Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ORPG. Chloe & Iris.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptywo mei 11, 2011 6:49 pm

Een lachje verscheen op Lilith's lippen ze zijn verbazing zag en keek hem nog steeds vragend aan. Groen en blauw, interessant. Ze knipperde met haar ogen en lachte even. "Daniel, waarom doe je zo voorzichtig? Natuurlijk is mijn lievelingskleur niet privé," zei ze grinnikend en schudde even haar hoofd. "Ik was gewoon nieuwsgierig," zei ze langzaam en staarde toen voor zich uit. "Mijn lievelingskleur is robijnrood," vertelde ze met een glimlach en keek toen naar de ober. Ze knikte even bij zijn woorden. "Voor mij een sprite alsjeblieft." Zei ze met een glimlach tegen de ober en richtte haar blik toen weer op Daniel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptywo mei 11, 2011 7:03 pm

'He, lach me niet uit Lilith. Ik ben voorzichtig zodat ik niet nog eens een middelvinger naar me op krijg gestoken of word uitgescholden voor lul.' Met een kleine grijns rond zijn lippen keek Daniel naar Lilith. 'Wat heb jij eraan als je mijn lievelingskleuren weet?' Robijnrood, hm dat moest hij onthouden misschien zou het ooit te pas komen als hij iets wou doen voor haar maar dat zou niet nu zijn waarschijnlijk nooit. 'Een cola en een sprite dat was het,' zei hij tegen de ober die knikte en weg liep met de bediening. 'maar nu wil ik ook wel eens wat over jou weten...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptywo mei 11, 2011 7:08 pm

Even knipperde Lilith met haar ogen en haalde toen haar schouders op. "Ik heb er niks aan, maar ik wilde het gewoon weten." Zei ze uiteindelijk en grinnikte om zijn reactie over hun woordenwisseling van de vorige avond. "Sorry, dat spijt me echt." Zei ze met een glimlach en keek hem onderzoekend aan om te zien of hij niet toevallig een wrok tegen haar koesterde. "Nou, wat wil je weten?" Vroeg ze en keek hem aan terwijl ze even in haar tas rommelde om een sigaret te pakken. "Wil je er ook een?" Vroeg ze en stak het pakje naar hem uit terwijl ze de aansteker op tafel legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptywo mei 11, 2011 7:15 pm

'Oke het is vast interessant om te weten dat ook mijn gordijnen blauw zijn? Nee gekkigheid.' Daniel haalde zijn schouders op toen ze haar excuses aanbood. 'Het geeft niet, ik heb het ergste al gehad nu denk ik. Ik hoop dat het niet weer zal gebeuren.' Haar aanbod van de sigaret was aanlokkelijk maar niet iets wat je op een terras kon maken maar er stond nergns stond een bordje dat het niet mocht dus hij pakte een sigaret en stook die aan met de aansteker die op tafel lag. Langzaam blies hij de rook uit. 'Alles,' zei hij uiteindelijk. 'Je hebt vast veel te vertellen denk je niet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptywo mei 11, 2011 7:29 pm

Even trok Lilith een wenkbrauw op bij het horen van het feit dat hij alles over haar wilde weten. Ze stak haar eigen sigaret ook aan en nam een korte hijs waarna ze de rook uitblies. "Ik ben 19 jaar jong, ik houd van feesten, drank en sigaretten. Ik ben totaal geen sportief persoon, hoewel ik soms wel ga hardlopen om in conditie te blijven. Anders als jij heb ik wel zo nu en dan iemand waarmee ik naar een avond uit het bed mee deel. Mijn ouders wonen nog bij elkaar, alleen hebben vaak ruzie. Ik heb verder geen broertje of zusje. Ik speel graag gitaar en heb soms nogal een afkeer tegen de mensen waar ik mee om ga." Een zucht rolde over haar lippen en hoewel ze meer wilde vertellen besloot ze dat het wel genoeg was. "Thats it."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptywo mei 18, 2011 5:48 pm

Waarom trok ze haar wenkbrauw nou weer op? Was het zo’n rare vraag dat hij dingen van haar wou weten? Oke, alles was wat overdreven maar altijd die opgetrokken wenkbrauw… Toch luisterde hij naar haar verhaal wat ze over zichzelf vertelde. Even moest hij grijnzen toen ze zei dat ze integendeel tot hem het bed wel eens deelde maar verbaasde zich er over dat ze af en toe een afkeer had tegen de mensen waar ze mee om ging. ‘Als je er een afkeer tegen hebt, waarom a je er dan mee om?’ Waarom zeiden mensen in de stad nooit wat ze wouden maar goed dat moesten ze zelf weten het was niet zijn pakkie an. Ze moest het zelf weten want hij ging haar niet vertellen wat ze wel en niet moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptywo mei 18, 2011 6:23 pm

Lilith fronste even na het horen van zijn vraag en staarde voor zich uit. "Omdat ik van ze hou," zei ze langzaam, "ik ken ze al jaren. Maar alsnog irriteert hun arrogante gedrag me, ook al kan ik zelf net zo zijn." Ze vroeg zich even af waarom ze zo eerlijk tegen hem was. Ze kende hem nauwelijks en het zelfde gold voor hem. Toch voelde ze zich op haar gemak. Even knipperde ze met haar ogen en keek hem toen aan. "En hoe zit het met jou, hoe ben je met Tyler bevriend geraakt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptywo mei 18, 2011 6:33 pm

Ze hield van ze, Daniel had niet verwacht dat ze dat zou zeggen maar stille wateren hebben diepe gronden al hoewel hij niet wist of dit bij dit meisje paste. 'Zeg dan eens tegen ze dat ze zich niet zo arrogant moeten gedragen maar oke, daar heb ik niets over te zeggen.' Even haalde hij zijn hand door zijn haar. Het geknipper met haar ogen maakte haar onschuldig en hij moest even grinniken. 'Hoe ik Tyler heb leren kennen? Dat is een toevallige ontmoeting geweest in een kledingwinkel. Mijn moeder stond erop dat ik dezelfde kleren als hem zou nemen want dat was helemaal hip en totaal in de mode en dan zou ik niet voor gek lopen,' even viel hij stil. 'Maar dat wou ik niet, ik hou niet zo van skinny jeans en dat vond ze absoluut niet leuk en ze begon een scene te schoppen tot Tyler me aansprak en tegen mijn moeder zei dat de kleren niet lekker zaten dus geen aanrader was en zo zijn we in contact gekomen.' Even grijnsde hij. 'En jij en Cameron?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptywo mei 18, 2011 6:45 pm

Lilith keek hem even aan alsof hij gek was. Tegen hen zeggen dat ze niet zo arrogant moeten doen? En dat terwijl ze zelf een heuse bitch kon zijn. Ze lachte even toen hij vertelde over zijn ontmoeting met Tyler, het was grappig en hij leek het ook niet erg te vinden dat hij dit vertelde, want het was toch wel beschamend. Het viel haar op dat hij direct over ging op Cameron en ze trok weer haar wenkbrauw op. "Cameron en ik waren vroeger een stelletje," zei ze langzaam, "we hebben elkaar leren kennen dankzij Anna, maar die is inmiddels van school. Ik voelde meer iets voor hem als een vriend en maakte het uit. En toen zijn we beste vrienden geworden." Een glimlach verscheen kort op haar lippen. "Hij is erg beschermend, als een soort oudere broer."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptywo mei 18, 2011 6:58 pm

Daniel hief verontschuldigend zijn handen op maar grijnsde toch licht. Met een opgetrokken wenkbrauw luisterde hij naar het verhaal over Cameron en haar. ‘Ik dacht al dat jullie vroeger iets hebben gehad. Het was te zien. Beschermd hij je overal mee? Maar oke dat zijn mijn zaken niet.’ Hij kuchte even en nam een slokje van zijn drinken. Hij keek even naar Lilith. ‘Heb je kleren nodig voor een speciale gelegenheid of is het gewoon voor de leukigheid?’ Hij wist niet of dit een goede vraag was maar het viel stil en dat stond hem niet aan. Hij hield niet van stiltes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptywo mei 18, 2011 7:36 pm

Lilith keek hem vragend aan. "Hoe bedoel je het was te zien?" Zei ze verbaasd en nam een slok van haar drinken terwijl even haar blik over het terras liet gaan. De mensen die er waren waren oninteressant, voornamelijk ouderen die van hun dag genoten. Even glimlachte ze bij de gedachten dat ze later ook zo op een terras zou zitten, genietend van de kleine dingen. Ze richtte haar blik weer op Daniel en haalde toen haar schouders op. "Ik heb niet zozeer iets nodig," zei ze met een glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptywo mei 18, 2011 7:44 pm

Daniel haalde zijn schouders op. 'Gewoon precies zo als ik het zeg. Hoe jullie met elkaar om gaan, hoe hij doet als je zegt dat je met mij naar de stad gaat. Dat soort kleine dingetjes maar het is niet mijn zaak zoals ik al zei. En daarbij, als jullie wat hebben gehad gaat mij dat niet aan. Jullie mogen wat gehad hebben en wie weet wat nog meer maar oke.' Daniel haalde even diep adem. Wat hij had gezegd had waarschijnlijk echt dom geklonken. Nu stond hij dus mooi voor lul bij het leukste meisje van de school en dan ook nog de populairste. Even grinnikte hij zachtjes. 'Winkelen voor de lol dus, mooi,' zei hij tevreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptyvr mei 20, 2011 9:35 am

Lilith's bleek gleed onderzoekend over zijn gezicht terwijl ze fronste. Hij zei zo vaak dat het niet zijn zaak was, maar uiteindelijk vroeg hij er wel naar. Het gestamel over de vroegere relatie tussen haar en Cameron was ergens wel schattig, hoewel het voor het grootste deel irritant was. Ze perste haar lippen even op elkaar en nam toen een slok van haar drinken. De neiging om hem te vertellen dat dat echt dom had geklonken brandde op haar tong maar ze hield zich in. "Inderdaad," knikte ze en veegde een pluk haar uit haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptyza mei 21, 2011 10:20 pm

Daniel besloot om een paar onderwerpen voor de rest van zijn leven bij Lilith uit te bannen en dat was ex vriendjes, persoonlijke onderwerpen van haar leven en veel achter elkaar ratelen en hij keekk naar Lilith. 'Wat dacht je er van als we die winkels eens in gaan om te kijken of er iets geschikts voor je hangt? Of wil je nog wat eten want dan moet je het zeggen.' Hij zakte iets onderuit en voelde hoe de zon op zijn gezicht scheen. Het was nog lente maar het was al aardig warm en hij was blij dat hij een t-shirt had aangedaan vanochtend en niet zoals vele een lang shirt en een winterjas. Nee, de winterjas had hij al weggedaan, de zolder op. Het was tijd voor lente en zomerkleren dus die dikke wollen kleren konden weg. Althans, dat vond hij want sommige mensen bleven echt tot diep in de zomer met winterkleren lopen. Gek in de kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptyza mei 21, 2011 10:26 pm

Daniel besloot om een paar onderwerpen voor de rest van zijn leven bij Lilith uit te bannen en dat was ex vriendjes, persoonlijke onderwerpen van haar leven en veel achter elkaar ratelen en hij keekk naar Lilith. 'Wat dacht je er van als we die winkels eens in gaan om te kijken of er iets geschikts voor je hangt? Of wil je nog wat eten want dan moet je het zeggen.' Hij zakte iets onderuit en voelde hoe de zon op zijn gezicht scheen. Het was nog lente maar het was al aardig warm en hij was blij dat hij een t-shirt had aangedaan vanochtend en niet zoals vele een lang shirt en een winterjas. Nee, de winterjas had hij al weggedaan, de zolder op. Het was tijd voor lente en zomerkleren dus die dikke wollen kleren konden weg. Althans, dat vond hij want sommige mensen bleven echt tot diep in de zomer met winterkleren lopen. Gek in de kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptyzo mei 22, 2011 10:37 am

Lilith nam nog een paar slokken van haar drinken waarna ze knikte. Ze wenkte de ober dat ze wilde betalen en knabbelde op haar onderlip. De conversatie liep stroever dan ze had gehoopt en de lichtelijke irritatie was nog steeds aanwezig, hoewel ze het probeerde te vergeten. "Dat is dan €3,85." Deelde de ober mee waarna Lilith twee muntjes van twee euro op de tafel legde en op stond. "Nou, kom dan gaan we shoppen." Ze grinnikte even terwijl ze op hem wachtte. Het zou vast niet zo goed zijn om een bikini met hem erbij te passen? Hoewel, aan de andere kant wilde ze wel graag zien hoe hij daarop zou reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptywo mei 25, 2011 6:59 pm

Daniel legde zelf ook geld bij en zei dat het wisselgeld mochten houden. Hij kon een meisje niet laten betalen, in ieder geval niet het hele bedrag. Hij schoof zijn stoel achteruit toen hij zag dat Lilith ook was opgestaan en samen met haar verliet hij het restaurant. 'Wat heb je allemaal nodig of wacht nee ik kan beter zeggen: wat wil je allemaal passen?' Hij moest opeens denken aan zijn leraar van zijn vorige school die er met de tas van een klasgenootje van door was gegaan en door de klas liep met de schoudertas rond zijn schouder en kirrend riep wie er mee ging funshoppen. Onbewust begon hij te grijnzen bij deze gedachte en stak zijn handen in zijn zakken en volgde Lilith die godzijdank de weg wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptywo mei 25, 2011 7:12 pm

"Ik heb een bikini nodig," zei Lilith met een brede grijns terwijl ze hem aan keek om zijn reactie te zien. Ze haakte haar arm in de zijne en trok hem mee naar de Victoria Secret waar ze hele leuke bikini's had gezien. Ah, ze was niet preuts dus ze zag niet in waarom ze zich druk zou maken. Uiteindelijk waren alle jongens gericht op sex, of ze nou wilden toegeven of niet. Met een glimlach op haar lippen liet ze haar vingers langs verschillende bikini's glijden terwijl ze soms naast zich keek naar Daniel. "What do you think?" Vroeg ze grijnzend terwijl ze twee bikini's omhoog hield, een zwart-wit-rode en een helemaal zwarte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptywo mei 25, 2011 7:53 pm

'Een bikini,' zei Daniel met een kleine lach rond zijn lippen. Hij had het kunnen verwachten dat ze een bikini nodig had. Sommige meisjes waren gewoon... voorspellend maar was dat wel het juiste woord voor Lilith? Nee, eerder onvoorspelbaar. De Victoria Sectret, ze hield wel van bikini's met stijl en klasse dat was zeker. Hij liet zijn blik over de bikini's in haar hand glijden en bekeek ze beide keurend en wees naar de zwarte. 'Die zwarte,' zei hij beslist. Ja, eerlijk was eerlijk hij dacht dat die zwarte bikini haar het best liet staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptywo mei 25, 2011 8:15 pm

Lilith grijnsde even en hing toen de andere bikini terug terwijl ze de zwarte bikini in haar maat zocht. "Ik ben even passen," zei ze met een glimlach en liep toen richting de pashokjes. Een speelse twinkeling glansde in haar ogen terwijl ze de bikini aandeed en keek even in de spiegel. Nou het was in ieder geval niet zo dat het heel slecht was, maar voor het eerst in haar leven was ze onzeker over haar lichaam. Ze knabbelde op haar onderlip en deed toen het gordijn een beetje open. "En?" Vroeg ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptywo mei 25, 2011 8:21 pm

Daniel knikte enkel en nam plaats op een stoel die tegenover het pashokje van Lilith stond. Hij was benieuwd hoe de bikini haar stond. Waarschijnlijk was er niet veel op aan te merken maar je wist maar nooit niet waar? Hij tikte op de leuning terwijl hij wachtte tot ze klaar was en toen het gordijn een beetje open ging en Lilith met een glimlach zag. Hij kon de nieuwsgierige blik niet onderdrukken en keek naar Lilith en knikte goedkeurend. 'Zei ik niet dat die zwarte bikini je goed zou staan?' zei hij zelfvoldaan maar met een lach rond zijn lippen. Ja, het stond haar goed maar dat wist ze waarschijnlijk al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptywo mei 25, 2011 8:31 pm

Haar glimlach verstarde bij zijn woorden en even keek Lilith hem ongelovig aan. Wat was dit voor een jongen, vroeg ze zich af terwijl ze langzaam knikte en het gordijn weer dicht trok. Ze trok haar kleding weer aan en staarde voor zich uit. Waarom vond ze het zo erg dat hij niet eens echt naar haar keek, zoals andere dat wel zouden doen. Waarom irriteerde het haar dat hij zo'n beleefde jongen was? Omdat ze dat niet gewend was, besefte ze. Ze was het niet gewend dat jongens zo met haar omgingen en dat irriteerde haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptywo mei 25, 2011 8:42 pm

Haar glimlach verstarde en zonder wat te zeggen ging ze wee terug de kleedkamer in. Daniel wist dat meisjes ingewikkeld waren maar Lilith had toch echt het toppunt bereikt. Wou ze soms dat hij net als al die op seks beluste jongens naar haar borsten keek en lomp zei dat ze grote tieten had? Kickte ze daarop? Ongeduldig wachtte hij tot ze terug was. Hij wou weten hoe ze in elkaar zat en wanneer en wat hij moest zeggen want dit ging niet werken, dat wist hij nu al en dat na één middag. Record. Maar hij was er niet blij mee. Hij was gewoon niet zo'n jongen die vanuit een rare hoek opmerkte dat ze een lekkere kont had en als ze dat van hem verwachtte had ze het mooi mis. Hij had veel voor mensen over maar dat zou te ver gaan. Het was gewoon onbeschoft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptywo mei 25, 2011 8:47 pm

Weer staarde Lilith in de spiegel en streek een pluk haar achter haar oor. Was ze dan echt zo'n slet geworden? Was ze echt zo gericht op jongens die alleen naar haar lichaam keken? Ze knabbelde gefrustreerd op haar onderlip. Ze pakte de bikini en liep naar de kassa waar ze hem afrekende terwijl ze voor zich uit staarde. Een frons stond op haar voorhoofd terwijl ze haar aandacht op de verkoopster richtte waarna ze afrekende. Ze wist niet wat ze tegen Daniel moest zeggen, ze was het gewoon niet.. gewend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Remember me
Moderator.
Remember me


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 04-04-11

ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Emptywo mei 25, 2011 9:24 pm

Daniel kuchte maar zei niets tot de winkel uit waren. 'Waarom zeg je geen stom woord meer tegen me? Had ik soms moeten zeggen dat je een lekkere kont had in die bikini of dat je een lustobject was voor elke man met een beetje gevoel voor vrouwen? Dan zal ik je teleurstellen want ik ben niet zo'n oppervlakkige jongen die dat zegt en als je dat wel wilt tijdens het winkelen moet je de volgende keer een ander mee vragen.' hij trok zijn wenkbrauw op en stak zijn handen in zijn zakken en keek voor zich uit terwijl hij nadacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG. Chloe & Iris.   ORPG. Chloe & Iris. - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ORPG. Chloe & Iris.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ORPG. Cynthia en Iris.
» Orpg. Iris & Michelle.
» Orpg. Chloë en Judith. ♥♥
» ORPG} Chloë en Nina. ♣
» Orpg. Chloë & Michelle.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: