Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Elke & Michelle.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptydo mei 26, 2011 4:41 pm

Mia grinnikte toen Penelope het achterover goot en weer nieuwe haalde. Ze keek haar na en zag dat ze tussen de mensen verdween. Iedereen had het al naar hun zin, dat kon je wel meteen merken. Ze schoot haar eigen drankje ook in een keer achterover en trok even een raar gezicht aangezien het zo sterk was. Om maar niet moeilijk te doen, greep ze een hele fles sterke drank gewoon vast en nam daar zo nu en dan wat slokken van, in ieder geval geen kleine. Ze danste met wat mensen en lachte daarbij, al bleef er altijd nog een arrogante blik in haar ogen staan.

Evan keek naar hem en knikte. ''Ik ook niet, zelfs niet nu ik lui ben.'' lachte hij en stond recht. Hij liep achter Justin aan naar buiten en ging daar op zijn eigen brommer zitten. ''Let's go.'' zei hij nog en gaf toen gas. Na een paar minuten stond hij voor het huis en bekeek het eens, het was echt heel erg groot. Net een kasteel. Al was dat misschien net iets te overdreven. Hij stapte ervan af en liep alvast naar de deur terwijl hij daar op Justin wachtte. Hij vroeg zich af wat voor mensen ze allemaal uitgenodigd hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptydo mei 26, 2011 4:47 pm

Justin lachte even en gaf toen ook gas. Hij zag het huis en stond wel een beetje versteld. 'wow, groot.' zei hij en hij stapte van zijn brommer af. Hij liep met hem mee naar de deur en gooide die open. 'Let the party begin.' zei hij lachend en hij liep naar binnen. Hij keek even rond en het beviel hem wel, veel meiden, veel drank, groot huis en het best van al zouden Mia en Penelope het niet echt leuk vinden moesten ze hem en Evan zien.

Penelope was ondertussen al goed aangeschoten en danste op een tafel met nog wat meiden. Met een fles in haar hand lette ze niet op wie er allemaal was, ze danste gewoon door. Ze nam nog een slok en zong even mee met het liedje, net zoals de anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptydo mei 26, 2011 4:57 pm

Mia kreeg al snel door dat de drank zijn werk deed, want ze begon nu al duizelig te worden. Niet al te erg natuurlijk want ze kon echter nog wel fatsoenlijk op haar hakken lopen. Grijnzend danste ze met wat jongens die er wel echt leuk uit zagen, wat of echt zo was of het kwam door de drank en het feit dat het er donker was. Alhoewel er wel wat lichten schenen. Ze nam nog een grote slok van de drank en likte haar lippen af om de drank nog meer te proeven. Wat hield ze toch van de drank.

Evan moest lachen om hem en liep toen zelf ook maar door naar binnen. ''Yeah.'' zei hij instemmend en keek eens goed rond. Er waren echt veel mooie meiden, maar er waren immers ook uitzonderingen. Meisjes die niet echt zijn smaak waren, maar toch knap. Natuurlijk kon hij het niet laten om zijn ogen over hun lichamen heen te laten gaan en hij grijnsde tevreden. ''Niet slecht.'' zei hij lachend en keek even om naar Justin die het ook wel leuk leek te vinden. Feestjes waren altijd leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptydo mei 26, 2011 5:01 pm

Penelope keek even rond zich en zag toen Evan en Justin, ze was nog nuchter genoeg om het te beseffen en ging gauw van de tafel af. Ze liep met de fles in haar handen naar hun toe. Ze duwde hun even naar een plek waar niemand stond en ging arrogant maar sexy voor hun staan. 'Wat doen jullie hier?!' vroeg ze en ze keek kwaad naar hun. 'Jullie zijn niet uitgenodigd.' zei ze en ze nam nog een slok van de fles.

Justin duwde haar hand weg en verdween gauw in het volk. Hij pakte een bekertje met wat drank en danste wat met wat knappe meiden. Hij keek even rond toen zijn oog op Mia viel. Stiekem hoopte hij dat ze hem zag, zodat hij nog eens kon lachen hoe ze zich zou opjagen. Hij kreeg een idee en ging naar haar toe. 'Hey sexy.' fluisterde hij in haar oor en hij streelde even langs haar zij toen hij begon te lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptydo mei 26, 2011 5:10 pm

Een rilling ging over Mia's zij heen van de streling. Meteen draaide ze zich om en zag Justin staan. Arrogant trok ze haar wenkbrauwen op en keek hem schamper aan. ''Wat doe jij hier?! Ga weg hier ofzo.'' mompelde ze en knipperde iets met haar ogen toen het echt ineens heel duizelig werd. Gelukkig was dat maar voor even. Ze nam nog eens een grote slok en besloot zich er niet heel veel van aan te trekken, dit feest wilde ze tenslotte niet laten verpesten. Door niemand.

Evan werd abrupt naar een plek geduwd waar niemand stond en hij keek haar grijnzend aan. De boze blik van haar deed hem al goed, laat staan wanneer ze echt gek van hen zou worden. ''Feesten, of course. En dat weet ik.'' De grijns bleef op zijn gezicht staan en hij merkte dat ze wat aangeschoten was. ''Beetje doordrinken he, schat.'' fluisterde hij zacht in haar oor en boog zijn hoofd daarbij iets. Daarna rechte hij die weer om haar zo weer aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptydo mei 26, 2011 5:26 pm

Penelope keek boos naar hem en ergerde zich al aan wat hij zei. Hij trok haar hoofd een beetje weg toen hij iets in haar oor fluisterde en duwde hem toen wat naar achter. 'Noem me niet zo.' zei ze en ze knipperde een paar keer met haar ogen zodat hij niet zou zien dat ze al aangeschoten was, wat natuurlijk te laat was, maar dat wist zij niet. Ze nam nog een slok en keek naar hem. 'Ik laat dit niet door jou verpesten.' zei ze arrogant.

Justin grijnsde. 'Ik blijf mooi hier.' zei hij en hij nam nog een bekertje met drank. 'al een beetje aangeschoten zie ik?' zei hij en hij trok zijn wenkbrauwen 2 keer snel na elkaar op. 'sexy.' fluisterde hij in haar oor. Hij grijnsde en streelde langs 'r wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptydo mei 26, 2011 5:37 pm

''Of ik zet je er gewoon persoonlijk zelf uit.'' zei Mia met een glimlachje en liet haar blik naar zijn bekertje met drank over gaan. ''Je bent niet uitgenodigd, dus denk maar niet dat je van onze drank mag genieten.'' zei ze spottend en greep hem uit zijn handen waarna ze hem in één keer achterover sloeg. Dan moest het maar op deze manier. ''Ben ik niet. En zeg dat woord niet steeds.'' probeerde ze kalm te zeggen en voelde zijn hand bij haar wang. ''Hou je handen weg bij me!'' snauwde ze en pakte zijn arm vast om hem zo naar de deur te leiden. Het was dan wel zo dat ze hem niet mocht, maar ze kon wel toegeven dat hij er goed uit zag en lekker rook.

Evan keek naar haar en kon niets anders dan breed grijnzen. Dit was ook ontzettend amuserend. ''Ik noem je hoe ik wil.'' zei hij en zag dat ze haar ogen knipperde. Waarschijnlijk om te laten zien dat ze niet aangeschoten was, maar hij wist allang wel beter. ''Daar zullen we nog wel achter komen.'' grijnzend pakte hij een flesje bier van de tafel en nam daar een paar slokken van. Achterin zijn hoofd zat al een idee, waarbij hij de voordelen had en zij het nadeel. Hij moest alleen nog maar meer grijnzen bij de gedachte dat ze zometeen met hem naar bed zou gaan. Ja, dat kon hij wel voor elkaar krijgen. Hij liet zijn ogen over haar jurkje heen gaan en eindigde weer bij haar gezicht. ''Lekker hoor.''
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptydo mei 26, 2011 5:51 pm

Penelope keek naar hem en fronste. 'Ga weg hier.' zei ze bruut en ze zag hoe hij het flesje bier pakte. 'Jij gaat dit niet verpesten.' zei ze nogmaals en ze nam een grote slok van de fles sterke drank. 'Dit is mijn nacht.' zei ze. 'Die van mij en van Mia.' Ze keek naar hem en grijnsde even sarcastisch. 'Hou je ogen van mijn lichaam af.' zei ze arrogant.

Justin Grijnsde en pakte nog een flesje bier. Hij dronk die in 1 keer helemaal op. 'oh nee? wat ga je eraan doen?' zei hij terwijl hij wat dichter kwam. 'Me laten buitengooien?' zei hij lachend en hij zette zijn hand terug. 'Ik zet mijn hand waar ik dat wil, ok?' zei hij terwijl hij streng in haar ogen keek. 'Je zal er nog van genieten.' Zei hij met een gemene grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptydo mei 26, 2011 6:02 pm

Mia voelde de warmte van hem en zette een grote stap naar achteren. Door de alcohol was er wel de drang om hem aan te raken en dergelijke, maar ze kon zich tot nu toe nog goed inhouden. ''Ja. Dat is precies wat ik ga doen.'' zei ze met een lachje en trok de deur wagenwijd open. ''Je zet je hand niet waar je wilt. Aanrander.'' Ze sloeg zijn hand weg en keek hem boos aan. ''Denk je dat? Is wel heel zielig.'' beet ze hem toe en duwde hem naar buiten terwijl ze grote slokken van haar drank nam.

Evan keek naar haar en schudde koppig zijn hoofd. ''Nee.'' zei hij bruusk en grinnikte toen ze alweer een grote slok van haar sterke drank nam. Het zou volgens hem niet heel lang meer duren of ze zou al dronken worden. ''Stiekem vind je het helemaal niet erg dat ik mijn ogen over je lichaam heen laat gaan. Je wilt het alleen niet toe geven, is nu nog niet erg. Komt nog wel.'' zei hij lachend en streelde zachtjes langs haar bovenarm terwijl hij naar haar wenkbrauwwiebelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptydo mei 26, 2011 6:08 pm

Penelope keek naar hem en snapte niet helemaal wat hij zei. Ze duwde hem weg en zette meteen zelf een stap naar achter. 'Blijf met je handen van me af!' zei ze en ze dronk de fles helemaal leeg. Ze draaide zich om en keek nog even om. 'Ik wil je hier niet meer zien.' zei ze en ze liep terug richting het volk.

Justin grinnikte en stapte terug naar binnen. 'Schatje toch, niet zo brutaal.' zei hij en hij liep naast haar door. 'Het kan nog leuk worden.' zei hij en hij pakte een fles sterke drank uit zijn tas. 'dan geniet ik van mijn eigen drank hé.' zei hij met een lachje en hij nam een paar grote slokken. 'ook wat?' vroeg hij terwijl hij zich neerzette op de bank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptydo mei 26, 2011 7:58 pm

''Praat niet zo tegen me.'' mompelde Mia en keek hem vreemd aan toen hij weer naar binnen stapte en hij langs haar door liep. ''Het kan helemaal niet leuk worden. Of nouja, wel. Wanneer jij het huis verlaat.'' Ze liep achter hem aan en zag dat hij plaats op de bank nam. ''Kan je ook ergens anders doen. Weet je laat maar, blijf maar hier. Alleen verpest het feest niet en blijf uit mijn of Penelope's buurt.'' zei ze streng en keek hem ook zo aan. Daarna liep ze weg, naar buiten. Ze haalde haar pakje tevoorschijn en stak een sigaret op.

Evan verplaatste zich wat naar achter door het geduw en grinnikte. ''Dat zeg je straks vast niet meer,'' zei hij lachend en begon het al voor zich te zien. Niet slecht voor hem als je het hem vroeg. ''Ah kom op zeg. Wil je niet even met me dansen? Zo slecht ben ik nu niet hoor.'' zei hij grinnikend en liep gewoonweg achter haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptydo mei 26, 2011 8:04 pm

Penelope voelde zich al best wel dronken en keek naar hem. 'wat bedoel je toch maar de hele tijd?' vroeg ze terwijl ze hem verward aankeek. Ze zette een paar stappen verder en keek met een opgetrokken lip naar hem. 'euh nee bedankt. Ik ben nog net nuchter genoeg om te beseffen dat ik daar nooit ja op zou zeggen.' zei ze en ze keek hem even arrogant aan terwijl ze nog een fles van het tafeltje haalde. Ze deed de stop eraf en dronk een slok.

Justin grinnikte en knikte. 'Ik maak dit het beste feest ooit voor je.' zei hij en hij glimlachte. Hij zag dat ze naar buite ging en stond even later ook recht. Hij ging gewoon achter haar aan en ging achter haar staan. Hij legde zijn handen op haar heupen. 'Ik wil ook alleen maar in jou buurt komen, niet in die van Penelope.' zei hij met een sexy stem en hij grijnsde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptydo mei 26, 2011 8:04 pm

Penelope voelde zich al best wel dronken en keek naar hem. 'wat bedoel je toch maar de hele tijd?' vroeg ze terwijl ze hem verward aankeek. Ze zette een paar stappen verder en keek met een opgetrokken lip naar hem. 'euh nee bedankt. Ik ben nog net nuchter genoeg om te beseffen dat ik daar nooit ja op zou zeggen.' zei ze en ze keek hem even arrogant aan terwijl ze nog een fles van het tafeltje haalde. Ze deed de stop eraf en dronk een slok.

Justin grinnikte en knikte. 'Ik maak dit het beste feest ooit voor je.' zei hij en hij glimlachte. Hij zag dat ze naar buite ging en stond even later ook recht. Hij ging gewoon achter haar aan en ging achter haar staan. Hij legde zijn handen op haar heupen. 'Ik wil ook alleen maar in jou buurt komen, niet in die van Penelope.' zei hij met een sexy stem en hij grijnsde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptydo mei 26, 2011 8:15 pm

Evan keek haar breed-grijnzend aan en schudde zijn hoofd een beetje. ''Slim slim slim. Je komt er wel achter wat ik allemaal bedoel. Misschien komt het wel door de alcohol dat je niet meer zo goed na kunt denken, hé?'' vertelde hij haar en glimlachte daar wat schijnheilig bij. ''Oké. Nou, daar hoefde ik geen toestemming voor.'' grinnikte hij en liep achter haar aan toen ze nog een fles ging halen. Hij draaide haar om en legde een hand op haar onderrug terwijl hij die kort streelde. ''Kom op. Het is een feest, kan je geen uitzondering maken?''

Weer schrok Mia van plotselinge aanrakingen en maakte zich los van zijn grip terwijl ze de sigaret aan stak. ''Jij denkt misschien dat ik zo gemakkelijk te krijgen ben hé, maar dat heb je mooi mis. Wat is er überhaupt met jou aan de hand dat je zo doet?!'' Haar wenkbrauwen gingen weer omhoog, maar dit keer meer om verbazing dan arrogantie. ''En wie zegt dat ik bij jou in de buurt wil zijn?'' Zijn stem was haar niet ontgaan, en ergens vond ze het wel opwindend. Maar dat kwam wegens de alcohol. Opnieuw nam ze weer wat grote slokken en wiebelde de fles wat heen en weer, door hebbend dat hij al bijna leeg was. Bah.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptydo mei 26, 2011 8:20 pm

Penelope schrok even en keek dan ook geschrokken naar hem. Ze vond hem best aantrekkelijk, dat moest ze toegeven en het was best moeilijk hem te weigeren, maar ze zou zich niet laten doen. Ze trok weg en keek naar hem. 'Blijf van me af, oke?' zei ze en ze nam nog een paar grote slokken zodat ze zich er wat minder van kon aantrekken en wat meer kon gaan feesten, dacht ze.

Justin grijnsde en keek naar haar. 'Dat zegt ik toch niet, ik vind hard-to-get wel spannend.' zei hij grijnzend. 'Er is niets met me aan de hand, ik kom er gewoon voor uit dat je onweerstaanbaar ben.' zei hij en hij wenkbrauwwiebelde even met een sexy blik naar haar. Hij had ook gemerkt dat de fles zo goed als leeg was en ging weer naar haar toe. 'komop, 1 avond.' zei hij en hij stond dicht tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptydo mei 26, 2011 8:31 pm

Evan keek naar haar en grijnsde. ''Nee, niet oke.'' zei hij nog altijd met de grijns op zijn gezicht. Hij haalde een hand door zijn haar heen en haalde nog een biertje tevoorschijn, die hij al bijna gelijk op had gedronken. ''Kom op. Dans nu even met me. Niet gehoord van meisjes dat ik goed kon dansen?'' vroeg hij en trok verbaasd zijn wenkbrauwen op, om te plagen natuurlijk. Ze zou zich uiteindelijk wel overgeven aan hem, dat kon hij voelen. En het was niet gek om met haar een nachtje door te brengen. Ze was echt beeldschoon en had een prachtig lichaam, iets waar het moeilijk bij was om er niet steeds naar te kijken.

Mia merkte dat haar jurkje wat omhoog gegaan was, en trok deze weer wat lager. Het was dan niet de bedoeling dat ze er als een hoertje bij liep. ''Fijn dat je het spannend vind, want ik geef me nog lang niet over.'' Met een schuin en arrogante gezicht keek ze hem aan. Ja hoor, eerst vond hij haar nog een lelijk wijf en nu was ze ineens onweerstaanbaar. Want zoiets vergat ze niet snel, zelfs niet wanneer ze bezat was. De laatste paar slokken die nog in de fles zat, dronk ze leeg en ze zette hem op de grond neer. Ze had het maar genegeerd. ''Nee. Helemaal nooit.'' Ze bleef gewoon staan en keek hem recht in zijn ogen aan, menend. Al zat er nog wel iets in haar dat zei ja. Ze nam een trek van haar sigaret en blies de rook uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptydo mei 26, 2011 8:38 pm

Penelope keek twijfelend naar hem. Ze vond het echt moeilijk om hem af te wijzen, ze werd zo aangetrokken tot hem, wat niet gek was met zo een uitstraling. Ze beet even op haar lip. 'Vooruit, heel even.' Zei ze met een beetje tegenzin in haar stem en ze keek hem zeker niet aan. Ze dronk nog gauw de hele fles lees en was nu dus echt wel dronken.

Justin legde zijn hand in haar nek en keek recht in haar ogen. 'kom nou mee naar binnen, voor 1 dans, daarna laat ik je met rust.' Justin wist van zichzelf ook wel dat hij haar zo kon verleiden, door wat verleidelijk te dansen en aan haar te zitten. Hij grijnsde even sexy naar haar en bekeek haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptydo mei 26, 2011 8:46 pm

Mia keek naar hem en knipperde weer met haar ogen toen ze opnieuw nevelig ging zien. Ze kon wel voelen dat de alcohol aardig aan sloeg. ''Daarna laat je me met rust? Hm. Dat is wel een verleidelijk aanbod.'' zei ze en nam een laatste trek van haar sigaret en gooide 'm erna op de grond. Ze keek hem wat onderzoekend met spleetogen aan en liep toen maar weer naar binnen. Gauw pakte ze nog één van haar andere lievelings drankjes en nam daar nog wat slokken van.

Grijnzend keek Evan haar aan toen ze het toe ging laten. ''Goed zo. Ik wist wel dat je het zou willen.'' Even wenkbrauwwiebelde hij, maar sloeg al gauw een arm om haar heen zodat zijn hand op haar heup lag. Hij kon nu al niet wachten op haar lichaam, naakt. Hij liep samen met haar de drukte in en zag dat eigenlijk iedereen al wel aan het dansen was, praten en zoenen. Tja, dingen die bij een feest wel hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptydo mei 26, 2011 8:51 pm

Penelope voelde zijn hand op haar heup en slikte even. Dit voelde nogal ongemakkelijk en toch fijn. Ze liep met hem mee de drukte in en ging dicht tegen hem aan dansen, zo danste ze nu eenmaal als ze dronken was, daar kon ze niets aan doen. Ze wreef even door haar haar en keek verleidelijk in z'n ogen, ze wist niet meer echt wat ze deed door de drank.

Justin grijnsde en liep achter haar aan naar binnen. Hij zag dat ze nog wat dronk en pakte haar heupen vast. 'Ga je nu mee of niet?' vroeg ie en hij gaf haar een klein kusje in 'r nek. Hij grijnsde en nam gauw een slok van zijn bier. Hij trok haar een beetje mee richting de drukte. 'heel even maar.' zei hij maar hij wist zelf ook wel beter, dit zou niet alleen bij dansen blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptyvr mei 27, 2011 11:20 am

Evan grijnsde en keek naar hoe ze tegen hem aan begon te dansen en hoe ze hem verleidelijk in zijn ogen aan keek. Zijn handen liet hij op haar onderrug rusten, net iets boven haar kont, neigend om daar al meteen overheen te gaan maar hij hield zich dit keer nog in. Hij drukte haar dicht tegen zich aan en ging met zijn gezicht weer naar haar oor. ''Je ziet er echt heel erg sexy uit.'' fluisterde hij zwoel en plante zijn lippen eventjes op haar slaap waarna hij haar weer aan keek.

Dit keer schrok Mia echter niet van zijn aanrakingen, en vond deze erg goed voelen. De plekken voelden warm en ze draaide zich om. ''Heb ik toch ook gezegd,'' met een twinkeling in haar ogen keek ze hem aan. Ze werd door hem in de drukte geduwd en knikte kort als teken dat het goed was. De fles alcohol zat nog in haar handen en ze zette 'm weer tegen haar lippen aan om er een grote slok van te nemen. Er kwam een liedje op waar ze goed op kon dansen, en deed dat ook tevreden, tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptyvr mei 27, 2011 7:07 pm

Penelope grijnsde en legde haar armen rond zijn nek. 'Drnkje.' fluisterde ze zwoel in zijn oor en ze grijnsde even verleidelijk naar hem toen ze weer waren aan het dansen, ze wist niet meer echt wat ze deed en danste sexy tegen hem aan. 'Jij anders ook, lekkerding' fluisterde ze weer en ze beet even op haar lip en keek in zijn ogen.

Justin grijnsde toen ze mee kwam en likte even over zijn lippen. Hij danste met haar en legde zijn handen op haar heupen. 'Sexy hoor.' zei hij met een grijns waar je niet aan kon weerstaan, hij kende de trucjes, de verleidingstrucjes, zeker voor deze soort meisjes. Hij streelde haar haar even uit haar gezicht en ging toen met zijn hand in haar nek terwijl zijn andere hand nog op haar heup lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptyvr mei 27, 2011 7:22 pm

Evan verschoof zijn handen iets lager en ging zo wat over haar kont heen, aan haar te merken kon het nu ook wel. Hij grijnsde naar haar en voelde haar zwoele stem in zijn oor. Hij danste met haar mee en bekeek ook haar lichaam steeds weer opnieuw. ''Is maar goed ook dan,'' grijnsde hij en boog zijn hoofd voorover om haar nek te kunnen kussen, dit deed hij even en liet zijn lippen toen even op haar kaak hangen.

Mia legde haar ene arm waar de drankfles in haar hand zat over zijn schouder en legde haar andere hand op zijn achterhoofd. Zacht streelde ze zijn haren en keek hem met een verleidelijke grijns aan. Ze ging dichter tegen hem aan staan en danste echter nog gewoon door, op een sexy manier natuurlijk. Het enige waar ze nu aan dacht was hem te versieren. ''Jij bent sexy.'' zei ze en keek hem weer met de twinkeling in haar ogen aan. Wat wilde ze hem graag op dit moment, door de alcohol.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptyvr mei 27, 2011 7:31 pm

Penelope voelde zijn handen op haar kont maar vond het niet erg, ze besefte er niet erg veel van en genoot dus alleen maar. Ze voelde zijn lippen in haar nek en grijnsde ze voelde dat hij even stopte op haar kaak en draaide zachtjes haar hoofd om hem te kussen. Haar lippen raakte de zijne en ze legde voorzichtig een hand in zijn nek.

Justin legde zijn beide handen op haar kont en danste dicht tegen haar aan. Hij bekeek haar even en lachte. Zijn gezicht was dicht bij dat van haar en hij raakte zachtjes even haar lippen, geen kus, gewoon een aanraking. 'Wat ben je toch lekker.' zei hij en hij fantaseerde al over haar lichaam, naakt, hij kon niet wachten tot het zover was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptyvr mei 27, 2011 7:42 pm

Alsof Mia nog niet genoeg gedronken had, zette ze toch weer de fles tegen haar lippen aan om 'm vervolgens helemaal leeg te drinken. Ze wist niet meer waar ze mee bezig was, alleen dat ze dit op het moment wilde. Ze wilde hem, nu meteen. ''Kan ik ook wel van jou zeggen, charmeur.'' ze beet wat speels op haar eigen lip en keek hem in zijn ogen aan. Ze stonden zo dicht bij elkaar dat ze zijn warme adem kon voelen tegen haar stukken blote huid.

Evan streelde over haar kont heen en danste door met haar. Hij merkte dat haar hoofd werd gedraaid en haar lippen langzaam op de zijne kwamen. Eindelijk begon het er wat meer op te lijken. Hij drukte met haar handen tegen haar kont aan om haar zo dichterbij te krijgen. Zijn tong drukte tegen haar lippen aan om ze op die manier open te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Emptyvr mei 27, 2011 7:47 pm

Penelope opende langzaam haar mond en streelde over zijn tong. Ze wreef wat door zijn haar en stopte met kussen. Ze ging met haar hoofd naar zijn oor. 'Weet je, er is ook een bovenverdieping.' Fluisterde ze zwoel in zijn oor en ze keek hem sexy aan met een wilde blik. Ze trok een beetje aan zijn shirt en zette langzaam stapjes richting de trap. 'kom je?' vroeg ze en ze lachte even speels terwijl ze zich omdraaide en de trap op liep.

Justin grijnsde toen hij zag dat ze nog meer dronk en ze drukte haar tegen zich aan. Ze zetten zijn lippen net langs haar mond en drukte er een kusje. Hij ging langzaam aan meer naar haar mond en kuste haar toen helemaal op haar mond. Hij grijnsde even ondertussen en legde zijn hand op haar wang waar na hij even door haar lange haar streelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Elke & Michelle.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Judith & Michelle!
» Orpg. Lina & Michelle!
» Orpg. Cynthia & Michelle.
» Orpg. Laura & Michelle.
» Orpg. Iris & Michelle.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: