Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Elke & Michelle.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 10:19 am

Mia Cassil is de naam van het populaire 18 jarige meisje. Iemand die ook echt alleen in staat is om leuk en aardig tegen haar eigen soort te zijn; dus de mensen die net zo populair zijn als haar. Arrogantie is ook één van de velen dingen die bij haar leven horen. Ze kan dan ook vaak genoeg bot overkomen, wat in de meeste gevallen ook bedoelt is. Haar ouders hebben best wel wat centen, waardoor 'verwend' er ook nog eens bij komt kijken. Ze krijgt meestal ook wat ze graag wilt hebben.

Orpg. Elke & Michelle. Tumblrlkg4z4cxs21qblymv

Hier Evan McCalister, 19 jaar. Een jongen dat net zo normaal is als alle anderen. Hij heeft niet veel vreemde dingen die bij andere anders zijn. Zijn eigen ups en downs. Om eerlijk toe te geven krijgt hij nog redelijk veel aandacht van meiden op zijn school. En uiteraard vindt hij die aandacht helemaal niet zo erg. Wanneer iemand hem ergens op uitdaagd, wil hij er helemaal voor gaan en heeft dan zo af en toe nog wel eens problemen met zich te beheersen. Verder wilt hij gewoon van zijn leven kunnen genieten. Met alles erop en eraan.

Orpg. Elke & Michelle. Ogaaapyyxmltoriugfx77xr
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 10:34 am

Penelope Hope Washinton is een meisje van 17 jaar. Ze kan best aardig zijn maar dan ook alleen tegen haar vriendinnen, vroeger was ze een heel verlegen meisje maar dat heeft ze afgeleerd. Ze kan heel arrogant en gemeen zijn. Ze is best wel slim maar doet helemaal geen moeite voor school en slaagt dus nog maar net. Ze geeft niet snel nieuwe mensen een kans om haar te leren kennen. Ze is helemaal niet open en geeft niet snel dingen over zichzelf vrij. Haar moeder is overleden, ze woont nu bij haar vader, haar stiefmoeder en stiefbroer. Haar vader is heel vriendelijk tegen haar en haar stiefmoeder ook, maar Penelope moet haar niet echt zo dus doet ze heel bot. Ze zijn wel rijk. De rest zie je wel haha.

Orpg. Elke & Michelle. View

Justin James Carter is 19 jaar en is best een vriendlijke jongen tegen zijn vrienden. Hij kan echter helemaal niet tegen arrogante mensen en is niet op zijn mond gevallen. Als hij kwaad is kan je beter uit zijn buurt blijven want dan weet hij niet wat hij doet. Hij heeft een normaal leven en is helemaal niet rijk ofzo. Hij krijgt best wel veel aandacht van meisjes maar doet er niet veel mee, hij flirt vaak wel terug en kust soms wel met iemand maar hij is niet echt makkelijk te krijgen en hij wordt helemaal niet snel verliefd.

Orpg. Elke & Michelle. View




Penelope stapte uit haar auto en deed hem opslot. Met een arrogante blik liep ze het schoolplein op. Het was een warme dag dus had ze zich daar ook voor gekleed. Als een echte barbiepop kijkt ze rond waar Mia is. Ze zag haar iets verderop en ging naar haar toe. 'Hoi' zei ze lief en ze begroette haar met een kus op haar wang. 'Nog wat meegemaakt?' vroeg ze terwijl ze gauw een sms'je stuurde met haar opvallend roze mobieltje.


Justin stapte uit zijn auto en keek even cool rond. Hij wandelde onmiddellijk naar een groepje jongens. Onderweg lachte hij flirtend naar een groepje meisjes. Hij groette even alle jongens door een hand te geven. 'Zo nog wat nieuws?' vroeg hij nieuwsgierig terwijl hij even rond keek om alles te checken.







Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 10:36 am

Orpg. Elke & Michelle. Rpg1i



Orpg. Elke & Michelle. Rpg4

Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 10:47 am

Met een sigaret tussen haar vingers gedrukt, stond Mia met enkel een jongen te praten. Hij hoorde bij het 'populaire groepje', maar de meesten mochten hem niet zo. Zij zelf hoorde daarbij. Desondanks stond ze toch samen met hem op het schoolplein, immers wilde ze niet alleen staan. Glimlachend keek ze Penelope's kant uit en gaf haar een kus op haar wang terug, blij dat ze eraan kwam. ''Hé,'' zei ze waarna ze een trek van haar sigaret nam. De rook blies ze langzaam uit en ondertussen dacht ze na over wat ze nog mee had gemaakt. ''Niet veel bijzonders nu ik erover nadenk. En jij?''

Evan stond met een kleine groepje jongens in een hoek gedrukt, pratend over voetbal, bier en tenslotte meisjes. Ja, de toch wel die belangrijkste dingen in het leven naar zijn mening. Hij kon niet zonder ze. Justin kwam erbij staan en hij drukte hem de hand. ''Ik weet niet of het nieuws is, maar ik lust wel een biertje.'' zei hij grijnzend en keek naar de rest die instemmend mee knikten. Hij had nog gezien hoe Justin flirtend gelachen had naar een groepje waar vooral meisjes te vinden waren. ''Ouwe flirter.'' lachte hij en zette zijn rugzak goed op zijn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 10:51 am

Penelope keek even naar de jongen die bij Mia stond en glimlachte even schijnheilig. Ze keek terug naar Mia en trok even een denkend gezicht. 'Naja, niet echt iets bijzonders, ruzie thuis, alweer, maarja, is straks wel weer opgelost.' Zei ze lachend. 'Waarom sta je bij hem?' Zei ze luid genoeg zodat de jongen het hoorde en met een afkeurend stemmetje.

Justin lachte even. 'Oud nieuws, maat.' Zei hij. 'Maar ik heb eigenlijk ook wel zin in een biertje, nu je het zegt.' Hij keek even rond in het groepje en stak een sigaret op. Hij lachte om wat Evan zei. 'Dat is mijn beroep.' Zei hij met een grijns terwijl hij zijn sigaret in zijn mond had en de knoken van zijn vinger liet kraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 11:01 am

''Je moet je gewoon niet te veel van je ouders aantrekken, meid.'' zei Mia glimlachend en liet haar blik voor de tweede keer over het schoolplein heen gaan. Het werd steeds drukker en ze vroeg zich af hoe laat het zou zijn. Ze moest lachen toen ze met een afkeurend stemmetje vroeg waarom ze bij hem stond. ''Omdat ik anders alleen stond. Now you can go.'' mompelde ze en trok een wenkbrauw op terwijl ze naar de jongen keek. De jongen keek haar verward aan maar liep toen zonder commentaar te geven weg.

Evan lachte ook en nam zelf ook een sigaret die hij van iemand aangeboden kreeg. Nooit, maar dan ook nooit had hij de behoefte eraan om ze zelf te pakken. Hij was gewoonweg te lui. ''Jammer dat ik niet wat flesjes meegenomen heb.'' Hij moest nog harder lachen toen Justin hem vertelde dat het zijn beroep is. ''Ja vast wel. Vandaar dat die meiden zo gek op je zijn.'' Wiebelend met zijn wenkbrauwen nam hij een trek van zijn sigaret.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 11:08 am

Penelope lachte even toen ze zag dat de jongen wegging. 'Slim.' Zei ze terwijl ze wat in haar tas zocht. Ze haalde er een pakje kauwgom uit en stopte er eentje in haar mond. Ze keek even naar het groepje jongens en keek al snel weer arrogant de andere kant op naar een groepje meisjes die ze niet echt moest. Ze grinnikte eventjes zacht en mompelde in zichzelf 'Gatver.' Ze draaide haar hoofd weer naar Mia. 'Gaan we deze middag dat verslag voor nederlands nog maken?' Vroeg ze met een zucht.

Justin grinnikte. 'Inderdaad, we kunnen deze middag er een paar gaan halen?' Zei hij en hij nam weer een trek van zijn sigaret. Hij lachte even om Evan zijn opmerking over de meiden. 'Je moet toch ook plezier hebben in het leven?' Zei hij met een best wel gemeen lachje erachteraan terwijl hij zich neerzette op een bank die vlak achter hem stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 11:20 am

Mia zag dat Penelope iets in haar tas zocht, en deed dat na. Ze was helemaal vergeten haar zonnebril uit haar tas te halen, terwijl ze zon ondertussen fel in haar ogen scheen. Nadat ze 'm eruit gehaald had, zette ze 'm op en richtte zich weer op Penelope die van een groepje jongens naar een groepje meisjes keek. De arrogante blik in haar ogen was Mia niet ontgaan en ze grinnikte. ''Die moeten we nog een keer pakken,'' zei ze nonchalant en haalde haar schouders toen met een klein zuchtje op. ''Normaal zou ik het niet gedaan hebben. Maar die onvoldoende moet wel opgehaald worden. Dus ja.''

''Dat kunnen we wel gaan doen, ja. Dan wel in de pauze want ik heb al te veel lessen gemist dit schooljaar.'' zei Evan lachend en gooide zijn peuk met een boogje naar de grond nadat hij op was. Zijn blik ging naar twee meisjes. En wel meteen wist hij dat het die arrogante meisjes waren. ''Inderdaad. Daar heb je een punt.'' zei hij en grijnsde breed. Zijn blik ging weer terug naar de jongens en hij nam plaats op hetzelfde bankje als Justin. De bel ging luid af en hij zuchtte teleurgesteld. Geen behoefte hebbend aan de lessen te volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 11:25 am

Penelope lachte. 'Die gaan we nog een keer pakken.' Zei ze met een gemaakt, lief lachje. Ze deed haar tas terug dicht en hing hem weer tegoei. Ze keek even ongeïnteresseerd. 'Nouja, we maken er wel wat van zeker?' zei ze en ze hoorde de bel luid afgaan. Penelope zuchtte. 'Geen zin in lessen vandaag, ben veel te moe.' Zei ze terwijl ze toch maar richting het schoolgebouw begon te wandele. Ze keek even rond toen er een of ander meisje tegen haar schouder liep. 'Kijk je uit ja?!' zei ze terwijl ze kwaad keek. 'Gosh, respect is ver te vinden hier op school.' Zei ze toen ze het meisje arrogant van top tot teen bekeek.

Justin knikte. 'Afgesproken.' Hij zat net goed toen hij de bel hoorde gaan. Hij stond recht en keek even rond toen hij Penelope die rot opmerking hoorde maken. Hij rolde met zijn ogen en tikte Evan aan. 'Kijk hun daar, arrogante bitches.' Zei hij met een beetje irritatie in zijn stem. 'Ze zouden beter naar Amerika verhuizen ofzo.' Zei hij terwijl hij zijn tas op zijn rug deed en recht stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 11:36 am

Mia hing haar tas om haar ene schouder heen en liep op haar eigen karakteristieke tempo richting het gebouw. ''Meer dan onze best kunnen we niet doen hé. Of nouja, onze best.'' grinnikte ze en fronste haar wenkbrauwen op het moment dat een meisje tegen Penelope's schouder aan kwam. ''Echt he. Het word tijd dat ze dat eens gaan leren.'' zei ze en keek lachend naar het meisje dat snel weg liep. Haar zonnebril ging op haar hoofd toen ze de school in liep en ze grinnikte nog wat gemeen na. Geweldig was het.

Evan volgde Justin zijn blik en zag het onschuldige meisje vlug weg gaan, waarna hij naar Penelope keek. ''Waarom heeft nog niemand hun op hun plaatsen neer gezet? Stiekem zijn ze helemaal niets, ze denken het alleen. Dan kunnen ze wel beeldschoon zijn, ik heb een hekel aan ze.'' mompelde hij en liep op een traag tempo het schoolgebouw in. ''We binden ze aan een raket vast!'' zei hij grijnzend en zag het al helemaal voor zich. Dan zouden ze zo bang zijn dat iedereen doof zou worden door het gegil dat ze zouden veroorzaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 11:43 am

Penelope grinnikte. 'Achja, we leren het ze nog wel.' Zei ze terwijl ze naar haar kluisje liep. Ze shminkte zich gauw nog wat bij en deed gauw een laagje lipgloss op. Ze legde alles weg en pakte haar boeken. 'Klaar?' vroeg ze vrolijk aan Mia terwijl ze even door de gang keek. Ze zag het groepje jongens voorbij komen en rolde met haar ogen. Ze ging speciaal wat meer in het midden staan waardoor ze tegen Evan's schouder aanbotsen. Ze maakte een irriterend geluid en keek hem arrogant aan. 'Kijk uit ja.' zei ze met een opvallend schijnheilig lachje. en ze legde haar haar tegoei.

Justin knikte. 'Inderdaad, dat moet echt eens gedaan worden.' Zei hij en hij lachte om Evan's idee van de raket. 'Lijkt me wel leuk ja.' zei hij lachend terwijl hij cool de school binnenliep. Hij keek even rond, vooral naar meisjes natuurlijk, maar liep ongeïnteresseerd verder. Hij zag hoe Penelope tegen Evan's schouder aanbotste en rolde met zijn ogen. Typisch, dacht hij in zichzelf, al dat aanstellerig gedrag weer. Hij wachte Evan's reactie even af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 11:57 am

Mia liep langs haar heen om vervolgens elegant haar kluisje te openen. Ze haalde er de boeken uit die ze nodig had en propte die in haar tas. Voorzichtig natuurlijk, ze wilde immers niet dat haar mooie Dior tas kapot zou gaan. ''Komt wel goed.'' zei ze glimlachend en haalde ook haar lipgloss even over haar lippen heen, waarna ze die even tuitte. ''Klaar.'' Een grijns ontstond rond haar lippen toen ze zich omdraaide en Penelope een opmerking maakte tegen Evan. Ze ging erbij staan en bekeek de jongens om en om van top tot teen. Ze mochten er wel wezen, maar daar waren ze dan ook de knapste jongens van school voor. ''Wat zit jij met je ogen te rollen?'' vroeg ze en trok haar ene wenkbrauw op naar Justin.

Evan keek om zich heen tot hij ineens Penelope's huid tegen de zijne aanvoelde. Hij fronste en schudde zijn hoofd wat geirriteerd. ''Kijk jij maar eens een keertje uit.'' bromde hij en zag dat Mia er ook nog eens bij kwam staan. Oh wat een verwaande wijven. ''Moet je nou niet vlug je huid afvegen? Er zitten bacteriën aan mij, hé.'' ging hij verder en keek haar doodserieus aan. Eigenlijk wilde hij weg lopen, maar dit kon nog best eens leuk worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 12:01 pm

Penelope lachte even om Mia en keek toen weer doodserieus naar Evan. 'Euh, ik loop waar ik wil.' zei ze arrogant met een schijnheilige lach. Ze gooide haar haar over haar schouder. 'Die bacteriën zitten liever op vieze dingen, sorry hoor, ze zullen je niet zo snel verlaten.' zei ze terwijl ze hem arrogant van top tot teen bekeek.

Justin keek verbaasd naar Mia en lachte. 'Ik doe toch wat ik wil? ik rol nou eenmaal met mijn ogen als arrogante, verwaande wijven aandacht proberen te trekken door zich aan te stellen.' zei hij en hij knipoogde even lachend naar haar. Wat een kut karakters, dacht hij bij zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 12:12 pm

Mia keek hem een tikkeltje pompeus aan en bleef hem hoe dan ook arrogant aan kijken. Zulke mensen hoorden niet op deze school. ''Liever arrogant en verwaand dan een sukkeltje die probeert te flirten terwijl hij stiekem niet eens weet waar ie mee bezig is.'' siste ze en liet haar blik kort afdwalen naar een docent dat onderzoekend stond te kijken met zijn armen over elkaar heen. ''Nu verdwijn je uit mijn ogen.''

Toch kon Evan het niet laten om zijn blik ongestoord over haar lichaam te laten gaan. Ja. Een perfecte lichaam en een perfect gezichtje. Maar een o zo vies karakter. ''Ik loop ook waar ik wil. Jouw stuk huid is nu ook vies he, dus dan zullen ze me, jammer voor jou, wel verlaten.'' Hij glimlachte en gooide toen pas zijn rugzak over zijn rug heen. De boeken zaten er al in, dus daar hoefde hij zich geen zorgen om te maken. Niet dat hij dat sowieso zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 12:27 pm

Penelope lachte even fake. 'Loop door, wannabe.' Zei ze met een arrogante blik. 'Je verpest mijn zicht.' zei ze met een lachje. Ze hing haar tas tegoei en liep toen arrogant door naar het lokaal. 'tss, wat een losers.' zei ze lachend tegen Mia. 'Dat hebben we goed gedaan.' zei ze terwijl ze het lokaal binnenliep en achteraan ging zitten.

Justin keek naar haar en grinnikte. 'Met jou wil ik niet eens flirten.' zei hij en hij keek naar een meisje dat naar hem glimlachte. 'en volgens mij, doe ik mijn werk best wel goed.' Zei hij een tikkeltje arrogant. Hij luisterde naar wat ze zei en grijnsde. 'Graag, heb ik tenminste fatsoenlijk uitzicht.' zei hij terwijl hij Evan aantikte. 'Kom, ze zijn het echt niet waard.' Hij zag dat de meisjes richting het lokaal gingen en keek even naar Mia's kont, daarna naar haar hele lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 12:39 pm

Mia had zijn commentaar nog gehoord maar besloot er geen aandacht meer aan te besteden. Bovendien moest ze naar de les en was ze anders te laat. ''Dat zijn ze bijna allemaal hier.'' mompelde ze en slaakte een diepe zucht. Alsof ze het heel erg moeilijk had. Ze liep achter Penelope aan en ging vervolgens naast haar op de stoel zitten. ''Hoe komen we in hemelsnaam deze les door?'' vroeg ze haar en liet haar blik naar de docent afdwalen die wat te laat binnen gekomen was. ''Te laat!'' riep ze en keek de man streng aan. Ja, zelfs docenten waren haar prooi.

''Wannabe?!'' herhaalde Evan en keek haar verbaasd na. Hij een wannabe? Kom op zeg! De manier waarop ze naar het lokaal liep beviel hem echt niet, vol arrogantie. Hij hoorde haar nog na lachen en hij keek om naar Justin die hem aantikte. ''Dat zijn ze het inderdaad niet.'' Hij zag hoe Justin naar Mia's lichaam keek en gaf hem een zet. ''Doe dat maar bij meisjes die wat normaler zijn.'' lachte hij en liep toen ook het lokaal binnen. Hij verheugde zich nu al op het bier dat hij straks op zou gaan halen. Hij keek kort naar Penelope en Mia achterin, en besloot plagend ervoor te gaan zitten. Ze waren dan wel de moeite niet waard, maar een beetje pesten kon wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 3:36 pm

Penelope keek even naar Mia nadat ze haar diepe zucht had gehoord. 'Is er wat?' vroeg ze net toen ze de docent zag binnenkomen. Ze lachte om Mia's opmerking. Net daarna zag ze de jongens binnenkomen die voor hun kwamen zitten. 'Jullie verpesten ons zicht.' zei ze op een toon van; ga weg! en ze rolde even met haar ogen. Ze pakte haar pen en schreef haar naam op haar boek met een hartje erbij.

Justin keek naar hem en lachte. 'Een lichaam is een lichaam hé.' zei hij lachend. Hij liep achter hem aan en grijnsde even toen hij voor de meisjes ging zitten. Hij ging zonder twijfelen langs hem zitten en grijnsde nog even extra naar de meisjes. Hij leunde met zijn stoel achterover zodat hij half over Mia's bank lag, alles was goed genoeg om hun dwars te zitten. Hij vond het zo leuk om mensen uit te dagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 3:43 pm

Mia keek naar haar en schudde haar hoofd. ''Gewoon geen zin in de les.'' glimlachte ze. De glimlach verdween als wolken voor de zon toen niet veel later de jongens voor hen gingen zitten. ''Hé!'' riep ze kwaad toen Justin met zijn stoel achterover leunde en dus haar halve tafel in bezet nam. ''Ga iemand anders zijn humeur verpesten!'' snauwde ze hem toe en duwde zijn stoel naar voren zodat hij weer recht zat. Zuchtend haalde ze haar boeken uit haar tas en legde die netjes voor zich neer terwijl ze haar benen elegant over elkaar heen vouwde.

''Dat klopt.'' had Evan nog snel gemompeld en draaide zich toen half naar de meisjes om. ''Dat is dan pech.'' zei hij zonder aarzeling en grijnsde breed. Het was leuk om te zien hoe ze zich eraan ergerden. Hij lachte om Justin en liet zijn blik overgaan naar het boek van Penelope. Hij trok vrijwel meteen zijn wenkbrauw op van haar naam en het hartje ernaast. ''Hou je van jezelf, ja?''
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 4:00 pm

Penelope keek vuil naar hem. 'Ik hou meer van mezelf dan van jou ja.' zei ze. Ze duwde met haar hand recht tegen zijn gezicht en draaide zijn hoofd om. 'Dat is al iets beter zicht.' Zei ze met een lachje. Ze keek naar Mia en rolde met haar ogen over de jongens. 'L o s e r s' zei ze zachtjes maar nog net verstaanbaar.

Justin lachte en draaide zich om. Hij pakte Mia's boek van haar tafel en keek ernaar. Hij legde het op zijn tafel. 'Bedankt, ik was het mijne vergeten.' zei hij met een knipoog. 'En ik verpest je humeur graag schat.' zei hij en hij gaf haar een luchtkusje waarna hij begon te lachen. Hij draaide zich weer om en schreef zijn naam op Mia's boek. Hij lachte even en tekende er een zo mooi mogelijk hartje bij. Hij grinnikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 4:13 pm

Evan moest lachen om de vuile blik die ze naar hem geworpen had. ''Gelukkig maar dan. Was al bang dat je meer van mij zou houden.'' zei hij grijnzend en voelde haar hand in zijn gezicht die zijn hoofd de andere kant op draaide. Hij greep haar pols vast en legde die terug op haar tafel. ''Je mag best eens toegeven dat je mijn gezicht een prachtig uitzicht vind. Ik heb je wel zo nu en dan zien kijken. Het geeft niets.'' plaagde hij haar en hoorde ondertussen dat ze tegen Mia hen voor 'losers' uitgescholden had.

Het was nog net niet zo dat er stoom uit Mia's oren kwam. Ze stond kwaad op en zette enkele stappen met haar hoge hakken naar zijn tafel toe. Elegant was het nu niet meer. ''Geef m'n boek onmiddelijk terug,'' siste ze en pakte het maar gewoon van zijn tafel af. Hij zou toch niet van plan geweest zijn om het aan haar terug te geven. ''En noem me geen schat!'' voegde ze eraan toe en herinnerde zich het luchtkusje nog goed. ''Eikel.'' riep ze iets te hard en merkte toen pas dat ze immers in de les zat. De docent keek haar streng aan en verwees naar haar stoel. ''Je eerste waarschuwing!'' mompelde hij en ze zuchtte geirriteerd. ''Fijn.'' mompelde ze boos en keek Justin kwaad aan waarna ze terug plaats op haar stoel nam en het boek terug op haar tafel neer legde. Ze keek naar Penelope.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 4:19 pm

Penelope keek kwaad naar hem. 'Blijf van me af.' Zei ze op een boze toon. Ze rolde met haar ogen en grijnsde even. 'Ik? jou mooi vinden? sterker nog, prachtig?' Ze begon luidkeels te lachen. 'Alleen in je dromen.' zei ze met een vuile blik weer. Ze keek even naar Mia en grinnikte toen ze zo tegen Justin deed. Goed gedaan, dacht ze in zichzelf, dat is wat ze verdienen. Ze pakte een flesje water uit haar tas en nam een slok.

Justin trok zijn wenkbrauwen op en keek naar haar. Hij lachte even toen hij zag hoe fel het haar irriteerde. Hij hoorde dat ze hem eikel noemde en keek naar haar. 'Zei je nou echt eikel?' vroeg hij terwijl hij zich omdraaide en haar bijna doodschietend aankeek. 'durf je dat te herhalen?' Zei hij terwijl hij recht in haar ogen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 4:29 pm

Mia herstelde zich weer en keek opnieuw arrogant in plaats van de eerdere woede. Opnieuw gingen haar benen over elkaar heen en ze keek hem nog steeds op dezelfde arrogante manier aan. ''Ja. Je bent toch niet doof?'' Een schijnheilig lachje kon er vanaf en ze merkte zijn ogen die de hare haast doorboorden. ''Oké. Eikel.'' Ze hield haar hoofd iets schuin en glimlachte tevreden. Zijn blik was echt geniaal geweest. Ze hoorde Penelope en keek even naast zich. ''May I?'' vroeg ze en knikte met haar gezicht naar het flesje water. Ze was niet vies van Penelope, en zij naar haar mening ook niet van haar.

Evan keek haar schamper aan en leunde met zijn arm over haar tafel heen. ''Correctie; mijn nachtmerries. Het zweet pareld altijd op mijn voorhoofd wanneer ik weer eens een nachtmerrie over je had. Verschrikkelijk.'' Hij trok even een angstig gezicht en lachte haar daarna uit. ''En jij mag net zo goed van mij afblijven.'' mompelde hij er even later achteraan en opende met zijn andere hand afwezig het boek. Hij was helemaal niet met de les bezig. Dit was tien keer zo leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 4:35 pm

Penelope knikte en gaf het flesje aan Mia. Ze keek terug naar Evan en zuchtte geïrriteerd. 'Leuk dat je over me droomt, je denkt dus blijkbaar vaak aan me.' zei ze. 'En je moet niet doen alsof je het erg vindt als ik je aanraak.' Zei ze met een kwade blik en een klein schijnheilig lachje. Ze duwde zijn arm weg. 'Blijf bij mijn tafel weg.'

Justin grinnikte. 'Daar krijg je spijt van.' zei hij. 'Ja you may.' Zei hij terwijl hij het flesje afpakte en het laatste wat in het flesje zat over haar heen gooide. 'Dat krijg je ervan, Goedkope hoer.' Zei hij met een afkeurende blik. Hij deed haar na en hield zijn hoofd schuin met een klein glimlachje. 'Aww, ben je nat?' vroeg hij en hij knipperde een paar keer overdreven met zijn ogen. 'Karma bitch.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 4:44 pm

Mia voelde het water langs haar haren op haar tafel druppelen en ze keek Justin woest aan. Nu was hij echt veel te ver gegaan. Het geschold ging maar door en ze werd er alleen maar bozer van. ''Vuile klootzak!'' schreeuwde ze door het hele lokaal heen en was wel wat opgelucht dat de bel gegaan was. Ze sloeg hem ruw tegen zijn wang aan en stond toen op. Hoe kon ze in godsnaam haar haren nu nog goed krijgen? Ze keek hulpeloos naar Penelope en hoorde wat mensen lachend het lokaal uit lopen. Heel, heel fijn. Ze zou hem nog wel een keer hard terug pakken.

Evan keek naar haar en trok zijn wenkbrauw op. ''Ik weet niet wat jij positief vond aan mijn opmerkingen, maar oké. Ga je gang.'' zei hij verward en voelde dat zijn arm weggeduwd werd. ''Dit is toevallig wel mijn fijnste arm, madame.'' bromde hij en veegde er even heilig overheen. ''Ik doe niet alsof.'' zei hij vol afschuw en keek haar ook zo aan. Hij keek naar Justin en Mia en lachte haar uit. Haar haren en gezicht zaten helemaal vol water. ''Moet je je vriendin niet gauw helpen? Zometeen loopt haar make-up nog uit! En dan vergaat de wereld echt.''
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Emptyzo mei 22, 2011 4:50 pm

Penelope keek geschokt naar Mia en Justin. Ojee, dacht ze in zichzelf, dit komt niet goed, Mia is zo gesteld op haar haren, Justin weet niet wat hij gedaan heeft. Ze duwde Evan nog even. 'Hou je mond tegen me, oke? Je bent nog geen blik waard van me, vuile.' Zei ze en ze stond gauw recht. Ze keek Justin even aan. 'Wacht maar.' Zei ze gemeen grijnzend en ze keek gauw rond waar Mia was.

Justin keek naar haar en begon zich kapot te lachen. Het boeide hem even niets dat ze hem aan het uitschelden was. Hij kreeg een klap tegen zijn wang en trok zijn wenkbrauwen op. 'Die krijg je nog terug, wicht.' zei hij en hij draaide zijn hoofd terug om naar Evan. 'Box.' zei hij en hij stak zijn vuist uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Elke & Michelle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Elke & Michelle.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 10Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Judith & Michelle!
» Orpg. Lina & Michelle!
» Orpg. Cynthia & Michelle.
» Orpg. Laura & Michelle.
» Orpg. Iris & Michelle.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: