Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ORPG. Chloe & Iris.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptyma mei 02, 2011 7:00 pm

met de allerleukste Chloe.

Mijn rol komt straks.


Laatst aangepast door Remember me op ma mei 02, 2011 10:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptyma mei 02, 2011 7:41 pm

Lilith Ann Parker is een absolute party animal, geen feestje gaat voor haar voorbij. Met haar 19 jaar is Lilith een van de vele gevaren op de snelweg . Ze geeft niet veel om mensen, haar meeste vrienden kent ze van feesten en uitgaan, maar dieper gaat het niet echt. En dan jongens. Jongens zijn haar meest favoriete objecten, ze houdt ervan en is absoluut niet een preuts meisje. Toch zal ze zich niet snel aan iemand binden. Jongens zijn in haar ogen onnodig en ergens diep van binnen hoopt ze dat ze lesbisch is. Maar tot zover trekken jongens toch meer haar aandacht. Ze heeft meer jongens vrienden dan meisjes, omdat deze haar benijden. But Lilith doesn’t give a damn about it.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptyma mei 02, 2011 9:57 pm

Daniel Jarown.
Als je het hebt over feestjes ben je bij Daniel op het goede adres, tegen een feestje zegt hij geen nee. Maar hij weet dat er meer is in de wereld dan seks, drugs en alcohol en dat je niet altijd op de eerste indruk moet afgaan maar dieper moet graven, mensen hebben geheimen en wil je ze echt goed leren kennen dan moet je die geheimen te weten komen. Ondanks dat hij van een feestje houd duikt hij niet met elk meisje het bed in. Respect voor een ander, hij vind meisjes fantastisch maar hij misbruikt ze niet voor zijn eigen lust. Je zou dus kunnen zeggen dat hij twee verschillende kanten heeft.

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptyma mei 02, 2011 10:14 pm

Lilith.
Ik was brak, het weekend had me echt gesloopt. Met mijn handen probeerde ik mijn haar nog enigszins in model te krijgen maar ik gaf het op zodra het weer terug viel. Dan maar zo, bedacht ik ongeïnteresseerd en liep de meisjeswc uit. Nog een volle dag en dan vanavond.. Een brede grijns verscheen alleen al op mijn gezicht terwijl ik dacht aan die avond. Ik hield van feesten, nee dat was niet waar, ik leefde ervoor. Als ik eerlijk moest zijn had ik geen idee hoe ik zou moeten overleven zonder de avonden waarbij ik helemaal los kon gaan, om vervolgens in een vreemd bed wakker te worden. Welcome in my life.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptyma mei 02, 2011 10:28 pm

Het was weer een topweekend geweest en met nieuwe moed voor een schoolweek vol martelingen stapte Daniel uit bed. Hij had geluk dat hij op maandag pas om half twaalf op school hoefde te wezen. Het was weer een geslaagd weekend geweest met zijn vrienden in de clubs en telkens weer verbaasde hij zich erover hoe meisjes konden veranderen als ze uitgingen. Niet allemaal natuurlijk maar veel meisjes gingen echt los op een feest. Hij haalde een hand door zijn haar om het lichtelijk te fatsoeneren en grijnsde naar zijn eigen spiegelbeeld. Vanavond weer, het zou top worden. Misschien... Nee, daar moest hij niet op hopen. Het feit dat hij vanavond niet thuis bij zijn ouders hoefde te zijn gaven de laatste moed om zich om te kleden
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptyma mei 02, 2011 10:33 pm

Haar mondhoeken krulden om tot een glimlach toen ze Cameron zag lopen, een van de jongens die ze tot haar vrienden rekende. "Cammie," riep ze en dwong zichzelf er vrolijk uit te zien terwijl ze nog steeds haar hoofd voelde tollen. Een kater, ach ja, waarom ook niet. Met een hand haalde ze een paracetamol uit haar tas terwijl ze met de ander het flesje water dat Cameron in zijn hand had afpakte om vervolgens de paracetamol door te slikken. "Having a headache?" Vroeg hij grinnikend en het enige wat Lilith kon doen was instemmend knikken terwijl ze nog een slok water nam. "En, waar gaan we vanavond heen," vroeg ze nieuwsgierig aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptydi mei 03, 2011 4:38 pm

Lang leve de uitvinding van de scooter dacht Daniel bij zichzelf toen hij met nog steeds een slaperig hoofd gas gaf en richting school reed. De ochtenden waren het ergst na een goed feest maar er was niet veel aan te doen. Met een sneltreinvaart reed hij het plein op en zette zijn scooter op de daarvoor bestemde plek. Misschien was het meisjesachtig maar hij stond liever niet alleen op het plein en was blij toen hij zijn vriend Tyler naar hem toe zag lopen. Breed grijnzend gaven ze elkaar een mannen-hug ding en liepen naar een muurtje waar ze altijd stonden. Tyler bood hem een sigaret en dankbaar nam Daniel die aan en hij stak hem aan. Hij blies de rook in kleine kringeltjes omhoog en keek ze na. 'Nog een kater?' vroeg hij aan zijn vriend die opschrok uit een dagdroom, waar denkt die jongen toch aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptydi mei 03, 2011 4:49 pm

Na een kort gesprek over de plannen voor die avond besloot Cameron om naar Tyler te gaan, een goede vriend van hem die Lilith ook vaagjes kende en vroeg haar om mee te lopen. Gezien er nog niemand op school was die ze echt kende besloot ze dus met hem mee te gaan en haalde een sigaret uit haar tas om die eenmaal buiten op te steken. "Hello," zei ze vrolijk tegen Tyler terwijl ze nieuwsgierig naar de jongen naast hem tuurde. "Ben je nieuw?" Vroeg ze terwijl ze hem vragend aan keek en de rook uit blies. Hij moest wel nieuw zijn, anders had ze hem toch wel eerder gezien? Of misschien.. Ze kneep haar ogen een beetje tot spleetjes terwijl ze hem in zich op nam, om vervolgens tot de conclusie te komen dat hij niet een van haar one night stands was die ze misschien vergeten was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptydi mei 03, 2011 5:33 pm

Daniel keek nog steeds naar de kringeltjes rook die opstegen en verdwenen in de lucht en schrok op toen Cameron en een nog onbekend meisje bij hen voegde. Tyler draaide zich naar hem om en hij kuchte zacht maar Tyler snapte de link niet en hij richtte zijn aandacht op het meisje die hetzelfde deed bij hem. 'Hello there,' zei hij net zo vrolijk toen het onbekende meisje begon te praten. Langzaam knikte hij als antwoord op zijn vraag. 'Ja, nou ja eigenlijk niet ik ben hier al ruim drie weken maar je zou het nieuw kunnen noemen.' Onrustig haalde hij een hand door zijn haar en nam haar in zich op. Ze was een mooi meisje, waarschijnlijk één met een eigen wil, één met pit. Hij grijnsde lichtjes, vaak kwam je die niet tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptydi mei 03, 2011 5:53 pm

Lilith trok een mondhoek op bij wijze van een glimlach en knikte. "Nieuw dus," zei ze bevestigend. Haar ogen keken hem geïnteresseerd aan terwijl ze zijn reactie peilde. Zoals iedere jongen ging zijn blik over haar lichaam en ze kon het niet laten om met haar ogen te rollen. Jongens, ze waren altijd te voorspelbaar. Even ging haar blik naar Cameron die geamuseerd aan het toekijken was en ze leunde glimlachend tegen hem aan terwijl ze naar Tyler keek. "Dus, gaan jullie ook mee vanavond?" Vroeg ze terwijl ze hem aankeek en keek toen weer naar de andere jongen om vervolgens een trekje van haar sigaret te nemen. "Oh trouwens, ik ben Lilith," zei ze terwijl ze haar hand naar hem uitstak en hem afwachtend aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptywo mei 04, 2011 12:32 pm

Ze had een raar trekje, was het een glimlach of iets anders? Ach, hij zou er niet teveel aandacht aan besteden. Daniel haalde zijn schouders op terwijl hij zijn blik niet van het meisje afwende. Hij werd al vaker nieuw genoemd dus één meer of minder zou niet veel uit maken. Hij gooide zijn sigaret op de grond en trapte die uit, de grond rond het muurtje lag onder de sigaretten en de rector was er niet blij mee aangezien het niet netjes stond maar hij kon er niets aan veranderen dus liet hij het maar rusten, had Tyler vertelt dus of het klopte was een tweede vraag. Hij knikte naar het onbekende meisje. 'Ja, wij gaan mee. Althans, dat was de bedoeling niet waar Tyler?' Tyler bevestigde zijn vraag door te knikken. De hand van het onbekende meisje zweefde alleen in de lucht en met een halve grijns pakte hij haar hand vast. 'Aangenaam kennis te maken Lilith, ik ben Daniel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptywo mei 04, 2011 12:46 pm

Hoezo beleefd, ging er spottend door Lilith's gedachten waarna ze zijn hand losliet. "Kom Cam, we gaan Maaike zoeken," zei ze met een glimlach en draaide zich om terwijl ze Cameron bij zijn mouw vast pakte om vervolgens weg te lopen. Het gezicht van de nieuwe jongen bleef even in haar gedachten hangen, maar verdween zodra ze Maaike hadden gevonden. "Hello," zei ze met een grijns en keek met twinkelende ogen het meisje aan. "Wie was die jongen net?" Vroeg deze nieuwsgierig, waarna Lilith even nadacht. "Tyler of die nieuwe?" Vroeg ze ter verduidelijking. "De nieuwe," antwoordde Maaike terwijl haar blik vluchtig naar de twee jongens gleed. "Daniel," zei Cameron snel waardoor Lilith haar wenkbrauw optrok. "Daniel ja," bevestigde ze zijn woord en keek hem vragend aan terwijl hij zijn schouders ophaalde. Rare jongen die Cameron.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptywo mei 04, 2011 1:10 pm

Daniel grijnsde lichtjes, hij wist maar al te goed wat er door haar hoofd heen ging: hetzelfde wat er bij al die andere tientallen mensen die zich voorstelden. Wat is hij toch netjes, dat werd vaak genoeg achter zijn rug om gefluisterd maar hij was het in de loop der jaren gaan negeren. Hij kon er immers nies aan doen dat zijn moeder ouderwets Engels was opgevoed en hij daar een deel van had meegekregen. Hij draaide zich om naar Tyler die hem een nieuwe sigaret aan bood maar hij bedankte. Sommige mensen zeiden wel eens: Er is maar één weg naar je longen en die moet geasfalteerd worden, maar daar deed hij niet aan mee. Roken was lekker maar overdrijven was ook een vak. ‘Dus wij gaan vanavond naar een feest?’vroeg hij aan Tyler die knikte met een sigaret in zijn mond. ‘Heb jij nog een aansteker?’ vroeg Tyler en Daniel viste er één uit zijn broekzak en gooide die naar zijn vriend die het behendig opving. ‘Danku,’ zei hij met een sigaret tussen zijn lippen terwijl hij zijn sigaret probeerde aan te steken. Tyler richtte zijn aandacht op Lilith het meisje dat net weg was gelopen. ‘Leuk ding toch?’ vroeg Tyler terwijl hij een trekje van zijn sigaret nam. ‘Het is geen voorwerp Tyler,’ merkte Daniel op maar Tyler lachte breed. ‘Zij wel, Lilith is nooit weg van een one night stand. Dat is iets wat je hoort te weten maat.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptywo mei 04, 2011 1:15 pm

Met een tevreden lachje op haar lippen staarde Lilith naar haar mobiel. Haar inbox lag plat van ongeopende smsjes en het was altijd leuk om een van die kleffe berichtjes voor te lezen. "Ik houd van je," zei ze lachend waarna ze haar mobiel aan Maaike gaf die vervolgens begon te lachen. Echt, Lilith had een hekel aan de meeste jongens. Ze waren allemaal zo standaard en hun enige doel was je in bed krijgen. Nou was dat laatste niet iets waar Lilith erg mee zat, maar ze vond het ergens toch wel fijn wanneer een jongen aandacht aan haar gaf. Het idee dat ze de laatste tijd wel vaker had, lesbisch worden, kwam weer in haar op. Kort vroeg ze zichzelf af waarom ze die weg niet gewoon in zou slaan, maar van binnen wist ze donders goed dat je niet even lesbisch kon worden en ze had nou niet bepaald veel interesse in het vrouwelijke geslacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptywo mei 04, 2011 1:42 pm

Daniel stond nu al ruim een kwartier te wachten voor Tyler zou komen maar die vent moest waarschijnlijk zijn uiterlijk zo op en top krijgen dat alle meiden achter hem aan liepen en hij de nacht niet alleen doer hoefde te brengen. Hij schudde grijnzend zijn hoofd en stapte in zijn all stars en pakte zijn jack en liep naar zijn scooter. Net toen hij weg wou rijden kwam Tyler er aan en toeterend stopte hij vlak voor hem. 'Sorry dat ik te laat ben maar ik moest nog even wat aan mijn haar doen want met een vuurwerk kapsel zie je mij niet op een feest.' Lachend starte Daniel zijn scooter en samen rede n ze richting het feest. Eigenlijk was hij gek dat hij op een doordeweekse dag naar een feest ging maar hij zei geen nee tegen een feestje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptywo mei 04, 2011 1:51 pm

Met haar lippen getuit stond Lilith voor de spiegel terwijl ze lip-gloss op haar lippen smeerde. Haar mobiel trilde en geërgerd opende ze het bericht waarna ze besloot dat ze beter kon opschieten. Logan zou haar komen ophalen en volgens zijn smsje was hij er over enkele minuten. Snel trok ze haar donkerblauwe jurkje recht en rende toen richting de gang om haar pumps aan te trekken. Ook haar tasje en haar zwarte jack werd mee gegrepen en precies op het moment dat de bel ging was ze klaar. Om hem toch even te laten wachten liep ze naar de keuken om wat water te drinken, om vervolgens de deur open te maken. "Let's go," riep ze vrolijk en liep naar zijn auto toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptywo mei 04, 2011 2:52 pm

Stomme stoplichten dacht Daniel bij zichzelf toen hij voor de zoveelste keer stopte en ongeduldig met zijn vingers op het stuur en wachtte tot het licht op groen sprong. Toen het licht eindelijk op groen sprong gaven ze beiden gas en reden in volle vaart naar de club toe. Grijnzend gooide Tyler een slot naar Daniel die het met één hand opving. ‘Dus,’ begon hij terwijl hij zijn scooter op sloot zette. Ze hielden beide hun mond en liepen de club in. Daniel leunde tegen de bar aan terwijl hij een slok van zijn bier nam en in zijn andere hand een sigaret vast hield. Feesten waren de beste plekken om te roken, dat was wetenschappelijk (?) bewezen vandaar dat ook dit keer Daniel weer met een sigaret tussen zijn vingers op een feest werd gespot. Tyler opende zijn mond om wat te zeggen maar hij hield zijn mond en Daniel keek hem vragend aan. ‘Wat wou je zeggen?’ Tyler schudde zijn hoofd en sloeg zijn bier in één keer achter over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptydo mei 05, 2011 12:03 pm

De auto stopte voor de discotheek en Lilith bedankte Logan met een kus op zijn wang. Ze lachte even toen ze zag hoe stoer hij opeens ging kijken en stapte de auto uit. Haar ogen gleden over de mensen die in rijen voor de entree stonden, maar gezien ze niet veel zin had om te wachten liep ze maar op de Portier af, om daar vervolgens een praatje mee te maken - en niet te vergeten; alle mensen op haar te laten wachten, ghehe -. Met een uitnodigend gebaar liet hij haar binnen waarna ze direct naar de bar liep. Alcohol, het middel om een avond swingend te laten beginnen. "Een rode wodka met redbull," zei ze met een lachje en liet zich op de barkruk neer zakken om vervolgens een sigaret uit haar tas te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptydo mei 05, 2011 6:43 pm

Samen met Tyler stond hij tegen de bar aangeleund maar binnen een mum van tijd stond hij alleen met een sigaret en een glas bier in zijn hand. Was hij zulk slecht gezelschap maar iets later zag hij al waarom Tyler hem in de steek had gelaten. Een slank meisje met lange benen, lang blond haar en heldere blauwe ogen stond met een glas cosmopolitan in haar hand dicht tegen hem aangeleund. Blijkbaar had het toch wel gewerkt dat hij iets langer voor de spiegel had gestaan om zijn haar in model te brengen. Zijn blik gleed over het meisje heen, iets wat hij snel deed bij meisjes maar dit was absoluut niet het meisje wat hij achter zich aan wou hebben. Als ze een kort jurkje aan zou doen dan zou ze door kunnen gaan voor een eerste de beste hoer. Daniel schudde zijn hoofd en nam een slok van zijn bier. Wanneer zouden Cameron en Lilith komen, dan had hij tenminste een beetje gezelschap; als ze hem er tenminste bij wouden hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptydo mei 05, 2011 6:51 pm

Met een boze blik keek Lilith naar een meisje die haar verzocht haar sigaret uit te doen. "No way," siste ze en trok arrogant haar wenkbrauw op waarna ze uitdagend nog een hijs van haar sigaret nam. De vriend van het meisje leek zich wel te amuseren en Lilith kon het niet laten om even naar hem te knipogen voor ze de rook in het gezicht van het meisje uitblies. "Zo beter, liefje?" Vroeg ze liefjes en draaide zich weer om naar de bar waar haar drankje klaar stond. Ze liet zich van de barkruk afglijden en besloot toen maar op zoek te gaan naar gezelschap. Met een sigaret in haar ene hand en het drankje in haar andere hand liep ze al dansend tussen de menigte, waarbij ze soms met iemand begon te praten die ze kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptyza mei 07, 2011 9:37 am

Oke, Daniel was er nu wel uit dat alleen op een feestje echt niets was en de volgende keer als hij met Tyler ging maar meer mensen mee moest vragen die hij mocht want dit was echt niets. Met een half vol glas liep hij de mensen menigte in opzoek naar bekende gezichten. Opgelucht haalde hij adem toen hij wat mensen zag die ze kende en hij voegde zich erbij en zijn mondhoeken krulden op tot een grijns en hij nam nog een slok van zijn bier. Het ging eerlijk gezegd wel goed voor een nieuwe jongen. Hij was niet bepaald gepest en de enigste minder fijne vragen waren geweest of hij nieuw was. Wat opvallend was aangezien het een grote school was maar blijkbaar kende iedereen elkaar en vielen de nieuwe gelijk op door dat niemand hen kende. Toen hij zich half draaide zag hij het bekende gezicht van Lilith en zoals vanmiddag zag ze fantastisch uit. Haar donkerblauwe jurkje, de hoge hakken het was net of ze zo uit een tijdschrift was gestapt. Hij draaide zich weer om en mengde zich in het gesprek dat zich nog steeds afspeelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptyza mei 07, 2011 6:27 pm

Met kleine slokjes dronk Lilith haar drankje op en staarde een beetje uit. De barman reikte haar een nieuw drankje aan die ze dankbaar in ontvangst nam. Ze was het gewend dat ze gratis drankjes kreeg; ook de eigenaar van de club had immer er baat van wanneer er mooie vrouwen in zijn club rondliepen. Terwijl ze het lege glas op de bar zette en het volle glas in haar hand pakte draaide ze zich om waardoor ze tegen iemand op liep. Ze knipperde even met haar ogen en grinnikte toen. "Sorry," verontschuldigde ze zichzelf, iets wat ze absoluut niet had gedaan wanneer ze niet had gezien dat het Vince was. Een glimlach verscheen op haar lippen terwijl ze van haar drankje nipte. Ach, het was een knappe jongen, maar daar waren er wel meer van.


Laatst aangepast door Per Sempre. op ma mei 09, 2011 2:53 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptyma mei 09, 2011 2:39 pm

Hoe vaak had hij nu wel niet achterom gekeken? Vijf keer? Tien keer of onderhand wel meer keer? Daniel nam een laatste slok van zijn bier en zette het glas op de tafel. Eigenlijk was hij best kansloos bezig, waarom ging hij niet gewon naar haar toe en vroeg hoe het met haar ging maar waarschijnlijk zou ze hem met een opgetrokken wenkbrauw aankijken en vragen waarom hij dat in godsnaam wou weten hoe het met haar ging. Nee, hij moest het anders aanpakken. Subtieler en met iets meer charme en originaliteit. In gedachten verzonken liep hij naar de bar toe voor een nieuw drankje maar keek verbaasd op toen hij een glas in zijn handen kreeg gedrukt van een grote, getattoerde man. Daniel trok zijn wenkbrauw op. Waarom gaf iemand hem een glas bier? Niet dat hij het op zou drinken want wie weet wat hij er in had gedaan. Hij haalde zijn schouders op en vervolgde zijn weg, niet oplettend waar hij liep. Nog geen tien seconde later liep hij tegen een meisje op en toen hij opkeek zag hij het prachtige gezicht van Lilith en hij kon zichzelf wel slaan. Dit zou absoluut geen goede beurt bij haar slaan. Wat zou hij van haar denken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptyma mei 09, 2011 2:58 pm

Even sloot Lilith haar ogen en genoot van de drukke menigte, van de dansende mensen en van de drank. Haar genot werd echter verstoord door een of andere drol die tegen haar opliep. Ze voelde iets wat heel koud, nat en plakkerig was over haar lichaam glijden en ze keek met grote ogen naar haar jurkje dat langzaam onder het bier kwam te zitten. Haar ogen flitsten boos om haar heen tot ze zag wie haar dit had geflikt. The new one. "Waar heb je je ogen zitten?" Siste ze boos terwijl haar ogen woedend op zijn gezicht waren gericht. "Eikel," gromde ze er furieus achteraan terwijl ze om zich heen zocht opzoek naar Cameron. Haar mondhoeken waren grimmig naar beneden gekruld en ze richtte haar blik weer op Daniel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Emptyma mei 09, 2011 3:02 pm

Dit deed haar humeur blijkbaar niet ten goede en hij keek haar verontschuldigend aan. 'Mijn ogen zitten nog steeds hier maar het ging niet expres, het spijt me,' zei Daniel verontschuldigend. 'Als het geen nieuwe was geweest, was je dan ook boos geweest? Of als het een knappe vent? kom op Lilith, je bent geen klein kind meer. Het is hier druk dus dat kan iedereen over komen, je had gewoon pech dat jij het toevallig was.' Daniel moest moeite doen om niet een grijns te onderdrukken. Hij had nooit gedacht Lilith onder het bier te zien. Hij moes toegeven, het was niet een ontmoeting met flair en hij was niet goed begonnen maar het had toch wel iets: Lilith onder het bier. Daniel twijfelde of hij nog iets moest zeggen maar meer was er niet aan toe te voegen en hij stak zijn handen in zijn broekzakken nadat hij het lege glas had weg gezet. Even bekeek hij het van de zonnige kant: hij was het bier wel kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ORPG. Chloe & Iris. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ORPG. Chloe & Iris.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Iris & Michelle.
» ORPG. Cynthia en Iris.
» Orpg. Chloë en Judith. ♥♥
» ORPG} Chloë en Nina. ♣
» Orpg. Chloë & Michelle.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: