is voor de vlijtige leerlingen. De leerlingen zijn verplicht om een vakkenpakket te kiezen en die ook te volgen; Gedaantewisseling, Leer der ouden runnen, Voorspellend rekenen, Dreuzelkunde, Verweer tegen de zwarte kunst, Kruidenkunde, Bezweringen, Waarzeggerij, Verzorging van fabeldieren, Toverdranken en Astronomie.

Regels:
De leerlingen zitten in een leeftijd categorie van 11 tot 18 jaar, je leeftijd match je bij het juiste leerjaar. We volgen geen lessen maar je doet wel of je ze hebt. Zwerkbal bestaat maar er worden geen wedstrijden gespeeld. Een lijstje voor je rol raad ik af, gewoon slechts een schets van je personage met een foto. Maak je rol niet al te uitgebreid, dat neemt namelijk de zin weg om alle rollen écht te lezen. De echte Harry Potter mensen bestaan in dit RPG niet, noch hebben zij ooit bestaan. We beginnen zodadelijk op de eerste schooldag, iedereen is al aangekomen en heeft een nacht geslapen. Ook verwacht ik niet al te lange reacties, het zou prettig zijn om het aan een Max. van 12 regels te houden.

Mannelijke leerlingen [2/..];

Jessie Jackson.
Jessie is een 6de jaars student op de afdeling van Zwadderich. Jessie is een rustige jongen die altijd omringt is door zijn vrienden. Zijn vrienden zijn meer de types arrogante klootzakken, hij doet daar niet echt aan mee. Hij spreekt niet veel maar dat betekend niet dat hij verlegen is. Hij doet zijn eigen ding en laat zich niet beïnvloeden door zijn vrienden of zijn afdeling. Jessie heeft een zwak voor mensen met talent, aangezien hij die zelf niet echt heeft. Hij kan een beetje gitaar spelen en piano spelen en daar blijft het dan ook bij. Zonder veel inspanning te doen op school is hij een goede leerling, de beheersing van zijn staf heeft hij onder perfecte controle. Aan het begin van dit jaar is hij gekozen tot Klassenoudste, hij neemt zijn taak niet te serieus. Jessie is een echte ochtendmens, gemiddeld word hij rond een uur of half 6 wakker. Zwerkballen vind hij leuk, toch heeft hij geen intentie om in het team te komen. Jessie komt van een volbloed familie, hij heeft een oudere broer die op Klammfels heeft gezeten. Jessie's kleding stijl is casual, simpel een broek met een v-hals shirt. Hij is gewend om altijd een muts te dragen, zomer, winter, binnen, buiten. Meestal is deze rood, verder is zijn kleding gewoon simpel in bruintinten.

Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Bdmh3b

Vrouwelijke leerlingen [3/..];

Laatst aangepast door Can't Breathe. op wo apr 06, 2011 4:27 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.manonmorsch.blogspot.com
Kardashian.

Kardashian.

Aantal berichten : 20
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 3:13 pm

Andrea Claire Johansson.
Andrea, beter bekend als Andy, is een meisje die goed voor haar zelf opkomt en zich niet laat kennen. Een ijskoningin? Ja, ja dat is Andy zeker. Andrea is een 6e jaars en zit samen met Jessie in dit jaar. Andrea heeft verschillende vrienden, maar op ene of andere manier boeit dit haar niet. Als haar beste vriend Jessie en haar uil Wither maar bij haar zijn. Haar favoriete vakken zijn toverdanken en astronomie. Haar haar is lang en donker/karamel bruin. Ze heeft een zacht geteinte huid, niet melkwit, zoals de meeste mensen uit Engeland, maar zacht bruin/beige. De ogen van Andrea zijn zacht groen en worden gezelschap gehouden door haar grote, dunne wimpers. De hobby's van Andrea vertelt ze lieven niet aan iedereen, gewoon. Omdat ze erg op haar privacy is gesteld. Maar toch, Andy verslind als geen ander boeken en is erg geïnteresseerd in het toneelspel. Kleding is voor Andrea erg belangrijk, ze kan er niet mee leven als iets niet matcht. Achja, dit is Andrea in een beknopte beschrijving.

Foto's.
foto 1
foto 2

Laatst aangepast door Kardashian. op wo apr 06, 2011 3:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Memorial.

Memorial.

Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 3:14 pm

Line Jonelle Paz
Line zal altijd onschuldig doen ogen, zal altijd onschuldig lijken met een huid wit als sneeuw, ogen gekleurd als de zee bij een heldere nacht, diepblauw gekleurd, zacht gekleurde wangen die fel doen afsteken tegen haar huid haast. Een kleine porseleinen pop, die men makkelijk zou kunnen breken. En ergens is ze dat, ergens wel, maar ze wil dat een ieder weet dat ze ook haar andere kanten heeft, niet altijd zacht zal zijn, ze is wel degelijk instaat voor zichzelf op te komen, zelf te handelen. Ze is onvoorspelbaar als het weer, zal altijd zo blijven, nooit zal je precies kunnen voorspellen hoe ze zal zijn en zelfs al zou je dat kunnen dit kan plots omslaan in heel andere stemming. Van haar vrienden, is er toch een die haar beste vriend zal blijven, namelijk het licht grijs gekleurde ratje dat ze Bysshe heeft genoemd. Vele talenten heeft ze niet, maar wanneer een piano zich in haar buurt doet bevinden wil ze, moet ze haast een moment nemen om te spelen, ze speelt haast als Mozart al zal ze nooit zo perfect worden, zal ze nooit zo goed worden, klassiek zal altijd zijn wat ze het liefst doet spelen. Behalve het spelen, bespelen van de piano is er nog een grote liefde in haar leven, wat het spelen van Zwerkbal is, ze is dan ook meer dan trots dat ze heeft weten door te dringen in het team van haar afdeling, Ravenklauw als één van de jagers. Line is aan haar 5e leerjaar begonnen.
Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Kcea7k

Laatst aangepast door Memorial. op wo apr 06, 2011 3:48 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 30-03-11

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 3:17 pm

Hmm.. ik weet nog niet of ik een jongen of een meisje wil..
http://lovetowrite.roleplaylife.net
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.

Aantal berichten : 506

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 3:25 pm

Oké, dat vorige bericht was dus van mij. Ik ga een jongen doen. xD

Darren Hyliver.
De naam die ieder wel bekend voor zal komen, mijn naam. Ik ben Darren Hyliver, een zeventien jarige jongen die in het zesde jaar van Hogwards zit. Vele kennen mij als de Slytherin boy, de jongen die zichzelf geweldig vind. But, let's face it, ik bén geweldig. Steenrijk, knap en slim. Ja, ik weet wie ik ben, wat ik kan maar is dat ooit slecht geweest? Nee dus. Ik houd van het spelen van Quidditch, ik ben een van de drie jagers. Volgend jaar wordt ik aanvoerder, tenminste, dat is wat iedereen zegt. En om eerlijk te zijn, niet dat ik veel lieg, weet ik het zeker. Waarom zouden ze immers iemand anders nemen als ze mij kunnen krijgen?
Darren.

Spoiler:

Laatst aangepast door Per Sempre. op wo apr 06, 2011 3:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
http://chloetoindia.blogspot.com/
Can't Breathe.
Moderator.
Can't Breathe.

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 3:38 pm

Awesome, ik ga douche.
Remember me
Moderator.
Remember me

Aantal berichten : 331

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 3:44 pm

Hm, ik zit te twijfelen. Als ik het goed heb gezien is het nu gelijk toch?
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 3:52 pm

Volgens mij is dat zo ja.
Kardashian.

Kardashian.

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 3:58 pm

Oké cool, ik ga eten want er is visite --'.
Remember me
Moderator.
Remember me

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 4:02 pm

Doe maar een meisje.
Can't Breathe.
Moderator.
Can't Breathe.

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 4:03 pm

Mhh.. Goedgekeurd allemaal.
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 4:09 pm

In welke afdeling zit Andy?
Can't Breathe.
Moderator.
Can't Breathe.

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 4:11 pm

Per Sempre. schreef:

Zwadderich (;
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 4:13 pm

Oké, dan zit dus bijna iedereen bij Zwadderich. Hmm.
Memorial.

Memorial.

Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 4:19 pm

Per Sempre. schreef:
Dat viel mij inderdaad ook al op.
Remember me
Moderator.
Remember me

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 4:20 pm

Amanda Callander.
Amanda zal je niet snel zien als de spontane meid van school. Ze is stil, terug getrokken en voor de meeste mensen op Zweinstein onzichtbaar. Niet dat het haar veel uitmaakt, nee ze vind het wel prima zolang ze maar niet haar spullen verstoppen of kapot maken. Vaak is ze de pispaal geweest van de treiterijen van de andere afdelingen omdat ze Dreuzelouders had, een bril had en vaak goede cijfers haalde. Maar ja, je hoort bij Ravenklauw of je hoort er niet bij. Amanda is niet het sportiefste meisje dat je zal kennen en staat liever met twee benen op de grond dan dat ze in de lucht vliegt op een bezem. In de loop der jaren is het gestopt maar is ook haar karakter veranderd. Haar zelfvertrouwen is gegroeid maar nog steeds is ze het stille meisje maar wanneer je haar pest zal je de wind van voren krijgen. Ze laat geen gras meer over zich groeien. Ze is soms een wispelturig meisje maar dat zijn zeldzame momenten. Haar ouders zijn overbezorgd en soms word ze overspoeld met brieven van haar ouders die gelijk in het haardvuur belanden. Ze heeft in haar Zweinstein geleerd voor zichzelf te zorgen en daar horen bezorgde ouders niet bij hoe graag ze het ook willen.

Amanda.

Spoiler:

Laatst aangepast door Remember me op wo apr 06, 2011 5:53 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Can't Breathe.
Moderator.
Can't Breathe.

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 4:23 pm

Memorial. schreef:
Per Sempre. schreef:
Dat viel mij inderdaad ook al op.

Er zijn 2 mensen bij Ravenklauw..?

Goedgekeurt iris btw (:
Al wil ik nog wel een foto.
Indimenticabile.

Indimenticabile.

Aantal berichten : 824

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 4:23 pm

kan ik nog jongen?
Can't Breathe.
Moderator.
Can't Breathe.

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 4:28 pm

Indimenticabile. schreef:
kan ik nog jongen?

Jaheur (:
Indimenticabile.

Indimenticabile.

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 4:35 pm

okeee, jb dan ;d

Lucas Denton.
Ik ben Lucas, en zit in het zesde jaar op Zweinstein. In mijn eerste jaar werd ik ingedeeld in Huffelpuf, waar ik op mijn plaats zit. En aangezien geel mijn lievelingskleur is kwam dat ook al goed uit. Ik ben iemand die vaak op zoek gaat naar avonturen en de meeste geheime gangen kent. Mijn doel is om in de school langs binnen en buiten te kennen. Daardoor ga ik vaak op zoek naar nieuwe gangen, lokalen, of plaatsen in de school. Vilder heeft me al vaak betrapt en waarschijnlijk heeft hij daardoor een hekel aan mij. Daarom zoekt hij altijd wel een excuus om mij straf te kunnen geven. Omdat ik blijkbaar snel en behendig ben ik wachter van het team van Huffelpuf geworden. Ik vind het wel leuk, dan heb ik het gevoel dat ik toch iets beteken voor de school. Ik ben een vrij enthousiast persoon, zo’n beetje het zonnetje in huis.
Lucas

Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. 15573hi
Kardashian.

Kardashian.

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 5:01 pm

Per Sempre. schreef:

HEB IK DAT ER NIET BIJ GEZET? omg ik ben der echt niet met mijn hoofd ij vandaag damn
Can't Breathe.
Moderator.
Can't Breathe.

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 5:09 pm

Lucas is goedgekeurd (:
Remember me
Moderator.
Remember me

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 5:16 pm

Yay, wanneer beginnen we?(:
Can't Breathe.
Moderator.
Can't Breathe.

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 5:19 pm

Remember me schreef:
Yay, wanneer beginnen we?(:

Nog even, Nina is eten (:
Indimenticabile.

Indimenticabile.

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Emptywo apr 06, 2011 5:20 pm

Can't Breathe. schreef:
Lucas is goedgekeurd (:

yess ;d
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.   Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV. Empty

Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. NV.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Fanfiction.-
Ga naar: