Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 RPG} The Other World.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

RPG} The Other World. Empty
BerichtOnderwerp: RPG} The Other World.   RPG} The Other World. Emptydi apr 05, 2011 7:40 pm

De bibliotheek van Mississippi, is op het eerste gezicht niet anders dan iedere andere bibliotheek op de wereld. De bibliotheek staat vol met lange rijen, oude kasten met daarin duizenden boeken, over ieder onderwerp dat je maar kunt bedenken. De kasten eindigen bij een computerplek, waar je het boek kunt zoeken dat je wilt, of nodig hebt. Er is echter een ding anders aan deze biblioheek, een ding dat door niemand opgemerkt zal worden, tenzij je erachter komt. Die ene uitzondering is namenlijk het boek, 'The other world', met de nadruk op bladzijde 314.

Bladzijde 314 is namenlijk het begin van het hoofdstuk, 'The door to the other world', een hoofdstuk dat niemand, tenzij je bladzijde 314 hebt overgeslagen, ooit heeft af gelezen. Wanneer je de titel van dit hoofdstuk namenlijk leest, verdwijn je. Niemand zal ooit weten dat jij de deur naar de andere wereld hebt gevonden, tenzij ze het boek zelf lezen.

Het boek wordt bij toeval gelezen bij een aantal jongeren, die van fantasy boeken houden. Aangekomen op bladzijde 314 verdwijnen ze van de aarde en komen ze terecht op een wereld, waar je eigen fantasie je enige beperking is. Op deze wereld zijn krachten normaal, ookal weten de jongeren eerst niet dat ze die hebben. Die jongeren, spelen wij.

Ze komen in de wereld terecht vol vreemde wezens, nieuwe omgevingen. Ze gaan opzoek naar een manier om de wereld te verlaten, maar, is dat wel mogelijk?

Schrijf een verhaaltje over je personage, niet te lang, niet te kort met een foto.

- Een meisje door Iris.
- Een meisje door Zilver.

Alleen nog een jongen.

Mijn naam is Blaine Montgomery, ik ben een dood normale jongen, die drinkt, uitgaat en van meisjes houdt. Ik ben een jongen die houdt van moderne spullen, ik heb dan ook de nieuwste gadgets. Ik ben niet gewend om alleen te zijn, ik ben rijk en mensen bestempelen me dan ook meteen als arrogant. But, to be honest, ik ben ook wel redelijk arrogant. Tenminste, ik weet wat ik kan, dat ik er goed uit zie en dat ik over enkele jaren een top baan krijg bij mijn vaders bedrijf. Nee, ik zie niet in waarom ik überhaupt nog naar school zou moeten gaan. School is immers voor mensen zonder toekomst en mijn toekomst is al perfect uitgestippeld. Ik wordt rijk, trouw een mooie vrouw en reis de wereld rond. How simple can it be? Mijn hobby's zijn dan ook uitgaan, meisjes versieren en rond rijden met mijn porsche. Want ja, ik ben 19. Indien je nog meer wilt weten, moet ik je helaas vertellen dat ik geen zin meer heb.
De mazzel, Blaine.
RPG} The Other World. Wauwcute1


Laatst aangepast door Per Sempre. op di apr 05, 2011 8:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

RPG} The Other World. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Other World.   RPG} The Other World. Emptydi apr 05, 2011 7:47 pm

Gr, ik wil mee doen maar ik moet dus op iPod, lijkt me niet zo'n handig idee.:'c
Terug naar boven Ga naar beneden
Despair

Despair


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ver, ver weg.

RPG} The Other World. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Other World.   RPG} The Other World. Emptydi apr 05, 2011 8:18 pm

Oeh, ik wil wel een meisje doen! Leuk idee c:

Hallo.
Evy Camille Fright, aangenaam. Of niet, dat hangt natuurlijk van jou af. Ík heb in ieder geval geen zin in je als je je boven me verheft, zowel letterlijk als figuurlijk. Als je denkt dat ik te klein, te pietepeuterig ben voor jou prachtige wereldje, pas maar op. Ik heb wrede werelden gekend, waar je hard moest zijn. Zo gaat dat hè, met oudere zussen. Want er zijn voor jou maar twee opties. Óf je moet aan al hun eisen voldoen, óf je wordt eruit gegooid. Je wordt behandeld als oud vuil. Maar ik wil niet zijn zoals zij, strak, als marionetten van mijn ouders. Ik mocht nooit zeggen wat ik wilde, ik werd nooit boos. Ik wilde aan hun eisen voldoen, zorgen dat ze ook op mij trots konden zijn, maar dat ging niet door. Het maakte niet uit, het was nooit goed genoeg. Ik was er altijd voor iedereen, maar niemand was er voor mij. Niemand leek er zelfs maar aan te denken. Ik heb nooit echt liefde van anderen gekregen, verwacht dus maar niet dat ik het aan jou geef.
Je wilt me waarschijnlijk niet meer kennen nu, je wilt niet weten wat ik allemaal verschuil. Je zal nooit beseffen wat ik eigenlijk ben. Dat ik mensen kan helpen, ze aan het lachen kan maken, met ze kan praten. Luisteren. Dat is fijn, als anderen tegen je praten, hen over hun problemen vertellen, maar op een manier waarop ze niet verwachten dat je alleen maar zal luisteren. Ik wil ze wel goede raad geven, heus wel. Let maar op. En je zal nooit weten waar ik het bangst voor ben. Want waar ik bang voor ben, is dat ik mezelf niet meer ken. Meer krijg je niet uit me los. Nooit niet, denk ik.
Evy.

Spoiler:


Laatst aangepast door Despair op di apr 05, 2011 8:43 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

RPG} The Other World. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Other World.   RPG} The Other World. Emptydi apr 05, 2011 8:19 pm

All right then. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

RPG} The Other World. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Other World.   RPG} The Other World. Emptydi apr 05, 2011 8:27 pm

Al achttien jaar heet ik Amanda Callander. Samen met mijn moeder en zusje woon ik in een rijtjeshuis in een normale wijk van de stad. Met mijn vader ligt het anders. Hij heeft ergens midden in de stad een penthouse en staat erop dat ik elke week een keer langs kom. Om de "vader-dochter" relatie te onderhouden. Mijn leven bestaat uit leren, oppassen, klusjes in en rond het huis opknappen en in het weekend los gaan. Mijn leven is tweedelig. Mijn ouders zijn al sinds ik 6 ben gescheiden maar kunnen prima met elkaar om gaan. De ene week bij mijn vader, de andere week bij mijn moeder en bij beide heb ik een totaal verschillend leven. Qua relatie's ben ik niet zo handig, ze zijn nooit langer dan twee maand geweest. Niet dat ik me niet kan binden maar ik ben nog jong, je moet genieten. Ik rook sinds mijn zestiende en ondanks dat iedereen altijd maar zegt dat ik meot stoppen blijven de sigaretten in mijn tas als een standaard lipgloss. Sigaretten zitten er altijd in mijn tas, net zoals sommige andere mensen altijd hun make-up mee hebben. Je kan zeggen wat je wilt maar stoppen met roken zal me niet lukken.

RPG} The Other World. Vetvm

Terug naar boven Ga naar beneden
Despair

Despair


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ver, ver weg.

RPG} The Other World. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Other World.   RPG} The Other World. Emptydi apr 05, 2011 8:48 pm

Shit. Ik moet gaan, het spijt me heel ontzettend erg! Ik ben er morgen weer, promise <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

RPG} The Other World. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Other World.   RPG} The Other World. Emptydi apr 05, 2011 8:50 pm

Nog een jongen. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

RPG} The Other World. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Other World.   RPG} The Other World. Emptywo apr 06, 2011 4:41 pm

A guy please.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

RPG} The Other World. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Other World.   RPG} The Other World. Emptywo apr 06, 2011 5:02 pm

ik wil wel jongen (:

Hallo, ik ben Lucas. Ik ben 18 jaar oud maar binnen een paar maanden wordt ik negentien. Ik woon samen met mijn vader in een appartement. Het zorgt soms voor spanningen want we zijn niet de allerbeste vrienden. Mijn moeder heeft ons verlaten toen ik vijf was. Ik heb niets meer van haar gehoord en eigenlijk kan het me ook zo niet veel schelen. Ik ben een grote fan van motors en zou er zelf graag een hebben. Daardoor heb ik hier en daar een baantje waar ik een klein beetje bijverdien om er één te kunnen kopen. Zoals auto’s wassen, honden uitlaten, babysitten enz. Voor de rest heb ik maar een standaardleven. Naar school gaan, huiswerk maken, het huis leefbaar houden en die dingen. Ik ben een grote alcoholfan, niet dat ik elke dag dronken ben, maar ik heb elke dag wel graag iets met alcohol in. Veel relaties heb ik nog niet gehad, hier en daar soms is een vriendinnetje maar nog niks serieus.

RPG} The Other World. 15573hi


Laatst aangepast door Indimenticabile. op wo apr 06, 2011 5:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

RPG} The Other World. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Other World.   RPG} The Other World. Emptywo apr 06, 2011 5:10 pm

Yeaah. <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Despair

Despair


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ver, ver weg.

RPG} The Other World. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Other World.   RPG} The Other World. Emptywo apr 06, 2011 6:22 pm

And I'm back Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
SoundOfSilence

SoundOfSilence


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 08-04-11
Woonplaats : Naast de buurman. :3

RPG} The Other World. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Other World.   RPG} The Other World. Emptyvr apr 08, 2011 4:02 pm

Is er nog een rolletje vrij? ;$
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

RPG} The Other World. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Other World.   RPG} The Other World. Emptyvr apr 08, 2011 4:06 pm

SoundOfSilence schreef:
Is er nog een rolletje vrij? ;$

Hij is vol, tenzij je zin hebt in een dubbelrol. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
SoundOfSilence

SoundOfSilence


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 08-04-11
Woonplaats : Naast de buurman. :3

RPG} The Other World. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Other World.   RPG} The Other World. Emptyvr apr 08, 2011 4:12 pm

Ehm nee dankje. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

RPG} The Other World. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Other World.   RPG} The Other World. Emptyvr apr 08, 2011 4:16 pm

Haha, dat dacht ik al. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

RPG} The Other World. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Other World.   RPG} The Other World. Emptyza apr 09, 2011 9:41 am

Dus, wanneer beginnen we?
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

RPG} The Other World. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Other World.   RPG} The Other World. Emptyza apr 09, 2011 3:01 pm

Ehm, ik zit eigenlijk te wachten tot iedereen online is. ;x
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





RPG} The Other World. Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG} The Other World.   RPG} The Other World. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RPG} The Other World.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ORPG} I don't know much about your world.
» ORPG} It's a wicked world.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Fantasy.-
Ga naar: