Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Cynthia en Judithh.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
AuteurBericht
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyvr mei 27, 2011 9:08 pm

'Maar het was ook niet mijn been dat gebroken is, het is mijn schouder.' Ze moest lachen en keek hem aan. 'Goed, baas, ik zal me niet verroeren.' Ze verdronk in zijn ogen en sloeg haar armen om hem heen. 'Toch niet samen douchen?' Ze grinnikte en probeerde zich met een hand af te drogen, wat natuurlijk niet al te best lukte. Waarom werkte haar lichaam nou niet mee als ze het wilde? Ze keek hem aan en sloeg haar blik neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyvr mei 27, 2011 9:14 pm

William
Ik keek haar aan en grinnikte. 'Ohja, juist.' zei ik en glimlachte. 'Dan is het goed.' Mijn glimlach werd breder toen ze me baas noemde. 'Hm, het is wel een verleidelijk idee.' Ik drukte mijn lippen kort in haar nek en grinnikte zacht toen ze zichzelf onhandig begon af te drogen. 'Je kan ook gewoon vragen of ik het wil doen.' zei ik tegen haar. Ik nam haar handdoek af en begon haar voorzichtig af te drogen, zeker toen ik aan haar schouder kwam. Ik begreep maar al te goed hoe ze zich voelde. Ik moest ook een hele tijd geholpen worden toen ik net verongelukt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyvr mei 27, 2011 9:23 pm

'Wil niet afhankelijk zijn, weet je nog?' Ze keek hem aan en liet hem haar afdrogen. Hij deed het zo lief en voorzichtig, het was fijn. 'Je doet het fijn Will.' Nadat hij haar had geholpen met aankleden was ze zo ongeveer wel over haar schaamgevoelens heen. 'Hoe lang gaat deze hel nog duren?' kreunde ze zacht en ze sloeg haar goede arm om hem heen, waarna haar lippen een spoor van kusjes achterlieten op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyvr mei 27, 2011 9:32 pm

William
Ik keek haar aan en grinnikte zacht. 'Je bent niet afhankelijk. Ik verzorg je gewoon.' Ik hielp haar met aankleden en het ongemakkelijke gevoel dat ons beiden irriteerde was weer weg. Zij, omdat ze zich als meisje waarschijnlijk schaamde voor haar lichaam. En ik, omdat ik haar persoonlijke ruimte binnendrong zonder dat ze dit eigenlijk wou. 'Deze hel duurt nog zes weken, misschien wel langer, of korter. Hangt ervan af hoe snel je botten weer aan elkaar groeien natuurlijk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyvr mei 27, 2011 9:40 pm

Ze knikte even en liep de badkamer uit met haar borstel in haar hand. Ze begon onhandig haar haren te kammen maar vertikte het om hem om hulp te vragen. Na een tijdje lukte het wat beter en al snel daarna had ze haar haren uitgekamd. Ze viel achterover op het bed en trok een pijnlijk gezicht toen ze op haar schouder terecht kwam. 'Ik ben kapot, van douchen, moet je je voorstellen.' Ze trok een boze grimas naar haar schouder en sloot haar ogen. 'Dankje voor de hulp.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyzo mei 29, 2011 2:06 pm

William
Ik kon zien hoe ze onhandig haar eigen haar probeerde uit te kammen en er ging weer een steek door me heen. 'Je mag me ook gewoon om hulp vragen hoor.' mompelde ik geirriteerd en volgde haar naar de slaapkamer waar ik aan het voeteinde van het bed ging zitten. Waarom mocht ik haar niet helpen? Was ik niet goed genoeg ofzo? 'Hm, als je me had laten helpen, was je niet zo kapot geweest.' zei ik tegen haar en zuchtte zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyzo mei 29, 2011 2:09 pm

'Ik wil niet dat je alles voor mij doet, ik wil zelf nog wat kunnen doen.' Ze richtte zich op en trok hem achterover het bed op. 'Maar het is heel lief van je dat je wilt helpen.' Ze glimlachte en drukte een kus op zijn lippen. 'Zullen we anders vanavond uit eten gaan?' Ze schoot in de lach en hield zijn hand vast, waar ze af en toe kleine kneepjes in gaf. 'Wordt je al gek van mijn koppigheid?' Ja, koppig was Fay zeker weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyzo mei 29, 2011 2:14 pm

William
Ik werd achterover getrokken door Fay en kwam terecht met mijn rug op het bed. Ik zuchtte zacht en keek haar aan. 'Waarom moeilijk als het gemakkelijk ook kan?' Ik rolde met mij ogen en zuchtte zacht toen ze haar lippen op de mijne drukte. Waarom was ik ook alweer boos op haar? Mijn vingers krulden zich om de hare en ik knikte. 'Hm, is goed.' Ik grinnikte zacht. 'Ohja, gelukkig ben ik zo geduldig met jou.' lachtte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyzo mei 29, 2011 2:18 pm

'Nou dat vind ik erg fijn. Sorry dat ik je zo gek maak.' Ze glimlachte verlegen naar hem en staarde een tijdje naar het plafond. Er moest actie komen, Fay verveelde zich nog al. 'Weet je hoe gek het eigenlijk is, de manier waarop we elkaar ontmoet hebben. Ik zoende je terwijl ik dronken was, en ik duwde je weg toen jij mij weer wilde zoenen. Ahw, dat is vet stom van mezelf.' Ze drukte een kusje op zijn schouder en sloot haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyzo mei 29, 2011 2:28 pm

William
Ik grinnikte zacht terwijl ik terugdacht aan de avond dat ze dronken was. 'Haha, geloof me. Als ik je niet had tegen gehouden zou je die avond veel meer gedaan hebben dan me alleen maar kussen.' lachtte ik. 'En dat laatste was een goede keuze van je, want dat was gewoon een bevestiging dat ik voor je moest gaan. Nu weet ik zeker dat je van me houd.' zei ik vrolijk en staarde net zoals haar naar het plafond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyma jun 06, 2011 4:49 pm

'Ja, ik hou heel erg veel van jou.' Toch was Fay ergens nog bang dat het allemaal een sprookje was, dat het niet zo kon zijn dat zo een leuke jongen van haar hield. Ze streelde zachtjes over zijn borstkas en drukte haar lippen tegen die van hem aan. 'Zullen we zo anders een stukje gaan lopen, boodschappen doen ofzo?' Grinnikkend keek ze hem aan en ging iets beter liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyma jun 06, 2011 5:07 pm

William
Ik drukte mijn lippen op de hare toen ze zei dat ze van me hield. 'Hm, goedzo. Ik hou ook heel veel van jou.' mompelde ik zacht. Ik knikte toen ze vroeg of we zo een stukje gingen lopen. 'Natuurlijk éénarmig monster.' plaagde ik en ging half zitten om te steunen op mijn ellebogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyma jun 06, 2011 5:09 pm

Ze keek hem speels aan en gleed met haar handen onder zijn shirt. 'Wat zeg jij?' mompelde ze terwijl ze haar lippen op die van hem drukte. 'Ik ben geen monster, zo lelijk ben ik nou toch ook weer niet?' Ze schoot in de lach en duwde hem zachtjes naar achteren, waarna ze zijn tshirt over zijn hoofd trok en met haar vingers over zijn borstkas gleed. 'Fijn dat je van een monster houdt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyma jun 06, 2011 5:12 pm

William
Ik slaakte een klein gilletje toen haar koude handen in contact kwamen met mijn warme huid en glimlachte dan naar haar. 'Hm, nee. Lelijk ben je niet. Een knap éénarmig monster dan.' beaamde ik. Ik trok haar zachtjes met me mee toen ze me achterover duwde, ik moest nog altijd oppassen voor haar schouder natuurlijk. 'Weetje, als je met me wil gaan wandelen heeft het geen nut dat je me uitkleed.' zei ik met een brede grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyma jun 06, 2011 6:04 pm

'Je bent net zo een meisje, wist je dat?' Ze grinnikte en keek in zijn mooie ogen. 'Heb je daar problemen mee dan?' Ze grijnde en drukte haar lippen op die van hem, terwijl ze zachtjes zijn schouders masseerde. Met haar ogen gesloten zocht haar tong die van hem en al snel speelde ze er een spelletje mee. Ze hield van deze jongen, zo veel, dat het bijna pijn deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyma jun 06, 2011 6:13 pm

William
Ik grinnikte zacht. 'Je hebt dan ook ijskoude handen.' klaagde ik. Ik zuchtte. 'Hoe kan ik daar nu problemen mee hebben als je me op zo'n manier verleid?' mompelde ik toen ze haar lippen op de mijne drukte en mijn schouders masseerde. Ik speelde haar spelletje mee terwijl ik haar zacht tegen me aandrukte. Ik liet mijn hand ondertussen afwezig door haar haar gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyma jun 06, 2011 6:23 pm

Ze haalde haar lippen van die van hem en kroop van hem af. Ergens kreeg ze het idee dat hij geen zin had, niet wilde. 'Laat maar' fluisterde ze zachtjes en ze legde haar hoofd op zijn borstkas. 'Misschien moeten we anders maar zo gaan, inderdaad.' Een diepe zucht rolde over haar lippen en ze staarde naar de muur. Waarom moest ze altijd zo na gaan denken over bepaalde dingen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyma jun 06, 2011 6:37 pm

William
Ik trok mijn wenkbrauw op toen ze van me af kroop en zuchtte. Had ik haar onbewust afgewezen of gekwetst? Dat was natuurlijk niet mijn bedoeling. 'Niks te laatmaar.' zei ik tegen haar. Ik rolde me om zodat ik half op haar lag. 'We gaan straks wel wandelen.' mompelde ik. Ik drukte mijn lippen op de hare en begon haar te zoenen. 'Het spijt me dat ik je misschien gekwetst heb.' mompelde ik tussen het zoenen door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyma jun 06, 2011 6:41 pm

'Je hebt me niet gekwetst, en ik wil je niet dwingen of zo iets.' Ze glimlachte en keek in zijn mooie ogen toen hij half op haar lag. 'Hm, i like' lachte ze en ze drukte haar lippen zachtjes terug op die van hem, waarna haar goede hand naar zijn nek gleed en daar zachtjes begon te strelen. Ze grijnsde breed en trok hem wat dichter tegen zich aan, waarbij ze hem zacht zoende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyza jun 11, 2011 9:34 pm

William
'Je dwingt me nergens toe.' zei ik tegen haar. Ik grinnikte zacht toen ze haar lippen weer op de mijne drukten. Ik legde mijn hand tegen haar voorhoofd om daarna zacht door haar haar te strelen. Mijn andere hand sloot zich om de hare en ik krulde mijn vingers om die van haar heen. Ik drukte mijn lippen tegen haar keel en begon zacht naar haar sleutelbeen toe te zoenen? Ik stopte abrupt en om haar weer met die overbezorgde blik aan te kijken. 'Dit gaat toch niet gaan met je sleutelbeen gebroken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyza jun 11, 2011 9:38 pm

'Sst' deed ze en ze drukte haar lippen tegen die van hem om hem de mond te snoeren. 'Ik wil niet dat je bezorgd om me bent, je hoort het wel als het pijn doet. En ik heb twee sleutelbenen, weet je nog?' Ze glimlachte en trok zijn tshirt gretig over zijn hoofd, waarna ze al snel haar lippen weer tegen die van hem drukte en haar vingers over zijn borstkas liet glijden. Het leek wel alsof ze geen genoeg van hem kon krijgen. 'Hm, ik hou van je' mompelde ze toen hun lippen elkaar even niet raakten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyza jun 11, 2011 9:43 pm

William
Ik bleef haar nog steeds bezorgd aankijken. Maar toen ik haar gretigheid voelde liet ik me natuurlijk weer meeslepen. 'Ik hou ook van jou.' Net toen ik ook haar tshirt over haar hoofd wou trekken had ik door dat ze daarvoor haar armen omhoog zou moeten doen, iets wat ze niet kon en ik haalde mijn lippen van de hare. 'Dit gaat echt niet.' zei ik tegen haar. 'De dokter had trouwens gezegd dat je geen zware inspanningen mocht doen, en ik reken dit onder zware inspanningen.' verklaarde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyza jun 11, 2011 9:45 pm

'Shut the fúck up' mompelde ze grijnsend en haar lippen zochten die van hem, en ze had ze al snel gevonden. Ze trok hem dicht tegen zich aan en pakte zijn hand vast, waarbij ze met zijn vingers speelde. Toen liet ze hem los en keek hem aan. 'Ik hoef geen zes weken in hetzelfde shirt te lopen, ik kan echt wel een ander shirt aan hoor.' Ze keek hem onderzoekend aan en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyza jun 11, 2011 9:52 pm

William
Ik grinnikte zacht toen ze zei dat ik moest zwijgen. 'Nee, ik meen het Fay. Waarom ben ik altijd de verantwoordelijke?' mompelde ik, alsof geirriteerd. Ik schoot in de lach toen ik merkte dat ze niet doorhad wat ik bedoelde. 'Ik bedoel niet een tshirt aan en uit doen lekkerding, ik bedoel dat seks wel een zware inspanning is.' Ik keek haar met dezelfde onderzoekende blik aan en kneep lief in haar hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Emptyza jun 11, 2011 9:55 pm

Ze rolde met haar ogen en keek hem aan. 'Dat snapte ik, ik bedoelde dat ik mijn shirt wel uit kon trekken, jij zei dat het niet kon.' Ze kneep in zijn hand terug en zakte terug achterover in de kussen. 'Dit vind ik wel een beetje een domper, een jongen die geen zin heeft.' Ze schudde lachend haar hoofd en ging op haar zij liggen, waarna ze hem aan keek en lief over zijn arm streelde. 'Je bent lief.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 20 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Cynthia en Judithh.
Terug naar boven 
Pagina 20 van 23Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Cynthia & Laura.
» Orpg. Cynthia & Joyce.
» Orpg. Cynthia & Michelle.
» Orpg. Cynthia && Judith. x
» ORPG. Cynthia en Iris.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: