Aantal berichten : 698 Registratiedatum : 05-04-11 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. zo jun 05, 2011 9:27 am
Mia schrok van de handdoek die als het ware van haar lichaam afgescheurd werd en keek hem kwaad aan. Een zachte kreun ontglipte haar lippen na het raken van de deur en ze zette haar handen tegen zijn borst aan. ''Dat denk ik echt ja. En blijf nou eens verdomme een keer van me af!'' riep ze en duwde hem met behulp van de handen naar achteren. Ze rende de badkamer uit en ging naar haar kledingkast om daar vervolgens alvast lingerie aan te trekken. Vlug deed ze haar kamerdeur op slot en zuchtte opgelucht.
Evan luisterde nieuwsgierig naar haar woorden en bleef dan ook naar haar lichaam staren alsof ze één of andere godin was. Dat was ze dan ook voor hem, soort van. ''Met jouw volledige toestemming, meid.'' zei hij eerlijk en bedenkelijk keek hij kort naar de grond. ''Oké. Dan ga ik weg, samen met jou. Gaan we wel naar mijn appartementje.'' grinnikte hij en zag dat haar haren zich vormden in een dunne, blonde en gladde staart. Alles aan haar vond hij werkelijk waar prachtig, maar het innerlijk was gewoon té rot en daar zou iets aan moeten veranderen. Door hem.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. zo jun 05, 2011 9:36 am
Penelope draaide zich niet om. 'Ik wist niet wat ik deed.' zei ze kortaf en ze zuchtte even diep. Ze draaide zich toch om en schudde haar hoofd. 'Ik ga niet met je mee.' zei ze zelfverzekerd en ze wandelde de kamer uit. 'Blijf bij me weg.' zei ze terwijl ze de deur achter zich dicht trok en gauw de trap af liep. Ze liep gauw naar de badkamer en deed de deur dicht, hij had niet gezien waar ze naartoe was gegaan, dus had ze even een veilig gevoel. Ze had er emotioneel genoeg van en zou echt elk moment kunnen doorzakken van stress. Ze pakte haar make-up tasje en deed wat mascara op, meer make-up droeg ze niet, behalve lip gloss, maar daar had ze nu geen zin in.
Justin keek even naar haar en werd toen naar achter geduwd. Hij zag haar wegrennen en liep rustig de badkamer uit. 'Ik doe wat ik wil zei ik toch.' zei hij met een brede grijns op zijn gezicht. Hij wandelde richting de kamer en hoorde die op slot gaan. Hij ging voor de deur staan en klopte erop. 'Schatje, doe de deur eens open. ' zei hij en hij beukte een keer tegen de deur om te kijken ofdat hij open zou gaan, tevergeefs. 'Komop.' zei hij en hij grinnikte even. 'Ik wil je geen pijn doen.' zei hij lachend.
Story Of My Life.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. zo jun 05, 2011 9:48 am
Mia trok een taillerok aan, met een neutraal shirtje. Ze ging voor haar bureau zitten waar al het make-up op stond en hoorde het geklop op de deur waarna zijn stem kwam. ''Ga weg!'' riep ze en keek vlug om toen er tegenaan gebeukt werd. Hij was echt gestoord. Snel fixte ze haar make-up zodat het er weer een beetje normaal uitzag en liep naar de deur toe. Ze schrok echter wel van zijn waarschuwing. ''Doe dat dan ook niet.'' zei ze boos en liet de deur voor wat het was. Ze wilde echt dat hij weg ging nu.
Evan voelde de woede weer opnieuw opborrelen van haar koppige gedrag en liep toch wel kalm achter haar aan totdat hij helemaal de weg kwijt was. Penelope was nergens meer te bekennen, en het huis was zo enorm groot dat hij het al helemaal niet kon onderscheiden. Zuchtend onderzocht hij het hele huis en kwam uiteindelijk in de keuken aan, waar hij besloot om voor zichzelf een ontbijtje te maken. Ze moest toch ooit een keer naar beneden komen, nietwaar? Hij grijnsde even om de gedachte dat ze nu van hem was en smeerde tegelijkertijd een boterham.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. zo jun 05, 2011 9:55 am
Penelope keek in de spiegel en zuchtte. Komop, nog even volhouden, zei ze in zichzelf. Ze zette zich rechtop en deed langzaam de deur open. Ze keek om zich heen maar zag hem niet, gelukkig. Ze liep naar de keuken en zag he mdaar staan. 'Ik wil dat je nu gaat.' zei ze streng en ze keek hem vuil aan. 'Of ik bel de politie.' zei ze en ze slikte even.
Justin grinnikte. 'Nee, ik blijf!' riep hij en hij klopte nog eens op de deur. 'Ik doe het ook niet, als je me nu binnen laat.' zei hij en hij wachtte af of de deur open ging. Hij was zelf ook niet van plan om aardig te doen als zij dat niet deed, of om weg te gaan, hij vond het wel leuk zo, om haar te pesten.
Story Of My Life.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. zo jun 05, 2011 10:04 am
Evan keek over zijn schouder heen en zag haar daar staan. Het was zo komisch dat ze dacht dat zij hier de baas was. Nou, hij kon haar wel vertellen dat hij toch echt wel veel sterker was en dus ook machtiger. ''Je belt maar. Ik kan zeggen dat je onder invloed van drank bent, het zit bovendien nog in je bloed.'' lachte hij en at van zijn boterham terwijl hij zich naar haar omdraaide. ''Ga nou maar gewoon even lief voor me zijn. Je krijgt er vanzelf wel plezier van.'' wenkbrauwwiebelde hij.
Mia kreeg nog meer hoofdpijn van het geklop en deed dan toch maar de deur open. Ze was nu toch al aangekleed, en dat voelde stukken beter dan wanneer ze halfnaakt bij hem was. ''Is alleen maar beter voor jezelf wanneer je dat niet doet.'' mompelde ze en liep langs hem heen de deur uit. De zwangerschapstest wou ze nu meteen gaan doen, om gelijk te zien wat zijn reactie erop zou zijn. ''Jij rot naar je huis op, dan ga ik zo'n test doen en dan hoor je het allemaal vanzelf wel!'' zei ze hem duidelijk en draaide zich weer van hem weg.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. zo jun 05, 2011 10:10 am
Penelope keek naar hem en schudde haar hoofd. Ze wist dat hij gelijk had, dat de politie het zou geloven maar ze wou niet toegeven. 'Endan, dan doe ik het een andere keer.' zei ze en ze beet op haar lip. 'Blijf dromen, want ik ga nooit lief doen tegen jou.' zei ze en ze draaide zich om. Ze vond hem een pervert, een sexist en ze kon hem niet uitstaan. Ze zette zich op de bank en zette de tv aan.
Justin grinnikte. 'Ik wacht hier wel tot dat je terug bent.' zei hij en hij grijnsde even naar haar. 'Het zal toch negatief zijn.' zei hij en hij bekeek haar even. 'sexy.' zei hij over haar kleren en hij liep naar haar toe. Hij streelde over haar kont en grinnikte. 'Hmm..' zei hij even en hij kneep erin.
Story Of My Life.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. zo jun 05, 2011 10:28 am
Mia schudde haar hoofd vol onbegrip. ''Heb je geen onderdak ofzo?!'' beet ze hem toe en hoorde dat hij dacht dat het toch wel negatief zou zijn. ''En wat nou als het positief is?'' vroeg ze aan hem en eigenlijk was ze er ook wel heel nieuwsgierig naar. Ze voelde zijn hand over haar kont en er licht in knijpen en sloeg 'm weg. Ze werd er echt schijtziek van dat hij haar heel de tijd aan moest raken. ''Ga alsjeblieft weg.''
Evan keek naar haar en grinnikte. ''Dan doe je het een andere keer, wanneer je weer dronken bent?'' lachte hij en schudde zijn hoofd weer. ''Daar ben je al te laat mee, hé. Je bent al lief voor me geweest. Heel erg lief.'' zei hij lachend en staarde voor een tijdje naar haar kont totdat ze op de bank was gaan zitten. Hij nam zijn bord mee naar haar toe en ging ernaast zitten. Het laatste stuk propte hij in zijn mond en hij zette het bord voor zich neer terwijl hij mee tv ging kijken.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. zo jun 05, 2011 10:32 am
Justin grinnikte. 'Jawel, maar hier is het leuker.' zei hij en hij haalde zijn schouders op. 'Dan haal je het weg.' zei hij en hij keek haar grijnzend aan. Zijn hand werd weg geslagen en hij schudde zijn hoofd. 'Ik blijf.' zei hij en hij zette zich neer op een zeteltje dat in de gang stond daar. 'Of ik kom mee met je die test halen, nog een beter idee.' zei hij en hij wenkbrauwwiebelde even naar haar.
Penelope slikte en keek naar de tv. 'En dat was de eerste en laatste keer.' zei ze terwijl ze hem niet aankeek en ze voelde iemand op de zetel komen zitten. Ze keek langs zich en zuchtte. Ze schoof een beetje op zodat ze iets verder zat van hem en keek verder tv, hopend dat hij zich zou vervelen en vanzelf weg zou gaan.
Story Of My Life.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. zo jun 05, 2011 11:42 am
Mia keek hem stomverbaasd aan en keek hem nep-kwaad aan. ''Ben je helemaal gestoord?! Dan haal ik mijn baby echt niet weg!'' schreeuwde ze. Natuurlijk was het gespeeld, ze wou zelf ook nog geen kind. ''Je blijft niet en je gaat ook niet mee die test halen. Gun me dan tenminste nog een paar minuten zonder jou.'' bromde ze en slaakte een diepe zucht. Hij was echt een onwijs grote last.
Evan draaide zijn gezicht om naar haar maar zag dat zij hem niet aankeek. ''De laatste keer, daar zou ik nog maar niet zo zeker van zijn.'' grijnsde hij gemeen en schoof wat dichter naar haar toe terwijl zij het tegenovergestelde deed. ''Hier kan ik wel gewend aan raken. Een prachtig wijfje naast me én een groot huis.'' lachte hij en legde een arm over de bankrug zodat die langs haar hoofd ging.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. zo jun 05, 2011 3:34 pm
Justin schrok even en lachte toen. 'nou als jij je kind alleen wilt opvoeden ook goed.' zei hij en hij grinnikte even. 'Nee, ik kom mee die test halen, het is ook mijn kind hoor.' zei hij met een brede grijns op zijn gezicht, vanbinnen was hij natuurlijk wel bang, maar dat zou hij echt niet late zien, daar was hij veel té trots voor. Hij stond recht en ging voor 'r staan. Hij streelde over 'r been en bracht zijn hoofd naar 'r oor. 'Wees gerust schatje, ik blijf elke minuut bij je.' fluisterde hij zwoel.
Penelope stond recht en ging in een andere zetel zitten. 'Blijf weg bij me.' zei ze kort en ze keek hem nog steeds niet aan. 'Ik ben er wel zeker van.' zei ze verzekerd en ze krabde even aan haar neus zodat ze hem niet zag. 'Nou doe het maar niet, want vanaf straks moet je weer zonder.' zei ze en ze keek hem even aan met een sarcastische glimlach. 'Of nu meteen al, GA WEG.' zei ze en ze keek weer weg naar de tv.
Story Of My Life.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. ma jun 06, 2011 4:21 pm
Evan grinnikte en keek haar na toen ze zich verplaatste naar een andere zetel. ''Doe nou eens rustig meisje.'' zei hij kalm en ging recht staan. Hij ging voor haar staan en boog zich naar haar toe terwijl hij langs haar gezicht heen streek. ''Je zal een veel beter mens worden met mij naast je. Die arrogantie van je moet weg, en dan ook echt helemaal. Waarschijnlijk word je dan wel een aardig en lief persoon, en dan ben je bijna perfect.'' grijnsde hij en plante zijn lippen heel kort liefjes op haar lippen. Daarna rechtte hij zich weer en keek haar met een nep lieve glimlach aan. Of nouja, nep...
Mia keek hem nu toch wel écht geschrokken aan. Was hij dan echt zó erg? ''Hoe kun je dat nou zeggen?'' Het was nog net niet zo dat haar mond van verbazing open stond. ''Jouw kind? Jij komt dan niet eens in haar/zijn leven!'' siste ze en keek hem ietwat kwaad aan. Dat kon hij niet maken. Maar ja, gelukkig kreeg ze helemaal geen kind van hem. Gauw ging ze naar achter toen hij voor haar was gaan staan en over haar been streelde. Het gefluister werkt zelfs bijna angstaanjagend. ''Dat heb ik liever niet.'' bracht ze er tegenin en liep vervolgens naar beneden, waar ze Penelope zag zitten, samen met Evan.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. ma jun 06, 2011 4:41 pm
Penelope hoorde hem rechtstaan en keek naar hem. Ze keek recht in zijn ogen en schudde haar hoofd. 'Dat wil ik niet.' zei ze en ze voelde zijn lippen op die van haar. Ze was even geschrokken en toen hij weer recht stond duwde ze hem gauw achteruit. 'Blijf godverdomme van me af! en zeker met je lippen!' Riep ze luid en ze stond ook recht. 'Hou je handen toch gewoon thuis!' riep ze er nog achterna en ze geraakte niet uit haar woorden. 'Jij..' zei ze met een geërgerd geluidje erachteraan. 'Ik haat je kapot.' zei ze en ze keek hem kwaad aan.
Justin keek naar haar en grinnikte. 'Ach, doe niet dramatisch, je bent toch niet zwanger.' zei hij en hij rolde even met zijn ogen. 'En moest je zwanger zijn, zou ik het kind echt wel te zien krijgen.' zei hij en hij grinnikte er even achteraan om te laten zien dat hij echt niet serieus was erover, alhoewel hij toch nog steeds die twijfel had, die niet weg leek te gaan. Hij zag haar naar beneden gaan en liep erachteraan. 'Komop schatje, blijf boven.' zei hij en hij zag Evan en Penelope zitten. 'Zij hebben ook hun privacy nodig.' fluisterde hij in haar oor terwijl hij over haar buik wreef.
Story Of My Life.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. ma jun 06, 2011 5:06 pm
Mia deed zo haar best om hem te negeren, maar het ging gewoonweg niet. De manier waarop hij steeds tegen haar praatte irriteerde haar ontzettend erg en het liefst had ze dat hij weg ging, maar dat zat er niet in. ''Echt niet. Je bent de grootste zak van iedereen en ik zou het mijn kind niet aan kunnen doen om jou te laten zien, jou te laten leren kennen. Zet dat maar meteen uit je hoofd.'' mompelde ze en hoorde hem achter haar aan lopen. Ze wist dat Penelope het allemaal zelf wel af kon handelen dus zou ze zich er niet mee gaan bemoeien. Daarom sloot ze de deur en draaide zich om naar Justin waarna ze zijn hand weg duwde. ''Ik bepaal heus zelf wel of ik boven blijf of niet. En ik ga nu die test halen, dus ga jij maar mooi naar huis dan laat ik je straks de test zien.''
Evan werd naar achteren geduwd, wat hem niet verbaasde, en keek haar streng aan. ''Ik had je verteld niets te doen tegen me!'' riep hij kwaad en zag dat ze ook recht ging staan. ''Je haat me niet. Je wilt het alleen.'' grinnikte hij even later en zag haar kwade blik waarme ze hem aankeek. ''Je moet echt pillen slikken ofzo, voor je agressiviteit. Of iets gaan doen wat je laat ontspannen. Zal ik je een massage geven?'' lachte hij en wenkbrauwwiebelde naar haar. Een massage aan haar geven leek hem helemaal niet erg, maar dan moest het natuurlijk wel over heel haar lichaam zijn. ''Neem wat alcohol.'' lachte hij verder en keek haar amuserend aan.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. ma jun 06, 2011 6:08 pm
Justin grinnikte. 'ik heb het recht om het kind te zien schatje.' zei hij en hij knipoogde naar haar. Hij keek even naar Evan en toen weer naar Mia. Zijn handen werden weg geduwd en hij rolde met zijn ogen. 'Ik kom wel mee.' zei hij en hij pakte zijn jas van een bank. 'Kom, ik breng je op mijns scooter.' zei hij en hij duwde haar jas in haar handen.
Penelope werd kwader en kwader met de woorden wat hij zei. Ze duwde hem nog verder. 'STOP!' riep ze en ze sloeg hem in zijn gezicht. 'Ik doe tegen je wat ik wil!' riep ze nog eens en ze kreeg moeilijk adem van het opjagen en de stress. Daar had ze vaker problemen mee, met zich te beheersen, ze kreeg vaak woede-aanvallen maar nam daar geen pillen tegen ofzo.
Story Of My Life.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. ma jun 06, 2011 6:59 pm
Mia keek naar hem en haalde haar schouders op, toch nog op haar elegante manier. ''Dan zorg ik er wel gewoon voor dat je dat recht niet meer hebt.'' zei ze gemakkelijk en voelde zich al minder kwaad doordat hij haar tenminste eventjes niet aan raakte. Ze keek hem bedenkelijk aan waarna haar blik naar haar jas ging. ''Goed dan. Maar als je me nog één keer durft aan te raken, dan gil en schreeuw ik gewoon rond dat je iets van me wilt ofzo.'' zei ze menend en keek hem dan ook doordringend in zijn ogen aan. Haar jas ging aan en ze liep voor hem uit naar buiten.
Dit keer kon Evan er niet meer om lachen. Penelope begon hem weer in zijn gezicht te slaan, en hij was dat onderhand meer dan zat. Net wanneer hij wat wou gaan schreeuwen hoorde hij haar moeilijk ademhalen. Dat vond hij toch wel wat minder en hij duwde haar zachtjes de bank op. ''Rustig nou maar. Heb je dan niet door dat ik je alleen maar zit te plagen?'' vroeg hij en keek haar ietwat bezorgd aan, terwijl hij dat helemaal niet wilde. ''Gaat het?'' vroeg hij daarna en bleef gewoon staan. Om naast haar te gaan zitten leek hem nu niet zo'n geweldig plan.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. ma jun 06, 2011 7:05 pm
Justin grinnikte. 'doe je best maar.' zei hij en hij keek naar haar toen ze haar uitleg deed. 'Jaja.' zei hij en hij rolde met zijn ogen toen hij achter haar aan naar buiten liep. Hij zette zich op zijn brommer en pakte grijnsde. 'heb je een helmpje nodig, kleine meid?' vroeg hij lachend en hij startte zijn brommer al. 'Hop, zet je erop.' zei hij en hij keek haar vragend aan.
Penelope kreeg moeilijk adem en keek hem aan. 'Plagen?! vind je dat nog plagen?!' vroeg ze roepend. 'En blijf van me af!' riep ze weer. Ze knikte. 'Ja het gaat.' zei ze koppig en ze keek hem niet aan. Ze keek naar haar handen die wat trilden en probeerde zich kalm te houden. Ze had dit wel vaker aan de hand maar meestal stopte het meteen omdat ze stopte met zich op te jagen, bij hem, om een of andere reden, was dat niet mogelijk.
Story Of My Life.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. ma jun 06, 2011 7:41 pm
Mia keek hem boos aan en ging langzaam achterop zijn brommer zitten. ''Hoezo nou weer kleine meid?!'' vroeg ze en voelde zich wel wat beledigd. Misschien was ze dan wel niet heel groot, maar ze droeg wel continu hakken. ''Wacht.'' mompelde ze en haalde het elastiekje van haar pols af. Ze maakte haar haren in een staart en keek hem weer opnieuw aan. ''Oke ga maar.'' zei ze met een kleine zucht en legde twijfelend haar armen losjes om hem heen. Het was nou ook weer niet de bedoeling dat ze zou vallen.
Evan keek naar haar en fronste. ''Ja? Kom op zeg, zo erg is het nu ook weer niet. Aanstellen is het beste wat je kan, of niet? Oh nee. Dat was arrogant zijn.'' mompelde hij en ging aan de andere kant van de bank zitten. ''Oké. Fijn dat het goed gaat dan.'' zei hij tegen haar en meende dit dan uiteraard ook. Haar handen trilden en hij staarde er even naar. Misschien was het ook wel wat meer als plagen, maar zo was hij nu eenmaal. Of niet? Hij schudde zijn hoofd om zijn gedachten te verzetten en keek haar weer aan.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. ma jun 06, 2011 7:46 pm
Penelope voelde zich beledigd over wat hij zei over het aanstellen en arrogantie. Ze stond recht en keek naar hem. 'aanstellen? Arrogant?' vroeg ze en ze trok haar wenkbrauwen op. Ze sloeg hem weer in zijn gezicht. 'Wie stelt er hier zich aan?!' vroeg ze kwaad en ze bleef zich maar meer en meer opjagen. Ze kon er niet tegen als iemand haar uitdaagde en ze moest altijd het laatste woord hebben, zo was ze nu eenmaal.
Justin keek naar haar en grinnikte. 'Je bent klein.' zei hij en hij grijnsde even. Hij startte zijn brommer en voelde haar armen losjes rond zich. 'hm.' zei hij zachtjes en hij lachte even naar haar. Hij vertrok met zijn brommer en reed richting de apotheek. Hij reed extra snel zodat ze zich wel goed vast zou moeten houden, aan hem natuurlijk.
Story Of My Life.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. ma jun 06, 2011 8:01 pm
Mia had hem enkel lichtelijk arrogant aangekeken nadat hij haar klein noemde, en concentreerde zich verder alleen op de rit naar de apotheek toe. Na zijn 'hm' had ze hem los gelaten, maar dat bleek niet zo'n goed idee te zijn toen hij abrupt nog sneller ging rijden. Vlug had ze haar armen dan ook weer om hem heen geslagen terwijl ze hem boos aankeek, maar dat had natuurlijk niet veel zin omdat hij het toch niet zag.
Evan keek haar woest aan toen ze hem alweer sloeg en duwde haar hard tegen de bankrug aan. ''Aanstellen én arrogant ja. Is wel heel zielig als je dat nog niet door hebt. En nou blijf je verdomme met je poot van mijn gezicht af want ik word hier schijtziek van.'' schreeuwde hij haar toe. Vrouwen ook altijd met dat slaan... Je kon niet met ze en niet zonder ze. ''Nog steeds jij.'' antwoorde hij op haar op haar vraag wie zich hier aanstelde.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. ma jun 06, 2011 8:06 pm
Penelope schrok even van zijn woestheid en voelde haar rug hard tegen de bankleuning aankomen. Ze kreunde even zachtjes en keek hem kwaad aan. 'Je bent een monster.' zei ze zachtjes maar kwaad. Ze stond recht en liep voorbij hem naar boven toe, ze ging de kamer waar ze hadden geslapen binnen en zette de tv op, ze ging daar verder kijken zodat ze niet bij hem moest zijn. Ze kalmeerde daar ook wat omdat ze alleen was.
Justin voelde haar armen terug rond zich komen en grinnikte. Hij parkeerde zijn brommer aan de apotheek en stapte af. 'here we are.' zei hij en hij keek lachend naar haar. 'niet teveel schrik gehad?' vroeg hij terwijl hij lachend voorbij haar liep. Hij liep de apotheek binnen en zette zich daar op een stoel wachtend totdat ze de test gekocht had.
Story Of My Life.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. ma jun 06, 2011 8:38 pm
Mia stapte meteen af nadat de brommer halt hield en keek hem kwaad aan. ''Kan je niet eens fatsoenlijk rijden?!'' riep ze hem toe en stopte niet met roepen toen ze zag dat mensen haar vreemd aan het aankijken waren. Het maakte haar helemaal niets uit. Ze liep achter hem aan naar binnen en zag dat hij op een stoel plaats nam. Even draaide ze met haar ogen en liep toen naar de vrouw die vroeg of ze haar kon helpen. Ze betaalde de test en liep de apotheek weer uit.
Evan keek haar woedend aan en hoorde haar hem een monster noemen. ''Jij bent een slet.'' riep hij haar na en zag dat ze naar boven ging. Hij was er op dit moment wel klaar mee, maar hij zou dan ook rustig op de bank gaan zitten zodat hij daarna weer naar haar toe kon gaan. Maar nu was hij té boos en zou zich dan ook op een gegeven moment niet meer kunnen beheersen. Hij keek naar de tv en zuchtte ondertussen een paar keer.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. di jun 07, 2011 4:05 pm
Penelope hoorde nog net dat hij haar slet noemde en dacht daaraan toen ze op het bed zat. Ik ben toch geen slet, ik heb toch zelfrespect.. dacht ze in zichzelf en ze slikte even. Ze probeerde haar gedachten te verzetten dus stond ze recht. Ze keek in de spiegel en deed haar haar weer los. Ze klikte haar extensions in en deed er weer terug een staart in zodat die nog langer was. Ze maakte er een dot van en keek even naar haar eigen ogen. Ze was al wat gekalmeerd en kraakte haar nek even.
Justin grinnikte. 'Nope.' zei hij en hij zat op het stoeltje te wachten. Hij zag dat ze de test al had en liep de apotheek uit. Hij zag wat mensen raar kijken toen ze de test zagen en grijnsde trots terwijl hij even over Mia's kont wreef. 'Lekkerding.' zei hij grinnikend en hij stapte weer op zijn brommer. 'Zet je neer, dan kunnen we nog wat scheuren door de straten.' zei hij en hij keek haar wenkbrauwwiebelend aan.
Story Of My Life.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. di jun 07, 2011 7:34 pm
Mia keek om zich heen en keek de mensen arrogant aan die haar vreemd hadden aangekeken om de test. Waar sloeg dat allemaal nou weer op? Even later voelde ze Justin's hand over haar kont en keek hem kwaad aan. ''Noem me niet zo en raak me verdomme niet aan. Wat heb ik nou net gezegd?!'' schreeuwde ze en zag opnieuw mensen raar kijken. Zuchtend keek ze terug naar Justin en schudde haar hoofd. ''Dat dus mooi niet hé. Ik loop wel.'' mompelde ze geirriteerd om zijn wenkbrauwwiebel en begon met lopen terwijl ze haar staart wat strakker maakte.
Evan stond op nadat hij wat gekalmeerd was en liep via de trap naar boven om daar vervolgens de kamer van Penelope te zoeken, in ieder geval waar ze in zat. Hij kwam bij haar aan en merkte op dat haar haar een stuk langer was en grinnikte. ''Heb je nep haar?'' lachte hij wat schamper en ging bij haar staan. ''Ben je al weer wat rustiger, schatje?'' vroeg hij kalm en liet zijn ogen weer even over haar lichaam heen gaan. Hij wist wel zeker dat hij daar nooit genoeg van zou kunnen krijgen. Steeds wanneer hij alleen al haar prachtige lichaam zag, met kleren aan, werd hij al opgewonden.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. di jun 07, 2011 7:47 pm
Penelope keek hem kwaad aan. 'Ga terug weg.' zei ze bot en lachte sarcastisch om zijn opmerking. 'Als ik dat wil?' zei ze en ze rolde met haar ogen. 'Ik was rustig totdat jij weer binnenkwam.' zei ze en ze keek naar hem via de spiegel, ze zag zijn ogen over haar lichaam glijden en ze hield zich in om geen mep op zijn gezicht te geven. 'Hou je ogen van mijn lichaam.' zei ze waarschuwend.
Justin lachte even. 'Vrouwen..' zei hij en hij startte zijn brommer, hij ging langs haar rijden en grinnikte. 'Ga je nou echt lopen?' vroeg ie met opgetrokken wenkbrauwen. Niet dat hij dat erg vond, het was wel sexy hoe ze liep met dat lichaam, hij kon er uren naar kijken. Hij bleef iets achter haar rijden maar toch dat zijn voorste wiel langs haar was.
Story Of My Life.
Onderwerp: Re: Orpg. Elke & Michelle. di jun 07, 2011 7:58 pm
Mia rolde met haar ogen om zijn 'vrouwen' en liep echter gewoon door, zonder hem één blik toe te werpen. ''Ja. Bij jou achterop word mijn dood nog eens.'' zei ze spottend en ving dan toch een glimp van hem op. Ze zou echt niet meer bij hem achterop willen, hoewel het lopen haar ook niet echt veel goeds deed. Op hakken lopen kon ze natuurlijk wel, maar niet zo heel erg lang en ook niet aan één stuk door. De test hield ze goed in haar hand vast en keek wat verwaand naar de mensen die langs haar heen liepen. Ze had het echt niet zo op de meeste mensen, zelfs wanneer ze ze niet kenden. Ja, vooroordelen had ze wel.
Evan keek naar haar en trok zijn wenkbrauwen op. ''Waarom nou steeds zo gemeen? Ik doe toch normaal tegen je nu.'' grinnikte hij en ging op het bed zitten terwijl hij zijn blik niet van haar af hield. ''Wat is er nou weer erg aan dat ik naar je lichaam kijk? Ik weet niet hoor, maar naar mijn mening hoort dat een compliment te zijn. Het is toch beter dan dat ik er helemaal niet naar wil kijken. Je gezichtje is ook prachtig hoor.'' zei hij lachend en ging achterover liggen met zijn achterhoofd op zijn handen. Lekker comfortabel en nog steeds wel met een mooi uitzicht, op haar.