Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Elke & Michelle.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 4:56 pm

Mia was vlug naar de wc gerend en fixte daar haar make-up. Haar mascara zat een beetje onder haar ogen, maar dat had ze weg gekregen. Verstrooid keek ze naar haar haren die nat waren. Ze was zo verschrikkelijk boos op hem dat hij dood mocht vallen. Voor haar neus, dan kon ze het tenminste zien en kon ze hem hard uitlachen. Ja het was wreed, maar op dit moment dacht ze er zo over. Ze wring haar haren uit en keek wat ongelukkig de spiegel in. Haar hersenen werkten ondertussen overuren om een plan zien te beramen.

Evan grinnikte na en keek naar Penelope die hem nog een duw gegeven had. ''Vuile wat?'' vroeg hij nog, en draaide zich toen een halve slag om naar Justin die nog steeds aan het lachen was. ''Goeie man.'' zei hij grijnzend en gaf hem een box. Zijn wang was nu wel wat rozig, maar hij wist dat Justin het daar niet bij zou laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 5:02 pm

Penelope keek nog even om. 'Vuile, kinderachtige, aanstellerige klootzak.' zei ze en ze liep door naar de toiletten, ze vermoedde dat Mia daar wel zou zijn. 'Hier, ik heb een borstel bij.' zei ze en ze haalde een borstel uit haar tas. 'We maken er wel wat van.' Zei ze lief. 'En we pakken hun nog wel terug.' zei ze vastberaden. Ze zouden het hier echt niet bij laten, de jongens wisten niet waar ze aan begonnen waren, opgeven deed Penelope niet gemakkelijk en ze wist van Mia dat zij ook niet makkelijk opgaf. Penelope keek zelf ook even in de spiegel en zette haar shmink en haar even goed.

Justin lachte. 'Dat is wat ze verdienen.' zei hij trots en hij deed zijn rugzak om zijn schouders. 'We leren hen hun arrogantie wel af.' zei hij en hij haalde zijn wenkbrauwen 2 keer op en neer. Hij liep het lokaal uit en bleef stil staan iets verder van de meidentoiletten. 'Ik wil zien wat ze ervan gemaakt hebben man.' Zei hij een beetje lachend. Hij wist dat Mia er echt niet tegen kon als er iets aan haar haar verkeerd zat, laat zitten dat het nat was en helemaal begon te kroezelen. Hij kende Mia's typje wel, verwaande meisjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 5:11 pm

Mia keek op toen ze een stem hoorde, en zag tot haar grote opluchting dat het Penelope was. Zij hield haar dan ook altijd wanneer Mia geen raad meer wist. ''Dankje,'' zei ze met een zwakke glimlach en haalde de borstel meerdere keren door haar haren heen. Haar mondhoeken krulden al iets meer op bij het zien van de verbetering in d'r haar. Het zag er nog wel veel slechter uit als ervoor, maar beter dan wanneer ze het op het begin zag. ''We pakken hun zeker nog terug. Ik laat het hier mooi niet bij zitten.'' glimlachte ze en nam haar lipgloss uit haar tas. Ze smeerde nog wat over haar lippen en wreef ze over elkaar heen. ''En nu ben ik toe aan een sigaret.'' Ze keek naar Penelope en gaf haar een snelle knuffel. ''Wat moet ik toch ook zonder jou?''

Evan knikte instemmend en grijnsde. ''Ze verdienen nog wel meer pijniging.'' Net als Justin, gooide hij zijn rugzak over zijn schouders heen en liep met hem het lokaal uit. Hij hielt halt naast hem en keek hem vragend aan. ''Je haar zou maar eens een keertje niet zitten. Echt een ramp.'' zei hij lachend. ''En ik denk dat dat nog wel wat moeite gaat kosten.'' vervolgde hij en zag zijn wenkbrauwen op en neer gaan. Grinnikend ging hij voor de meidentoiletten staan en gluurde naar binnen waar hij de meiden zag staan. ''Gaat het wel goed daarzo? Wij willen jullie haar en make-up ook wel fixen hoor.''
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 5:17 pm

Penelope glimlachte en gaf een knuffel terug. 'Niets, we zijn als zusjes!' zei ze lachend en ze zette haar haar tegoei. Ze hoorde ineens een stem en voelde haar al kwaad worden. 'wacht maar.' zei ze zacht. Ze liep gauw naar de deur en deed die met een zwaai open, ze hoorde de deur een beetje tegen Evan's hoofd botsen en lachte. 'Ben je tege de deur gelopen?' vroeg ze lachend. 'Domme, domme jongen toch.' zei ze met een arrogante grijns.

Justin knikte en ging langs hem staan. Hij zag de deur openvliegen en trok zijn wenkbrauwen op. Hij keek naar binnen en zag Mia. 'Gosh, wat heb jij met je haar gedaan?' zei hij op een beetje vrouwelijk manier en hij begon te lachen. 'Heb je je pas gedoucht of wat?' Zei hij met een brede grijns. 'En oja, je shmink is een beetje uitgelopen!' Zei hij en hij keek even naar Evan. Auwtsh, dacht in zichzelf maar hij wist wel dat Evan zich kon redden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 5:25 pm

Mia voelde de boosheid al weer oprakelen in haar lichaam en ze tuurde naar Justin. ''Toch zie ik er nog altijd tien keer zo beter uit als jij.'' verdedigde ze zich en ze liep zijn kant uit. Ze duwde hem aan de kant en keek hem arrogant aan. ''Denk maar niet dat je hiermee weg komt.'' mompelde ze en keek om naar Penelope met een blik van; kom.

Evan voelde abrupt een stuk deur tegen zijn hoofd aan en hij wreef er lichtjes met zijn hand overheen. Het lukte hem om geen pijnlijk gezicht te trekken en hij keek haar boos aan. ''Ja. Jouw arrogantie is zo groot dat ik niets meer kan zien wanneer ik in de buurt ben.'' zei hij en haalde zijn hand weer weg. Misschien zou er een bult op komen, maar dat maakte hem niets uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 5:31 pm

Penelope deed een teken naar Mia dat ze even moest wachten. Ze lachte naar Evan. 'Oh ja? Mijn arrogantie? heb je jezelf al wel eens bezig gezien?' Vroeg ze hem terwijl ze hem even arrogant bekeek. 'Je bent een sukkeltje.' zei ze. 'Ik zou maar wat gaan fitnessen of zo als ik jou was, want zelf ik leg je op de grond.' Zei ze terwijl ze even kwaad in z'n ogen keek.

Justin lachte. 'Denk je dat nou echt? Is er iets mis met die spiegels ofzo?' zei hij spottend. Hij werd geduwd maar hij duwde meteen terug. 'Denk maar niet dat jij met die mep weg komt zei hij terwijl hij kwaad een stapje dichter zette. 'Ik breek je in 2.' Zei hij en hij glimlachte even fake. 'Ga nog maar wat mensen die jonger of kleiner als jou zijn uitdagen, daar ben je toch goed in, mensen van een hoger niveau durf je niet aan.' zei hij. 'En die kun je ook niet aan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 5:40 pm


Mia trok verbaasd haar wenkbrauwen op toen hij het lef had om haar terug te duwen. ''En jij moet een échte man voorstellen? Iemand die het lef heeft om een meisje te duwen?'' Ze glimlachte even om te laten zien dat ze totaal niks te vrezen had voor hem en dus niet bang was. ''Oh. Wat wil je doen dan? Me terug slaan? Ga je gang maar hoor.'' De glimlach bleef staan en ze schoot in de lach toen hij haar vertelde dat hij haar in 2 zou breken. Geloofde hij het zelf? ''Je bent gek in je hoofd. Verdwijn naar een gesticht, doe je iedereen een plezier mee.'' antwoorde ze erop en luisterde naar zijn volgende woorden, die waarschijnlijk pijnlijk over moesten komen, wat ze niet deden. Nee, ze had op zulke moment geen gevoel. ''Dus jij vind dat je bij een hoger niveau hoort?'' lachte ze en liet haar arrogante blik weer over zijn lichaam gaan.

Evan keek naar haar en lachte. Hij en arrogant? Hij was in ieder geval niets bij arrogantie tegenover haar. ''Ik fitness meer dan jij ooit zult kunnen. En laat me alsjeblieft niet lachen zeg. Jij sterker dan ik? Met je kippenkracht.'' hij lachte schamper en deed dat alleen maar harder toen hij eraan terug gedacht hoe de manier was waarop ze het zei. Meisjes hadden nooit eerder geklaagt over zijn lichaam, en hij was er zelf trots genoeg op.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 5:50 pm

Penelope lachte even. 'Denk wat je wilt, maar voor zo'n lichaam zou ik nooit vallen.' Zei ze en ze grijnsde even. 'Nooit' fluisterde ze nog even in zijn oor. Ze grijnsde arrogant en draaide haar rug naar hem toe. Ze keek naar Mia die Justin aan het uitdagen was. Ze lachte even. Ze wist ook wel dat Mia een uitdager was, maar ook dat ze haar mannetje wel kon staan, ze hoopte alleen dat Mia zich niet in de problemen zou werken, met jongens weet je nooit, dacht ze in zichzelf.

Justin grijnsde. 'Ik heb normaal respect voor meisjes, maar jij verdient het niet.' zei hij terwijl hij haar tegen de deur van de toiletten duwde. 'Een grote mond heb je ja maar in acties komt het niet.' Hij luisterde naar haar woorden. 'Oh ja? Ik in een gesticht? Ga jij maar naar een sportschool of zo dan, die kilo'tjes mogen er wel af.' zei hij knipogend. 'En ja, inderdaad, een hoger niveau als jou is niet moeilijk.' Zei hij en hij zag haar ogen over z'n lichaam glijden. 'Je moet niet zo kijken, iemand als mij kan je niet krijgen.' Zei hij en hij keek even naar Evan. 'Ga nu aan de kant, ik wil naar buiten, waar mooie meisjes zijn.' Zei hij. Hij vond haar natuurlijk wel een mooi meisje, en natuurlijk vond hij haar zeker niet te dik, maar haar karakter zorgde er gewoon voor dat Justin niet vriendelijk kon zijn, hij moest haar kwetsen, een mooi zijn zit niet alleen in het uiterlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 6:04 pm

''Denk je dat ik wil dat jij voor me valt? Dan heb ik echt wel liever dat je zo over me denkt.'' zei Evan grijnzend en keek enkele minuten erna tegen haar rug aan. Eigenlijk was hij nu ook wel toe aan een beetje rust. Daarna kon hij weer verder, maar daar was zijn luiheid dan ook voor. Hij liep naar Justin en Mia en keek maar gewoon toe terwijl de grijns op zijn gezicht bleef staan. Ze zouden er nog wel achter komen. Hij wilde hen niet meer als 'hoofd' van de leerlingen. Het waren gewoon normale mensen, en dat hoorden zij zelf ook te zien.

Mia schudde haar hoofd. ''Jij en respect voor meisjes? Daar geloof ik dus echt geen bal van. En dan kan je het excuus gebruiken, maar je weet zelf ook beter.'' Ze grijnsde en voelde haar rug tegen de deur van de toiletten aan. Het had geen pijn gedaan, zo hard was het namelijk ook niet. ''Wat wil je dat ik doe dan? Je neersteken? Ik heb geen mes mee naar school of iets hoor.'' Ze trok haar wenkbrauwen koppig op en nam de woorden van hem in zich op. Ze besloot dat over haar kilo's maar te negeren, en om eerlijk toe te geven had ze helemaal geen zin meer in hem. ''Iemand als jou is wel het laatste wat ik zou willen. Ik moet er niet eens aan denken.'' zei ze en keek hem vol afschuw aan. Wat dacht hij wel niet van haar? Ze ging weg van de deur en gaf hem een zet. ''Lopen dan!'' riep ze en liep toen zelf maar richting de deur die zich naar buiten leidde. Ondertussen keek ze om naar Penelope.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 6:12 pm

Justin begon zich kwader te voelen vanbinnen. 'Ga weg, slet.' En hij tufte op haar zodra ze zich omdraaide. Hij draaide zich om en wandelde mee met Evan. 'Gaan we even een sigaret roken?' Vroeg hij terwijl hij zijn pakje sigaretten uit zijn tas haalden. 'En wat bier halen? Of straks pas?' vroeg hij terwijl hij nog even achter zich keek.

Penelope grinnikte. Ze wist zelf wel beter en dat hij gewoon aan het zeveren was. Ze keek naar Mia en lachte Justin zachtjes uit. Toen ze wegliepen ging ze naar Mia toe. 'Wat een sukkels.' Ze ergerde zich echt rot aan zo'n mensen, die denken dat zij en Mia niets meer zijn dan een paar modepopjes. Ze liep richting de deur om naar buiten te gaan. 'Je hebt hem ingemaakt.' Zei ze even lachend. 'En nog niet een beetje.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 6:22 pm

Slet nog wel, dacht Mia in zichzelf en keek hem na. Het spuug kwam op haar schoen en ze keek er met een vies gezicht naar. Een nerd liep langs haar en ze trok een stukje shirt van hem eraf, die ze over haar schoen liet gaan en het spuug eraf haalde. Ze gaf het glimlachend terug. ''Hee bedankt he.'' Lachend liep ze met Penelope naar buiten. ''Nog niet genoeg. Ik trek het echt niet als hij bij me in de buurt is. En dat mag hij weten ook. Jij kon er ook wel wat van hoor.'' zei ze lachend en stak, zodra ze buiten was, een sigaret op. Een vriend van hen, die net zo populair was stond er en ze liep naar hem toe. ''Hé.'' zei ze glimlachend en leunde iets tegen hem aan.

Evan liep met Justin naar het bankje en hij ging er kalmpjes op zitten. Hij had geen zin om zich kwaad te maken op de barbiepopjes. Toch keek hij even toen ze naar buiten liepen en bij Vinn gingen staan. ''Laten we maar meteen bier gaan halen. De winkel is toch vlakbij hier, en ik heb wel wat geld bij me. Nemen we wel een kratje.'' zei hij grijnzend en stak daarna een sigaret tussen zn lippen om 'm vervolgens met een aansteker aan te steken.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 6:29 pm

Penelope lachte. 'Mietjes.' zei ze en ze zag Vinn aankomen. 'Hoi' Zei ze vrolijk en ze pakte ook een sigaret uit haar tas. Ze stak die in 'r mond en zocht in haar tas. 'Heeft iemand toevallig een aansteker bij?' vroeg ze en ze ging zitten op een bankje. Ze legde haar benen sierlijk over elkaar en zette een zonnebril op. Ze keek even naar de jonges en ergerde zich al onmiddellijk dus keek ze maar weer een adnere richting op.

Justin knikte. 'Is goed, nu dan maar?' Zei hij en hij keek hem vragen aan. Hij keek ook even rond en lachte naar een meisje die voorbij wandelde. 'Man, wat hebben wij toch een geweldige school vol meisjes.' zei hij en hij lachte even naar Evan. Hij zette zijn rugzak even op de bank en haalde er een flesje frisdrank uit. Hij dronk er een slok van en stak hem terug erin. Hij haalde er wat geld uit. 'Ja ik heb ook nog wel wat geld.' zei hij en hij stak het in zijn zakken. HIj deed zijn rugzak terug om en liep richting de poort. 'Kom, we moeten snel zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 6:39 pm

Mia knikte en lachte nog even na. ''Inderdaad.'' zei ze bruusk en hoorde Vinn vragen wat er met haar haren gebeurt was. Ze keek hem wat chagrijnig aan en blijkbaar merkte hij dat hij zijn mond moest houden, want hij vroeg erna er niet verder over. Ze had er ook helemaal geen behoefte aan om alles uit te gaan leggen. Anders zou hij zich er ook nog eens mee gaan bemoeien, en ze vond dat Penelope en zij hen wel alleen aan konden. ''Here ya go.'' zei ze glimlachend en overhandigde Penelope haar aansteker. In tegenstelling tot haar bleef Mia gewoon staan, nog steeds leunend tegen Vinn. Hij had een fijne arm om tegenaan te staan en hij vond het ook niet erg. Dus een soort van win-win situatie. Ze zag dat de jongens weg gingen en ze grijnsde.

Evan knikte. ''Ja laten we dat maar doen.'' Hij rechtte zijn rug en bekeek het meisje waar Justin naar glimlachte. ''Niet slecht.'' mompelde hij grijnzend en keek terug naar Justin. ''Daar heb je helemaal gelijk in. De meesten zijn nog lekker ook.'' zei hij lachend en liepp mee richting de poort. ''Oké, dat is mooi. Dan hoef ik het niet helemaal te betalen.'' Hij liep naar de winkel toe dat maar een paar minuten lopen was en hij reikte met zijn hand naar een krat bier. ''Als we het niet op krijgen, stoppen we de flesjes maar gewoon in onze rugzakken he.'' zei hij en liep vervolgens naar de kassa om het te laten afrekenen. ''Wist je. Die arrogante wijven geven morgen een feest. Dat had ik gehoord van wat mensen. We kunnen er best voor de grap heen gaan.''
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 6:47 pm

Penelope nam de aansteker aan en stak haar sigaret aan. Ze nam een trek en blaasde de rook genietend uit. 'aah, net wat ik nodig had.' zei ze terwijl ze helemaal relaxed op het bankje zat. Ze keek even naar Mia en Vinn en glimlachte. 'Kom je morgen ook naar ons feestje Vinn?' vroeg ze en ze kreeg al meteen een enthousiaste 'ja!'. Ze lachte even en stak haar duim op. 'Goed!' zei ze en ze nam weer een trek.

Justin knikte. 'Is goed, koop maar.' zei hij en hij haalde zijn geld uit zijn zak. Hij hoorde het idee van Evan over het feest en knikte grijnzend. 'We gaan zowiezo.' Zei hij terwijl in zijn hoofd al vele plannen rond spookten om te doen. 'We gaan het daar eens goed verpesten voor die meiden.' zei hij terwijl hij zijn geld op de toonbank legde om het bier te betalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 6:56 pm

''Een sigaret kan af en toe echt wonderen doen.'' zei Mia glimlachend en keek naar Vinn die helemaal enthousiast over hun feest was. Maar ja, de feesten die zij gaven waren dan ook altijd al een succes geweest. Iedereen keek dan altijd tegen hen op. En ze was er uiteraard blij mee dat ze altijd al vroeg de drank haalden, zodat ze dat niet op het laatste moment hoefden te doen. Er kwamen zo veel mensen en toch raakte de drank nooit helemaal op. Terwijl Penelope en zijn konden drinken als gekken. Ja, op elk feest was ze nog wel bezopen geweest. Het voelde fijn. Je dacht even niet meer aan de slechte dingen en je was alleen maar vrolijk. Meeste van de tijd dan.

Evan legde zijn deel van het geld ook neer op de toonbank en tilde even later de krat bier op. Het was niet zwaar voor hem. Zo nu en dan deed hij aan krachttraining en dat hielp echt heel goed. ''Ik wil hun gezichten wel eens zien als wij binnen komen.'' lachte hij en bedacht wat dingen om te ondernemen wanneer ze op het feest zouden zijn. Er was dan ook nog eens gratis drank! Alleen voor de drank zou hij al gaan. Maar om hen daarbij te pesten was gewoonweg ideaal. Hij liep met Justin terug naar het schoolplein en keek naar de andere jongens die naar het bier keken. Hij grinnikte en haalde er een biertje voor zichzelf uit, waarvan hij de dop met zijn aansteker eraf liet schieten. Gek genoeg vloog hij tegen Penelope's been aan en hij schoot ervan in de lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 7:00 pm

Penelope lachte. 'Daar heb je gelijk in.' zei ze terwijl ze opeens iets tegen haar been voelde prikken. 'Auw!' zei ze en ze keek naar haar been. Ze keek op om te kijken waar het vandaan kwam en zag Evan toen. Ze lachte fake en nam gauw een paar trekken van haar sigaret. Ze stond op en liep nogal arrogant naar hem toe. Ze drukte de sigaret uit in zijn nek en trok het flesje bier uit zijn handen. 'Doei.' Zei ze waarna ze zich omdraaide.

Justin lachte. 'Ik ook wel.' Hij liep mee naar het schoolplein en haalde er ook een bierflesje uit. Hij deed die open en nam er een slok van toen hij Penelope zag. Hij rolde met zijn ogen en keek waar Mia was. Hij zag haar met een jongen staan praten en grinnikte. Waaw, ze doen iets niet samen, dacht hij in zichzelf, ook de eerste keer. Hij nam nog een slokje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 7:08 pm

Evan had de neiging om een flesje bier te pakken en die tegen haar hoofd aan te slaan, maar hij hield zich in. Dit keer. Het brandende gevoel in zijn nek verdween gelukkig vrijwel meteen weer en hij keek haar na. Hij haalde zijn schouders quasi-nonchalant op en haalde er een niet flesje bier uit, die hij opende en aan zijn lippen zette om een slok te nemen.

Mia keek van haar been naar het kleine ding dat erna op de grond gevallen was. Haar blik ging over naar Justin en Evan en ze slaakte een diepe zucht. Konden ze dan het niet voor even laten? Al was het vijf minuten. Ze zag dat Penelope erheen liep en met een biertje in haar handen terug kwam. ''Dat heb je mooi gedaan.'' zei ze lachend en ging op een bankje zitten waarna Vinn ernaast plaats nam. Ze gooide de sigaret op de grond toen hij opgerookt was, en drukte met de punt van haar hak de sigaret uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 7:11 pm

Penelope grinnikte. 'Inderdaad, gratis biertje.' zei ze lachend en ze nam er een slok van. 'ugh, goedkoop bier.' zei ze en ze rolde even met haar ogen. Ze keek naar Vinn en lachte. 'Straks zit je nog vast geplakt aan Mia.' Zei ze lachend en ze hoorde de bel luid rinkelen. 'Oh jee, nu moeten we dat verslag voor nederlands maken.' zei ze met een diepe zucht.

Justin keek haar na en draaide zich weer om. 'Ik word zenuwachtig van die verwaande meiden man.' zei hij geërgerd en hij nam nog een slok. 'Wie denken ze wel niet dat ze zijn?' Hij hoorde de bel en stond recht. Hij dropte een paar flesjes in zijn rugzak en een paar in de van Evan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 7:19 pm

Evan had zijn rugzak al geopend zodat Justin dat niet hoefde te doen en de flesje er zo in kon leggen. ''Wat dacht je van mij.'' zei hij met een geirriteerde ondertoon en hoorde de bel. ''Waarschijnlijk dat ze alles zijn hé, en dat ze alles kunnen maken natuurlijk. Nou, in ieder geval niet bij ons.'' zei hij en hield zijn rugzak in zijn handpalm vast. Hij liep het gebouw in en keek rond. ''Waar is dat lokaal ook alweer?'' Hij en Justin moesten beide nog wat huiswerk inhalen, anders moesten ze nog vaker nablijven. En ze vonden dat ze het maar beter nu konden gaan doen.

Mia lachte. ''Wat dacht je dan? Dat zij duur bier zouden kopen?'' zei ze lachend en keek naast zich, naar Vinn. ''Hij zweet niet hoor, en ik ook niet.'' zei ze wat bijdehand en grijnsde terwijl ze recht ging staan. Ze plante haar lippen kort op de wang van Vinn en deed haar haren goed. ''Dag.'' zei ze bruusk en liep met Penelope naar binnen. Ze ging nog meer op haar tenen staan toen ze over een soort mat heen moest met kleine gaten erin. Ze had wel eens gehad dat ze erin vast bleef haken met haar naaldhakken. ''Bah. Heb ik echt geen zin in. We maken het wel gewoon snel, dan kunnen we weg.'' zei ze vastberaden.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 7:26 pm

Penelope knikte. 'Dat is het beste ja.' Zei ze terwijl ze het lokaal binnenliep en aan een tafel ging zitten. Ze keek rond en haalde de spullen die ze nodig hadden uit haar tas. 'Klootzakken vrije zone.' Zei ze lachend en ze prulde wat met haar pen. Ze keek op en zag de jongens hetlokaal binnen komen. 'Oh komop, dit kun je niet menen?!' zei ze geïrriteerd.

Justin lachte. 'Hier.' zei hij en hij duwde een duur open. Hij keek niet echt rond dus had nog niet door dat de meiden er zaten totdat hij penelope hoorde roepen. Hij keek op en grijnsde even naar Mia. 'Zo zo.' zei hij lachend. 'Wie we hier hebben.' zei hij en hij ging achter hun zitten. Hij grijnsde even naar Evan en trok zijn wenkbrauwen 2 maal op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 7:35 pm

Mia legde haar tas op de tafel neer en nam plaats op de stoel waar ze meteen haar benen elegant over elkaar heen vouwde. De opmerking van Penelope had haar nog aan het lachen gemaakt, maar die hield snel op. ''Er is genoeg plek in dit lokaal. Je kunt best samen met je ego een andere plek gaan zoeken.'' zei ze geirriteerd en concentreerde zich op de spullen. ''Oké. Goed. Waar moest het verslag ook alweer over gaan?'' vroeg ze en haalde het papiertje tevoorschijn waarop een uitleg stond.

Evan grinnikte. ''Oh ja. Vergeten.'' lachte hij en hoorde een stem die hem spontaan liet grijnzen. Penelope. ''Blijkbaar zijn jullie vandaag nog niet van ons af. En wij nog niet van jullie.'' grijnsde hij en keek om naar Justin. Hij zag dat hij achter de meiden ging zitten, en Evan nam zijn voorbeeld over. Zijn voeten liet hij op de zitting van haar stoel glijden zodat ze met haar kont tegen zijn voeten aan zat en hij lachte kort. Het zat comfortabel voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 7:40 pm

Penelope negeerde hun maar en keek naar Mia. 'Euhm, ik heb geen idee eigenlijk, kijk eens.' Zei ze en ze zag dat Mia het blad boven haalde. Ze voelde Evan's voeten en ging wat meer naar voor op haar stoel zitten. 'Doe je voeten weg. Nu.' Zei ze en ze keek hem niet aan. Ze keek op het blad en zuchte. 'Zoveel..' Zei ze met tegenzin.

Justin keek naar Mia. 'Wij willen hier zitten, wij blijven hier dus ook zitten.' Zei hij met een grijns. 'En over ego moet jij niet praten meis.' Zei hij en hij haalde wat spullen uit zijn rugzak. Hij zette zijn voeten zo dat hij de hele tijd tegen Mia's stoelpoot tikte op het ritme van een liedje. Hij wachtte af totdat Mia zich begon te ergeren en er iets van zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 7:47 pm

Mia keek naar Penelope nadat ze alles van het blaadje doorgenomen had. Het was echt heel erg veel. ''Hier doen we wel minstens een halfuur over hoor.'' zei ze beslist en zuchtte daarbij vermoeid. Ze draaide zich om bij het vervelende getik tegen haar stoelpoot en liet haar lippen wat uit elkaar gaan om iets te kunnen zeggen. Net toen ze iets wou zeggen, gingen de lampen abrupt uit. ''Wel verdomme.'' riep ze en probeerde iets te zien in het donker. Maar tevergeefs, het was te donker.

Evan grinnikte toen ze haar bevel hoorde, maar merkte dat ze er niet bij om keek. ''Nee.'' bromde hij en liet zijn voeten er eigenwijs op leunen. Geschrokken van het plotselinge donker, haalde hij zijn voeten weg en keek wat verward om zich heen. Hoe kon dit nou weer gebeuren? ''Doe het licht aan!'' riep hij boven Mia heen maar kreeg geen reactie van iemand. Was de electriciteit dan zomaar opeens uitgevallen ofzo? Hij kon niets anders bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 7:53 pm

Penelope ergerde zich en keek dan toch maar om toen het licht net uitviel. Ze schrok even maar begon niet te schreeuwen. Ze stond spontaan recht om de deur te zoeken, wat niet zo makkelijk was in een lokaal zonder ramen in het donker. Ze stootte zich tegen een bank. 'Auw!' Riep ze luidkeels. Ze begon alles bij elkaar te schelden en duwde de bank van haar weg.

Justin keek naar haar toen het licht opeens uitviel. Hij grinnikte en trok wat aan Mia's stoel met zijn voet. 'Oehh, spokennn.' Zei hij en hij grinnikte. 'Komop, iemand heeft vast op de lichtknop gedrukt of zo.' Zei hij en hij probeerde rond te kijken of hij iemand zag, maar tevergeefs, hij kon bijna niets zien, en wat hij zag was geen persoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Emptyzo mei 22, 2011 8:00 pm

Mia rolde met haar ogen om Justin en negeerde het. Ze hoorde Penelope luidkeels roepen en nog wat verdere scheldwoorden die volgden. ''Penelope, gaat het?'' vroeg ze en stond gelijk zelf ook op. Met haar handen taste ze in de rondte en kneep haar ogen tot spleetjes. ''Waar ben je?'' Haar handen gingen langs de muur totdat ze een hendel voelde. De deurhendel. Ze fronste haar wenkbrauwen toen hij niet open wilde gaan. ''Hé. De deur gaat niet open.''

Evan hoorde Penelope roepen en grinnikte zacht, nog wel hoorbaar voor haar. ''Niet zo schreeuwen. Zometeen vliegen m'n oren er nog af.'' mompelde hij en tikte even tegen Justin zijn arm aan om te weten te komen of hij nog naast hem zat. Hij lachte even en gooide zijn benen over het tafeltje voor hem heen. ''Kan. Misschien willen ze ons wel bang maken.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Elke & Michelle.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Judith & Michelle!
» Orpg. Lina & Michelle!
» Orpg. Cynthia & Michelle.
» Orpg. Laura & Michelle.
» Orpg. Iris & Michelle.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: