Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Cynthia en Judithh.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 23  Volgende
AuteurBericht
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyvr mei 13, 2011 8:36 pm

William
Ik keek haar aan en haalde met mijn vingertoppen een pluk haar uit haar gezicht. 'Hm, nee. Maar als ik slim zou zijn dan zou ik ja zeggen. Dan zou je me kussen zodat ik wakker blijf.' zei ik met een klein lachje en keek naar haar. Ik bleef steunen op mijn ellebogen zodat ze niet compleet geplet zou worden onder mijn gewicht. Niet dat het nog veel uitmaakte. Ik lag toch al half op haar. 'Hm, je hebt de beste ideeën' zei ik tegen haar en lachtte mee met haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyvr mei 13, 2011 8:52 pm

'Ik wil je ook wel kussen als je al wakker bent hoor, heb ik totaal geen problemen mee.' Ze moest lachen en streelde met haar duimen over zijn wangen. 'Hmm, jij bent tenminste lekker warm.' Ze glimlachte en drukte met haar lippen een paar kusjes op zijn lippen en zijn wangen. Zijn gewicht op dat van haar voelde niet heel vervelend eigenlijk, het voelde veilig en vertrouwd. Eigenlijk vond Fay het best gek, vijf dagen geleden kende ze hem nog helemaal niet, en nu lag ze hier al samen met hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyvr mei 13, 2011 8:56 pm

William
Ik keek haar aan. 'Hm, dan is het goed.' zei ik en glimlachte. 'Ja, veel beter dan een deken natuurlijk' Ik glimlachte toen ze me kusjes gaf. Mijn vingers streelden over haar wang naar haar nek en weer terug. 'Ben jij nog niet moe?' vroeg ik en keek naar haar ogen. Nee, die ondeugende twinkeling die ik ondertussen van haar gewend was, was niet echt een teken van moeheid. Ofwel had ik het verkeerd natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyvr mei 13, 2011 9:09 pm

'Ja veel beter' zei ze met een big smile op haar gezicht. 'Hm, jawel, maar maakt niet uit. Morgen kan ik uitslapen, als jij tenminste niet vroeg op hoeft.' Ze glimlachte en merkte hoe fijn ze die kleine aanrakingen van zijn vingertoppen op haar huid vond. Ze voelde zo veel liefde voor deze jongen, veel meer dan met Thom. Het leek wel alsof haar hart vanaf het begin met Thom al iets had gevoeld. Dit voelde beel beter, heel anders ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyvr mei 13, 2011 9:15 pm

William
Na een tijdje begon mijn ellebogen te prikken omdat ze geen bloed meer kregen en ik ging weer naast haar liggen. Ik rekte me uit en draaide me dan op mijn zij om haar aan te kunnen kijken. 'Nee, ik moet morgen niet vroeg op. Uitslapen is mijn tweede naam.' lachtte ik en keek haar aan. Ik nam haar hand vast en begon vrolijk met haar vingers te spelen net zoals zij eerder vandaag bij mij had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyvr mei 13, 2011 9:21 pm

Ze glimlachte toen hij haar handen vast pakte en keek naar hoe hij met haar vingers speelde. Ze voelde allemaal kriebels in haar buik en gaf hem een kus. 'Misschien moeten we anders zo maar wel gaan slapen.' Ze keek hem aan en een tedere blik stond in haar ogen. Ze boog zich iets naar hem toe en drukte een kus op zijn lippen, waardoor ze nog meer kriebels in haar buik kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyza mei 14, 2011 6:46 pm

William
Ik keek haar aan en glimlachte. 'Hm, misschien is dat inderdaad wel een goed idee.' antwoordde ik toen ze voorstelde om te gaan slapen. Toen ze haar lippen op de mijne drukte sloeg ik mijn armen om haar heen en trok haar zacht dichter tegen me aan. Ik wou niet dat ze me losliet. Ook al had ik de hele dag al kussend met haar doorgebracht. Mijn twee armen legde ik om haar middel en zo hield ik haar vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyza mei 14, 2011 6:53 pm

Nadat ze nog weltrusten had gemompeld was ze in zijn armen in slaap gevallen. Nu het lichter werd naarmate het ochtend werd, voelde dat de eerste zonnestralen door de gordijnen heen drongen. Moe opende ze haar ogen en kneep ze van vermoeidheid nog even dicht. Ze had op zijn schouder gelegen met haar hoofd en ging nu iets van hem af. Ze glimlachte bij het zien van zijn lieve gezichtje dat nog in diepe slaapstand was. Ze ging op haar zij liggen en sloot haar ogen. Al snel sliep ze weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyza mei 14, 2011 8:01 pm

William
Ik trok haar zachtjes tegen me aan toen ze welterusten mompelde en sloeg het deken om haar heen. Uiteindelijk, niet lang viel ik ook in slaap. Ik kon niet zeggen dat ik een speciale droom had, want het was elke nacht dezelfde. Dat ik de dag herbeleefde. Met een auto tegen een boom reed en op dat moment schrok ik altijd wakker. Fijn, dan had ik geen wekker nodig. Ik keek even om me heen en zag dat Fay op haar zij lag te slapen. Ik sloeg mijn arm om haar heen en probeerde zelf ook terug in slaap te geraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyza mei 14, 2011 8:25 pm

Ze voelde iets op haar middel drukken maar werd er niet wakker van. Wel vormde er zich een glimlach rond haar lippen en kroop ze in haar slaap dichter tegen hem aan. Na een tijdje werd ze wakker en opende haar ogen. Ze gaapte en genoot van de warmte die hij haar gaf. Zachtjes gaf ze een kusje op zijn kin en bleef een tijdje naar zijn gezicht staren. Ze hield echt ontzettend veel van hem en ze wilde dat hij haar niet meer in de steek zou laten, nooit. Maar dat kon ze niet van hem verwachten en dat wist ze zelf ook wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyza mei 14, 2011 8:31 pm

William
Ik deed een oog open toen ik haar lippen op mijn kin voelde. 'Hm?' vroeg ik halfslapend. Ik deed mijn andere oog ook open zodat ik haar aan kon kijken. Ik gaapte even moe en haalde mijn arm van rond haar middel om me uit te rekken. Dan begroef ik mijn gezicht in haar nek en genoet van de warmte die haar nek afgaf. 'Hm, zo zou ik wel willen verder slapen.' mompelde ik en drukte mijn lippen even tegen haar sleutelbeen. Ik sloot mijn ogen weer en legde me een beetje makkelijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyza mei 14, 2011 8:40 pm

'Ga nog maar even slapen lieverd' fluisterde ze en ze wreef de slaap uit haar ogen. Toen ging ze nog even lekker liggen en draaide zich op haar zij met haar gezicht naar hem toe. Haar hand legde ze lieflijk op zijn borst en toen luisterde ze naar het regelmatige geluid van zijn ademhaling. Ze had goed geslapen, voor het eerst in tijden. Niet meer die nare nachtmerries over dat ze alleen achter zou blijven. En dat kwam allemaal alleen maar door hem, hij zorgde ervoor dat ze zich goed voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyza mei 14, 2011 8:46 pm

William
Ik knikte en glimlachte. Ook al kon ze dat niet zien natuurlijk. 'Oke, maar blijf wel bij me.' fluisterde ik en sloot mijn ogen weer. Ik viel niet in slaap, eenmaal als ik wakker was was ik wakker. Alhoewel, had ik af en toe momenten dat ik even weg was. Maar dat was niet langer dan een halve minuut. Ik vond dit wel gezellig, zo dicht tegen Fay. Ja, hier wou ik echt eeuwig blijven liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyza mei 14, 2011 8:59 pm

Ze glimlachte en knikte naar hem terwijl ze even met haar vingers door zijn haren gleed. 'Ik ga niet weg, wees maar niet bang. Ja misschien ga ik zo een ontbijt maken.' Ze wist dat hij gisteren had gezegt dat hij dat zou doen maar hij was nog zo moe zag ze en dus zou zij het gewoon doen, zo moeilijk was dat niet. Ze gaf hem een knuffel en kroop onder de dekens vandaan. 'Tot zo' zei ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyza mei 14, 2011 9:02 pm

William
Ik keek op toen ze zei dat ze ontbijt ging maken. 'Nee.' zei ik meteen. Ik wou nu echt niet dat ze bij me wegging. 'Nee, blijf gewoon bij mij liggen.' vroeg ik met een pruillipje. 'alsjeblieft?' Ik keek haar aan met liefst en verdrietigste blik in de hoop dat ze me niet zou weerstaan en bij me zou blijven. Ik stak mijn hand uit naar haar en trok haar voorzichtig naar me toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyza mei 14, 2011 9:21 pm

Ze schrok een beetje van zijn reactie en sloeg voorzichtig met een kloppend hart haar armen om hem heen. 'Wat is er nou? Ik ben niet weg, ik ben nog gewoon hier hoor.' Ze keek hem even met opgetrokken wenkbrauwen aan en streelde over de huid van zijn nek. 'Goed, als jij wilt dat ik hier blijf dan wacht ik nog even, en dan blijf ik hier.' Een klein glimlachje verscheen op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyza mei 14, 2011 9:46 pm

William
Ik haalde opgelucht adem toen ze zei dat ze bij me bleef. 'Sorry' mompelde ik toen ze zei dat ze schrok van mijn reactie. 'Ik wil gewoon dat je nog even bij me blijft.' zei ik en bloosde een beetje omdat ik haar had doen schrikken. Mijn armen sloten zich weer om haar heen en trokken haar zacht tegen me aan. Ik streelde met mijn vingertoppen over haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyza mei 14, 2011 10:04 pm

'Rustig maar, als ik al weg ging zou ik altijd weer terug komen.' Ze glimlachte naar hem en haalde een hand door zijn haren heen. 'Ik hou van jou, weet je nog? Heel erg veel.' Ze drukte zich tegen hem aan en gaf hem kleine kusjes op zijn hals en zijn borst. 'Ik ga nu eten halen, ik zal wel gewoon wat pakken in plaats van echt ontbijt maken, goed?' Ze liet hem los en voor hij iets kon zeggen liep ze naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyza mei 14, 2011 10:11 pm

William
Ik keek haar aan. 'Maar ik wil niet dat je weggaat. Je moet bij me blijven.' mompelde ik. Ik wist niet waarom ik nu persé wou dat ze bij me bleef. 'Ik hou ook van jou.' zei ikt tegen haar en kuste haar even. 'Nee, niet goed.' zei ik tegen haar maar het was al te laat. Ik zuchtte zacht toen ze opstond en vertrok. Ik wou niet dat ze wegging, dan bleef ik zo eenzaam en alleen achter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyzo mei 15, 2011 11:02 am

Ze voelde zich vreemd, waarom deed hij opeens zo? Hij wist toch zelf ook wel dat ze niet zomaar weg zou lopen? Fay slaakte een diepe zucht en pakte een bord waar ze wat broodjes op legde. Toen liep ze naar zijn kamer en zette zwijgend het bord op zijn schoot. Ze liep naar de keuken en zette koffie op. Met twee kopjes hete koffie liep ze naar zijn kamer en zette het op het nachtkastje. 'Kijk, ik ben er weer.' Ze kroop tegen hem aan en pakte een broodje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyzo mei 15, 2011 11:09 am

William
Ik glimlachte toen ze weer tegen me aankroop en ik sloeg mijn armen om haar heen. 'Mooizo.' zei ik en volgde haar voorbeeld door ook een broodje te nemen. Ik leunde tegen de muur aan het hoofdeinde van mijn bed terwijl ik langzaam het broodje opat. Toen het opwas nam ik de tas koffie die ze voor mij had meegbracht en nam een slokje. 'Hm, het is heerlijk.' complimenteerde ik haar en drukte een kus op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyzo mei 15, 2011 11:15 am

Ze knikte afwezig en genoot van het broodje. 'Dankjewel, met liefde gedaan hoor.' Ze kroop wat verder onder de dekens en keek hem aan. Ze wist niet precies wat het was, maar hij maakte het dat haar hart telkens een slag miste als ze in zijn ogen keek. Met een glimlach begon ze zachtjes over zijn borst te strelen en daarna ging ze wat anders liggen, op haar rug, zodat ze naar het plagond kon kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyzo mei 15, 2011 11:19 am

William
Ik was het gewend om 's ochtends zo'n beetje te sterven van honger, maar elke keer als ik haar twinkelende ogen in de mijne zag staren draaide mijn maag zich om en was mijn honger over. Ik kon zien hoe ze gemakkelijker ging liggen en zelf zakte ik ook een beetje onderuit. Mijn hand sloot ik om de hare en glimlachte. Mijn vingers krulden zich vrolijk om de hare terwijl ik een liedje neuriede.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyzo mei 15, 2011 11:27 am

Ze glimlachte en leunde met haar hoofd tegen zijn schouder aan. 'Hm ik heb geen zin om op te staan, maar ik wilde eigenlijk zo even douchen.' Ze grinnikte en streelde met haar vingertoppen over zijn borst, naar zijn buik en weer terug. Ze vroeg zich af met hoeveel meisjes hij eigenlijk al in dit bed had gelegen en misschien wel verder was gegaan, en gelijk voelde ze zich niet goed meer. Misschien was ze wel nummer 15 en was hij al snel weer op haar uitgekeken. Ze ging even van hem af liggen en draaide haar rug naar hem toe, ze moest even nadenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Emptyzo mei 15, 2011 11:35 am

William
Ik knikte toen ze zei dat ze helemaal geen zin had om op te staan. Ik voelde me net zo. Ik keek haar aan toen ze zei dat ze ging douchen. 'Zal ik meegaan?' vroeg ik en grinnikte. 'Nee grapje.' Toen ze zich zo van me verwijderde en met haar rug naar me toe ging liggen trok ik mijn wenkbrauw op. 'Wat is er?' vroeg ik bezorgd en keek naar haar rug. Ik had haar toch nergens mee gekwetst ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 15 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Cynthia en Judithh.
Terug naar boven 
Pagina 15 van 23Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Cynthia && Judith. x
» ORPG. Cynthia en Iris.
» Orpg. Cynthia & Laura.
» Orpg. Cynthia & Joyce.
» Orpg. Cynthia & Michelle.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: