Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Elke & Michelle.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptyzo mei 22, 2011 8:04 pm

'Euhm, ergens bij een tafeltje..' Zei Penelope. Ze rolde haar ogen om Evan. 'Als ik kon zou ik nu naar je toe komen en je een slag in je gezicht geven.' zei ze terwijl ze verder een weg probeerde te vinden. 'Mia pak je aansteker om licht te maken.' Zei ze en ze hoorde Mia zeggen dat de deur op slot zat. Ze schrok lichtjes. 'Hoe moeten we hier dan uit geraken?' vroeg ze een beetje bangerig.

Justin grinnikte. 'ja, hier zitten we nog wel een weekje of 2' zei hij lachend. 'Gelukkig hebben we bier.' Zei hij terwijl hij zijn rugzak pakte. 'Mia pas op, drect valt een monster je nog aan en ga je dood omdat de stroom is uitgevallen.' Zei hij en hij rolde ook eventjes met zijn ogen. Hij zocht in zijn rugzak en pakte een aansteker. Hij deed die aan en er was toch al een heel deel meer licht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptyzo mei 22, 2011 8:13 pm

''Hoe moet ik weten waar een tafeltje staat?'' vroeg Mia gefrustreerd en liep weg bij de deur. Het licht van de aansteker die Justin aan gedrukt had, was niet heel erg groot en ze kon als nog niet goed zien waar ze liep. Maar tussen hen was dan ook wel wat afstand. ''Smoel houden!'' riep ze naar Justin. Langzaam en voorzichtig liep ze naar haar tafel terug. Ze zag steeds meer en ze haalde nu ook háár aansteker uit d'r tas. Ze drukte hem met haar ene vinger aan en liep op de stem van Penelope af. Ze zag haar uiteindelijk en glimlachte. ''Geen idee. Maar ik wil hier zo snel mogelijk weg. Waarom moeten we dan ook weer per se met hun zijn.'' Zuchtend reikte ze haar hand uit naar Penelope om haar terug te begeleiden.

Evan kon zijn lach niet inhouden om de dreigende opmerking van Penelope. Net alsof hij bang moest wezen van haar. Van een tenger meisje die minstens een halve kop kleiner dan hij was. Geamuseerde keek hij toe hoe ze heen en weer liepen op hun hakjes. ''Nou dat hoop ik niet.'' zei hij lachend en leunde wat achterover met zijn stoel terwijl hij zijn rugzak opende. Een flesje bier werd in zijn ene hand gedrukt en hij opende 'm waarna hij een paar flinke slokken nam. ''Hm. Bier.'' zei hij ontspannend en keek even opzij.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptyzo mei 22, 2011 8:17 pm

Penelope liep mee met Mia naar hun tafel en lachte naar Evan. 'oh je lacht ermee?' Zei ze. Ze gaf een best wel harde klap op zijn wang en grijnsde. 'En zo ga je er nog vaak krijgen.' Zei ze en ze ging op haar tafel zitten. Ze zuchtte. 'Ik ben het hier nu al beu met jullie 2.' Zei ze geërgerd.

Justin grinnikte naar Mia. 'smoel houden?' hij keek verwonderd. 'Zo praat je niet tegen mij.' zei hij en hij stak een sigaret op. Hij legde zijn voeten uitgebreid op zijn tafel en legde zich goed. Hij keek naar de meisjes en grinnikte. 'Ik geniet echt zofel van jullie geërger.' Zei hij en hij lachte even. 'Ik hoop echt dat jullie hier gek gaan worden, zonder make-up, oh ja, die hebben jullie altijd bij je voor als een wimper niet goed hangt. Maar zonder stijltang en douche.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptyzo mei 22, 2011 8:25 pm

''Hoe praat ik dan wel tegen jou?'' vroeg ze nieuwsgierig en trok haar wenkbrauw op om de vraag wat verduidelijking te geven. ''Wij kunnen heus wel een keer zonder stijltang en douche hoor.'' zei ze twijfelend maar liet dat niet in haar stem blijven. Ze klikte haar aansteker uit nadat ze zelf ook een sigaret in haar mond gestoken had en was het eens met Penelope. Ze ging zelf ook op de tafel zitten en keek geirriteerd naar de jongens.

Evan keek naar haar en voelde haar hand hard tegen zijn wang aan. Maar klappen had hij zo vaak gehad, dus het deed hem niet meer zo veel. ''Kan je echt niet harder slaan?!'' zei hij spottend en ging weer goed zitten. Haar geslaag had hem uit zijn comfortabele zit gehaald. ''Als jij zo door gaat met het slaan, ben ik het ook een keer zat hé. Even dat je het weet.'' ging hij verder en nam nog een slok van zijn bier.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptyzo mei 22, 2011 8:31 pm

Penelope lachte ermee. 'Oh was het niet hard genoeg? Ok' Zei ze en ze stapte van de tafel af. Ze ging naar hem toe en gaf hem nog zo'n klap maar dan iets harder. 'ben je het al beu?' zei ze met een sarcastische glimlach. Ze rolde met haar ogen en gooide de spullen die op de bank lagen op de grond. 'Zo, opgeruimd.'

Justin keek naar Mia. 'euh smoel houden? Niet echt bepaald vriendelijk hoor wijfie.' zei hij en hij keek haar verbaasd aan. 'Jullie? zonder stijltang EN douchen?' hij lachte even zacht. 'Laat me niet te hard lachen he.' zei hij en hij nam nog een trek aan zijn sigaret die ondertussen op was. Hij gooide de sigaret gewoon ergens in het lokaal neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptyzo mei 22, 2011 8:38 pm

Mia keek naar Justin voor hoe verre dat mogelijk was. ''Nee jij bent vriendelijk wou je zeggen? Met je gescheld.'' Ze rolde met haar ogen en kon er echt niet tegen dat hij dacht dat wij niet zonder een stijltang en douche konden. Oké, zij zou het niet lang volhouden. Maar tot nu toe nog wel, en daar ging het om. Niet waar? ''Toevallig sta ik nu ook niet onder de douche, en ben ik mijn haar ook niet aan het stijlen. Dus ik kan wel zonder.''

Evan stond boos op nadat hij nog een klap had gehad, die sterker nog wat harder dan de andere was. ''Ik was jou al meteen beu hoor.'' Hij liep naar haar toe en gaf haar een harde duw waardoor ze achterover viel. Even grijnsde hij en zag haar liggen op de grond. De neiging om erop te gaan zitten was groot, maar hij wist dat dat niet al te verstandig zou zijn. ''Nou lig je op het stof.'' grinnikte hij en sloeg zijn armen over elkaar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptyzo mei 22, 2011 8:43 pm

Penelope schrok even toen hij opstond maar liet niet teveel van haar bangheid merken. Daar lag ze dan op de grond. Ze had haar hoofd gestote aan een stoel maar liet niet teveel merken van de pijn. Ze stond meteen terug recht en duwde hem. 'Wie denk je wel niet dat je bent!' Schreeuwde ze terwijl ze hem nog eens duwde. 'Je bent een verwaande eikel!' Riep ze kwaad en ze gaf hem nog een keer een lap in zijn gezicht zonder na te denken. 'Je niveau is lager dan de grond klootzak.' Zei ze en ze wreef even over haar hoofd.

Justin keek naar haar. 'vriendelijk als jou in ieder geval.' zei hij en hij trok zijn wenkbrauwen op. 'Nou ik zeg ook niet dat je het elke second van de dag doet, je kan er gewoon niet langer dan een dag zonder. Daar durf ik voor te wedden.' Zei hij terwijl hij penelope en Evan stevig ruzie hoorde maken, maar hij vond het wel grappig dus lachte hij even. 'Doe maar braaf of je beland ook op de grond.' Zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptyzo mei 22, 2011 8:50 pm

Mia was al voor een lange tijd Justin aan het negeren. De vermoeidheid begon sterk toe te nemen en ze baalde er echt enorm van dat ze hier niet weg konden. Niet weg van hen. De klootzakken van de school. Zacht slaakte ze een gaap en ging terug op haar stoel zitten in plaats van de tafel. Tegen haar stoel kon ze tenminste leunen. ''Hoe laat is het?'' vroeg ze pardoes en keek slaperig voor zich uit.

Evan had de slappe lach gekregen van het incident maar verder had hij niets meer ondernomen. Ze liet het maar voor wat het was. Hij raakte er ook veel te moe van. Zijn houding werd slapper en hij ging ook weer terug op zijn stoel zitten. Hij was er echt aan toe om te gaan slapen. Maar hij zou het niet eerder doen dan de meisjes. Je wist maar nooit wat die gingen uithalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptyzo mei 22, 2011 8:56 pm

Penelope keek even rond haar en zette 2 stoelen tegenover elkaar. Ze ging op 1 stoel zitten en op de andere legde ze haar voeten. Ze sloot haar ogen even om te rusten maar ze sliep niet. Ze gaapte even en voelde zich best wel moe worden.

Justin haalde zijn schouders op. 'Kwart na elf of zo denk ik.' Zei hij en hij staarde ongeïnteresseerd voor zich uit. 'Het is hier saai, man.' Zei hij en hij haalde zijn mobiel uit zijn zat en zette wat muziek op. 'Zo dat is al iet wat beter.' Zei hij tevreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptyzo mei 22, 2011 9:01 pm

Mia hoorde wat geschuif en sloot haar ogen na een tijdje ook maar. Een geluid doordrong haar gehoorgang en ze keek direct achterom, naar Justin. ''Nou niet bepaald. Je muziek is nog saaier dan de stilte.'' mompelde ze en gaapte erna nog een keer. De muziek was helemaal niet saai, maar ze kon gewoon niet aardig tegen hem doen. Dat ging niet.

Evan verveelde zich enorm en was dolblij dat Justin wat muziek opgezet had. Nu kon hij zich dan tenminste ergens op focussen. Hij tikte met zijn voeten een beetje mee op de maat van de muziek en hij probeerde zijn ogen met enige moeite open te houden. Het was toch nog best vroeg, maar hij was moe van die hele dag. Was hij altijd na school.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptyzo mei 22, 2011 9:05 pm

Penelope was ondertussen half in slaap gevallen, ze had de vorige nacht al weinig geslapen. Ze gaapte even terwijl ze half sliep en deed weer verder. De stoelen verschoven steeds als ze een klein beweginkje maakte. Ze maakte wat geluidjes in haar slaap maar meer niet.

Justin grinnikte. 'mijn muziek is chill dus doe niet moeilijk.' zei hij en hij tikte weer tegen haar stoel. Hij grinnikte even en legde zijn voeten op haar schoot en bleef tikken. Hij verveelde zich wat dus speelde hij met zijn aansteker en deed hij een flesje bier open. Hij nam er een paar slokken achter elkaar van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptyzo mei 22, 2011 9:10 pm

Mia voelde de aanraking met zijn voeten tegen haar benen en ze keek hem met een vreemde blik aan. ''Doe dat bij iemand anders, niet bij mij.'' zei ze zacht omdat ze moe was en gooide zijn voeten weg. Het getik irriteerde haar en ze besloot ergens achterin te gaan zitten. Ze schoof twee tafels tegen elkaar aan en ging daarop liggen. Hm, slapen.

Evan nam de laatste slokken van zijn bier en zette hem toen hard tegen het tafeltje aan om zo Penelope te plagen. Hij kon namelijk zien dat ze aan het slapen was. En eigenlijk wilde hij haar reactie wel zien wanneer ze wakker van hem zou worden. Hij keek kort naast zich en begon nu zelf ook te gapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptyzo mei 22, 2011 9:14 pm

Penelope schrok wakker van een klop of iets dergelijks op de bank. Ze schoof van haar stoel af en viel op de grond. 'Auwtsh..' Zei ze zacht. 'Jij godverdomse eikel, ..' Ze begon te schelden alweer. 'Wacht maar!' Zei ze en kraakte haar nek even. Ze stond recht en liep naar hem toe. Ze duwde hem van zijn stoel. 'Zo! Fijn is dat he?!'

Justin keek naar Mia en rolde met zijn ogen. 'verwaaandddd..' zei hij haar na. Hij keek even achterom en grinnikte. Hij zag dat ze ging slapen dus nu moest hij even afwachten. Hij hoorde dat ze aan het slapen was en stond zacht op. Hij liep naar haar toe en duwde haar van de tafels. Gauw liep hij terug naar zijn stoel en deed hij alsof er niets aan de hand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptyzo mei 22, 2011 9:20 pm

Mia vloog als het ware van de tafels af en schrok pas wakker op 't moment dat ze de grond met haar lichaam raakte. Ze kreunde zacht en ging toen recht staan. ''Wat is er verdomme mis met jou?!'' riep ze en liep op Justin af. Hij trok hem aan zijn haren naar de grond en ging woedend op zijn rug zitten terwijl ze hem nog een paar keer tegen zijn bovenrug aan sloeg. Ze was het echt meer dan zat.

Evan lachte om haar val en de klap die erna kwam. ''Niet zo veel stressen. Krijg je rimpels van.'' grinnikte hij en voelde toen de grond onder zich. Plots. ''Nou, fijn kun je het niet bepaald noemen.'' mompelde hij en voelde zijn blik verstrakken. Hij ging van zijn stoel af en wreef aan zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptyzo mei 22, 2011 9:26 pm

Penelope keek geërgerd naar hem. 'Ugh, ik haat je kapot!' Zei ze en ze smeet met een paar pennen naar hem. 'Laat me toch gewoon met rust, eikel!' en ze stampte hem met haar pumps. Ze keek hem echt woedend aan en was het echt beu. Ze ademde fel van het opjagen.

Justin grinnikte toen ze vielt en lag toen opeens op de grond. 'Ben je gek geworden stom wijf!' Zei hij en hij draaide zich om. Hij pakte haar beide polsen vast en duwde haar van zich af. 'Ga toch naar gekketehuis!' riep hij kwaad en hij hield haar polsen nog steeds strak vast. Hij zette zijn voet voor haar been en liet haar struikelen. Hij spuugde in haar gezicht. 'Je bent niks waard, bitch.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptyma mei 23, 2011 4:19 pm

Mia keek woedend naar hem en lag zonder er zo snel bewust van te zijn op de grond. ''Of ik gek geworden ben? Moet je jezelf eens zien dan. Is echt niet normaal meer! Jij hebt echt serieuze hulp nodig.'' snauwde ze hem toe en voelde het spuug op haar wang. ''Gadver.'' zei ze terwijl ze een vies gezicht trok en het met haar mouw wegveegde. ''Wat ben jij voor een mongool?!'' schreeuwde ze en kwam snel weer overeind.

''Jij was toch echt degene die uit begon te dagen hoor, hoertje!'' riep Evan boos en voelde de pennen tegen zijn lichaam aan komen. Dat was nog niets vergeleken met het gestamp van haar pumps. ''Donder op met die hakken van je. Donder sowieso op. Lelijk wijf!'' riep hij er nog achteraan en besloot haar nu maar met rust te laten, al koste dat hem veel moeite. Hij wist dat het anders alleen maar erger zou worden. Zijn verstand kwam voor het eerst een keer naar boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptyma mei 23, 2011 8:35 pm

Penelope ergerde zich dood aan hem. 'Je bent de kinderachtigste, gemeenste, stomste jongen die ik ooit heb gezien.' Zei ze kwaad. 'Val toch dood met die rotkop van je.' zei ze en ze draaide zich om en ging helemaal aan de andere kant van het lokaal tegen de muur zitten. De woorden van Evan bleven wel hangen maar ze probeerde zich er zo weinig mogelijk van aan te trekken, het was Evan tenslotte maar.

Justin keek naar haar. 'lelijk kutwijf, ga toch gewoon ergens in een hoerenkot zitten, daar hoor je thuis!' riep hij en hij draaide zijn rug naar haar toe. 'Je bent nog geen blik waardig.' zei hij en hij liep terug richting zijn stoel terwijl hij wat scheldwoorden mompelde. Hij kon dit echt niet hebben, zeker niet als mensen hem uitdaagde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptydi mei 24, 2011 4:39 pm

Doorspoelen. (:
-

Mia's nachtrust werd bruut verstoord door een felle licht. Langzaam kwam ze overeind en maakte haar ogen tot spleetjes. De zon scheen door de ramen heen en tot haar grote verbazing stond de deur open. Ze rende er dolsblij heen en zag daar wat docenten staan. De electriciteit bleek dus uitgevallen te zien, maar dat wist ze allang wel. Ze keerde zich om naar Penelope en schudde haar zachtjes wakker. ''We kunnen naar huis!''

Evan had bijna niet kunnen slapen doordat hij steeds weer verkeerd lag. Maar hoe kon je dan ook in godsnaam fijn liggen op een houten stoel? Niet dus. Onmogelijk. Hij kreunde toen hij wakker werd van wat stemmen en keek belabberd om zich heen. Hij hoopte maar dat hij die nacht wel goed zou slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptydi mei 24, 2011 8:29 pm

Penelope werd zachtjes wakker en keek naar haar. 'Wat zeg je?' zei ze kreunend en ze strok zich even uit. Ze zag het licht en keek even om zich heen. 'DE DEUR IS OPEN!' riep ze ineens en ze sprong recht. 'Eindelijk!' Riep ze en ze keek naar Mia. 'Mia, de deur is open!' riep ze nog eens van blijdschap. 'yes yes yes!' riep ze nog even.

Justin schrok wakker van al het lawaai en keek slaperig rond. 'Hou jullie eens rustig stelletje tetterwijven.' zei hij terwijl hij chagrijnig opstond van zijn stoel. 'Kutstoel.' zei hij en hij stampte er even tegen. Hij zag de deur open staan en rok zich even uit. 'Eindelijk uit dit lokaal.' Zei hij en hij liep richting de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptydi mei 24, 2011 8:48 pm

Evan had een vlugge douche genomen om zich vervolgens in een blauwe v-half shirt te wurmen, met daaronder een simpele spijkerbroek. Hij nam aan dat Justin ook nog naar het feest van die wijven wilde gaan. Hij duwde de overige bier uit zijn rugzak in de koelkast en liet er eentje in zijn handpalm zitten. Langzaam nam hij er een paar slokken van en besloot om Justin op te bellen, te vragen hoe laat hij eraan zou komen en ze dan daarheen zouden gaan. Het had alweer een kwartier geduurt voordat Evan eindelijk de huistelefoon gevonden had, en belde hem via dat nummer. Ondertussen ging hij op de bank zitten en maakte het zich gemakkelijk door zijn benen op het tafeltje voor hem neer te gooien. Zijn biertje stond weer aan zijn lippen en hij proefde de bittere smaak op zijn tong.

Mia zat in haar kamer achter haar bureau om zo gemakkelijk haar make-up voor die avond bij te werken. Haar wimpers wilde ze dan altijd veel voller hebben, meer volume. De stijltang duwde ze in het stopcontact en op haar eigen manier stijlde ze haar haren, net zo lang totdat het niet gladder meer kon. Nu ze klaar was met haar make-up en haar, moest ze nog het juiste jurkje en bijpassende hakken uitzoeken. Wat was ze blij dat Penelope er was, dan kon ze gelijk helpen met dat soort dingen. ''Wat vind je? Deze? Of deze?'' Als eerst liet ze een rode zien, die net onder haar kont eindigde. En als tweede liet ze een zwarte zien, die toch wel haar tweede keuze zou zijn. Maar ze wilde het liefst op Penelope's keuze af gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptywo mei 25, 2011 6:15 pm

Penelope had een kort donkerblauw, strak jurkje aan, haar haar mooi glad en haar make-up een beetje zwart, maar nog steeds erg meisjesachtig. Ze zat op Mia's bed en keek even keurend naar de jurkjes. 'De rode.' Zei ze met veel overtuiging. 'Die is het sexy'st!' zei ze lachend en ze nam een slokje van het glas water dat langs haar stond. Ze stond recht en haalde haar mascara boven om haar wimpers nog voller te maken. 'Hoeveel mensen komen er eigenlijk?' vroeg ze terwijl ze haar wimpers deed en ze een raar gezicht trok, dat deed ze namelijk altijd als ze zich shminkte, ze kon er niets aan doen en besefte het ook niet echt.

Justin had zich net gedoucht en deed z'n haar wat tegoei met hairspray. Hij deed een grijs shirt en een beetje skinny, maar niet te strakke spijkerbroek met vans eronder aan. Hij pakte zijn mobiel e wat geld en ging toen naar buiten. Net op dat moment hoorde hij zijn mobiel gaan. Hij nam op. 'Ja maat?' zei hij en hij ging al op zijn brommer zitten. 'Hoelaat ga je naar dat feest?' vroeg hij terwijl een slok nam van een flesje cola dat in zijn rugzak zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptydo mei 26, 2011 9:14 am

Mia keek om en om naar de jurkjes en liet haar blik vervolgens naar Penelope overgaan. ''Dat was ook mijn eerste keuze.'' zei ze en grinnikte kort om haar opmerking. Terwijl Penelope bezig was met haar mascara, trok zij alvast het rode jurkje aan. Ze streek hem recht waarna ze op de stoel ging zitten en naar de spiegel keek waar zij voor stond. ''Geen idee. Wel heel veel. Vond het niet nodig om te tellen.'' lachte ze en liep naar de kast waar ze een paar naaldhakken uit haalde, haar meest mooie.

Evan zoop zijn biertje nu in één keer leeg en zette hem met een zachte knal op het tafeltje voor hem neer, vlak naast zijn benen. Hij hoorde Justin's stem niet veel later en ging wat meer rechtop zitten. ''Ligt eraan hoe laat jij gaat hé. Ik lig nog lekker lam op de bank.'' zei hij en grijnsde ietwat, hoewel Justin dat helemaal niet kon zien. Hij keek naar beneden en zag dat zn schoenen onder het tafeltje lagen. Mooi, hoefde hij ze niet meer te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptydo mei 26, 2011 3:43 pm

Justin grinnikte even aan de telefoon. 'Ik kom nu naar je thuis en dan gaan we samen wel, tot zo' zei hij en hij legde af. Hij zette zijn brommer aan en vertrok richting het huis van Evan. Hij zette zijn brommer aan de zijkant van Evan's huis en ging zo naar binnen zonder aan te bellen of te kloppen. 'Ben er!' riep hij en hij plofte langs Evan op de zetel. 'Wat een avond gaat dit worden.' zei hij met een ietwat gemeen lachje erachteraan.

Penelope deed nog even wat lipgloss op en tuitte haar lippen. Ze gooide haar haar goed en draaide zich om. 'Oeh, you're so sexy bitch' zei ze met een sexy blik en ze begon even te lachen. Ze liep naar het bed en trok haar roze pumps aan, alleen de assecoires die ze aanhad hadden felle kleuren, de rest was zwart, donkerblauw of grijs, het oogde mooi, sexy en mysterieus. Haar blonde haren waren uitgestijld en rustten een beetje wild op haar schouders. Haar ogen waren zo geshminkt zodat ze ook een beetje mysterieus en sexy waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptydo mei 26, 2011 3:58 pm

Evan knikte enkel en had pas door dat hij het niet kon zien nadat hij had opgehangen. Kort haalde hij nonchalant zijn schouders op en legde de telefoon terug in de oplader. Het had niet heel lang geduurd of Justin was bij hem thuis, al zittend op zijn zetel. ''I see.'' grijnsde hij en haalde een hand door zijn haar heen om het wat fijner te laten zitten ''Een hele leuke, voor ons dan.'' grinnikte hij.

Mia stond op en keek naar Penelope op het moment dat ze zich omdraaide en lachte om haar opmerking. ''You're sexy too, other bitch.'' Ze moest er nog even om lachend en smeerde zelf ook nog even wat lipgloss op haar lippen, die er niet snel af ging. ''Well. Let's go get drunk.'' zei ze grijnzend en liep alvast naar beneden, waar al minstens 50 man stond. Met een brede, maar toch verleidende glimlach liep ze naar de tafel vol met allerlei soorten drank. Ze nam er een sterke uit en goot dat in twee bekertje, waarvan ze er eentje aan Penelope gaf. ''Cheers.'' zei ze en hief haar glas op.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Emptydo mei 26, 2011 4:04 pm

Penelope lachte nog even en liep toen achter haar aan. Ze liep de trap af en keek even rond met een eigenlijk nog al arrogante blik, maar toch vriendelijk lachend. Ze liep mee met Mia en hief haar glas ook op. 'Cheers!' zei ze en ze dronk het zowat gelijk limonade op. Ze haalde nog wat drank en ging toen dansen met de drank in 'r handen, ze kon niet echt tegen alcohol, dus ze voelde de 2 drankjes al wel, omdat het sterke was.

Justin grinnikte. 'Gaan we?' vroeg hij en hij trok zijn wenkbrauwen 2 keer omhoog met een gemeen lachje terwijl hij al recht stond. 'Ik kan nietmeer wachten.' zei hij en hij legde zijn haar even goed en haalde een biertje uit zijn tas en deed die open. Hij dronk er best snel van omdat hij natuurlijk niet goed kon rijden met bier in zijn hand. Hij ging naar buiten en stapte op zijn brommer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Elke & Michelle.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Judith & Michelle!
» Orpg. Lina & Michelle!
» Orpg. Cynthia & Michelle.
» Orpg. Laura & Michelle.
» Orpg. Iris & Michelle.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: