Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ORPG) Separated by the Berlin Wall.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptywo jun 08, 2011 7:49 pm

Een lach verscheen op Ivy's lippen terwijl ze tegen hem aanleunde en terug dacht aan vroeger. "Toen zeiden we altijd dat we gingen trouwen," zei ze glimlachend en greep zijn hand beet. Wat was het toen makkelijk geweest, zo zorgeloos. En nu leken de problemen en gevoelens aan te komen waaien. Even dacht ze na over wat ze had gezegd. Trouwen met Derk. Ze keek naar hem op en voelde hoe hij haar voor de zoveelste keer de adem benam. Ja, het was een droom die ze vanaf kinds af aan had gehad en nog steeds hoopte te verwerkelijken.

Timo streelde met zijn hand over haar rug en tekende er figuurtjes op terwijl hij zijn lippen nog voelde na tintelen. Het voelde heerlijk en weer vervloekte hij zichzelf dat hij realiseerde dat ze zich allebei zo voelden, maar nooit hadden durven zeggen. "Sinds wanneer," vroeg hij zachtjes en liet zijn handen op haar heupen rusten, niet langer meer bang dat ze er verkeerd over zou denken, want ze hielden nu van elkaar. Eindelijk, na al die jaren, was zijn droom uitgekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptydo jun 09, 2011 4:41 pm

'Sinds de brugklas, die eerste keer dat ik je zag' fluisterde ze een beetje schuldig. Waarom had ze ook al weer gedacht dat hij niet hetzelfde voor haar zou voelen als zij voor hem? Het voelde heerlijk om in zijn armen te zitten/liggen en te weten dat het niet alleen vriendschappelijk was. Heel zachtjes drukte ze een kus op zijn wang, op zijn mondhoek, waarna ze langs zijn kaaklijn streelde en glimlachte.

Hij schoot in de lach wanneer hij terug dacht aan die tijden. 'Ja, dat is helemaal waar, en een lol dat we hadden' zei hij grinnikend terwijl hij ongemakkelijk een hand door zijn haren heen haalde. Hij wist zich niet zo goed een houding te geven, gezien dat nog steeds was wat hij heel erg graag wilde, maar dat zou zo raar klinken. 'Dat waren goede tijden Ivy' zei hij met een brede glimlach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptydo jun 09, 2011 5:08 pm

"We hebben nog steeds mooie tijden," reageerde Ivy met een tevreden glimlach en ging in het gras zitten terwijl ze Jake wenkte om naast haar te komen zitten. Een glimlachje speelde op haar lippen terwijl ze zich naar achter liet vallen om vervolgens naar de wolken te staren. Toen ze klein waren was het altijd zo makkelijk geweest. Handjes vasthouden zonder verdere gedachten en gevoelens.

Zijn mondhoeken krulden om toen een glimlach toen hij hoorde sinds wanneer ze hem leuk vond. Oké Timo vond haar nog niet zo lang leuk, inmiddels ongeveer een jaar was het dat zijn hart sneller ging kloppen wanneer hij haar zag, dat hij zich begon te realiseren dat hij het niet leuk vond om haar met andere jongens te zien en dat dat kwam omdat hij jaloers was. Hij drukte haar dichter tegen zich aan en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptydo jun 09, 2011 8:59 pm

Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht en ze snoof zijn geur op. 'Je bent mooi' fluisterde ze heel zachtjes en ze sloeg haar armen om hem heen. Zijn warmte tintelde tegen haar huid aan en ze voelde zich gelukkig. 'En jij, sinds wanneer jij?' vroeg ze liefkozend, terwijl ze eraan dacht dat ze misschien, heel misschien, samen een toekomst zouden kunnen hebben, en dat was het gene wat ze zo graag wilde.

'Dat is helemaal waar' zei hij lachend terwijl hij naast haar ging liggen en zijn handen onder zijn hoofd plaatste. 'Wat zie je in die wolk daar?' vroeg hij terwijl hij een grote wolk met een aparte vorm aan wees. Hij vond het altijd heerlijk om buiten te zijn, naar de verschillende vormen, planten en dieren te kijken. En Ivy wist dat, ze wist waar ze hem blij mee kon maken: gewoon een wandeling door het bos vond hij geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptyma jun 13, 2011 10:13 pm

Zou hij het raar vinden wanneer ze tegen hem aan kwam liggen, vroeg Ivy zichzelf af. Waarschijnlijk niet, gezien hij het toch vriendschappelijk zou zien. Ze nestelde zich daarom dan ook rustig tegen hem aan terwijl ze naar de lucht keek en de tintelingen in haar onderbuik negeerde. Ze kneep haar ogen tot spleetjes terwijl ze naar de wolk keek die hij aanwees en glimlachte toen. "Een vogel," concludeerde ze glimlachend.

Het was fijn om haar eindelijk in zijn armen te sluiten, wetend dat het meer dan alleen vriendschap was, dat de liefde die door Timo's lijf stroomde wederzijds was, dat ook zij van hem hield. "Een jaar," gaf hij een tikkeltje beschaamd toe, terwijl hij eraan dacht hoe lang zij hem al leuk vond. Hoe had ze dat al die tijd kunnen doorstaan. "Jij bent het mooiste," reageerde hij en drukte zijn lippen liefkozend op haar kruin, terwijl hij gelukzalig glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptyma jun 13, 2011 10:19 pm

'Dan ben ik blij dat ik het niet eerder gezegt heb, dan zou je me afgewezen hebben.' Ze schoot in de lach en kroop wat dichter tegen hem aan. 'Ik hou echt van je' fluisterde ze terwijl ze haar lippen zachtjes tegen zijn kaaklijn drukte. 'Ik ben niet mooi, in ieder geval niet meer.' Ze mompelde het een beetje droevig, en ze streelde zacht met haar vingertoppen over zijn schouderblad.

De vlinders in zijn buik maakten vrolijk en enthousiast een sprongetje toen ze dicht tegen hem aan kroop en hij sloeg zijn arm bijna als vanzelf tegen haar aan. 'Ik zag er een bloem in' lachtte hij liefjes. Haar lichaam zo dicht tegen dat van hem zorgde ervoor dat hij overal gloeide en helemaal in de was was, het voelde zo fijn en vertrouwd, en hij wilde haar nooit meer los laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptyma jun 13, 2011 10:25 pm

Even keek Timo haar overdonderd aan. "Je bent wel mooi Hayley, je moet alleen wat meer eten, maar je bent heel mooi." Zei hij standvastig, terwijl hij niet begreep waarom het niet tot haar door drong dat ze mooi was. Wanneer hij in gedachten aan zijn droommeisje dacht, dan verscheen zij. Niet iemand anders, maar de allermooiste, allerliefste Hayley. "Ik hou ook van jou Hayls, meer dan ik misschien duidelijk kan maken," zei hij met een glimlach.

Ivy sloot even haar ogen toen ze zijn arm tegen haar aan voelde. Haar hart sloeg een slag over en ze merkte dat haar wangen rood werden, alleen door deze simpele aanraking. Ze was zo ontzettend blij dat hij terug was, dat ze weer samen met hem kon zijn. Want dit gevoel, was het fijnste dat ze ooit had gevoeld, al was het nog zo onzeker of hij hetzelfde voelde. "Ja, een bloem kan ook," herhaalde ze een beetje dromerig en genoot van zijn warmte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptyma jun 13, 2011 10:30 pm

Hij was zo blij dat hij haar weer in zijn armen kon sluiten, haar dicht bij zich kon hebben. Want dat moeten missen terwijl hij in het Westen was, dat was gewoon een hel geweest voor hem. 'Ik heb je echt gemist, Ivy' zei hij glimlachend terwijl hij haar boven op zich trok en haar grinnikend aan keek. Hij kietelde haar en schoot in de lach. Haar plagen had hij ook gemist, vooral omdat hij wist dat ze er niet tegen kon.

Ze drukte haar kaken op elkaar om niet in tegenspraak te komen en sloeg haar armen nog wat beter om hem heen terwijl ze maar knikte. Ze wilde geen discussie, ze wilde van hem en het feit dat hij haar ook leuk vond genieten. Ze boog naar zijn oor toe en fluisterde daar zacht in: 'weet je nog wat ik gisteren zei?' terwijl ze met haar vingertoppen over zijn borstkas gleed en een kus op zijn oor drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptyma jun 13, 2011 10:36 pm

"Nu nog niet," reageerde Timo resoluut. "Luister Hayls, ik houd van je en het is niet dat ik het niet wil, want ik wil het wel, maar ik wil dit niet overhaasten." Voegde hij er zachtjes aan toe terwijl hij een kus op haar lippen drukte. Hij hield van haar en hij was bang om het te verpesten. Wat als ze meer van hem verwachtte? Nee, zo was Hayley niet. Ze wist wie hij was. Bij ieder ander meisje had hij het kunnen denken, maar niet bij Hayley.

Giechelend probeerde Ivy weer weg te komen toen hij haar begon te kietelen. Wat had ze het gemist, het plagen, het lachen maar ook de rust die om Derk heen hing. "Niet doen," zei ze grinnikend en probeerde zijn handen lachend weg te duwen wat weinig zin had gezien ze zelf niet echt de allersterkste was. "Stop." Protesteerde ze nog een keer om vervolgens een poging te doen om van hem af te rollen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptyma jun 13, 2011 10:46 pm

Hij rolde zo om dat hij boven op haar zat en zij onder hem lag. Hij hield haar polsen naast haar hoofd vast en lachtte. 'En wat krijg ik al ik stop?' zei hij lachend terwijl hij haar aan bleef kijken. Haar mooie roze wangen wanneer ze verlegen was, het maakte hem zo blij. Hij kwam langzaam dichterbij terwijl hij moest lachen en tikte op haar neus. 'Zullen wij zo friet gaan halen voor iedereen?'

Hayley verstrengelde haar vingers met die van hem en drukte haar lippen tegen zijn wang. Wat lief dat hij wilde wachten en niets wilde overhaasten, dacht ze gelukzalig. 'Weet ik, ik wil gewoon laten zien dat ik graag dicht bij je wil zijn en dat ik meende wat ik gister zei, dat ik jou die eer geef. Snap je dat? Ik wilde niet zeggen dat het perse nu moet, maar ik wilde gewoon dat je dat weet.' Ze glimlachte lieflijk naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptyma jun 13, 2011 10:52 pm

Een beetje beteuterd keek Ivy hem aan terwijl ze eenmaal onder hem lag. "Wat wil je?" Zei ze met een lach terwijl ze grinnikte toen hij op haar neus tikte. Zijn handen die haar polsen vast hielden verspreidde een prettige warmte over haar lichaam en ze merkte dat ze weer bloosde. "Ik denk niet dat Hayley daar op zit te wachten," reageerde ze terwijl ze naar hem keek, betoverd door zijn gezicht, zoals zo vaak gebeurde.

Even trok er een grimas over Timo's gezicht toen hij het hoorde. Ze was nog maagd. Ergens had hij dat wel geweten, maar het feit dat hij geen maagd meer was had hij nooit aan haar verteld. Het was een foutje geweest en hij wilde niet dat Hayley zo haar eerste keer zou beleven, dat hoorde speciaal te zijn en voor hem had de eerste keer niks betekend. "Je bent zo lief," fluisterde hij zachtjes en drukte haar dicht tegen zich aan terwijl hij haar geur opsnoof.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptyma jun 13, 2011 10:59 pm

Hayley schrok een beetje van de blik in zijn ogen en ze keek hem doordringend aan. 'Wat is er Timo? En ik wil dat je eerlijk tegen me bent. Ik ben ook eerlijk tegen jou geweest.' Ze speelde met zijn vingers en sloeg haar andere arm om zijn nek, zodat ze dicht tegen hem aan kon kruipen, waar ze zich hen fijnste voelde. Ze had een voorgevoel wat er nu ging komen, maar ze wilde het van hem zelf horen, en ze vond het niet erg. Misschien was het zelfs wel beter, dan kon er niets mis gaan, toch?

'Ik wil een dikke knuffel' zei hij met een lach terwijl hij van haar af ging omdat hij haar geen pijn wilde doen. Hij trok haar een beetje overeind en sloeg zijn armen om haar heen om haar vervolgens dicht tegen zich aan te trekken. 'Dat is waar, maar ze moet het ooit leren, vind je niet?' Hij liet haar los en keek haar vragend aan, terwijl zijn hart een paar slagen miste door haar schoonheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptyma jun 13, 2011 11:06 pm

Even schraapte Timo zijn keel terwijl hij bedacht hoe hij dit ging vertellen. Het was namelijk niet iets waar hij graag over praatte, zo was hij niet. "Ik eh.." mompelde hij en krabde beschaamd in zijn nek. "Ik ben geen eh.. maagd meer." Zei hij snel en merkte dat zijn wangen rood kleurden. Even keek hij haar aan terwijl hij haar weer dicht tegen zich aan drukte, hopeloos verliefd op het mooie meisje.

Ivy sloeg haar armen om zijn hals en drukte zich tegen hem aan terwijl ze nog eens zijn geur op snoof. Haar hart klopte als een bezetene en toen hij haar even vragend aankeek wist ze zeker dat ze haar leven met hem wilde delen. Ze opende haar mond om iets te zeggen maar sloot deze toen ze niet meer wist wat ze had wilde zeggen. O ja. Hayley. Herinnerde ze zich weer. "Eh.. ja." Reageerde ze zwakjes terwijl ze hem knuffelde terwijl ze in gedachten tegen hem smeekte om haar nooit meer los te laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptydi jun 14, 2011 2:26 pm

Een lieve glimlach verscheen rond haar lippen en ze nam zijn gezicht tussen haar handen. 'Daar hoef je je toch niet voor te schamen gek, misschien is dat zelfs wel beter. Heeft een van ons tenminste wat ervaring.' Ze schoot in de lach en drukte een kus op zijn lippen. Toen liet ze hem los en gaf hem een knuffel, om vervolgens van zijn schoot af te gaan en op de andere stoel plaats te nemen.

Derk trok haar dicht tegen zich aan terwijl hij genoot van haar aanrakingen. Haar lichaam zorgde ervoor dat hij overal gloeide en tintelde. Met een teleurgestelde zucht liet hij haar weer los en glimlachte lichtjes. 'Kom, laten we gaan voordat ze ongerust worden.' Hij stak zijn hand naar haar uit, zodat ze als ze dat wilde zijn hand vast kon pakken. Hij bleef even naar haar gezicht kijken, het gezicht wat hem zo betoverde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptydi jun 14, 2011 9:47 pm

Even keek Ivy teleurgesteld voor zich uit en knikte toen waarna ze zijn hand vast greep en zichzelf overeind trok. Met gemengde gevoelens beet ze op haar onderlip terwijl ze zijn hand vast hield. De zon scheen even in haar gezicht waarna ze wankel een paar passen opzij deed, verblind door het licht. Dat ze daardoor tegen Derk aanbotste vond ze helemaal niet zo erg.

Een twinkeling glom in Timo's ogen toen hij haar woorden hoorde. Hij was blij dat ze het niet verkeerd op vatte en zodra haar lippen kort de zijne raakten wist hij het zeker. Met dit meisje wilde hij zijn leven delen, wilde hij oud worden. Een glimlach verscheen op zijn lippen. "Je bent geweldig Hayley," zei hij en baalde toen ze van zijn schoot af ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptydi jun 14, 2011 9:52 pm

'Doe je voorzichtig?' riep hij geschrokken uit. Hij stopte en sloeg zijn arm strak om haar middel. 'Gaat het wel?' vroeg hij bezorgt terwijl hij zijn hand op haar voorhoofd drukte. Hmm, geen koorts, bedacht hij zich en hij haalde zijn hand weg. 'Niet zo gek doen jij, je laat me schrikken.' Hij moest lachen en hij trok haar dicht tegen zich aan. 'Dus, wat gaan we voor het eten halen?'

Vertederd keek ze naar hem en ze sloeg haar armen van achteren om hem heen. Haar kin rustte op zijn schouder en ze drukte een kus in zijn nek. 'Ik ben niet geweldig. Ik was misschien vroeger lief en leuk, maar nu ben ik alles behalve geweldig. Ik heb mezelf kapot gemaakt en Ivy veel pijn gedaan, en dat kan ik niet terug draaien.' Ze slaakte een diepe zucht en pakte zijn hand. Ze trok hem mee naar boven en liep de logeerkamer in, waar ze hem zachtjes op het bed duwde, en toen ook onder de dekens kroop. 'Wees niet bang, ik doe niets, gewoon tegen je aan liggen is goed.' Ze glimlachte en kroop tegen hem aan, waarna ze haar ogen sloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptydi jun 14, 2011 10:12 pm

Een grijns verscheen weer op Timo's gezicht toen ze hem mee trok richting de logeerkamer. Hij wist dat ze niets zou willen doen, want hij had zelf al aangegeven dat het te vroeg was. Hij sloeg een arm om haar heup en trok haar tegen zich aan terwijl hij met zijn andere hand zijn mobiel uit zijn broekzak haalde en toen een smsje stuurde naar Derk, want hij had een idee. Hey, ik ben van plan om Hayley mee uit eten te nemen, dus we zijn er vanavond niet. T.

Grinnikend leunde Ivy tegen hem aan en schudde haar hoofd. "De zon scheen in mijn ogen slimkees," zei ze lachend en gaf hem een duwtje terwijl haar hart een sprongetje maakte door zijn bezorgdheid. Man, wat hield ze van die jongen. Ze haalde haar schouders op terwijl ze zijn hand vast bleef houden, bang dat hij haar zou verlaten. Een rilling liep over haar rug bij die gedachten en ze zette het uit haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptydi jun 14, 2011 10:18 pm

Het bekende geluidje van zijn telefoon maakte dat hij het ouderwetse, maar voor die tijd vrij nieuwe, mobieltje uit zijn broekzak haalde, en het smsje opende na wat gepruts. 'Klote ding' mompelde hij en hij grijnsde toen hij las wat er stond. 'Oke, we hebben vanavond het rijk alleen, want de tortelduifjes gaan uit eten. Ik weet niet of Hayley dat zo leuk vind, maar dat horen we vanzelf wel.' Hij tikte een berichtje terug dat het goed was en dat hij hen veel plezier wenste, en toen deed hij zijn telefoon terug in zijn zak. Vervolgens hield hij Ivy goed vast en genoot van haar warmte tegen zijn lichaam.

Hayley kroop tegen hem aan en glimlachtte. 'He, heb je een telefoon gekocht?' vroeg ze lachend. Een beetje jaloers keek ze naar hem, in het Oosten kon je geen mobiel krijgen, niemand kreeg meer dan de andere, iedereen kreeg precies even veel. Een diepe zucht rolde over haar lippen en ze verstrengelde haar vingers met die van hem. 'Ik hou van je' murmelde ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptyvr jun 24, 2011 4:03 pm

Even keek Timo haar aan, de lichte jaloezie had duidelijk door haar stem geklonken en ergens voelde hij zich weer schuldig dat hij niet eerder terug was gekomen. "Ja, het was handig om Derk mee te bereiken," zei hij met een schuldige lach waarna hij haar weer tegen zich aan trok. Zijn mondhoeken krulden om tot een tevreden lach en hij sloot zijn ogen; genietend van het moment en bedenkend hoe hij haar mee ging krijgen.

Een vrolijk gevoel vulde haar hoofd toen ze Derk's woorden hoorde. Ja, ze was blij voor Hayley en Timo, ze wist donders goed hoe Hayley zich had gevoeld, want zij voelde dat immers nog steeds. Misschien was het maar beter dat ze haar mond hield, dat ze haar gevoelens verborg. Toen hij haar echter dichter tegen zich aandrukte kon ze het niet laten om ervan te genieten en legde haar hoofd tegen zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptywo jun 29, 2011 6:53 pm

Haar vingertop maakte zachte strelingen over zijn gezicht, langs zijn gesloten oogleden en over zijn lippen. Toen streek ze wat haar van zijn van hoofd weg en drukte een kus er op. Glimlachend ging ze recht overeind zitten en staarde een tijdje voor zich uit. Een blik op de klok vertelde haar dat het al lang etenstijd was. 'Zal ik iets te eten voor je klaarmaken?' vroeg ze zachtjes aan hem.

Derek streelde even met zijn hand over haar onderrug en slaakte een diepe zucht van tevredenheid. Hij vond het fijn voor Timo en Hayley dat er misschien iets opbloeide tussen hen, maar hij was ook een tikkeltje jaloers omdat hij zelf niet goed wist hoe hij ooit tegen Ivy zou moeten zeggen wat hij voor haar voelde. Uiteindelijk liet hij haar met tegen zin los en keek haar afwachtend aan. 'Wat wil je eten?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptyzo jul 24, 2011 4:25 pm

Timo glimlachte even waarna hij zijn ogen weer opende en haar weer in gedachten in zich opnam. Hij wilde haar zo blijven herinneren, mooi en gelukkig. Hij kende geen enkel meisje dat net zoals zij was, zo zorgzaam, zo lief maar toch ook met haar eigen mening. "Zullen we gaan uit eten, je hoeft niet veel te nemen, zo lang je maar een beetje binnen krijgt," zei hij zacht en glimlachte even.

Ivy voelde hoe haar wangen rood werden en ging rechtop zitten toen hij haar los liet. "Verras me maar," zei ze met een glimlach en knabbelde even op haar onderlip terwijl ze weer haar blik op hem liet rusten. Ze moest zich gelukkig prijzen met een jongen zoals hij, dat hij een vriend van haar kon zijn. Natuurlijk zag ze hem liever haar vriendje worden, maar ze zou dit gevoel hoe dan ook koesteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptyzo jul 24, 2011 4:39 pm

Haar maag keerde zich om toen ze aan al het vet dacht wat er in restaurant eten zat en ze schudde haar hoofd. 'Ik weet het niet, in restaurants is alles zo duur, Timo, en ik wil niet dat ik geld op maak terwijl ik niet alles op eet. Nu jullie er zijn moeten Ivy en ik dubbel zo hard werken, en dat doen we met liefde, maar we kunnen beter het geld ergens anders aan besteden.' Ze keek hem met een schuldbewuste blik in haar ogen aan en sloeg daarna haar oogleden neer. Ze wilde hem geen pijn doen.

'Ik ben niet echt een keukenprins, maar ik kan denk ik wel soep maken, dan eten we er lekker brood bij en dan nemen we gewoon een uitgebreid toetje.' Hij lachte en sloeg zijn arm wat steviger om haar middel. Hij kon niet wachten tot het moment wanneer hij eindelijk haar heerlijke lippen kon proeven. Niet dat hij wist dat ze heerlijke lippen had, maar bij zo een mooi meisje kon dat niet anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptyzo jul 24, 2011 5:52 pm

Begrijpend sloeg Timo zijn ogen neer. Hij had inderdaad niet aan geld gedacht, hij baalde dat hij haar niet kon geven wat ze wilde. "Ik zoek zo snel mogelijk een baan, dat beloof ik. Maar misschien kunnen we inderdaad beter gewoon hier eten." Mompelde hij, deels teleurgesteld dat zijn plannetje niet door kon gaan, maar hij wist donders goed dat hij nu meer op het geld moest gaan letten.

Met omhoog gekrulde lippen knikte Ivy op zijn antwoord. Oké, ze glimlachte vooral omdat hij zijn arm wat steviger om haar middel sloeg. Zag hij dan niet hoe fijn ze dat vond, hoe veilig ze zich bij hem voelde? "Laten we dat maar doen ja," zei ze met een glimlach en legde voorzichtig haar hoofd tegen zijn schouder terwijl ze haar ogen sloot om van het moment te genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptyzo jul 24, 2011 6:03 pm

Oh, god wat had ze nou weer gedaan? Nu had ze hem teleur gesteld. Hayley raakte lichtelijk in paniek en ze pakte zijn handen vast, waarna ze die zacht begon te strelen. 'Nee, ik wil niet dat je een baan zoekt. Wij zorgen voor jullie. Ik wil wel mee gaan, dan bestellen we alleen voor jou, en dan pak ik gewoon wat dingetjes van jouw bord?' Ze zei het hoopvol, bemoedigend. Ze wilde niet die gekwetste blik in zijn ogen zien en keek hem doordringend aan. Ze wilde wel met hem uit eten gaan, maar dan zou ze niks zelf bestellen.

Hij snapte niet waarom hij haar niet durfde te vertellen wat hij voor haar voelde, normaal was hij nooit zo verlegen bij meisjes. Het zal wel komen doordat hij hun vriendschap niet wilde verpesten als zij hem niet leuk zou vinden. Als ze hem niet leuk zou vinden, dan zou dat balen zijn, maar dan had hij haar vriendschap nog waar hij zich aan vast kon klampen en kon hij haar tenminste nog aanraken en zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Emptyzo jul 24, 2011 6:11 pm

Afwezig schudde Timo zijn hoofd. "We kunnen toch niet jullie voor ons laten zorgen, Hayley, we moeten sowieso werk gaan vinden." Mompelde hij langzaam en veegde een plukje haar achter haar oor terwijl hij haar aan keek, waardoor zijn hart spontaan sneller begon te kloppen. "Maar we kunnen inderdaad iets voor mij bestellen en er samen voor eten." Zei hij terwijl hij nadacht.

Heel even, slechts kort, had Ivy zichzelf zover dat ze het hem zou kunnen vertellen. Maar het idee vervloog net zo snel als het gekomen was. Zou ze er wel mee kunnen omgaan als hij haar niet leuk zou vinden? Waarschijnlijk niet, waarschijnlijk zou ze het niet aankunnen om hem met een ander te zien. Maar zou ze dat nu wel kunnen? Wat als hij haar nu zou vertellen dat hij een vriendin had, zou ze dan nog normaal met hem kunnen omgaan. "Ik heb je zo gemist," fluisterde ze zachtjes met haar ogen nog steeds gesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG) Separated by the Berlin Wall.   ORPG) Separated by the Berlin Wall. - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ORPG) Separated by the Berlin Wall.
Terug naar boven 
Pagina 7 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wie wil een ORPG?
» Wie wil een ORPG?
» [ORPG] We'll See.
» Who, oh, who want a orpg?
» Ik wil een orpg.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: