Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.

Ga naar beneden 
+2
Memorial.
Mouette
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Mouette

Mouette


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 28

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 3:59 pm

Jaren geleden vielen honderden engelen uit de hemel. Ze stegen neer op aarde, dit was het meest besproken op de hele wereld. Na een paar maanden verloren de engelen hun vleugels.

Niemand praat er nu nog over, dit was geen verhaal dat van ouder op kind ging. Dit verhaal werd verzwegen. Die engelen worden uiterlijk niet ouder, ze zien er nog even beeldschoon uit. Deze engelen zijn naar de aarde gestuurd om hun ware liefde te vinden, maar iedere jongen of man die ze kussen, sterven. Alleen zij die echt bij de engelen horen, overleven het.

In een stadje in Texas wordt er gesproken over 3 beeldschone "studentes" die er komen wonen. Iedereen wil ze ontmoeten, ook 3 goede vrienden die in het stadje wonen. Overleven zij het?

Dit onderwerp is gebaseerd op de reclame van Axe.

Aangezien ik niet zo fan ben van lijstjes, plaats je maar een verhaaltje van je persoon neer, heet hoognodige of juist heel uitgebreid, maakt me niet uit.

Engelen: 3/..3

Peyton Laeddis, de 476 jarige engel die er uit ziet als een 18 jarige student. Alleen de eerste 100 jar op aarde waren voor haar zwaar, ze kon de verleiding niet weerstaan en dat bezorgde weer voor veel doden. Er werd altijd overmatig drankgebruik vastgesteld, maar Peyton wist goed dat dat niet waar was. Ze heeft leren omgaan met de vloek die ze zich moest meedragen en het lukt haar al aardig om van de jongens af te blijven. Ze heeft de hoop opgegeven om ooit iemand te vinden die niet dood gaat, ze wilt geen risico's meer nemen.
RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Tumblr_lj6mnucIyd1qeojulo1_500_large

Jongens: 3/..3

Robert Lewis, 18 jaar en hij is best wel afstandelijk. Hij is liever alleen dan met 12 meisjes om zich heen, maar af en toe wat gezelschap van een bijzonder mooi meisje vind hij totaal niet erg (:
RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Tumblr_lj3c0uE0PT1qgug2co1_500_large
RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Tumblr_lhrqjqgK5h1qheecno1_500_large


Laatst aangepast door Mouette op di apr 05, 2011 4:58 pm; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Memorial.

Memorial.


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 27

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 4:00 pm

MB
RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. 2aj8dap
Volledige Naam: Noah Zoie Eden
Karakter:Noah is een persoon die voor een ieder open staat, ze is voor een ieder een schouder waar je op zult kunnen leunen zonder haar werkelijk te kennen. Ze heeft een heerlijke uistraling die je haast naar haar toe doet trekken, altijd zal ze met een lach op haar gezicht door het leven gaan, of tenminste zo lijkt dat. Het lijkt alsof ze zich niet veel aantrekt van dingen die over haar gezegd worden, over dingen die over haar gedacht worden, ze laat ook niet blijken dat het haar werkelijk iets doet. Alles wat over haar word gezegd doet haar iets, dingen kunnen haar charmeren, maar kunnen haar net zo goed steken. Ze praat er enkel niet over, ze gaat na de dag alleen zitten, kruipt in een hoek en pakt een notitieblok, daar schrijft ze alles van haar af, in de vorm van een verhaal of een lied. Ze luistert naar een ieder die dat van haar vraagt, ze zal je troost bieden of zal je motiveren. Ze heeft het niet graag als haar vrienden, het gezelschap om haar heen zichtbaar verdriet heeft, zichtbaar iets heeft dat op zijn borst drukt. Hoe ze zichzelf voelt hoeft niemand te zien, toch? Dat is wat zij in haar hoofd heeft, ze vind anderen belangrijker, zelfs als ze hen niet mag vind ze het moeilijk te zien hoe die ander vecht om er boven op te komen. Ze is niet iemand die snel iemand haat of niet mag, maar zelfs wanneer dat het geval is, ergens zou ze graag helpen. Noah is een typisch geval apart te noemen, zullen we maar zeggen.
Uiterlijk: Noah heeft lange diepbruin gekleurde lokken die tot net boven haar middel vallen, de lokken vallen in slordige krullige lokken langs haar gezicht, moeite deze mooi in model te krijgen doet ze niet. Noah is iemand die van puur natuur houd als het om haar uiterlijk gaat. Ze haalt met enkele snelle halen de klitten uit haar lokken om er vervolgens niets meer aan te doen, ze laat het zitten zoals het valt. Haar huid lijkt licht getint, een zachte, romige kleur is haar huid, een huid die de warmte binnen in haar haast doet laten zien, haar lichaam heeft een slank figuur, ze kan niet klagen over de vormen van haar lichaam. Ze vind het niet nodig ook, alles zit op de juiste plaats en tenslotte gaat het daarom, of niet soms? Ze zal niet de langste zijn in een groep, maar ook tot de kleinste behoort ze niet toe, ze is enkele centimeters kleiner dan een gemiddelde vrouw van haar, maar ook deert haar dat weinig. Ze heeft graag iemand met een uiterlijk zo naturel mogelijk, waarom zou ze verbergen hoe ze er uit ziet? Haar ogen zijn bruin, diepbruin gekleurd als pure chocolade, vaak lijken haar ogen te glinsteren, te stralen.
Extra: Haar grote liefde is muziek, ze geniet ervan om te horen hoe zoete, zachte klanken de ruimte vullen met hun geluid, maar ook geniet ze bij het horen van een rauwe, ruwe stem. Ze houd er van om te dansen, zal dansen als er de ruimte voor is, als muziek op de achtergrond klink. Ze zingt graag, bezit over een stem die zoet en zacht in de oren zal klinken, met een rauw randje daaraan. Ze is muzikaal aangelegd, kan veel wat met muziek te maken heeft, ze heeft kunstig talent. Ze weet hoe ze een piano moet bespelen, speelt hoe ze zich voelt.


Laatst aangepast door Memorial. op di apr 05, 2011 4:24 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Can't Breathe.
Moderator.
Can't Breathe.


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 04-04-11

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 4:01 pm

Scarlett Hanna.
Scarlett is een nuchtere engel, ze lacht veel en neemt de meeste dingen niet serieus. Zelfs na meer dan 500 jaar heeft ze nog steeds niet genoeg van het leven. Ze is snel op dingen of mensen uitgekeken maar vind ook snel weer iets of iemand anders om haar te vermaken. Haar kleding is niks speciaals, ze houd van stay-ups en korte broekjes met een oversized shirt. Ze doet niet veel aan haar uiterlijk maar ziet er altijd goed uit. Scarlett houd er voornamelijk van om te dansen, gené heeft ze niet. Al is ze geen top danser, bewegen op de muziek is voor haar genoeg. Regels lapt ze aan haar laarzen, ze zijn niet belangrijk. Scarlett is te nuchter om over gevoelens of liefde te praten. Naast haar vriendinnen en een bak ijs houd ze van niemand. Aangezien Scarlett altijd te veel energie heeft slaapt ze best vaak en nogal vast. De droom van Scarlett om goed te kunnen zingen heeft ze nog steeds niet op kunnen geven. Gevoelens zijn voor Scarlett nogal een probleem, ze kan er niet bepaalt goed mee om gaan. Ze gaat eerder voor het gene dat sexy is, het moet sexy zijn. Scarlett heeft een mooie lengte en een mooi lichaam, ze sport dan ook graag. Voornamelijk hardlopen is haar ding.

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Bim6av


Laatst aangepast door Can't Breathe. op di apr 05, 2011 4:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.manonmorsch.blogspot.com
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 4:02 pm

Hmm, ik houd van dit RPG. <'3 Maar, ik houd even hoog. Want mijn daddy komt zo. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 4:06 pm

jb.

Ik ben William maar de meesten noemen mij Will omdat de meesten William te lang vinden. Ik heb niet veel specifieke hobby's. Ik ben een grote fan van muziek, zoals de meesten. En aangezien ik nog impulsief ben ben ik druk aan het oefenen om akoestische gitaar te leren spelen. Ik heb dat eens gezien in een film en ik wou het ook. Ik ben spijtig genoeg zelf iemand die snel verliefd wordt. Alhoewel ik me niet op elk meisje stort dat ik tegenkom. Ik heb donkerbruin haar en donkere ogen. Echt speciale kledij draag ik niet, ik draag meestal gewoon hetgene wat bovenaan in de kast ligt.

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. 2hp5c1l


Laatst aangepast door Indimenticabile. op di apr 05, 2011 4:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 4:07 pm

Mb, kan dat nog?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouette

Mouette


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 28

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 4:08 pm

britthappenss schreef:
Mb, kan dat nog?

Ik houd het voorlopig op 3-3, anders komen de jongens nooit vol D:
Nee dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 4:09 pm

Mouette schreef:
britthappenss schreef:
Mb, kan dat nog?

Ik houd het voorlopig op 3-3, anders komen de jongens nooit vol D:
Nee dus.

Okay, prima. Geeft niks(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Saijiko
Moderator.
Saijiko


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 26

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 4:20 pm

Jongen bezet? :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouette

Mouette


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 28

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 4:20 pm

britthappenss schreef:
Mouette schreef:
britthappenss schreef:
Mb, kan dat nog?

Ik houd het voorlopig op 3-3, anders komen de jongens nooit vol D:
Nee dus.

Okay, prima. Geeft niks(:

Oke.

hh?

XD

@Above: Is goed Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Can't Breathe.
Moderator.
Can't Breathe.


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 04-04-11

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 4:27 pm

Rol af.

Goedgekeurd/afgekeurd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.manonmorsch.blogspot.com
Mouette

Mouette


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 28

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 4:33 pm

Goedgekeurd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Can't Breathe.
Moderator.
Can't Breathe.


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 04-04-11

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 4:44 pm

Awesome.
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.manonmorsch.blogspot.com
Mouette

Mouette


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 28

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 4:45 pm

(:

Ik haat die smiley's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Can't Breathe.
Moderator.
Can't Breathe.


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 04-04-11

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 4:45 pm

Mouette schreef:
(:

Ik haat die smiley's.

Indeed ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.manonmorsch.blogspot.com
Mouette

Mouette


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 28

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 4:48 pm

Oké, ik heb het uiterlijk van Peyton even veranderd, het verschilt niet veel maar ik kon net het juiste plaatje niet vinden ;c
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouette

Mouette


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 28

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 4:54 pm

Ik ga even een jongen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouette

Mouette


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 28

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 4:59 pm

Robbie dus Wink

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Tumblr_lhrqjqgK5h1qheecno1_500_large
Terug naar boven Ga naar beneden
Saijiko
Moderator.
Saijiko


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 26

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 5:14 pm

Keith DiVolti
Keith DiVolti is een zwijgzame dromer. Zijn oorsprong ligt niet in Texas maar in het verre Italië en hij is met zijn symphonic rock en duistere gedichten altijd een beetje een buitenstander geweest. Hij woont bij zijn tante. Een forse dominante dame die zich Sofia noemt. Zijn ouders zijn niet overleden, maar op wereldreis. Vanwege school kon Keith niet meegaan. De twee zijn al anderhalf jaar weg, en stiekem kerft de eenzame vriendloze Keith streepjes per weekend dat hij zijn ouders - de enige mensen met wie hij nog maar een beetje een klik had - moet missen. Hij is een apart persoon. Zijn uiterlijk is dat van een knappe jongeman die een voorliefde heeft om zich in duistere kledij te hullen en zwijgend te luisteren naar schreeuwerige stemmen en scheurende gitaren en leest in eeuwen oude gedichten, en van innerlijk oogt hij op het eerste gezicht vrij chagerijnig en onzeker. Maar hij is zo slecht nog niet. Echt Keith kennen is moeilijk, omdat hij niet graag te veel van zichzelf toont. Maar hij is een begripvol persoon, wijs en oprecht. Hij toont niet snel zijn interesse in mensen, laat staan in meisjes. Maar eigenlijk is het vrouwelijk ras hetgeen wat het hem het meest fascineert. Zoals elke jongen dat zou horen te doen op een leeftijd van 18 jaar. Hij is de bassist van een vrij onbekend rock bandje, waarin zijn beste vriend Calvin de leadzanger is. Tot voorkort was Calvin degene geweest met wie hij alles kon delen, maar sinds "de gebeurtenis" is er niemand meer die Keith echt kan vertrouwen. Zijn ouders kan hij alleen eens per maand doormiddel van Skype spreken, tante Sofia is te druk met het zoeken van een geschikte huwelijkskandidaat - Het liefst een rijke Hollywood ster, zoiets als George Clooney, dream on..- en verdere vrienden heeft hij niet echt. Alleen mensen, waarmee hij wat rondhangt en hier en daar wat muziek mee speelt. Hij verlang heel erg naar een luisterend oor, een lachend persoon, dat hem soms mee trekt in haar enthousiasme en aanstekelijke zorgeloze lach.

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. S2ur0j
Terug naar boven Ga naar beneden
Can't Breathe.
Moderator.
Can't Breathe.


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 04-04-11

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 5:19 pm

Nu wil ik beginnen ;l
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.manonmorsch.blogspot.com
Mouette

Mouette


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 28

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 5:19 pm

HIJ HEEFT EEN NAVELSIK <3

Ian ook haha. Faal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouette

Mouette


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 28

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 5:20 pm

Er was iemand eten, dus we kunnen nog niet beginnen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Can't Breathe.
Moderator.
Can't Breathe.


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 04-04-11

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 5:22 pm

Kakzak.

oh telt dat als schelden xd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://www.manonmorsch.blogspot.com
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 5:35 pm

ik wil ook beginnen ;d
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouette

Mouette


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 28

RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Emptydi apr 05, 2011 6:05 pm

De naam van de club hing in neon letters boven de openstaande deuren. Peyton liep in het zwarte jurkje de club binnen en drong zich door de mensenmassa. Ze wilde mensen leren kennen op de eerste avond in het dorpje. Ze nam plaats op een barkruk en keek zoekend rond. Ze wist bijna zeker dat de andere meiden ook hierheen zouden komen, misschien kwamen ze later? Peyton draaide zich weer terug en speelde met een verkleurd bierviltje.

Robbie had een tijd lang buiten gestaan, hij was de benauwde alcohol lucht daar binnen zat en was toe aan wat frisse lucht. Zo stond hij hier een tijdje te kijken naar iedereen die voorbij kwam. Oh, laat ik mezelf verbeteren. Hij keek naar alles meisjes die voorbij kwamen.

-

's avonds. Club. Jongens kennen elkaar, meiden kennen elkaar. Iedereen is al op de hoogte van die 3 nieuwe meiden, dus ook de jongens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.   RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RPG. Angels aren't the sweetest thing on earth.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ORPG Guardian Angels

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Overig.-
Ga naar: