Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Cynthia & Joyce.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Joyce.  Empty
BerichtOnderwerp: Orpg. Cynthia & Joyce.    Orpg. Cynthia & Joyce.  Emptywo apr 27, 2011 5:56 pm

Ik ben Milly en ben zeventien jaar oud. Ik ben door mijn ouders heel streng en christelijk opgevoed. Dat kun je eigenlijk bijna niet zien aan mij, het is niet dat ik een groot kruis op mijn hoofd heb ofzo, ik draag alleen altijd een kleine ring aan mijn rechterringvinger in de vorm van een kruis. Ik hou van muziek en heb overal waar ik heenga mijn akoestische gitaar bij. Het liefste van al zou ik graag piano spelen, maar daar heb ik spijtig genoeg het geduld niet voor. Ja, geduld heb ik niet. Daar ben ik veel te impulsief voor. Dat houdt dus ook in dat elke dag iets anders wil. Over jongens moet ik niet beginnen, want ik heb nog nooit een vriendje gehad. Nee, mijn vader zou me zo'n beetje vermoorden.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovefaces

Lovefaces


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 23-04-11
Leeftijd : 27

Orpg. Cynthia & Joyce.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Joyce.    Orpg. Cynthia & Joyce.  Emptydo apr 28, 2011 4:05 pm

Mijn naam is Elly en ik ben op dit moment achttien jaar oud. Mijn gehele leven draait om feest en natuurlijk meiden, of hoe ik ze altijd noem.. eten. Nee grapje, eten is altijd fijner. Ik studeer op dit moment rechten, maar wil eigenlijk overstromen op economie aangezien me dat meer boeit. Misschien verwacht je het niet van me maar leren is iets wat ik wel kan ja. Mensen schatten mij niet erg inteligent in aangezien ik altijd achter de meiden aanzit, maar om eerlijk te zijn ben ik erg inteligent, lol. Voor de rest moet je van me weten dat ik meiden verslind, dus pas op, of liever gezegd; zoek me op. Serieusheid is dan ook wel eens ver bij me te zoeken, maar wat doe je eraan?

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Joyce.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Joyce.    Orpg. Cynthia & Joyce.  Emptydo apr 28, 2011 4:13 pm

oké, jij begint Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovefaces

Lovefaces


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 23-04-11
Leeftijd : 27

Orpg. Cynthia & Joyce.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Joyce.    Orpg. Cynthia & Joyce.  Emptydo apr 28, 2011 4:37 pm

Elly.
De dag was aangebroken, de dag dat ik terug moest naar school.. Niet zomaar school, nee COLLEGE. Heb je ooit die film gezien genaamd American Pie? Waar ze naar college gaan en elke chick pakken die ze willen? Oh ja, daarom ging ik voornamelijk studeren. Grapje, ik deed het voornamelijk voor me toekomst. Ik zette mijn zonnebril af toen ik het grote gebouw inliep, waar ik het komende semester mijn tijd zou door brengen. Mijn ogen gleden over een aantal meiden die langsliepen in ongelooflijk korte rokjes. Damn, als dit elke dag zo was.. Gniffelend om me eigen gedachten gleden mijn ogen over de kamer indelingen. Ik zat bij ene Milly. Sinds wanneer was het eigenlijk zo dat dames samen met heren op één kamer zaten? Niet dat ik er problemen mee had. Ik liep richting het kamer nummer 306, waar mijn koffers als het goed was al stonden. Met de bijhorende sleutel die ik al thuis gestuurd had gekregen, opende ik de deur. Aha, er was nog niemand. Ik liep veder naar binnen en ging zitten op het rechter bed. Zo, die was van mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Joyce.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Joyce.    Orpg. Cynthia & Joyce.  Emptydo apr 28, 2011 5:03 pm

Milly
Ik stapte uit de auto en zwaaide nog even naar mijn vader. Ik keek even om me heen. Meisjes met bijna geen kleren aan en een hele hoop make-up, koppeltjes die op een manier aan het kussen waren die verboden moesten worden in het openbaar en jongens die als beesten achter de meisjes aanliepen. Ik beet even op mijn lip terwijl ik mijn jas iets dichter deed, je wist nooit wat er kon gebeuren in deze buurt. Ik liep naar de lijst met de kamerindelingen. Elly, ik hoopte dat ze een leuk meisje was. Ik sleepte mijn koffers achter me aan terwijl ik door de lange ging liep. De sleutel had ik veilig in mijn broekzak gestoken. Ik liep naar de deur die halfopen stond. Er zat een jongen op een van de bedden. Ik trok verbaasd mijn wenkbrauw op. 'Euh' begon ik en keek even naar het nummer op de deur. 306. 'Ben jij Elly?' vroeg ik verbaasd. Ik zette mijn koffers binnen en keek hem zenuwachtig aan terwijl ik op mijn bed ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovefaces

Lovefaces


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 23-04-11
Leeftijd : 27

Orpg. Cynthia & Joyce.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Joyce.    Orpg. Cynthia & Joyce.  Emptydo apr 28, 2011 5:20 pm

Elly.
De geur van een echte meidengeur, drong mijn neus binnen toen de deur openging. Ik draaide me om en keek naar het meiden figuur dat voor me neus stond. Mijn ogen gleden over haar lichaam. Mooie rondingen, sterke kaaklijn, mooie lippen en tot slot prachtige ogen. Ja, een meisje dat er zeker wel mocht zijn. "Euh ja, ik ben Elly." Zo te zien had ze niet verwacht dat ik een mannelijk figuur was, want ze keek alsof ze net een enge ziekte had opgelopen. Gniffelend stond ik op. Het was zeker geen verkeerd meisje om me kamer meer te delen, nee zeker niet. Maar toch, iets zij me dat ze preuts was, maar misschien had ik het fout. Ik voelde hoe mijn Blackberry twee keer trilde, teken van een ping dus. Ik frommelde hem uit me broekzak, aha Jochem, me beste vriend. "En ehh, jij bent Milly neem ik aan?" zei ik terwijl ik een bericht tikte naar Jochem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia & Joyce.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Joyce.    Orpg. Cynthia & Joyce.  Emptydo apr 28, 2011 5:38 pm

Milly
Ik kon zien hoe hij zijn blik over mijn lichaam liet glijden en er ging rilling door me heen, oh god hier zou ik aan moeten gewoonraken. 'Eh, ja dat ben ik.' antwoordde ik stilletjes en ging op het andere bed zitten. Normaal zou ik in dit soort situaties maken dat ik weg was, maar aangezien ik nog een heel jaar bij hem op de kamer zou liggen moest ik er maar aan wennen. Ik hoorde hoe hij op zijn gsm begon te tikken. Het zachte getik leek een beetje op regen. Ik licht opgelucht adem bij dit bekende geluid. Zelf liep ik thuis ook altijd te tikken op mijn samsungstar, maar niet naar jongens natuurlijk. Ik stond op om onze kamer te verkennen. Er was een raam, met een uitzicht op de straat en aan het uiteinde van de jongen zijn bed stond een deur naar een kleine badkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Cynthia & Joyce.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia & Joyce.    Orpg. Cynthia & Joyce.  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Cynthia & Joyce.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Cynthia & Michelle.
» Orpg. Cynthia en Judithh.
» Orpg. Cynthia && Judith. x
» ORPG. Cynthia en Iris.
» Orpg. Cynthia & Laura.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: