Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Cynthia en Judithh.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23  Volgende
AuteurBericht
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyvr mei 20, 2011 8:07 pm

Ze glimlachte opgelucht en begon haar bord leeg te eten, maar het lukte niet echt goed. Ze had niet zo veel honger en gooide de helft van wat ze opgeschept had terug in de pan. Als hij bleef slapen en ze zouden morgen samen eten dan warmde ze dit gewoon op. Ze begon te tafel af te ruimen en trok haar badjas aan, ze had het ontzettend koud. Toen ging ze op de bank zitten en trok haar benen op, wachten op hem duurde gewoon heel erg lang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyvr mei 20, 2011 8:13 pm

William
Toen ik bij haar toekwam belde ik aan. Ik leunde tegen de deur en had na een tijd door dat die vanzelf open was. Ik ging naar binnen en keek om me heen. 'Fay?' vroeg ik en ging opzoek naar haar. Ik zag haar uiteindelijk ingedoken op de bank zitten en liep naar haar toe. 'Hoi, gaat het?' vroeg ik bezorgd en ging naast haar zitten. Ik durfde haar niet aan te raken uit angst haar pijn te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyvr mei 20, 2011 8:20 pm

Ze schrok op van zijn stem en ging gelijk wat opgeluchter en vrolijker recht zitten. Ze voelde zich nog best lullig over vanmidddag. 'Sorry dat ik vanmiddag zo vervelend en asociaal deed.' Ze legde haar arm om hem heen en dook met haar neus weg in zijn schouder. 'Ik ben bang dat ik een hersenschudding heb, ik ben misselijk en ik heb hoofdpijn.' Ze beet op haar lip en hield hem vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyvr mei 20, 2011 8:23 pm

William
Ik legde mijn arm om haar heup en drukte mijn lippen in haar haar. 'Oh, leuk. Dat word gezellig. elke twee of drie uur opstaan.' zei ik en keek haar alsofgeirriteerd aan. 'Je bent een kip.' zei ik lachend en drukte mijn lippen even kort op de hare. Ik wist niet hoe ik dat zou doen, elke twee uur opstaan. Met een wekker ofzo waarschijnlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyvr mei 20, 2011 8:25 pm

'Je hoeft me niet wakker te maken' mompelde ze zacht. Ze was bang dat ze te veel van hem vroeg. Terwijl ze voor zich uitstaarde leunde ze met haar hoofd tegen zijn schouder aan en knikte. 'Ik weet het, ik ben echt dom. Ik snap ook niet wat je in me ziet. Ik bedoel, zo een leuke jongen als jij, wat moet die met zo een dom mens als ik.' Ze lachte eventjes en pakte zijn hand vast. Ze verstrengelde haar vingers met die van hem en zuchtte diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyvr mei 20, 2011 8:29 pm

William
Ik keek haar aan en glimlachte. 'Ik maak je wel wakker.' zei ik lachend. Ik rolde even met mijn ogen toen ze zich weer afvroeg waarom ik met iemand zoals haar was. 'Fay' zuchtte ik. 'Ik vind je goed zoals je bent.' zei ik en kneep in haar hand toen ze de mijne vastnam. 'Je hebt echt helemaal geen zelfbeeld he?' vroeg ik en trok mijn wenkbrauw op. Ik vroeg me af waarom zij geen vijfhonderd jongens achter zich had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyvr mei 20, 2011 8:34 pm

'Dat komt door Thom' fluisterde ze terwijl ze haar ogen sloot en zo op zijn schouder bleef leunen. 'Ik kan er niets aan doen.' Hij had haar kapot gemaakt, en zo langzaam maar zeker probeerde ze er weer bovenop te komen, maar dat was gewoon lastig. Ze gaf zacht een kneepje terug en drukte haar lippen tegen zijn kaaklijn aan. 'I love you' fluisterde ze in zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyvr mei 20, 2011 8:41 pm

William
Ik ging liggen en trok haar zachtjes tegen me aan. 'Oh' antwoordde ik op dezelfde rustige fluisterende toon. 'Het spijt me.' antwoordde ik en streelde met mijn hand over haar arm. Dat had ik niet verwacht. Ik beet op mijn lip. Als ik die zak ooit zou tegenkomen, zou hij het niet overleven. 'I love you to.' fluisterde ik terug voor ik mijn lippen op de hare drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyvr mei 20, 2011 8:48 pm

'Vroeger was ik echt niet zo onzeker, maar nu snap ik niet hoe iemand mij leuk zou kunnen vinden. Maar goed, ander onderwerp alsjeblieft.' Ze grijnsde toen ze zijn lippen op die van haar voelde en kuste zacht terug. 'Hm dat kan ook' zei ze toen hun lippen elkaar even niet raakten. Ze sloeg haar arm om zijn nek en de andere rustte gewoon in de mitella. Ze ging al snel over op tongzoenen en voelde zich goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyza mei 21, 2011 8:21 pm

William
Ik glimlachte naar haar. 'Ik vind je heel leuk en je bent nog niet zo snel van me af.' zei ik tegen haar voor ik mijn lippen op de hare drukte. Mijn leven zou het perfectst zijn als ik elke dag al kussend met haar zo mogen doorbrengen. Na een tijd maakte ik mijn lippen los van de hare en gaf een paar kusjes in haar mondhoeken. Ik streelde met mijn vingertoppen over haar kaaklijn tot in het kuiltje in haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyza mei 21, 2011 9:18 pm

Ze keek hem aan en glimlachte. 'Dat vind ik niet eens erg.' Ze lachte even en streek met haar handen door zijn haren heen. Ze drukte nog een paar kusjes op zijn lippen en keek hem toen met een serieuze blik aan. Ze moest het hem zeggen, ze wilde dat hij het wist, wilde niet meer wachten. 'William? Je mag me niet uitlachen om wat ik nu ga zeggen, beloof je dat?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyza mei 21, 2011 9:24 pm

William
Ik lachtte en gaf haar nog een lange kus op haar lippen. Ik keek haar nieuwsgierig aan toen ze zei dat ze iets ging zeggen waar ik niet mocht om lachen. 'Nee, ik zal niet lachen.' beloofde ik en keek haar aan. Ergens was ik bang voor wat ze zou gaan vertellen. Misschien was het iets ergs?
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyza mei 21, 2011 9:41 pm

'Ik wil met je vrijen.' Zei ze kort en kordaat. 'Ik wil voelen dat seks ook uit liefde kan zijn, en niet alleen uit lust.' Ze legde haar hand op zijn schouder en keek hem aan terwijl ze een tikkeltje rood werd. Als hij niet wilde dan schaamde ze zich pas echt enorm. Ze wilde het alleen zo graag, want ze wilde gewoon weten hoe het was als je met iemand seks had die echt van je hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyza mei 21, 2011 9:58 pm

William
Ik keek haar aan en ik kon er niet aan doen toen er klein lachje op mijn lippen verscheen. 'Ik dacht dat je het nooit zou vragen.' plaagde ik. Ik zag hoe ze rood werd. 'Niet rood worden bij mij, ik ben het maar.' zei ik tegen haar en drukte mijn lippen kort tegen haar voorhoofd. Ik hield haar vast terwijl ik met mijn hand door haar haar ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyza mei 21, 2011 10:01 pm

Ze glimlachte en kroop een beetje tegen hem aan. 'Jij bent echt de leukste thuis of niet?' Ze moest lachen en het leek alsof er enorme last van haar schouders viel. Zo eng was het niet, hij nam het gelukkig goed op. Ze streelde met haar vingertoppen over zijn borst en hield haar arm in mitella iets aan de kant. Ze gaf hem kusjes in zijn hals en streek daarna kort over zijn nek heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyza mei 21, 2011 10:13 pm

William
Ik knikte toen ze zei dat ik de leukste was thuis. Ik was zowiezo de leukste thuis, want ik was helemaal alleen. Maar dat verband had zij nog niet gelegd natuurlijk. Maar dit zou ik haar niet laten merken. Ze verdiende mijn slechte humeur niet. Ik drukte mijn lippen op de hare toen ze gedaan met mijn hals te kussen. 'Zullen we dan maar naar boven gaan?' vroeg ik met een ondeugende blik en nam haar hand vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyza mei 21, 2011 10:17 pm

Ze knikte even, een lichte aarzeling verscheen in haar ogen. Wat als ze er niets meer van bakte? Nee, ze kon het nog en anders, jammer dan. 'Ja, laten we dat maar doen.' Ze wilde dit, ze wilde dit echt. Ze kneep in zijn hand en trok hem mee naar boven. Eenmaal daar keek ze hem aan. Ze wist dat ze haar kamer, en alles, straks anders zou gaan zien, alleen omdat ze nu weer een stapje verder ging. Glimlachend en een tikje verlegen kleedde ze zich snel uit en kroop onder het dekbed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyzo mei 22, 2011 5:07 pm

William
Daar was het weer. Die twijfelende twinkeling in haar ogen die ze probeerde te verdringen met die vastbeslotenheid. Ze trok me mee naar boven en ik volgde haar. Ik kon zien hoe snel ze zich van haar kleren ontdeed. Ze was echt prachtig. Ik trok mijn wenkbrauw op toen ze bijna nog sneller onder het dekbed kroop. Ik ging, met mijn kleren nog aan, naast haar op het dekbed zitten. 'Je weet dat ik dit niet doe als jij zo twijfelt.' zei ik tegen haar. Ik leunde tegen de muur en sloot mijn ogen. Wachtend tot zij iets zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyzo mei 22, 2011 5:24 pm

'Nee ik wil het wel, ik wil gewoon niet dat je mijn lichaam ziet.' Ze keek hem aan en slaakte een kleine zucht. Waarom deed hij nou zo moeilijk. 'Wil je het zelf eigenlijk wel?' Ze boog naar hem toe en drukte haar lippen op die van hem. Zacht zoende ze hem en gleed met haar handen onder zijn tshirt. 'Ik twijfel niet meer' fluisterde ze zachtjes en ze zoende hem weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyzo mei 22, 2011 5:54 pm

William
Ik keek haar aan. 'Waarom wil je dat niet?' vroeg ik verbaasd. 'Ik ga je nog vaker naakt zien in de toekomst hoor.' zei ik tegen haar. 'En zeker nu ik je elke dag ga moeten helpen douchen. Of ben je van plan om zes weken niet te douchen?' vroeg ik. Ik kon haar lippen op de mijne voelen en beantwoordde haar kus door mijn armen om haar heen te slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyzo mei 22, 2011 5:56 pm

'Hm als het even kon was dat wel het plan ja.' Ze grinnikte en sloeg haar armen om hem heen. 'Nee, maar ik vind het gewoon eng, oke, na alles wat er is gebeurt met Thom. Dus laat me maar even, het komt vanzelf wel weer dat ik het niet meer eng vind.' Ze glimlachte en stopte even met zoenen om zijn shirt over zijn hoofd te trekken. Toen bewonderde ze zijn borstkas en grijnsde breed. Zacht drukte ze er een paar kusjes op en keek hem toen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyzo mei 22, 2011 6:18 pm

William
Ik hield haar vast en grinnikte zacht. Op een bepaalde manier had ze het deken nog steeds zo om haar heengeslagen zodat ik niks kon zien. 'Ik begrijp het.' zei ik toen ze weer begon over die andere gast. Ik legde mijn tshirt naast me op de grond toen ze die had uitgedaan en keek naar haar om te zien hoe ze zou reageren. Het was zo stresserend voor mij, omdat het ook mijn eerste keer met haar was. maar dat verborg ik, en daar was ik heel goed in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyzo mei 22, 2011 6:20 pm

Ze wist dat ze het niet kon blijven terugvallen op Thom, maar ze kon er niets aan doen. Op de een of andere manier had hij een soort brankmerk achter gelaten waardoor ze voortdurend bang was om niet goed genoeg te zijn. Maar dat ging nu over. Ze slikte en sloeg de deken zo open dat hij erbij kon. Even sloeg ze haar ogen neer, maar al snel vermande ze zich en ging half over hem heen hangen, en drukte verlangend haar lippen op die van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyzo mei 22, 2011 6:33 pm

William
Ik kon zien hoe ze het weer moeilijk kreeg. 'Wat een klootzak is die Thom.' gromde ik kwaad. Ik haatte hem, ik haatte alles wat hij haar had aangedaan. Toen ze het deken opensloeg ging ik bij haar liggen. De warmte die haar lichaam gaf onder het deken was heerlijk. Ik drukte mijn lippen ook op de hare en sloeg mijn armen om haar middel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Emptyzo mei 22, 2011 6:46 pm

Zijn lichaam tegen haar aanvoelen was echt geweldig, haast niet te beschrijven hoe fijn. Ze glimlachte en zocht met haar tong een weg naar die van hem. Toen speelde ze er zachtjes mee en streelde met haar vingertoppen over zijn rug en borstkas. 'Hm, wacht even' mompelde ze toen ze hem even los liet. Ze ging overeind zitten en stond op. Was ze gelijk over haar schaamte heen dat hij haar kon zien. Ze moest er toch ooit overheen komen. Uit het laatje in het kastje naast het bed pakte ze een pakje condooms en legde het op het tafeltje naast haar bed. Toen kroop ze weer in bed en keek hem aan. Ze grinnikte. 'Ik wil nog geen babyFay.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Cynthia en Judithh.
Terug naar boven 
Pagina 18 van 23Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Cynthia && Judith. x
» ORPG. Cynthia en Iris.
» Orpg. Cynthia & Laura.
» Orpg. Cynthia & Joyce.
» Orpg. Cynthia & Michelle.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: