Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Lina & Michelle!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 27, 28, 29
AuteurBericht
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Emptydi jun 07, 2011 8:20 pm

Jace
Ik keek een beetje verbaasd naar het meisje toen ze begon te huilen. 'Kom op niet huilen.' zei ik een beetje moeilijk en liet mijn arm om Mia zakken. Volgens mij was ze echt aan het huilen. Ik zette een stap naar voren en sloeg mijn armen voorzichtig om het schuddende meisje heen. 'Niet huilen oke?' Ik keek even naar Mia en wenkte naar haar dat ze hierheen moest komen. Ik wilde absoluut niet dat ze me hier alleen liet. Dat durfde ik niet meer na wat ze gedaan had. Ik vroeg me af of ze echt van me hield. Je kon toch niet zo makkelijk van iemand houden? Aan de andere kant hoefde ik daar niets over te zeggen met Mia. Maar dat was anders, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Emptydi jun 07, 2011 8:25 pm

Mia merkte dat de arm om haar heen zakte en meteen zag ze het al wel weer aankomen. Hij zou haar gaan knuffelen, en een paar seconden later kreeg ze gelijk. Het stond haar helemaal niet aan, maar ze had geen zin in een ruzie met hem dus liep ze maar naar hen toe. Zwijgend keek ze naar het meisje dat maar niet ophield met huilen. Ze had haar armen om hem heen geslagen en haar hoofd tegen zijn borst neergelegd, vlak bij zijn schouder. Ze kon dat mens nu wel een harde klap geven, maar dat leek haar ook niet het beste idee. Ze zou maar gewoon niets doen. ''Het spijt me,'' murmelde het meisje steeds weer achter elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Emptydi jun 07, 2011 8:31 pm

Jace
'Het kan wel wat minder.' mompelde ik toen ze me plat begon te drukken en haar hoofd tegen mijn borst aanlegde. Ik vond dit helemaal niet prettig. Ik hield sowieso niet zo heel erg van knuffelen. Behalve met Mia dan, ik was gek van haar. Ik duwde haar voorzichtig van me af en zette een stap achteruit. Ik keek Mia aan en vormde met mijn lippen een snelle sorry. 'Luister, het is allemaal vast wel zo maar je hebt zomaar aan me gezeten. En me daarbij pijn gedaan. En ik zei al dat ik alleen Mia wil.' sprak ik zacht tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Emptydi jun 07, 2011 8:41 pm

Het meisje keek duidelijk gekwetst naar Jace toen hij haar van zich af duwde, al was het dan wel zacht geweest. Haar ogen waren nog erg vochtig en er liep één traan langs haar wang heen. Mia keek naar zijn lippen en las er vanaf dat hij 'sorry' zei. Ze moest ook niet zo onzeker zijn, maar ze was dan ook gewoon heel bang dat ze hem zou verliezen. ''Wat moet jij nou weer met haar? Ik ben veel beter voor je, daar zul je nog wel achter komen.'' vertelde het meisje zacht tegen hem en veegde ondertussen de traan weg die bijna bij haar kin aangekomen was. Mia rolde met haar ogen en zuchtte zacht. Weer zweeg ze terwijl ze haar met alle plezier een mep zou willen verkopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Emptydi jun 07, 2011 8:47 pm

Jace
Ik kreeg de neiging haar een harde klap te geven toen ze dat zei. Ik gaf heel veel om Mia en een kind dat me net half aangerand had en weet ik veel wat van plan was hoefde niet over haar te klagen. Ik deed een stap naar voren en keek haar fel aan. 'Ik hou van Mia. Begrepen? Zij heeft me meerdere keren gered en zonder haar leefde ik mogelijk niet meer. Jij aan de andere kant hebt me pijn gedaan en tegen mijn wil vastgehouden. Waarom zou jij in godsnaam beter voor me zijn?' snauwde ik haar toe. Daarna draaide ik me om en pakte Mia's arm. Ik had hier nu wel genoeg van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Emptydi jun 07, 2011 8:54 pm

Het meisje keek hem ietwat geschrokken aan nadat hij een stap naar haar toe gezet had en haar fel aankeek. Maar Mia wist eerlijk gezegd niet of ze nou de dingen speelde of dat ze dat niet deed, of misschien een paar dingen. Het meisje was dan ook gewoon echt heel vreemd. Ze wilde haar helemaal niet in de buurt van Jace hebben, en dat wou dat meisje ook niet van Mia. ''Je hebt echt geen idee hoeveel pijn je me daarmee doet. Maar ik geef het niet zo makkelijk op. Jij zal van mij zijn, en ik zou je hart veroveren.'' had het meisje hem zacht toe gefluisterd. Mia's blik vertrok bij het zien van de kus die het meisje op zijn wang gedrukt had en voelde Jace's hand om haar arm heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Emptydi jun 07, 2011 8:56 pm

Jace
Ik draaide me weer om en keek boos naar April. Ik pakte haar shirt vast en trok haar een stukje omhoog. 'Ik hou van Mia. Niet van jou. Blijf met je poten van me af.' zei ik boos en gaf een klap tegen haar wang. Daarna keek ik naar Mia en ik trok haar snel mee naar binnen voordat het meisje me nog eens zou proberen te zoenen of zoiets. Ik had geen idee waarom ze me stalkte, maar ik vond het absoluut niet leuk. Ze was geobsedeerd met me of zoiets, terwijl ik haar niet eens kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Emptydi jun 07, 2011 9:02 pm

Mia keek hem stomverbaasd aan om de klap die hij haar gaf. Dat was toch wel een beetje overdreven, maar het was aan de andere kant goed dat hij eens voor zichzelf op kwam. Ze had nog even omgekeken naar het meisje dat haar hand op haar wang neer gelegd had en hen verdrietig nakeek, voordat ze met Jace haar huis binnen liep. Ze vroeg zich af hoe het nu met Vinn ging. Hij was in ieder geval niet ontsnapt, dan had ze dat wel geroken. ''Gaat het met je?'' vroeg ze bezorgd aan Jace en streek met haar hand zachtjes en liefdevol langs zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Emptydi jun 07, 2011 9:04 pm

Jace
Ik sloeg mijn armen om haar heen en drukte haar dicht tegen me aan. 'Met mij gaat het wel. Maar ik ben bang dat we nog niet van haar af zijn. Ze lijkt wel geobsedeerd.' zei ik zacht en ik keek een beetje afwezig voor me uit terwijl ik haar vast bleef houden. Het gaf een veilig gevoel. Ik was eerlijk gezegd wel een beetje bang voor haar. Ze had me al eerder aangevallen en je wist nooit of ze misschien toegang had tot wapens. Ik was in ieder geval blij dat Mia me geen preek gaf over hoe ik het had aangepakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Emptydi jun 07, 2011 9:11 pm

Haar armen gingen ook om hem heen en ze keek naar zijn afwezige blik, dat straalde hij dan in ieder geval wel zo uit. ''Ze lijkt het? Ze is het. En ik ben inderdaad ook bang dat we nog niet van haar af zijn. Maar ik laat jou niet nog eens zoiets gebeuren als in het toilet.'' verzekerde ze hem en drukte zich ook iets dichter tegen hem aan. Ze streek door zijn haren heen en boog haar hoofd naar zijn oor. ''Het komt allemaal wel goed. Daar zorg ik wel voor.'' fluisterde ze glimlachend en rechtte haar hoofd weer om zo haar lippen op de zijne te planten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Emptydi jun 07, 2011 9:14 pm

Jace
Ik rilde even bij de herinnering aan wat ze op het toilet met me had gedaan. Dat wilde ik echt niet nog een keer laten gebeuren, het voelde vreselijk. Ik voelde haar zachte lippen en ik vergat het meteen weer. Gewillig zoende ik haar terug. Ik legde een hand op haar wang en mijn andere arm lag losjes om haar middel. Ik sloot mijn ogen en liet mijn gedachten van het meisje afdwalen. Het enige wat nu nog belangrijk was was Mia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Emptydi jun 07, 2011 9:28 pm

Liefdevol zoende Mia hem terwijl haar hand nog op zijn achterhoofd lag en daar nog iets door zijn haren heen streelde. Het leek wel alsof dit keer de wereld stil werd gezet en hij de enige was die ertoe deed. Haar andere hand werd op zijn borst neer gelegd en ook haar ogen werden al gauw gesloten. Dit was werkelijk waar perfect, hij was perfect. Vooral de lieve aanrakingen waarbij haar huid steeds een beetje tintelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Emptydi jun 07, 2011 9:35 pm

Jace
Ik verbrak voorzichtig de zoen en liet mijn voorhoofd tegen het hare rusten en ik glimlachte naar haar. 'Ik hou van je.' zei ik zachtjes en ik streelde over haar kaak. Met de arm om haar middel trok ik haar dicht tegen me aan en ik keek haar aan. Ze was zo ontzettend mooi, zelfs de rode ogen die ik zo haatte stonden bij haar mooi. Iets waar ik nog steeds niet helemaal bij kon. Ik wist dat we problemen konden krijgen omdat we verschillend waren, maar dat maakte me niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Emptydi jun 07, 2011 10:23 pm

Mia's ogen fonkelden en ze keek hem glimlachend in zijn ogen aan. ''Ik hou ook van jou. En niet zo'n beetje ook.'' zei ze op een zachte toon en streelde langs zijn voorhoofd terwijl ze ernaar kijken. Ze merkte dat ze nu nog dichter tegen hem aan stond en het maakte haar echt gek, op een positieve manier. ''Morgen neem ik je mee naar een club, als je wilt. Dat zal ons goed doen. Even wat afleiding.'' glimlachte ze en keek hem daarbij ook vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Emptyzo jun 12, 2011 9:50 pm

Jace
Ik keek even naar de grond en toen keek ik haar weer aan. Ik wist het niet zo goed eigenlijk, ik had niet erg veel vrienden. Ik was niet zo'n sociaal persoon die vaak uitging. Eerlijk gezegd hield ik helemaal niet van hoe mensen over me praatten. Ik was niet graag het verlegen kleintje. Mia wist het denk ik niet echt, ze had mijn vurige kant leren kennen toen ze mijn vijand was. 'Ik heb geen zin meer in die lenzen.' zei ik uiteindelijk maar, wat waar was. Ik wilde me niet anders voordoen tussen allemaal andere vampiers. Straks kregen ze me door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Emptyzo jun 12, 2011 9:59 pm

Mia zag hem nógal lang nadenken en nam hem ondertussen mee naar de woonkamer. Ze duwde hem zachtjes en liep naar de keuken toe om daar een fles bloed uit de koelkast te halen om die vervolgens op te slurpen. ''Oh,'' antwoordde ze en liep terug naar hem. Ze ging naast hem op de bank zitten en keek hem terug aan. ''Heb jij geen dorst eigenlijk?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Emptyzo jun 12, 2011 10:03 pm

Jace
Ik keek even naar haar en ik zag haar van het bloed drinken. Ik had ontzettend veel dorst, ik was al dagen veel zwakker omdat ik niet genoeg bloed dronk. 'Jawel.' zei ik zacht. Mijn vader gaf me ook nooit zoveel, wat me een stuk magerder had gemaakt. Maar ik was van mezelf al best mager, dus het viel niet zo heel veel op. Ik voelde nu weer de dorst die ik had geprobeerd te negeren. Ik ging naast haar op de bank zitten en ik keek even naar haar. Ze leek best teleurgesteld dat ik niet wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Emptyzo jun 12, 2011 10:08 pm

Mia keek naar hem en fronste. ''Nou, kom. Je kan ook best wat aankomen.'' vertelde ze hem en ging weer recht staan terwijl ze hem omhoog trok, weer niet hard natuurlijk. Ze greep naar zijn hand en trok hem mee naar buiten. Immers wilde ze niet op zijn reactie wachten, al dacht ze wel dat hij ook wilde. Zo meteen zou hij haar weer aan gaan vallen, of iemand anders, Vinn. Haar moeder, of haar vader. Alhoewel de laatste twee er helemaal niet waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Emptyzo jun 12, 2011 10:12 pm

Jace
Ik keek even naar beneden naar mijn lichaam. Ze had best wel gelijk, dit was redelijk ongezond. Ik volgde haar mee naar buiten. Ik had geleerd dat het maar het beste was haar gewoon te volgen, ik wilde haar beledigen of heel erg van last zijn of zoiets. Ik keek buiten om me heen. Ik had best zin om te gaan jagen maar ik was lang niet zo snel of sterk als normaal en dat vond ik helemaal niets. Ik was bang dat ik me alleen maar voor gek zou zetten voor haar en dat zag ik niet zo zitten. Maar terugkrabbelen was ook geen optie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Emptydi jun 14, 2011 4:06 pm

Mia hield halt bij het aan komen bij het bos en ze keek behendig om zich heen, zoekend naar een goed prooi voor Jace. Hij kon echt wel veel bloed gebruiken, dan had hij ook wat meer energie. ''Daar is een hert,'' haar hand wees naar een stukje verderop waar ze een hert traag zag bewegen. Ook wilde ze graag zien hoe hij te werk ging als vampier, want ja, zo vaak zag je een vampier van de andere soort niet hier op jouw terrein jagen. Ze staarde naar een boom en dacht terug aan het meisje, April. De volgende keer zou ze zich echt niet meer inhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 29 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Lina & Michelle!
Terug naar boven 
Pagina 29 van 29Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 27, 28, 29
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Laura & Michelle.
» Orpg. Iris & Michelle.
» Orpg. Elke & Michelle.
» Orpg. Chloë & Michelle.
» Orpg. Judith & Michelle!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: