Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Elke & Michelle.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptyzo mei 29, 2011 1:22 pm

Justin grinnikte bedenkelijk. 'Nee hoor, je wou het zelf.' zei hij en hij lachte even. 'Zou ik mijn shirt ook nog mogen ja?' vroeg hij en hij pakte zijn shirt. 'Ik maak grapjes wanneer ik dat wil en ik neem hier wel wat te eten hoor liefie.' zei hij terwijl hij langs haar wang streek. Hij werd de kamerdeur uitgeduwd en liep de trap af. Hij zette zich op de bank. 'Ach schatje, ga je nou maar douchen.' zei hij luid en hij zette de tv aan.

Penelope hield haar kamerjas goed dicht en keek kwaad naar hem. 'Ik wist niet wat ik deed ok.' zei ze kortaf en ze hoorde wat hij zei. Ze trok haar wenkbrauwen verbaasd op, hoe durfde hij dat te zeggen, waar haalde hij het lef vandaan? Ze deed haar mond open om wat te zeggen maar er kwam niets uit. 'Jij..' zei ze haperend. Ze sloeg hem in zijn gezicht. 'Jij vuile sexist.' zei ze terwijl ze geschokt naar hem keek. 'Je houdt je ogen, je gedachten en zeker je handen weg bij mijn lichaam begrepen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptyzo mei 29, 2011 1:34 pm

Mia keek hem woedend aan en sloeg zijn hand weg waarna hij de trap af naar beneden liep. Er ontglipte een diepe zucht tussen haar lippen en ze draaide met haar ogen. Het was zinloos om te zeggen dat hij moest gaan, hij was zo eigenwijs dat hij het toch niet zou doen. Ze stond even bedenkelijk stil en hoorde de tv beneden. Ze trok haar wenkbrauwen op en liep de badkamer in. Het douchen ging nu voor.

Evan zag dat ze haar kamerjas heel goed dicht hield en grinnikte kort. Wel komisch dat ze die nacht niet van hem af kon blijven, en nu hem niet meer in de buurt wilde hebben, zogenaamd dan. Zijn wang bleef nog een beetje na branden nadat ze hem geslagen had en hij trok zijn wenkbrauwen op. ''Je kunt nu zeggen wat je wilt, maar ik weet wat je wilt. En je wilt mij, dus geef dat nu maar gewoon toe.'' zei hij lachend en schudde zijn hoofd erna. ''Als ik dat wil hé, dan doe ik dat.''
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptyzo mei 29, 2011 1:39 pm

Justin grijnsde en hoorde haar de badkamer ingaan. Hij wachtte even totdat hij het water hoorde lopen en liep muisstil de trap op. Hij liep richting de badkamerdeur en gooide die open. 'Hey sexy!' riep hij lachend en hij bekeek haar even. 'Ja, dat is beter, zo ken ik je he.' zei hij met een knipoog en hij grinnikte er meteen achterna. Oh wat hield hij er toch van om gemeen en sexistisch tegen haar te doen.

Penelope fronste en keek hem aan. 'Ik wil helemaal niks van jou.' zei ze terwijl ze hem niet aankeek, dat kon ze niet, van afschuw. Ze keek hem dan toch maar even aan maar niet echt tegoei. Ze schudde haar hoofd. 'Dat is wat jij denkt.' zei ze en ze fronste haar wenkbrauwen weer. Ze kon nog steeds niet geloven dat ze dat allemaal had gedaan en zich er nu niets meer van herrinnerde. Ze had nog steeds koppijn maar hield haar handen toch op haar kamerjas om die dicht te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptyzo mei 29, 2011 2:12 pm

Mia voelde de stralen over haar lichaam kletteren en sloot haar ogen om er meer van te kunnen genieten. Maar dat duurde niet lang. Echter kwam Justin abrupt binnen vliegen. Ze schrok zich te pletter en hield haar armen voor haar lichaam. ''Gore klootzak!'' schreeuwde ze en keek hem kwaad aan. Hoe durfde hij zomaar binnen te vallen? Als het zo door zou gaan, kon ze er best aangifte voor doen. Dan zou ze misschien wel de geweldige kans hebben om hem opgesloten te zien, hoopte ze.

Evan keek naar haar en grijnsde. ''Had je toch maar geen andere indruk moeten geven liefje.'' zei hij grijnzend en liep naar haar terwijl hij dicht tegen haar aan ging staan. Hij legde zijn hand in haar nek en drukte bij de andere kant een kus. ''En je hoeft je ook geen zorgen te maken of je wel goed was, want dat was je zeker!'' zei hij breed-grijnzend en gaf d'r een wenkbrauwwiebel. Inmiddels had hij zijn hoofd al weer terug recht en streelde hij met zijn hand langs haar zij. ''Echt heel goed.''
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptyma mei 30, 2011 6:03 pm

Penelope fronste. 'Ik wist niet wat ik deed ok.' zei ze kortaf en ze voelde zijn hand in haar nek en aan de andere kant zijn lippen. Hij kon haar adem voelen trillen, van de schrik? of van de woede? Ze hoorde wat hij zei en slikte even. 'Val dood.' zei ze bruut en ze keek weer weg. Ze voelde zijn hand tegen haar zij en duwde hem meteen weg. 'blijf van me af, rotzak.' zei ze en ze knoopte haar kamerjas strak dicht.

Justin grinnikte even terwijl hij naar haar lichaam keek. 'Ik heb het toch al gezien en gevoeld gisteren dus het maakt niet uit of je je handen ervoor houdt.' zei hij met een wenkbrauwwiebel. Hij deed de deur dicht en leunde tegen een kast. 'Komop, is het het niet waard om gisteren te herhalen? zodat je er je deze keer wel wat van herrinnert?' vroeg hij met een brede grijns op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptydi mei 31, 2011 7:54 pm

Mia keek hem kwaad aan en hield haar armen nog steeds rond dezelfde plekken. ''Toen was ik er niet bij! En dat wil als nog niet zeggen dat je dat opnieuw mag.'' beet ze hem toe en merkte dat hij naar haar lichaam aan het kijken was, wat haar alleen maar meer kwaad maakte. Lichtelijk geschrokken door zijn voorstel staarde ze hem aan. ''Ben je helemaal gek geworden?! Geef me verdomme een handdoek aan. Dan kan ik je meteen het huis uit schoppen. Vuile flikker!'' schreeuwde ze en keek hem menend aan. Ze had er echt schoon genoeg van.

Evan rechtte zijn rug én zijn hoofd en keek haar zo aan. Ze stonden niet heel erg veel van elkaar verwijderd. ''Je bent wel heel erg bot zeg.'' zei hij nep-ziepig en lachte er meteen al weer na. Wat dacht ze wel niet? Dat ze hem daarmee zou raken, dat hij zou gaan huilen? Hij moest al lachen bij de gedachte alleen al. ''Je bent wel heel erg wisselend. Daar moet je mee oppassen, want zo kan je mensen in de war laten raken.'' zei hij heel diepzinnig en keek haar grijnzend aan. ''Kom op, mag ik niet nog één lekkere zoen van je?''
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptydi mei 31, 2011 8:02 pm

Penelope slikte. 'Dat is wat je verdient.' zei ze en ze werd kwaad van zijn lachje, ze kreeg langzaam tranen in haar ogen van zijn woorden. 'Laat me gerust!' riep ze luid. Ze had er genoeg van. 'Het is al erg genoeg dat je misbruik van me gemaakt hebt maak gvd dat je het huis uit bent!' schreeuwde ze en ze wreef even onder haar ogen omdat ze niet wou laten zien dat ze huilde, ze wou niet zwak zijn, maar dit was toch een zwakke plek.

Justin grijnsde toen hij haar erg kwaad zag worden. 'Hmm, ooit.' zei hij zelfverzekerd. Hij bleef kijken naar haar lichaam en keek toen even naar haar gezicht. 'Wind je niet zo op.' zei hij lachend en hij pakte een handdoek. Hij hield die langs zich vast. 'Kom maar halen.' zei hij en hij wenkbrauwwiebelde even. Hij likte even over zijn lippen terwijl hij haar in haar ogen keek. 'dan sta je lekker dicht bij me.' zei hij breed-grijnzend.

Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptydi mei 31, 2011 8:25 pm

Mia keek hem boos aan. ''Dat denk jij alleen. Die vreemde gedachtes spelen alleen in je hoofd af.'' Zijn ogen hadden alleen maar aandacht voor haar lichaam en ze werd er stapelgek van. Ze zag dat hij de handdoek gepakt had, maar die langs zich vast hield. ''Jij denkt zeker dat ik gek ben?!'' vroeg ze met opgetrokken wenkbrauwen en had nog steeds die boze blik in haar ogen staan. Ze draaide zich om naar de douchekop en greep die vast waarna ze 'm op Justin richtte.

''Ik misbruik maken van jou? Jij was toch echt degene die aan het flirten was hoor. En tja, ik ben een jongen, die klagen daar niet over hé.'' zei Evan breed-grijnzend en zag dat ze tranen in haar ogen gekregen had. Ah, moest ze nu gaan huilen? Voor iets dat ze zelf veroorzaakt had nog wel, met een beetje hulp van hem dan. ''Laat mij je maar troosten.'' zei hij zogenaamd lief en ging weer dichter bij haar staan. Hij legde haar hand op zijn borst en streelde door haar haren heen. ''Vind je dit dan echt niet goed voelen?'' vroeg hij en grinnikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptydi mei 31, 2011 8:33 pm

Penelope schudde haar hoofd. 'Ik was dronken, dat wist je zelf ook, je had verstandig moeten zijn.' zei ze kwaad en ze had nog steeds betraande ogen maar hield zich zo veel mogelijk in. Ze voelde zijn borstkas en keek toen even naar haar hand. Ze keek weer terug in zijn ogen. 'Nee, dat vind ik niet.' zei ze terwijl ze even fronste. Zonder na te denken stootte ze haar knie tegen zijn gevoelige delen. Ze duwde hem en keek kwaad. 'Blijf van me af zei ik toch, rotzak.'

Justin grijnsde gemene met de handdoek in zijn hand. 'Oh ja? We zullen zien.' zei hij en hij bleef naar haar lichaam kijken, hij wist zelf ook wel dat ze er gek van zou worden. 'Het is een handdoek hier of geen handdoek daar.' zei hij breed-grijnzend. Hij zag dat ze zich omdraaide en keek gauw even naar haar kont. Toen ze zich weer had omgedraaid en zag dat ze de douchekop vast had bleef hij gewoon naar haar lichaam kijken, haar handen waren niet meer vrij nu, dus iets afdekken kon ze niet. 'Nog mooier als gisteren.' zei hij breed-grijnzend. Hij keek naar de douchekop en trok zijn wenkbrauwen op. 'Nou, doe maar, natte handdoek dan.' zei hij grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptydi mei 31, 2011 8:48 pm

Voor het korte moment kon het Mia niet veel schelen dat hij haar lichaam zag, bovendien had hij gelijk dat hij haar lichaam al gezien had. Tot haar verbazing maakte dat iets minder erg. Zelfs schrok ze van dat idee. Haar andere hand ging naar de knop die ze draaide naar ijskoud en liet hem toen aan gaan, recht tegen hem aan. Hij zal het zometeen wel ijskoud krijgen, en zonder pardon zou zij hem uit het huis schoppen. Met zijn natte kleren nog aan. ''Pak wel een nieuwe.'' zei ze en liet de stralen weer verdwijnen nadat hij kletsnat was. Ze pakte snel een droge handdoek uit de kast en bond die rondom haar lichaam.

Evan trok zijn wenkbrauwen op en schoot daarna in de lach. ''Ik had verstandig moeten zijn? Jij was degene die te veel gedronken had hoor, dan heb je pas geen verstand. Zulke dingen zou je dan niet kunnen voorkomen he. En misschien wist ik wel helemaal niet dat je dronken was.'' zei hij grijnzend. Ergens vond hij het wel naar dat ze betraande ogen had, en dat het haar dus echt zo veel pijn had gedaan. Maar ergens wist hij ook dat ze hem wel zag zitten, maar het niet toe wou geven. Abrupt voelde hij haar knie bij zijn gevoelige delen en kromp iets ineen terwijl hij zijn ogen iets fijn kneep en wat kreunde. Ah, dat deed altijd zo ongelooflijk veel pijn. Vrouwen...
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptydi mei 31, 2011 8:54 pm

Justin kreeg het ijskoude water over zich en kreeg een rilling. 'Jij vuile..' zei hij maar hij maakte zijn zin niet af. Hij ergerde zich er natuurlijk wel aan, heel erg zelfs, maar hij was nie van plan deat te late zien dus plantte hij al meteen terug een grijns op zijn gezicht. 'Zo, weer gedoucht voor vandaag.' Zei hij terwijl hij zijn shirt uittrok, dat maakte toch niet zoveel uit bij jongens en zo had hij het toch al iets minder koud, je zag het misschien niet fel aan hem maar vanbinnen was hij aan het bevriezen.

Penelope fronste. 'Het was een feestje? Natuurlijk drink ik!' zei ze en ze keek hem kwaad aan. 'En je wist echt wel dat ik dronken was, komop, ik ben niet achterlijk en jij bent dat ook niet.' zei ze en ze rolde met 'r ogen. Nadat ze haar knie in zijn gevoelige delen had gezet zag ze hem ineen krimpen en ze lachte eventjes arrogant. 'Dat is wat je verdient, klootzak.' zei ze terwijl ze er nog eens tegen stampte en zich omdraaide richting de trap. Ze liep de kamer uit en keek nog even achter zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptydi mei 31, 2011 9:03 pm

Mia keek naar hem en grinnikte. ''Vuile...? Je mag je zin wel af maken hoor. Mijn humeur is al iets beter.'' zei ze ietwat arrogant en keek naar zijn shirt dat uit ging. Je kon wel zien aan zijn lichaam dat hij rillingen had van de kou, hoewel het ook weer te zien was dat hij z'n best deed om het niet te laten zien. Maar ze was niet dom. ''Heerlijk, nietwaar?'' werkelijk waar genoot ze van dit moment. Ze dacht alleen niet dat het lang zo zou blijven.

Evan was inmiddels op haar bed gaan zitten en liet zijn hoofd erop vallen. Zijn gevoelige deel begon nogal pijn te doen en op dit moment haatte hij haar nog veel erger. Eerder was ze er nog zo zorgzaam mee, en nu stampte ze er gewoon in alsof het helemaal niets was. Het leek wel alsof er iemand mee aan het opereren was, met messen. Nou hij kon wel iedereen vertellen dat het geen fijn gevoel is. ''Je hebt geen idee hoe veel pijn dat doet! Een massage zou zich nu wel voor moeten doen, van jou.''
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptydi mei 31, 2011 9:10 pm

Penelope wou net de trap af gaan toen ze schrok van zijn opmerking. Hoe durfde hij nu nog zo'n opmerking te maken? Ze keek de kamer binnen en schudde haar hoofd. Ze pakte een ijskoude fles met drank die ze daar zag staan en liep naar hem toe. 'Hier is je massage.' zei ze terwijl ze de ijskoude fles tegen zijn gevoelige delen drukte. 'Sterf toch.' zei ze kwaad terwijl ze tegen de fles bleef drukken.

Justin grijnsde en liep naar haar toe. 'Vuile hoer?' vroeg hij breed-grijnzend en hij legde zijn handen op haar hopen. 'Heel heerlijk, wil je ervan mee genieten?' vroeg hij en hij drukte haar tegen zijn ijskoude lichaam aan. 'Heerlijk, nietwaar?' zei hij haar na en hij lachte even gemeen. 'dat komt ervan, stout zijn.' zei hij en hij gaf haar een kusje in haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptywo jun 01, 2011 11:13 am

Mia keek naar hem en schudde haar hoofd lichtjes. ''Dat is niet heel aardig.'' zei ze en voelde zijn handen plots op haar heupen, en hoorde de daarop volgende reactie van hem. ''Liever niet,'' echter was dit iets te laat gezegd, want haar lichaam werd al tegen het ijskoude lichaam van hem gedrukt. Een rilling ging nu door haar lichaam heen en na het kusje in haar nek duwde ze hem ver van zich weg. De handdoek om haar lichaam was iets los gegaan, en ze deed 'm weer goed vast. ''Je blijft met je poten van me af! Heb je dat nu nog niet begrepen?!'' riep ze en keek hem kwaad aan terwijl ze hem nog een keer duwde en hij tegen de deur aankwam.

Evan zag dat ze terug kwam lopen, echter dit keer met een fles ijskoude drank. En hij wist dat ze iets van plan was, jammer voor hem kwam hij daar gauw al achter toen ze de fles tegen zijn gevoelige delen drukte. Een zachte kreun ontsnapte uit zijn lippen, maar hij hield zich natuurlijk veel groter. Het deed hartstikke veel pijn, en vrouwen hadden daar nooit echt een idee van. ''Sterven? Waarom vermoord je me dan niet gewoon.'' vroeg hij en zette zijn grijns weer op terwijl hij ondertussen nog meer ineens kromp.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptywo jun 01, 2011 3:45 pm

Penelope liet de fles los en ging weer gewoon rechtstaan. 'Omdat je zelfs dat niet waard bent.' zei ze en ze draaide zich om naar 'r kast. Ze pakte er een joggingbroek en een strak truitje uit. 'Als ik terug ben wil ik je hier nietmeer zien.' zei ze kil en ze liep naar de kamer ertegenover. Ze legde haar jogging op een stoel en deed haar kamerjas al half uit toen ze een elastiek begon te zoeken. Ze had er een en gooide de kamerjas toen weg.

Justin keek naar haar en voelde dat hij haar weg duwde. 'En als ik dat nou niet wil?' zei hij breed-grijnzend en hij voelde de deurklink in z'n rug. Een zachte kreun ontsnapte zijn lippen. 'Jij kreng.' zei hij terwijl hij op haar afstormde en haar tegen de muur aandrukte. 'hoe voelt dat hé?' zei hij terwijl hij zijn onderarm tegen zijn nek zette. 'Stik in je arrogantie, bitch.' zei hij en hij hield zijn gezicht heel dicht bij dat van haar. Een grijns van genot verscheen op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptydo jun 02, 2011 10:06 pm


hihi.
-

''Dan heb je maar pech.'' Mia zag dat hij met zijn rug tegen de deurklink aan knalde en grinnikte weer. Niet veel later bestormde hij haar en werd ze tegen de muur aan gedrukt. ''Als ik jou was zou ik me maar niet zo noemen, wie weet heb je me wel zwanger maakt. In deze dagen zou het ergens kunnen.'' fluisterde ze zachtjes in zijn oor. Ja, haar plan was nu al om hem wijs te maken dat ze zwanger was. Ook de test zou ze faken. Inmiddels had ze haar arm om zijn bovenlichaam geslagen en drukten haar nagels in zijn nek. Nu zou ze het heel anders aanpakken.

Evan's gezicht vertrok nog steeds van de pijn en hij keek naar haar kont toen ze zich omdraaide en naar de kast liep. Het bleef tenslotte een perfect lichaam. ''Dat is dan toch juist iets goeds.'' zei hij grijnzend en probeerde om niet uit te flippen op haar. Hij hoorde haar nog wat brabbelen en schudde in zijn gedachten zijn hoofd. Dacht ze nou echt dat hij weg zou gaan? Met wat moeite stond hij op en liep wat ongemakkelijk naar de kamer waar ze heen was gelopen. Het was ook uiteraard niet slim van haar dat ze de deur gewoonweg open gelaten had. Haar kamerjas ging uit en hij liet zijn ogen meerdere malen over haar lichaam heen gaan. ''You're such a beautiful girl, only in the outside.'' zei hij zwoel in haar oog toen hij achter haar was gaan staan. Hoe kon ze hem nou niet verleidelijk vinden op het moment? Om die gedachten moest hij al grijnzend. Zijn handen lagen iets boven privédeel, waar hij iets streelde.
-
weet niet of het perfect engels was, maar je snapt wel wat ik ermee bedoel, haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptydo jun 02, 2011 10:17 pm

Penelope was een staart in haar haar aan het maken toen ze opeens een stem hoorde en voelde zijn adem in haar nek. Ze schrok en keek even verstijfd voor zich uit. Ze voelde zijn handen en gaf hem meteen een ellenboogstoot. 'Blijf met je handen van me af!' zei ze en ze draaide zich gauw om en duwde hem meteen weg. 'Ga weg uit dit huis!' riep ze terwijl ze even rondkeek, haar kamerjas had ze veel te ver gegooid en iets anders zag ze niet meteen liggen. Ze haalde gauw een slipje uit de kast en trok die alvast aan.

Justin bekeek haar kwaad. 'Endan? Ik heb toch een condoom gebruikt.' zei hij grijnzend en hij voelde haar arm om zijn bovenlichaam. Hij trok zijn wenkbrauwen op toen hij plots haar nagels in zijn nek voelde. 'Jij vuil kreng!' riep hij kwaad en hij gooide haar tegen de grond. Hier kon hij echt niet tegen en werd hij echt agressief van. Hij twijfelde vanbinnen natuurlijk ook wel over het feit dat ze zwanger zou kunnen zijn, maar aan de andere kant dacht hij dan weer dat hij een condoom had gebruikt en komop, hoe klein is de kans nou dat ze dan nog zwanger zou kunnen worden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptydo jun 02, 2011 10:27 pm

Mia keek hem fronsend aan wanneer hij haar op de grond geduwd had en ze kreunde even wat. Het was nou niet bepaald zacht gegaan. ''Dus? Die kan scheuren hoor.'' zei ze en keek hem daarbij menend aan. Ze ging recht zitten en voelde nog wat pijn van het tegen de grond aan vallen. ''Achterlijke, respectloze smeerlap!'' riep ze nog even als reactie op zijn opmerking en duwde zich tegen de muur aan waar ze met haar rug tegenaan leunde.

De elleboogstoot had Evan pijn gedaan, maar natuurlijk zou hij er geen drama van maken en gaan janken of iets. Nee, zo was hij dan weer niet. ''Ik bepaal heus zelf wel of ik aan je zit of niet. Niet jij.'' zei hij streng en liet zijn wenkbrauwen daarbij iets naar beneden zakken. ''Rot jij maar op uit deze buurt!'' Hij liep naar haar toe en pakte haar stevig vast waarna hij haar wat door elkaar heen schudde. ''Je slaat me nu niet meer!'' zei hij kwaad en draaide haar om om zo in haar ogen te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptydo jun 02, 2011 10:33 pm

Penelope slikte toen hij dat zo streng zei. 'Dat besis jij niet?' zei ze fronsend. 'Ik woon nog steeds waar ik dat wil.' zei ze en ze wou net haar bh pakken toen ze zijn arm stevig rond zich voelde, ze werd door elkaar geschud en probeerde los te komen. 'Blijf van me af!' riep ze luid terwijl ze hem probeerde te slaan en te stampen. Ze werd omgedraaid en keek recht in zijn ogen, de angst liep door haar lichaam, maar dit probeerde ze zo min mogelijk te laten zien. Ze slikte even en keek hem moedig aan. 'Laat me los.' zei ze kil en kalm.

Justin keek haar fronzend aan. 'Maar dat is niet gebeurd.' zei hij en hij keek haar doordringend in haar ogen aan, de twijfel liet hij niet zien maar die was er wel. Hij hoorde wat ze zei en lachte daar even om. 'Als ik zo iemand moet zijn om aan je te kunnen zitten, dan ja, inderdaad, ik ben een achterlijke, respectloze smeerlap, maar ik vind het niet erg.' zei hij grijnzend en hij keek naar haar lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptydo jun 02, 2011 10:43 pm

Mia keek naar hem en stond langzaam op. ''Hoe weet jij dat nou?!'' zei ze en keek hem bloedserieus aan. Ze zou er echt veel voor doen om dat hem wijs te laten maken. ''Waarom zo graag? Zoek iemand anders waar je met je poten aan kan zitten alsof het je lustobject is, je speeltje.'' mompelde ze ietwat boos en negeerde zijn ogen die naar haar lichaam gericht waren. Zijn lichaam was nog steeds aan het trillen van de kou, en aan zijn stem kon je het ook nog goed merken.

Evan hoorde haar luide geschreeuw en zuchtte geirriteerd. ''Hou je bek eens, viswijf.'' mompelde hij en hield haar nog steeds strak vast, zodat haar geslaag en gestamp hem niet goed konden raken. Waarom deed ze nu zo moeilijk? ''Eerst wil ik je lichaam voor nog één keer, daarna laat ik je met rust.'' zei hij en wist echter al wel dat het tweede gelogen was. Hij zou haar echt nog niet met rust laten. Maar waarom eigenlijk niet? Was het dan alleen de aantrekkingskracht die hij bij haar had? Of was het dan toch ergens gevoelens?
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptydo jun 02, 2011 10:50 pm

Penelope keek naar hem en schudde haar hoofd. 'Je krijgt mijn lichaam nog geen seconde.' zei ze best wel zacht en ze keek hem doodserieus aan. 'Laat me nu los.' zei ze zo kalm mogelijk en ze probeerde los te komen, tevergeefs. Ze keek weer recht in zijn ogen. 'Nu..' zei ze terwijl ze haar lichaam zoveel mogelijk bedekte met haar armen. 'laat me me aankleden.' zei ze en ze draaide haar hoofd richting de joggingsbroek en het strakke truitje.

Justin keek haar doodserieus aan. 'Ik voel dat gewoon aan oke.' zei hij geërgerd en hij zette zich neer op zijn knieën terwijl hij zachtjes over 'r benen streelde. 'Ik wil niemand anders, jij hebt het perfecte lichaam, maar het rotste karakter, ik kan je pesten en ik geniet van je op hetzelfde moment, this is heaven baby.' zei hij breed-grijnzend. 'Jij bent mijn favoeriete speeltje, geloof me.' zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptyvr jun 03, 2011 5:25 pm

Mia keek naar hem en haalde haar schouders op. ''Dan ga ik een test doen, vandaag nog.'' zei ze oprecht en voelde zijn hand bij haar benen. Het voelde slecht en goed tegelijk nu ze hem even onderzocht had. ''Je zult maar iemand anders moeten zoeken! Lichamen zijn er overal en je zoekt dan maar iemand met een goed karakter. Nou opdonderen want ik hoef je hier niet.'' zei ze kalm en gooide zijn hand bij haar benen weg.

Evan kreunde zo nu en dan nog eens van zijn gevoelige delen en hield haar nog steeds goed vast tegen zich aan. ''Goed. Maar onthoud dat ik nog lang niet weg ga, en dat je me niet meer zo gaat behandelen. Want dan gebeurd er iets dat je liever niet hebt. Ik waarschuw je.'' zei hij streng en keek recht in haar ogen. Hij drukte zijn lippen even op haar voorhoofd en liet haar daarna los. ''Ga je nu maar aankleden dan, al heb ik dat liever niet.''
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptyza jun 04, 2011 5:57 pm

Justin knikte. 'doe maar.' zei hij zelfverzekerd. Hij was ook wel nieuwsgierig naar de test en hoopte op een negatieve uitslag, maar stel je voor dat het positief was, wat dan.. Hij probeerde zijn gedachten te verzetten en keek terug naar haar lichaam, ja een goeie afleiding. 'Denk je dat?' zei hij lachend. 'meisje, ik heb je in mijn macht, ik zou maar vriendlijker doen als ik jou was ofwel zou ik oppassen oke?' zei hij streng en hij keek recht in haar ogen.

Penelope keek recht in zijn ogen en slikte even. Ze wist dat hij gemeen was, maar nu ging het toch wel ver. 'Je gaat wel weg en er gebeurd helemaal niets met me wat ik niet wil.' zei ze vastberaden en zelfzeker maar haar blik toonde toch een beetje onzekerheid en schrik. Ze draaide haar hoofd weg en liep meteen naar haar kleren. 'Pech.' zei ze en ze trok haar kleren gauw aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptyzo jun 05, 2011 9:07 am

Mia keek naar hem en lachte even schijnheilig om zijn opmerking. ''Goed.'' beaamde ze en wilde net omhoog komen toen hij weer tegen haar begon te praten en zijn ogen figuurlijk in de hare boorden. ''Jij hebt mij in je macht? Laat me niet lachen. Wat zou jij in hemelsnaam kunnen doen?'' lachte ze waarna ze op stond en de handdoek weer om haar lichaam vast maakte.

Evan zag verscheidene gevoelens in haar ogen staan, die dan ook immers heel duidelijk waren. Waarom was dit meisje eigenlijk zo gemeen? Maar het kon natuurlijk ook zo zijn dat ze het vanzelf geworden is. Dat er geen reden voor was. ''Ik heb niets met je gedaan wat je niet wilt. En ik ga niet weg, wen er maar aan.'' vertelde hij haar streng en bekeek haar lichaam. Jammer genoeg gingen haar kleren weer aan en kon hij er minder goed van genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
written on your face

written on your face


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 22-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België: Genk

Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Emptyzo jun 05, 2011 9:15 am

Penelope slikte even en kreeg de tranen weer in haar ogen staan, van de stress en van de spijt. Ze keek niet om. 'Je hebt gebruik van me gemaakt, dat is hetzelfde.' zei ze zachtjes. 'En je gaat wel weg, dit is mijn huis, niet het jouwe.' zei ze nog steeds best zacht en ze deed haar haren in een staart. 'Ik wil je hier niet meer zien.' zei ze en ze keek hem terug aan.

Justin grinnikte. 'Denk je echt dat ik niets kan doen?' zei hij en hij trok haar handdoek weer van 'r af. 'Denk je dat echt?' zei hij weer en hij duwde haar tegen de deur. Hij ging tegen 'r staan en streelde langs haar lichaam. Hij gaf een kus in haar nek. 'Denk je dat nu echt..' herhaalde hij nog maar eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle.   Orpg. Elke & Michelle. - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Elke & Michelle.
Terug naar boven 
Pagina 6 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Judith & Michelle!
» Orpg. Lina & Michelle!
» Orpg. Cynthia & Michelle.
» Orpg. Laura & Michelle.
» Orpg. Iris & Michelle.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: